New
Oct 27, 2012 10:35 AM
#21
@HaouJudai Hát, ha nem muszáj, akkor én nem szeretném a kedvelt karaktereimet eltemetni egy animében, de ebben mindenképpen igazad van. Habár akadnak shounen fight animék, amelyben nemcsak random mellékszereplők vagy mentorok halnak meg, hanem a főszereplő maga Az egyik Jojo szériában |
Oct 28, 2012 12:03 PM
#22
sayami said: @HaouJudai Hát, ha nem muszáj, akkor én nem szeretném a kedvelt karaktereimet eltemetni egy animében, de ebben mindenképpen igazad van. Habár akadnak shounen fight animék, amelyben nemcsak random mellékszereplők vagy mentorok halnak meg, hanem a főszereplő maga Az egyik Jojo szériában Azért 300 részenként egy karakter nem fog megsiratni annyira...egyik OP barátom mondta hogy kb azután veszítik el a hajójukat (aminek lelke van...)... de lehet én vagyok érzéketlen de egy hajóért nem tudnék sírva fakadni... Jó persze... pl én Kaminán se könnyeztem... pedig bírtam mint karakter. Bleach már a végét rúgja szóval ideje volt... de lehet hogy olyan fél lesza vége hogy miután minden rossz fiú elhalt.. Orihime istent játszva fel éleszt minden harcban elhullt barátot azt o yea happy end... |
Oct 28, 2012 12:25 PM
#23
Pedig akármilyen vicces, az a hajó megmenti mindenki életét! És viccen kívül, tényleg , ha nem is sír az ember, de megható a búcsúzás Going Merrytől. |
Oct 28, 2012 3:29 PM
#24
Nos én ide s tova lassan 10 éve nézek animéket és általában hangulattól függően... Bár mostanában minden újdonságot megnézek aztán legfeljebb tépem a hajamat... Van egy olyan rossz tulajdonságom, hogy szeretem a jó történeteket... amik manapság sajnos kihalófélben vannak... néha akad egy-két jó kezdeményezés, de azok is általában eleve elvetélnek vagy zseniális tehetséggel csapják össze a végére, majd miután kiderült, hogy sikeres írnak hozzá valami folytatást amitől az egésznek se füle se farka nem lesz... Tehát egyre inkább azt érzem, hogy fenntartások nélkül nem tudok jelenleg futó animét ajánlani amit bárhogy nézünk is lehangoló... Pedig mennyivel jobb lenne, ha mindig tudnék, mert folyamatosan Cowboy Bepop vagy ehhez hasonló kaliberű alkotásokat adnának ki... és sajnos a jelenlegi igények alapján erre lehet nem is nagyon fog sor kerülni... |
"They say a man never really knows himself... until his freedom's been taken away. I wonder... how well do you know yourself. " |
Nov 1, 2012 2:50 PM
#25
Nekem az a legnagyobb problémám, hogy elég válogatós vagyok, és ami az ízlésemnek megfelelne, már kivégeztem... De például ott a D.gray-man, aminek várom a folytatását, vagy az éppen most futó, Kamisama Hajimemashita, meg a K project... És ahogyan Scaldar is mondta, egyre kisebbek az igények a jó történetű animékre, csak tudnám miért... |
Nov 1, 2012 4:09 PM
#26
^^ Mert tele van a világ felszínes emberekkel és mert a készítők sem az igényes nézőközönségnek akarnak megfelelni, hanem a tömegeknek. Legalábbis én így gondolom. Mellesleg, szerintem D.Gray-man animéből nem valószínű, hogy lesz folytatás. A manga írása is eléggé megterheli szegény Hoshino-senseit a keze miatt. Ebben a hónapban pedig nem is volt új fejezet sajnos :( Szóval a manga befejezéséig nem hinném, hogy lenne új anime. Javaslom, hogy kezdd el a mangát, ha tudni szeretnéd mi történik, mert érdemes. Én is nagy fan vagyok, ezért mondom :) |
Nov 1, 2012 4:44 PM
#27
Hehehee, az egész profilom D.gray-man-el van tele.. Azt hiszed, még nem olvastam a mangát?xD Elejétől a végéig, de többször is!:D Nem bírtam volna ki, ha nem tudom mi történik. Elvileg ha kész lesz a manga a gyártó megcsinálja az animét is, dehát odáig még évek vannak. Hiszen már hány éve fut a manga, csak a 103. epizódtól véve... 4 éve? Azt hiszem... Egyetértek veled, bár nem hinném, hogy a tömegeknek akarnak megfelelni... Inkább, úgy vannak vele, hogy "Ah, ezeknek úgyis tök mindegy, csak nézzenek valamit. Lényege nem kell, hogy legyen csak legyen sok fanservice meg csilli-villi, csini-bini szereplők." és kész... A történet már mellékes. Viszont tisztelet a kivételnek! Még máig is találni (Noha nem is egyszerűen.) jókat, amik előtt tényleg le a kalappal. Én mondjuk a szinkronra is nagyon oda figyelek... Nem szeretem ha a seiyuu-k vinnyognak... Attól a hideg futkozik a hátamon.:D |
