NightWatcher's Anime List | NightWatcher's Manga List
NightWatcher's Profile

NightWatcher's Details
Aug 12, 4:51 PM
Female
November 29, 1991
Turkey, Izmir
nishiji.tumblr.com
April 22, 2008
Member
4,583
393
445
35 (Find All)
Last List Updates
Space☆Dandy add
Completed at 13 of 13
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) add
Watching at 2 of 12
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (TV) - Prologue add
Completed at 1 of 1

Anime Stats

Time (Days) 108.1
 
Watching 17
 
Completed 288
 
On Hold 11
 
Dropped 9
 
Plan to Watch 76
 
Total Entries 401
 

Anime compatibility with NightWatcher is:
Unknown :(
 %

NightWatcher's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 15.8
 
Reading 9
 
Completed 112
 
On Hold 3
 
Dropped 2
 
Plan to Read 1
 
Total Entries 127
 

Manga compatibility with NightWatcher is:
Unknown :(
 %

NightWatcher's Random Manga

About NightWatcher








View NightWatcher's BlogLast Blog Entries
100. Anime Şerefine ~~
Sep 13, 2009 11:03 PM

NightWatcher's Comments
Displaying 15 of 478 Comments
gundamaster | May 7, 11:10 PM
Valla hayatım ben de özledim. Karşılaştığımızda da şöyle adam gibi sohbet muhabbet edemedik. Belki İzmir'e geliriz bir gün snein de okul zamanına denk gelmez de orada olursan bizi kendi memleketinde ağırlarsın, hoş olmaz mı? Olmadı yine İstanbul'da nasip olursa daha adam akıllı görüşürüz.

MAL'da uzun zamandır yorumlaşmıyorum cevap bekleyen diğer arkadaşlara da epey ayıp oldu :/ Sen yazınca da es geçemedim, twitter ve bura falan da olmasa hiç irtibat olmayacak çünkü.

nailkiller | May 6, 4:05 PM
One Outs hiç de karşıma çıkmadı şu ana kadar izleyeyim onu :D Spor animelerini severim zaten bence daha başarılı oluyolar hikaye ve karakter açısından genellikle.
Pokemon da güzeldi ama yani şimdi bi digiimon değildi :p (çocukken çok pokemon digimon kavgası yapardık onu hatırladım birden :D)

nailkiller | May 6, 10:00 AM
School Rumble çok iyiydi evet :D Hala ara ara tekrar izlerim. Sende de GTO varmış hastasıyımdır :D

Ben de ne kadar kült olsa da Slam Dunk'ı pek sevemedim eski animeleri de severim aslında belki daha bitiremedim ondandır ilerde güzelleşiyodur :D

Anime olayına Digimon Adventure'la başladım çocukluk nostaljisi şimdi izlesem beğenmezdim muhtemelen :D Aslında neler neler koyucam listeye 5 tane çok az :D
Bu arada hi5 o/ :D

nailkiller | May 5, 2:38 PM
Kabul ettiğin için teşekkürler :)

gundamaster | May 5, 1:33 PM
:) iyiyim, sen nasılsın?

Cnon | Apr 21, 12:51 PM
Myanimelist Türkiye Kulübü Bülteni


Gelişmeler

1. IRC kanalımız açılmıştır herhangi bir IRC istemcisiyle veya direk tarayıcınızdan http://webchat.freenode.net/?channels=%23myanimelist-turkey adresinden #myanimelist-turkey kanalına bağlanabilirsiniz
2. Son zamanlarda Myanimelist sitesindeki Unicode uyumluluk sorunu yüzünden kulübün adı TURKEY olarak değiştirilmiştir.

WoLcRoW | May 4, 2014 1:24 PM
Kabul ettiğiniz için asıl ben teşekkür ederim. Daha yüksek oranı olanlarla da karşılaşmıştım. :) Uyum oranı yüksek kişilere şuradan bakabilirsiniz; https://animeadvice.me/neighbors/
Size de sevgiler ve saygılar efem ^_^

Adramelech | Feb 22, 2014 3:48 AM
Fena değil. Fallda güncel animeleri takip edeyim dedim ama elimde 20 tane yarıda kalmış animeyle kalakaldım. Neyse, zamanla izlenir herhalde.

Adramelech | Feb 13, 2014 1:27 PM
Hey. Ne zamandır yoktun. Nasılsın?

clauseover | Feb 10, 2014 10:22 AM
Bilmukabele. :)

Adramelech | Nov 16, 2013 3:09 AM
Last Online 08-24-13, 11:54 PM

O_O

Adramelech | Jun 30, 2013 10:17 AM
Yahu bu Venedik hiç de o Aria'daki gibi değilmiş! Hep o serinin suçu, beklentimi çok yükseltti :(

GeNeRaL52 | Jun 16, 2013 2:16 AM
güzeldi diyip geçmek olmaz şimdi ama şuan nasıl öveceğimden de emin değilim. felsefi açıdan çok iyiydi. verilen mesajları içinde yatan yada açığa çıkarması muhtemel düşünceleri böyle benim yazarak anlatmam çok zor ama. üstünden zaman geçmişken hele zor yani. atmosfer fln izleyiciyi içine çekme durumu başarılıydı. sıkıcı değildi demiyorum ama hissettirdi izletirken. bu tarz bi animeden beklenilebilecek ne varsa gayet kaliteli bi şekilde vardı kısaca. Boogiepop Phantom diye bi anime var daha ağır ve bunaltıcıdır ve aynı oranda güzeldir. duymuşsundur belki bilmiyorum ama önerebilirim yani izlenilmesinin gerekliliğine inandığım bi anime.

CloudTsuchiya | Jun 12, 2013 3:30 PM
Ne desem bilemedim...

Selam!

Adramelech | Jun 11, 2013 2:49 PM
E Tokyo torrentten indirme sen de :/

Write a Comment