New
Feb 19, 2010 11:51 AM
#21
Nemtom én most töltöm a Baccano-t azt mondják jó. Amit viszont mostanában végnéztem és tetszett az a Monster.:D Mindenkinek javaslom ötletes fordulatok semmi sablon sztori egy mozzanatot kivéve nagyon jó anime volt. |
Feb 20, 2010 9:14 AM
#22
Katekyo Hitman Reborn <-- ezt folyamatosan követem manga&anime egyaránt. imádom :D D.Gray-man <-- jelen pillanatban nézem, és nagyon tetszik ^^ |
Feb 20, 2010 4:16 PM
#23
Kedvem támadt rendezni a gondolataim, remélem nem gond ha itt teszem. ^^ Amit most nézek: Legyen először Fullmetal Alchemist: Brotherhood tartottam ma tegnap egy kisebb maratont :3 így most be beértem a sorozatot. A kiváltó ok leginkább a manga 104. fejezete volt. Alig várom már animeben. Nehéz elhinni hogy a rész amit a hét elején néztem a mangában több mint három éve olvastam. És Nakai Kazuya hangjával Miles sokkal jobban felkelti a figyelmet. Az OP-k és ED-k a legjobbak. :thumbsup Durarara!! Nagyon poén, nehéz rajta unatkozva minden meg van csavarva egy kicsit annyira, hogy nem lehet nem odafigyelni. Pl. Seltyt ismerjük részletesen meg legelőször. :D Katanagatari Tetszik, meg stb. de kicsit lehetne mozgalmasabb is az az egy óra. Togame dumája rulz. Gintama Nem tudom mi lesz, de ha tényleg vége lesz azt csak úgy tudom elképzelni ha rá egy hétre elkezdődik a Gintama Shippuden vagy Gintama Kai essetleg Gintama Brotherhood. :p Toaru Kagaku no Railgun Aki azt mondja nem lehet egy sorozatot egy karakter miatt végig nézni nagyon nincs igaza, kettőt is végig lehet ugyan az miatt! Na jó a Indexet nem csak Misaka miatt néztem, ráadásul nem rég úgy néztem újra, hogy másra is koncentráltam nem csak Misakára és így már a 10 ponton is gondolkozom. A regényben is elmélyedtem egy kicsit és szerintem vétek lenne nem megcsinálni még egy-két évadot. Mindegy Railgun: Nem féltékenységből mondom, hogy nem kellett volna Saten-sant és Uiharut is főszereplői magasságokba emelni, de hogy diplomatikusan fogalmazzak Saten-san majdnem annyira normális Hito Nami, és Uiharu se főszereplő alkat. De azért minden részben van valami ami jó lenne berakni az ember profiljába, a maiban is volt. :drolling Hidamari Sketch x ☆☆☆ Ez az első a sok sorozatából amibe bele kezdtem, de valamikor régen olvastam a mangát így teljesen képben vagyok. Ha később hiány érzetem lesz bele kezdek a korábbi sorozatokba is. Miya-chan nagyon ott van. Norippe és Nazuna is aranyos őket a mangában még nem láttam. Nazuna hangja Omigawa Chiaki eddig szerintem rossz szerepeket kapott. Szóval mert a shy yamato nadeshiko kezdemény, aki még ráadásul meg is van illetődve mert új helyre kerül, cute girl szerepét jól hozza. Hanamaru Youchien LOL "Hárem anime", ahol a játék otaku óvóbácsi háreme áll egy hiperaktív négy évesből (úgy hogy semmi pedofília nincs a dologban!), egy semmit sejtő dögös óvónéniből és testvérkomplexusos kishúgából. EPIC WIN!!! Baka to Test to Shoukanjuu Na itt még zavarosabb a kép. ;) Hideyosi egyedül lerombol mindent ami moe. LOL mindkét endingben ott van. Mégis mintha a másodikban hangsúlyosabb lenne a szerepe. A poénok ritka nagyot tudnak ütni, Shouko és Yuuji kapcsolat vagy a fel fel tűnő "KuK-Klux-Klan" tagok, Akihisa yaois helyzeti és persze Hideyoshi. Yu-Gi-Oh! Duel Monsters Szép lassan nézegetem, egyszer majdcsak befejezem... És közben az Animacon nézem a Soul Eatert és a Nodame Cantabilet is mindketőnek olvastam a mangáját is így nagyon mondani valom nincs egyenlőre. Végül elég sok gondolatom lett. És ez csak az anime a mangáról még több is van! :P |