Nov 1, 2012 5:06 PM
#28
^^ Bocs, most látom, hogy a Completed listádba van betéve XD Akkor ezért nem találtam! Furcsa is volt XD Igen, ráadásul mivel havonta jön ki 1-1 fejezet, ez is lényegesen lelassítja a dolgokat. :/ De ha folytatnák a sorozatot, annak én is nagyon örülnék :) Hát azért nem tök mindegy az nekik, de az igaz, hogy egy rakat fanservice és a csilli-villi szereplők sokat dobnak a keresleten. Szinkronokra én is odafigyelek, és ha Hirano Aya ott van valahol, akkor azt igyekszem elkerülni :P Amúgy nincs más olyan seiyuu, akit ne kedvelnék. A vinnyogástól engem is kíméljenek, ha lehet. Jobban szeretem ha a mélyebb tónusú hangjukat használják a lányok is. |
Nov 1, 2012 5:19 PM
#29
Igen én is jobban szeretem azt.:D Én japán hangokkal egészen ki vagyok békülve... Bár van egy kettő, akiket ha meghallok...o.o De amúgy, ha mondjuk egy magyar filmet nézek, mindegyik színészt be tudom azonosítani. Na, ezt a japán hangoknál nem tudom!xD Olyan eszméletlenül változtatják el a hangjukat, hogy lehetetlen számomra... Engem magyar szinkronok közül, egyedül Dögei Évával lehet kiidegelni. De vele nagyon...xD |
Nov 1, 2012 5:31 PM
#30
Hát, én csak egyszer véletlenül meghallottam, hogy Lenalee Dögei Éva hangján szólalt meg és rögtön elkapcsoltam. Borzalom. Viszont a Daddy Long Legs-ben nagyon jót alakított a főszerepben, szóval azt szinkronnal is néztem meg :) Szerintem szinkronstúdiója válogatja, hogy milyen minőségű a szinkron és a színészek hogy dolgoznak. Hát a japán szinkronokat az elején én sem tudtam megkülönböztetni, de mostmár sokan vannak akiket rögtön felismerek, akárhogy is változtatják el a hangjukat, még a veteránok közül is. De néhányan még nekem is fejtörést okoznak és csak pillanatok vannak, amikor ismerősnek találom a hangot, de nem tudom beazonosítani. :D |
Nov 2, 2012 12:30 AM
#31
Én a magam részéről valahogy nem tudnék egyszer se végignézni egy szinkronos animét. Sajnos a magyar szinkronszínészek teljesítménye (különösképpen az animék terén) a béka feneke alatt van 100 méterrel. Ami meg a D'Gray man animét illeti, nos én anno elkezdtem nézni, de egy idő után abbahagytam a sok filler miatt. |
Nov 2, 2012 4:27 AM
#32
Nyafi hanghoz vissza térve néha kötelező... egy 10-11 éves kis csajnak nem adhatnak rohadt mély hangot XD Neki nyávogni kel hogy "ONII-chan" Új animéknél jó történetre most a Kokoro Connect jó téma. Átlagos grafika, No fanservice, jó szinkronok (legalábbis szerintem tehetségesen dolgoznak még ha egy része újonc) , jó történet. Senpai: Miért utálod Hirano Ayat? Ennyire nem vagy kibékülve Haruhival?XD anno top 1 volt malon aszem |
Nov 2, 2012 5:57 AM
#33
^^ Inkább Hirano Aya az, aki miatt nem vagyok kibékülve Haruhi-val. Úgy vagyok vele, mint te Dögei Évával, hogy egyszerűen nem bírom elviselni a hangját. Van egy enyhe nazális tónusa, amire még jól rá is nyomja azt a vinnyogó hangját. Egyedül a Nijuu Mensou no Musume című sorozatban tetszett az alakítása, mert ott normális hangon szólalt meg :) Mellesleg, igen, 10-11 éves kislányoknak nem adhatnak mély hangot, de itt nem is rájuk gondoltunk =) |
Nov 7, 2012 12:42 PM
#34
Nov 8, 2012 3:50 AM
#35
Nos véget ért 8 évnyi szórakoztatás, véget ért a Katekyoushi Hitman Reborn! Ez a sorozat egy beváltatlan ígéret maradt csak. Mindig ott volt a legnagyobbak között, de a lécet csak súrolni tudta, megugrani nem. A befejezés pedig nagyon keserű olvasói és főként rajongói szemmel. A final fight óta lappangott ez a borzalmas érzés, hogy ez nagyon end szagú, de próbáltam magamat becsapni, hogy ez csak a megszokott pocsék arc befejezés, amihez már hozzászoktam. Hát nem így lett! Valószínűleg a Jump elkaszálta a sorozatot, ami egy elég érthetetlen dolog számomra, hiszen a KHR-nek volt nézettsége, eladásokkal meg különösebb gond nem volt. Mangaka egyik fejezetről a másikra törte el a történet menetét, az utolsó fejezetekre pedig a súlytalanság nyomta rá bélyegét. Én hatalmasat csalódtam tegnap. Ti követtétek ezt a mangát? Ha igen, mi a véleményetek ezzel kapcsolatban, amit felhoztam? :( |
Nov 9, 2012 1:15 AM
#36
^^ Nekem az egyik kedvenc shounen mangám volt annak idején, de a Future arc befejezése óta valahogy nem sikerült egyik további ívet sem rendesen lezárnia a mangakának. Mindig olyan jól elkezdte a történetet, de az arc végére valahogy mindegyiknél elszállt az ihlete, vagy nem tudom. A Bakuman óta tudjuk, hogy hogy mennek a dolgok a Shounen Jump-nál. Ha egy manga hetekig az olvasói rangsor alján van, akkor azt nagy valószínűséggel elkaszálják, hogy lehetőséget adjanak egy új mangának a megjelenésre. Már nagyon régóta rezgett itt a léc, de ez az utolsó arc már sok helyen elhintette, hogy véget érnek a dolgok, mindenesetre nagy csalódás volt. :/ De legalább mostmár tudjuk, hogy volt ideje Amano-nak a Psycho-Pass karakterdesign-jával foglalkozni. |
Nov 9, 2012 4:27 AM
#37
Hát a mangastream mutogatott néha néha a Jumpból ranklistet, és a KHR mindig a mezőny elsőfelében volt. Ezért is meglepő, hogy ezt kaszálták el. Viszont a mangaka asszony nem csodálnám, ha következő mangájával átbaktatna majd a Weekly Shounen Magazine-hoz. |
Nov 9, 2012 5:35 AM
#38
Hát nem mondanám. Ha megnézed ezen a linken (http://weeklyjump.livejournal.com/), akkor láthatod, hogy az utóbbi hónapokban a Reborn általában a lista végén szerepelt és még a top 10-be se került be, szóval elég várható volt. A Bleach helyzete is elég ingadozó mostanában, úgy mellesleg. Kubo jobb ha felgyűri. Remélhetőleg Amano-sensei hamar jelentkezik majd egy új történettel. Én nagyon szeretem a rajzait :D |
Nov 9, 2012 10:38 AM
#39
Kubot nem hiszem , hogy elkaszálja a Jump, elvégre a Jump volt az , aki kényszerítette szinte Kubot, a folytatásokra. x'D Szerintem hagyják trollkodni abban a néhány évben, amit saccolt magának. Mindenesetre , még így is azt gondolom, hogy a Kurogane inkább rászorult volna a befejezésre, mert az a sorozat nem csak gyenge, de még az issue's alapján is eléggé gyengén muzsikál. De hát ez van... :/ Köszi a linket! |
Nov 9, 2012 1:13 PM
#40
Azt mondják 1-2 fejezeten belül a Kurogane mangának is annyi, szóval jól mondod. :/ |
Dec 14, 2012 12:38 PM
#41
Bár nem szeretem a never ending animéket, mert mostanság nincs sok időm animézni, belekezdtem a Naruto Shippuuden "folytatásába". Még régebben egészen addig végig néztem, amíg akkoriban lehetséges volt( kb. *130. rész?), aztán abbahagytam mert már nem fogott meg... Viszont most megint magával ragadott a története. Most (már egy fokkal érettebb szemmel nézve...) sokkal összetettebbnek tűnik a dolog és jobban elgondolkoztat. Szerintetek is kezdenek felnőni az animék? Úgy értem, hogy amiket mondjuk régebben (Én még mondhatni kiskoromban néztem, nem mintha most olyan öreg lennék...) néztünk és aranyosak voltak, megnevetettek minket és ennyi volt, mára már elgondolkoztatnak, meg stb... |
Dec 14, 2012 1:06 PM
#42
AlexWalker said: Igazából nem csak az animék. Ugyenaz van a filmekkel és a nyugati rajzfilmekkel is. Sokkal nagyobb a tudásbázisod és érettebb a gondolkodásod, ennek következtében észreveszel olyan referenciákat és vicceket, amik gyerekként simán elkerülték a figyelmedet vagy nem értetted őket, mint pl. a pejoratív poénok.Szerintetek is kezdenek felnőni az animék? De egyébként ez szerintem nem csak a gyerekként látott dolgokra vonatkozik. Vannak filmek, amiket 15-6 éves fejjel láttam, de most újranézve őket elég sok minden feltünik a fent említett dolgokból. Más szempontból közelítve a sokáig futó shonen mangák és animék (és persze a nyugati dolgok is) egy idő után szükségszerüen megkomolyodnak, ugyanis a rajongóbázisuk felnő. Szerintem az egyik legjobb példa erre a Harry Potter. Az első pár könyv gyerekkönyv volt, gyerekként olvasva érdekes volt, de felnőttként újraolvasva szerintem fele a bullshit kategóriába esne. Az utolsó könyvek viszont egy gyereknek túl komolyak és sötétek, egyértelmüen azoknak íródtak, akik a kezdetek óta követték, de már felnőttek. De hogy keletről hozzak példát: A Naruto és a Naruto Shippuuden között történetileg eltelik pár év, ugyanez nemrég a Bleach-ben is lejátszódott. Ugyebár előbbi 13, utóbbi 11 éves. Egyszerüen a karaktereket hozzá kellett öregíteni az olvasóbázishoz, ami szerintem nem tett jót egyiknek sem. Eredendően mindkettő Dragon Ball típusú shonen manga, de szerintem Toriyama-sensei tette jól, hogy inkább abbahagyta 10,5 év után. |