Feb 21, 2010 4:47 PM
#24
Casshern Sins, ha valakit mozgat az egzisztencialista filozófia robotokkal meg világvégével. (lol) Egyébként pedig az Aria sorozatokat tudom ajánlani. |
Feb 25, 2010 11:33 AM
#25
Most nézem: Katanagatari - Tetszik a történet és az anime is. Kicsit sok a duma, de legalább nem unalmas. Dance in the Vampire Bund - bár van benne egy kis lolicon, de nagyon kevés. Inkább harcról meg komoly dolgokról szól. Fullmetal Alchemist:Brotherhood - Egy szót tudok mondani: Imádom!!!! Én mindig is nagy fanja voltam a mangának és utáltam a sima FMA-t. Végre egy mangahű anime. Kimi Ni Todoke - Egy nagyon nagyon nagyon jó shoujo nem mindennapi szereplővel. Gundam 00 - Szimpatikus,bishi szereplők, érdekes harcok, komoly téma. |
SillyaFeb 26, 2010 12:35 PM
Feb 26, 2010 12:27 PM
#26
Hali! Nem szoktam ide írni, de mivel az Animax fórum kimúlt és nem volt jobb ötletem, ezért itt szeretnék feltenni pár kérdést a téma szakértőinek. Most néztem meg a Natsume Yuujinchou sorozatait, de egyáltalán nem világos előttem Takashi családi háttere, sőt úgy is mondhatnám, hogy cseppet sem látom át. Addig oké, hogy ő Reiko unokája, aki most Reiko szülőfalujába került nevelőszülőkhöz, de mi van a szüleivel? Melyen ágon Reiko unokája? Mikor és miért halt meg Reiko? Natsume szülei is meghaltak? És az idő se teljesen világos, mivel Natsume nevelőapja azt mesélte, hogy gyerekkorában találkozott Reikóval, amikor ő még általánosba, Reiko pedig középiskolába járt, ugyanakkor egy másik részből kiderült, hogy Reiko olyan 50 éve volt középiskolás, de Natsume nevelőapja nem tűnik öregnek, pedig ezek szerint 60 körül kéne járnia. Vagy csak fiatalosnak rajzolták? Mellesleg hogyan lett Reiko anya, ha szinte teljesen elszigetelődött az emberektől? Nekem ez is fura. Na mindegy, ezeken az apróságokon túl nagyon tetszett az egész, sajnálom, hogy nem folytatják, pedig lehetne, hiszen nem végérvényesen lezárt. |
Aug 16, 2010 4:26 PM
#27
Most láttam a Summer Wars-t és nagyon tetszett :D Annyira szépen mozog benne minden!! Meg a történet is nagyon édes! Nagyon tetszik még a Xam'd: Lost Memories is, aminek most kb. a közepénél vagyok. Miyazakis látványvilág x Bones-os mozgás x Baccanosan csavaros történet x Szigetvilág hangulat :D |
Aug 24, 2010 10:07 AM
#28
Két sorozatot fejeztem be tegnap a Bokura ga ita és a Casshern sins animéket. Egyikkel se haladtam túl gyorsan, de végül 7-8 pont körülit adtam nekik. A Casshernél annak ellenére hogy valamikor nehezen haladtam, valamikor azonban négy részt is megnéztem egyszerre. A Bokuránál a furcsa, de egész jó anime kifejezést használnám. Iskolai, szerelmi, drámai történet, mely mangában fejeződik be(amit nem fogok elolvasni-hallottam a végéről ugyanis). Amit most nézek/kezdtem el: A K-ON-t és az Utawarerumono-t kezdtem el ma, 2-2 részt néztem meg eddig. Az Uta. az szerintem tetszeni fog, fülbemászó az op, a történetre kíváncsi vagyok, szimpatikusak a szereplők. A K-ONnál nem tudom mi lesz még. Kis aranyos, könnyed történetnek tűnik, aminél a zene témának örülök. Hasonlít több szempontból a Sora no woto-hoz, de szerintem ez jobb lesz. |