Dec 14, 2012 4:45 PM
#43
Kellett nekem elolvasni ezt a topikot. Narutot és Bleachet még jó 5-6 éve kezdtem el egyik első mangáimként. Tavaly elkezdtem a Fairy Tail-t (egy nap alatt hoztam be belőle a lemaradásomat :) nem, nem vizsgaidőszak kellős közepén mikor tanulnom kellett volna...) Eddig nem akartam elkezdeni az One piece-t de aztszem ti is meg ismerőseim is annyit ajánlgatják, hogy lassan "kénytelen" leszek. Mondjuk főleg a narutonak nem tett jót az öregedés... bleachen annyira nem venni észre (no azért a legutóbbi fejezetnél azért néztem egyet), de lassan már csak megszokásból követem ezt a két mangát. Sajnos az embert ahogy felnőtt bonyolódott az ízlése és egyik sem üti meg azt a színvonalat amit kéne :/ A három általam nézett neverendingből egyértelműen az FT a legjobb. Lehet, hogy nem újítja meg a műfajt, de amit csinálnia kell azt jól csinálja. Nincsenek benne (egyenlőre) olyan epic fail dolgok, mint obito, és oylan gyenge főboss harcok mint amilyen gaizen esetében volt. Azért vannak jó animék a frissekben is bár, tény hogy nem annyi, de nem nulla a számuk ami fontos. (Legalább van időm a régebbi animék megnézésére... vagy mégsem) SAO: Sajnos ahogy közelednünk a végéhez én is egyre inkább azt mondom, hogy ez a sorozat az év kihagyott lehetősége. persze ettől függetlenül még mindig egy egész jó kis anime csak hát egy kicsit jobb grafika (harcok alatti minőség azért vicces) jobb rendezés és időbeosztás és több rész. Ha ezek meglettek volna akkor azért rendesen lehetett volna adaptálni és akkor most akár jogosan is lehetne ennyire hype anime. Bár főleg a Sao-s arc elég hangulatos volt szóval azért szeretem :) Szerintetek mi volt az év animéje? Nálam a Fate zerot eddig semmi nem tudta komolyabban megszorongatni |
Good Luck ; Have Fun |
Dec 14, 2012 5:05 PM
#44
Na jó, a Bleach most tényleg jobb, de az az évekid tartó harc nem tett jót neki... One Piece animének álltam csak neki anno, de 70 résznél dobtam. Majdnemhogy jobban elhúzzák a harcokat, mint a DB-ben anno. A mangán még egyelőre gondolkodok, de előbb-utóbb biztos nekiállok, állítólag az a legjobb a SJ shonen triumvirátusából- FT-ben meg jó, hogy még nincsenek akkora epic fail dolgok. Fele annyi ideje megy, mint a Naruto, ergó jóval kevesebb elvarrandó szál van benne. És igazából Naruto is az utóbbi 1-2 évben kavarodott meg ennyire. Nem is említve, hogy FT indulása idején már más jellege volt a shonen müfajnak, mint a "nagy tesók" idején. Személy szerint egyébként nem követem, de állítólag elég erősen One Piece klón. Az év animéje számomra egyértelmüen az Another. Ez volt az első olyan sorozat, ami 12 rész alatt háromszor megvezetett. (értsd: ahogy nézek egy sorozatot, mindig számítok bizonyos eseményekre. Ha egy anime ezen számításaimat egyszer keresztül húzza, az már jónak számít. Namármost, ez az Another nézése alatt háromszor történt meg) Második helyre már nehezen tudnék dönteni. Ott volt a az egyik nagy kedvencem, a Gintama új sorozata, a Fate/Zero sem volt kutya, de ha nagyon muszáj lenne választanom, szerintem ezüstös helyre a Sakamichi no Apollon-t tenném. |
Dec 14, 2012 5:25 PM
#45
Azt azért had tegyem hozzá az FT védelméhez, hogy azért pörgősebb manga, mint a bleach vagy a naruto, a bezúzott főbossok számában legalábbis nagy lemaradása nincs. a mostani arc az FTben nagyon kritikus arc lesz mert itt aztán van mit lezárni megmagyarázni stb... itt is kezdenek megjósolhatatlan irányba menni a dolgok... szóval lehet, hogy csak fele fejezetszám de történeti lemaradása kevesebb mint fél év ha a narutohoz viszonyítjuk.... Sajnos egyik általad említett sem láttam és igazából csak az another az amit a közeljövőben meg akarok nézni... a 2 helyre meg túl sok jelenleg on hold vagy nézés alatt lévő sorozat verseng szóval azt inkább egyenlőre nem kommentálom... |
Good Luck ; Have Fun |
Dec 15, 2012 6:38 AM
#46
Nem elég Epic Fail az, h Natsu és Gazille levertek két náluk magasabb szinten lévő Slayert csak azért, mert ők NAtsu és Gazille? A One Piece koppintásokra meg már ki sem térek... :D Another , mint az év legjobbja? Ez most komoly? Az Another egy béna horror utánzat, aminek a lényege kimerül egy fordulatból és az értelmetlen halálesetekből. Olyan logikai féregnyúlvány is akad a storyban, amire oda se figyelnek az emberek, mert lehengerli őket az értelmetlen mészárlás. :D Év legjobbját nem tudok mondani, azok közül amiket néztem, abból a Lupin3 Fujiko stuff volt a legjobb, de valószínűleg az év durranása a Kokoro Connect volt. Majd még meg kell néznem , de sok olyan embertől hallottam ezt, akiknek adok a véleményére. AlexWalker said: Szerintetek is kezdenek felnőni az animék? Nem, ezek megragadnak azon a szinten, amit képviselnek. Te nőttél fel, nem az anime! ;) |
Dec 15, 2012 7:03 AM
#47
ZolikaUchiha said: Igen, komoly. Nekem ez a véleményem, mert tökéletesen megfelelt az ízlésemnek. Attól még nem kell beszólni, hogy nem értesz egyet.Another , mint az év legjobbja? Ez most komoly? Szerk.: Nah, a hsz írásának ideje alatt nem voltam épp rózsás kedvemben. A fentieket nem törlöm ki, viszont igazat kell, hogy adjak. A sorozat jól indult, de sajnos rosszul lett befejezve. Amikor a véleményt írtam, valahogy erről megfeledkeztem. Így viszont akkor első helyre kerül a Sakamichi no Apollon és a második helyért folytatott "versenyhez" hozzá csapom a Kokoro Connect-et. |
GorziusDec 15, 2012 9:01 AM
Dec 15, 2012 8:57 AM
#48
Ha nem értek egyet, akkor meg se szólalhatok? Evidens, akinek nem tetszik egy anime az ne is nyilatkozzon róla és ne is vonja kétségbe annak szentségét és sérthetetlenségét... Így nehéz kommunikálni, ha mindenkinek ugyanaz lehet a véleménye. :D |
Dec 15, 2012 9:04 AM
#49
Lol, amíg szerkesztettem a hozzászólásomat, reagáltál a szerkesztetlenre XD |
Dec 15, 2012 10:36 AM
#50
No igen paprikás hangulatban rossz ötlet megnyilatkozni (boldogan meg ígérgetni). Amúgy FT-vel kapcsolatban azt mondom, hogy jóról de legfőképpen jól másolni nem szégyen. Sőt nem egy precedens példa van a történelemben mikor a "másolat" jobb mint az eredeti. OP ügyben sajnos nem vagyok kompetens így nem kötözködöm :) Sajna tényleg elég gyakori, hogy valamit sikerült nagyon jól elkezdeni aztán valami ökör befejezéssel elrontani az egész élményt. |
Good Luck ; Have Fun |
Dec 15, 2012 3:09 PM
#51
Akkor a téma a Karakteres topicból: viharphoenix said: Maximum 10 perc.(nem, nincs az az unalom, hogy még egy oldalra felvezessem a látott listámat...) Export MAL lista Regisztráció AP-n Import MAL lista AP-n. AP-n egyszerübb az értékelési rendszer, viszont nincs hentai. Nekem nagyobb szívás volt, mert először voltam AP-n és valamikor 2 éve jöttem át MAL-ra. (A regisztrációm régebbi, csak nem volt kedvem a listával szórakozni). AP-n nincs export lehetőség, úgyhogy mind a 450+ bejegyzésemet manuálisan kellett áthoznom, ráadásul a címek sokszor különböznek. Ez igazából azért volt szívás, mert AP-n az ember rákeres arra, hogy -mittomén- Code Geass, akkor mindent kidob egy oldalon, ami Code Geass, ezen az oldalon beállíthatod mindegyiknek, a státuszát és az értékelését. MAL-on viszont ha rákeresel uyganerre, akkor vagy részletes értékelést adsz mindegyikhez, vagy megnyitod mindegyiknek az adatlapját külön-külön. Egyébként mindent összevetve szerintem ennek és annak az oldalnak is vannak hiányosságai és előnyei. A legjobb az lenne, ha valahogy össze lehetne gyúrni a két oldalt eggyé, de ez persze esélytelen. Az egyedi lehetőségeket meg egyik oldal sem akarja lemásolni a másikról, még ha jó kiegészítés is lenne, mert nem akarnak összekapni. (Vagy inkább nem akarnak ürügyet adni a felhasználóbázisaiknak, hogy elkezdjék ócsárolni egymást) |
Dec 16, 2012 2:03 AM
#52
Kár érte. mikor nem találtam meg a kedvenc mangámat itt akkor nagyon kinyílott a bicska a zsebemben, de hogy a kedvenc animém se legyen jegyezve az már nem játszik.... Azt senki nem kérdezze meg, hogy egy yuri hogy előzhet be olyan nagy neveket mint ami a top5 többi tagja, igen tudom fura ízlésem van :) Pedig egy acsivment rendszer tényleg vicces lenne. Bár megérthető, hogy az oldalak nem szívesen másznak át a másik területére, tényleg jobb a békesség. |