Aug 25, 2010 9:43 AM
#29
Fúú a mostani szezonból az Occult academy meg a Kaichou wa Maid-sama folytatásokért nyáladzom, nagyon tetszik mindkettő. :D Örülök, hogy az utóbbi nem a tipikus iskolásanime, ráadásul nem érzem erőltetettnek sem a poénokat. Még Kuroshitsujit nézek - bár eleinte elrettentett, hogy mennyire népszerű... Meg van a maga jellegzetes világa és 10 rész után megérte a 10 pontot is. |
Aug 26, 2010 3:38 PM
#30
K-on! Kicsit lassú menetű slice of life, nekem nagyon tetszett, kicsit hasonló a hangulata a Clannad-hez és a Mushishi-hez. tetszik a grafika, és a karaktereket is nagyon jól eltalálták (Mio chan <3) Eve no jikan Hát a K-on!-nak 10 pontot adtam, de miután ezt végignéztem (1 délután alatt) elgondolkodtam. Végül arra jutottam, h a K-on! a maga műfajában megérdemli a 10-est, csakhát az Eve no jikan jobb nála =3 . A részek rövidek, de nekem úgy tűnt, mintha minden rész "rendesen" 26 perces lenne. Nagyon izgalmas és elgondolkodtató. A téma kicsit hasonlít a Chobits-ra, a zene néha Death Note beütésű (bár lehet, h csak szerintem =P) Szerintem mindenkinek érdemes rászánni pár órát, legalább az első részt mindenképp nézzétek meg =) . Azt, h miről szól valahogy soha nem olvastam el, pedig sokszor találkoztam vele, tetszett a grafika, ezért akartam megnézni és néhány napja megtaláltam streamingen, most meg volt egy kis időm, úgyhogy elkezdtem és nem tudtam abbahagyni, amíg végig nem néztem. Hát kezd ,kicsit túl hosszú lenni ez a post szóval ennyi lenne, csak mindenképpen ajánlani szerettem volna az Eve no jikant, mert egyszerűen lenyűgözött =D |
Aug 26, 2010 11:56 PM
#31
Fúúú mit néztem utoljára... High School of the Dead-et és egész kellemes volt, bár inkább manga párti vagyok. |
Aug 28, 2010 10:01 PM
#32
Most belekezdek a Shikibe, és még ott van a High School Of the Dead (vagy mi) x.x |
Aug 29, 2010 5:07 AM
#33
Bokura ga Ita- Középiskolai szerelmi dráma, olyanoknak ajánlanám akik szeretik az ilyesmit, szerintem a maga műfajában nem rossz. Még folyamatban van a nézése. :) Igaz nekem az első két rész nyögvenyelősen ment, a grafikát nem bírtam megszokni, de már el sem tudnám képzelni a sorozatot enélkül. Az aláfestő/háttérzenék is jók. Hatsukoi Limited-Mostanában néztem végig, nem fogott meg igazából, bár szétröhögtem rajta az agyam :D Kellemes kis kikapcsolódás, lányok első szerelmeiről, az első barátról szól, de ettőlé függetlenül nem nyálas. (mondjuk kinek mi a nyálas xD) Fiúknak meg van pantyshot és félreérthető helyzetek garmadával... ^^' |
Oct 10, 2010 5:41 AM
#34
Tono to Issho - Gintaman kategóriás őrültködés :) és Usavich - két orosz börtönnyúl kalandjai XD |
Oct 10, 2010 12:10 PM
#35
Dragon Ball Kai: remélem ezt nem kell mondani. :D Densetsu no Yuusha no Densetsu: zseniális, főleg a két főhős és persze a háborús szál is nagyon jó. Star Driver: kicsit olyan Gurren-Lagann utóíz, de bejön, megfelelően elborult :D |
Oct 10, 2010 1:20 PM
#36
MM! és sok más mostani szezonos anime... Hát azt hiszem még sehol máshol nem láttam mazo főhőst, nagyon brainwash kategóriás,de hihetetlenül élvezem:D |
Nov 12, 2010 11:24 AM
#37
Jellen pillanatban a Ranma 1/2 nézem 110 résznél járok a 161 böl Ezzenkivül hetente Yu-Gi-Oh 5d's és a Super Robot Wars: The Inspector-t Tervezem: Mobil Suit Gundam,Mobil Suit Zeta Gundam, és pár elkeztdet anime befejezését. |
Nov 17, 2010 3:35 AM
#38
Tegnapi napotól újra rámtört az animés korszak több mint 1 év után. Most megint elég gyakran nézegetem őket. Tegnap befejeztem a Kuroshitsuji 1. évadját másfél hónap után. Az eleje elég unalmas volt, a közepefelé meg kezdett jobb lenni. Az az indiai pasasos epizódok, meg a végén az angyalos nagyon jó volt. Ciel kissé idegesítő vakarcs kölyök, Grell pedig egy idióta. A temetős hapsi Undertaker meg egy olyan karater, akit megláttam, elkapott a nevetés. Valami nevetséges egy fazon. 10/7 Tegnap meg még el is kezdtem a 2. évadját, amit szerintem ma be is fejezek. A 2. évad első epizódja nem tetszett. Az a szőke gyerek (amúgy ő egy pasi, vagy csaj? xd) valami irritáló egy karakter. Tegnap még meg is néztem egy mozifilmet, a The Place Promised in Our Early Days-t. Unalmas is volt, meg nem volt érdekes. Mindössze annyiból állt, hogy két srác elakart repülni egy magas toronyhoz, ezzel felébresztik barátnőjüket az álomból. Valami ilyesmi volt. Szóval felejtős darab. 10/6 |
Nov 18, 2010 12:13 PM
#39
Mostanában fejeztem be: Kimi ni Todoke- AWWWWWWWWW. annyira de annyira <3 (ezen a megjegyzésen de látszott hogy hardcore shoujo fan vagyok xD) Rozen Maiden- Hát nem is tudom. Az első két rész nagyon tetszett, a közepe unalmas volt, (viszont DESUDESUDESU rulz) a vége meg megint nagyon tetszett. Azt mondják a második évad rosszabb, hát nem is tudom hogy akkor be akarom-e vállalni :S Épp nézem: Peach Girl- Hátizé. Első részt alig bírtam végigülni, aztán már kezdem élvezni :D kicsit klisés, meg szappanoperás, de valahogyan elvagyok vele ^^ |
Nov 18, 2010 2:13 PM
#40
mindjárt lejön a Kuragehime legújabb része. Mostanában úgy 5ször néztem a kijött részeket xD |
Dec 21, 2010 2:12 AM
#41
Ore no Imouto ga Konna ni Kawaii Wa Még csak az 5.-dik rész jön ,de eddig nagyon tetszik ^^ (kivéve a amikor Kirinonak látszik a fehérneműje ...) Kuragehime Nem rossz. |
Mar 11, 2011 3:26 PM
#42
Én utoljára a Kampfert láttam. Poén meg minden, de sztem az utolsó részt fölösleges megnézni, mert a storyhoz ugyse kapcsolódik túlzottan és sztem az már túl fárasztó volt. |
Apr 28, 2011 3:09 PM
#43
Highschool of the dead-et néztem. Kedvenc lett. XD Ecchi, horror.. nyami. :D Zombi téma miatt volt némi fenntartásom, de kellemeset csalódtam. Következő a pár napja kijött HOTD OVA lesz vagy a Hyakka Ryouran. ^^ |
"When you're tearing up with an ugly face, I'll give you a good cry with an uglier face. When you're laughing so hard your stomach hurts, I'll laugh in a louder voice. That's how it should be." |
May 11, 2011 6:08 AM
#44