Good Luck ; Have Fun |
Dec 16, 2012 2:09 AM
#53
viharphoenix said: No igen paprikás hangulatban rossz ötlet megnyilatkozni (boldogan meg ígérgetni). Amúgy FT-vel kapcsolatban azt mondom, hogy jóról de legfőképpen jól másolni nem szégyen. Sőt nem egy precedens példa van a történelemben mikor a "másolat" jobb mint az eredeti. Ezzel egy gond van, ha ezt a nézők eredetinek állítják be. Mangaka interjúkat nem olvastam, hogy ő mennyire vallja be ezeket a plagizálásokat, de ha nem olyan, mint Oshii mester, akkor egy dickhead. :D Ghost in the Shellben legalább tudatták az emberekkel, h sok elemet az irodalomhoz- és filmművészethez fűződő tisztelet jegyében emeltek át. FT esetében kevés ilyet olvastam, de meg merem kockáztatni, hogy ebben az esetben szó sincs erről. Ötlettelen momentumaiban a másolás szerintem az egyetlen út, amivel képes a mangaka a határidőkre leadni a fejezeteket. Bleach is hasonló, csak ott az emberek ezt észre is veszik... Persze amit szeretünk, abban nehezebben találjuk a hibát. :) Gorzius said: Lol, amíg szerkesztettem a hozzászólásomat, reagáltál a szerkesztetlenre XD Szokásom a rossz időzítés... :'D |
Dec 16, 2012 3:36 AM
#54
viharphoenix said: Kár érte. mikor nem találtam meg a kedvenc mangámat itt akkor nagyon kinyílott a bicska a zsebemben, de hogy a kedvenc animém se legyen jegyezve az már nem játszik.... Manga terén elég hiányos AP, nem olyan rég lett bevezetve az a része az oldalnak. Azt meg írtam, hogy hentai nincs ;) Az acsívmentek közül van jópár poénos, odaát, érdemes megnézegetni őket (Itt kell keresgélni azért a bizonyos badge-ért is, amit a karkateres topicban említettem ;) ) Személyes kedvencem a sajátjaim közül a ...Huh?! Badge, amely (asszem) 10 mindf*ck stílusú anime megnézéséért jár. (MAL-on, ha nem tévedek Dementia néven fut az a kategória, de szerintem a mindf*ck jobb szó rá) |
Dec 20, 2012 11:49 AM
#55
Adás szünet van a topicban, szóval gondoltam kapok a lehetőségen és megkérdezlek titeket: Nektek ki a kedvenc anime karakteretek és miért érdemelte ki, hogy az legyen? Nem tudom miért olyan érdekes téma ez a számomra... Mindenkit más fog meg egy-egy karakterbe. Van akit a karakter kedvessége, a kitartása, vagy a humora, másokat pedig a titokzatossága, a gonoszsága, esetleg a bosszú vagy iránti éhség vonzóbb egy karakterben. Kíváncsi vagyok, hogy ti rátok melyik "személyiség" gyakorol a legnagyobb hatást. |
Dec 20, 2012 6:42 PM
#56
Hmm... jó kérdés, talán Kon a Bleachből, mert egy kissebségi komplexusos idióta, mint én. Vagy talán Mokona az xxxHolic-ból, mert egy kib*szott alkoholista (fárasztó) poéngyár, mint én :D |
Dec 21, 2012 7:43 AM
#57
Gorzius, ez elég öszinte volt :D én igazából nehezen tudnék választani mivel elég sok karakterben van olyan ami tetszik.. legföbb szempont talán h egy adott karakterhez passzol-e a személyiség amit adtak neki.. persze azért vannak előnyök pl fanservice ha illik a karakterhez és jókat röhögök rajta az már egy + pont :D tény azért h vannak kiemelkedö karakterek akik néha "megmagyarázhatatlan" okból jobban érdekelnek mint a többi XD példának okáért Soul eater-böl Stein.. ez a "megvagyok örülve agyilag felszabdallak" hát azon elég sokat röhögtem föleg amikor elöször mutatták a sorozatban.. xD vagy, hogy női karaktert is emlitsek pl Rosario-ból Mizore..xD nehéz lenne kommentálni, hogy miért talán aki látta értheti.. xD amit talán hozzátehetek, hogy elég elvetemült 1 karakter.. voltak érdekes dolgai :D |
Dec 21, 2012 8:28 AM
#58
Bionkill said: Lehet nem kellett volna kocsmából hazaérve komentelni... :DGorzius, ez elég öszinte volt :D |
Dec 21, 2012 9:18 AM
#59
ZolikaUchiha said: de valószínűleg az év durranása a Kokoro Connect volt. Majd még meg kell néznem , de sok olyan embertől hallottam ezt, akiknek adok a véleményére. Igen Igen! Tessék megnézni ^^ Nem sok 2012 animét néztem de az én véleményem szerint is a legjobb volt az évbe. Bár a Danshi is nagyon nagy volt :O egyiket se értékelték úgy túl mint pl a SAO-t AlexWalker said: Nektek ki a kedvenc anime karakteretek és miért érdemelte ki, hogy az legyen? Hát Top 1 az Aoi Karin-chan. Nem igazán tudom hogy miért de egyszerűen nagyon szeretem... Még egyszer nem volt olyan gondolatom hogy top 1-röl lejjebb essen. Talán nagy előnyt élvez mivel elsö animéim közül ö volt a leges legelső karakter akit megszeretem. Persze a Listámon lévő Többi lányka is nagyon nagyon közel áll a szívemhez. Inabanak elégvolt 2-3 mondat hogy megkedveljem ^^ezért ö a Top második. MAL-lal kapcsolatban egy bántó dolog van... ez pedig a Fav lista... Egyik zavaró tényező hogy túl kicsi a limit... így néha nehéz kiválasztani melyik 10 karakternek adod ott a díszelgés jógát. Vagy animéknél még inkább nehéz... mert ott csak 5 lehet. Viszont ha már limitálnak legalább csinálnák jól. Csak vegyük szemügyre az első 10 karaktert a Mal Favorite toplistán: 1 Lamperouge Lelouch 23552 Votes 2 Lawliet L 21420 Votes 3 Yagami Light 13848 Votes 4 Monkey D. Luffy 13456 Votes 5 Elric Edward 12935 Votes 6 Suzumiya Haruhi 10498 Votes 7 Kurosaki Ichigo 10236 Votes 8 Uzumaki Naruto 9753 Votes 9 Izumi Konata 9715 Votes 10 Sakata Gintoki 8618 Votes Ez a lista ugyebár a mi kedvenc karaktereinkből áll össze. Na mármost a Listán szereplő karakterek szerintem egy se érdemelne top 10 helyet. Nem csak azért mert legtöbbje divat Anime képviselői de tipikus köz ismert unalmas karakterek. Gintoki talán kivételnek venném mivel ö nem túl rég lehet a 10.helyen... de speciel a 4 L korszak már elég régóta tart és kimerem mondani hogy alaptalanul. Főleg a topon levő Lecsó zavar aki tipikus túlértékelt anime főhőse.. Legnagyobb baj ezzel az hogy nem véletlenül ezek a karakterek vannak az élen. Ezek olyan animék amik gyakran kezdő animék. így egy olyan Személynél aki látott mondjuk 10-20 animét biztos hogy rendelkezik az alábbiak közül legalább egyel. Így egy olyan karakter amit kevésbé ismernek hiába simán beverné őket.. a ranglétrán sosem lehet esélye rá mert úgyis ezeket látják többségben. Ez vagy úgy lehetne megoldani hogy csak egy karaktert választhatunk kedvencnek vagy pedig úgy hogy a kedvenc listánkon kívül lenne egy fő kedvenc opció és csak ö kapnak szavazati pontot a többi meg csak díszelegne... |
Dec 21, 2012 12:08 PM
#60
Jaj, nem kell a toplistákon problémázni, figyelni sem kell őket. Hiteltelen a legtöbb értékelés, és szerintem kimondhatom, hogy a kedvenc karakterlista is az. Trollkodásból állnak az értékelések. Az itteni toplisták többségével nem nagyon értek amúgy se egyet mint például a Death Note szerintem a top 50-et sem érdemelné ki, nem hogy a top 20-t. SAO is benne volt a top 20-ban, igaz nem sokáig, de még így is a top 100-at sem érdemli ki (jelenleg a 81.). Azt meg már túlzásnak gondolom hogy az év animéje a SAO legyen. Amúgy most komolyan a SAO mitől seinen? Össz-vissz a besorolását én nem tartom seinen-nek. Inkább 12-18 éveseknek való. Lehet, talán azért kapta meg eme műfajt mert van benne fanservice, de így akkor eléggé röhejesnek tartom hogy ez alapján idesorolják. |
Dec 21, 2012 12:50 PM
#61
SAO mitől Seinen? Mert valami majom odaírta. Ezért tartom két helyen a listámat. Ha valami felkelti az érdeklődésem, megnézem itt is és anime-planeten is, ha stimmelnek a tag-ek, akkor jó. Ha nem stimmelnek a tag-ek (már nem emlékszem melyik animénél, de előfordult, hogy gyk. ütötték egymást a két oldalon), akkor jön Wikipedia, AniDB, AnimeNewsNetwork és ismertető olvasás. Utóbbit mondjuk nem szeretem, mert hajlamosak ellőni vele egy-egy poént, még akkor is, ha nincs tisztán leírva. |
Dec 22, 2012 3:53 AM
#62
Dec 22, 2012 6:42 AM
#63
13-at nem sikerült azonosítanom, az egész jó arány. :) A két kedvencem a listáról: 10 Code Geass: Euphemia li Britannia 14 Guilty Crown: Inori Yuzuriha (maga az anime nem volt a kedvencem de Inori karaktere nagyon adta) A 13-asra és a 24-esre remélem érkezik megfejtés mert nagyon ismerősek, csak nagyon nem akar beugrani, hogy honnan. Hajrá emberek rakjuk össze közösen a listát :) |
Good Luck ; Have Fun |
Dec 22, 2012 8:06 AM
#64
Nekem 16-ot. :P Nekem a két kedvencem a 27-es, Kusajishi Yachiru a Bleach-ből. A 24-est nem ismerem, de a 13-as Himeji Mizuki a Baka to Test to Shokanjuuból. (asszem így írják) |
Dec 22, 2012 8:42 AM
#65
24-es Air Gear - Simca, nekem aki nagyon ismerös de az istenért nem tudok rájönni ki lehet az a 22-es :D |
Dec 22, 2012 9:49 AM
#66
Haou-Judai said: Ez a lista ugyebár a mi kedvenc karaktereinkből áll össze. Na mármost a Listán szereplő karakterek szerintem egy se érdemelne top 10 helyet. Nem csak azért mert legtöbbje divat Anime képviselői de tipikus köz ismert unalmas karakterek. Szerintem L-nek van helye bőven a top 10 végén. Alapjáraton sokan lehúzzák az egész Death Note-ot, sokan meg úgy írnak róla szuperlativuszokat, hogy közben semmit sem írnak jóformán.(Király, mert csak kategóriára gondolok...)Nekem nagyon tetszett a Death Note, mert a szokványos Shounen formulába beleköpött. Olyanokat húzott meg Ohba, amit csoda, hogy a Jump engedett. xD L pedig egy furcsa karakter, őszintén szólva kevés, vagy egy olyan embert sem ismerek az animék világában, aki ugyanolyan lenne, mint ő. Lehet ez persze csak az én szűkebb látóköröm miatt van így. Light meg már majdnem olyan ellenszenves volt nekem , mint Griffith a Berserkből. Különbség az, hogy Light halálán legalább jót röhöghettem. :D Úgy halt meg, ahogyan azt reméltem, egy csúszómászó féregként. muhahahahha _aw said: a Death Note szerintem a top 50-et sem érdemelné ki, nem hogy a top 20-t. Amúgy most komolyan a SAO mitől seinen? Death Note szerintem jogosan lenne/van a top 50-ben, még akkor is, ha a mangához képest kevesebb az információ. SAO messze van a seinentől az én szememben. Tipikusan egy shounen cuccnak nevezném a SAO-t, tele van tini igényekkel. |
Dec 22, 2012 11:09 AM
#67
Zoli: Hidd el abból a top 10. böl egy se illik oda. Retrok anime karakterek közül mesze jobb szereplők vannak. Csak ja... kevesebben ismerik őket. Ott van pl Char Aznable egy igazi karizmatikus karakter... Top 10 ben lehet ö sem illene be de a mostani top 10 tagjait személy szerint simán beverné. Ami a kép felismerést illeti: 16. ismerek fel úgy hogy tudom melyik animében szerepel illetve van 2-3 aminek tudom hogy miben szerepel de nem tudom az anime címét XD 3: Shoujo Chara föhöse (nem ismerem) 4: Eureka Seven karakter (nem ismerem) 5: Miu? (Nem ismerem de Galaxy angel karakter) 6: Hinagiku (Nem ismerem de hayateno gotoku karakter) 7/10: Code Geass Karakter.(nem ismerem) 11: Lucky Star karakter(nem ismerem) 13: Baka test karakter(nem ismerem) 15: Kaminomi-ból az énekes csaj nem emlékszek a nevére. 16: Lacus Cylan 18: Sakura (naruto) 19: Lala (To love ru) 21: Lucy/Nyuu (Elfen lied) 27: Bleach Karakter 28: Yui (Angel Beats) 32: Joy Nővér (Pokemon) |
Dec 22, 2012 11:47 AM
#68
Nálam akik ismerösek bár 1-2 csak tipp: 1. Megurine Luka (szerintem) 7-10. Code Geass 14-34. Guilty Crown 15. The World God Only Knows.. nevét nem tudom xD 17. Moka - Rosario + Vampire 18. Sakura - Naruto 19-23. To Love Ru - Lala / Momo talán.. 21. Lucy/Nyu -Elfen Lied 24. Air Gear 26-36. Fairy Tail - Virgo / Aries 27. Yachiru - Bleach 29. Yuno - Mirai Nikki 31. Saya - HOTD 32. Joy - Pokemon |
Dec 22, 2012 11:55 AM
#69
Nem feltétlenül a retro animéket ismerik kevesen, hanem a mechákat... 2-es meg Meredy a Fairy Fail-ből! :D |
ZolikaUchihaDec 22, 2012 12:05 PM
Dec 22, 2012 1:45 PM
#70
30 Mayo chiki!(az egyetlen normális szereplő az animében? :) ) 20 Zero no Tsukaima főhősnő |
Good Luck ; Have Fun |
More topics from this board
» Mi az első szó ami eszedbe jut, ha azt mondom....[JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )AlexWalker - Nov 11, 2012 |
895 |
by tinshard
»»
Aug 22, 2023 4:21 PM |
|
» Kinek mi a kedvenc animeje.Mottor - Sep 26, 2020 |
4 |
by Tollans
»»
Apr 23, 2023 5:34 PM |
|
» Animenyomozó - játékGrandmagic13 - Aug 10, 2018 |
43 |
by Grandmagic13
»»
Nov 1, 2018 1:06 AM |
|
» Melyik anime karakter van a képen? [JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )AlexWalker - Dec 11, 2012 |
573 |
by nagydarab
»»
May 22, 2018 6:54 AM |
|
» Nézted vagy nem?[JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )Grandmagic13 - Nov 15, 2009 |
858 |
by pintergreg
»»
Apr 28, 2018 1:12 PM |