Most nézem: - Gosick - Star Driver(csak egy részt láttam még belőle) - C: The Money of Soul and Possibility Control Újranézem: - Blood+(régi kedvenc amit nem árt újranézni:) Gosick: követem az animeaddicts szerint. Így az elején azt hittem meg fogom unni, hogy hasonló a részek felépítése, de mégsem így lett. C: bonyolult a címe.xD Érdekesnek tűnik és még a 2. rész után nem tudok részletes véleményt mondani róla. De szerintem hajaz egy kicsit a Megaman-re a csaták szempontjából. Amúgy elég érdekes vizuálisan is amikor átlépnek a párhuzamos univerzumba harcokkor.:) |
May 14, 2011 10:22 AM
#45
Most fejeztem be a Star Drivert nemrég, kár hogy vége :( Elkezdtem a Deadman Wonderland-ot, amikor elkezdte fordítani az AnimeAddicts, kicsit borongós hangulatú, kicsit véres... a lényeg, hogy nagyon tetszik ^^ Emellett barátnőm unszolására az Ouran Highschool Host Clubot... és, hát, az is nagyon tetszik :D |
Jun 25, 2011 2:35 PM
#46
Utoljára a Neon Genesis Evangeliont és a hozzá kapcsolódó filmet (The End of Evangelion) láttam. Összességében tetszett, mégiscsak egy sci-fi/mecha alapmű. A harcok és összecsapások látványosak voltak, de emellett rengeteg pszichológiai, filozófiai és vallási motívumot is tartalmazott, bepillantást nyerhettünk a szereplők lelkivilágába és interperszonális kapcsolataikba. A sorozatban egyedül az utolsó két rész nem tetszett, amely egy lehetséges befejezés helyett az Eva pilóták lelki gyötrelmeibe és problémáiba adott betekintést. Szerencsére a movie ott folytatta, ahol a sorozat befejezőfött, de ez is nehezen emészthető, gondolatilag elborult alkotás lett. Jelenleg a most futó sorozatok közül a Deadman Wondeland, Ao no Exorcist és a Dog Days című sorozatokat nézem, a már befejezettek közül pedig a Ghost Hunt van soron. De véleményt róluk csak akkor írnék, ha már végig láttam őket. |
Jul 2, 2011 8:02 AM
#47
Baragonhun said: LOL~C: De szerintem hajaz egy kicsit a Megaman-re a csaták szempontjából. AnoHana: Most fejeztem be és nagyon nagyon nagyon tetszett. Deadman Wonderland: Érdekes, a sztori nem annyira jó, de a megvalósítás annál is inkább bejön. Gundam Wing: Hát, nem nagyon jön be, ha a többi UC Gundam-hez hasonlítom, akkor a Zeta sokkal jobb volt. Ghost Hound: Pszichológiai téma és Kansai-ben~ LOVE A többi szóra sem érdemes~ |
Jul 2, 2011 8:20 AM
#48
Rég írtam ide, úgyhogy ejtek egy hozzászólást 1-1 példával. :) Amit nézek: Hip hip hurrá, elkezdtem ma a One Piece-t. Belenéztem anno a német Rtl-en, szóval nem volt ismeretlen előttem, és mivel már a csapból is ez folyik, sokan nézik, így elkezdtem én is. Hogy hogy tetszik? Ledaráltam közel 20 részt egyszerre és még nézem tovább miután ezt befejeztem, szóval ez magáért beszél. ^^ Mit láttam utoljára? A Gosickot fejeztem be tegnap pl. Meglepően jól sikerült szerintem. A végével is elégedett voltam. Izgalmasabb, drámaibb lett mint gondoltam. Megkapta a 9est. |
Jul 6, 2011 11:03 AM
#49
Helló! A klub újoncaként én a két Applessed mozit nevezném meg ^^ Kissé csiri-csáré lett, a 2004es pedig erőteljesen vet be kliséket, de azért nem volt olyan rossz. |
Jul 6, 2011 8:39 PM
#50
Az utóbbi időben több animét is befejeztem, rövid vélemény róluk: Ghost Hunt: a Bújj, bújj szellemhez hasonló 25 részes anime, amelyben a szereplők szellemekre vadásznak. Összességében nem volt rossz, össszesen 8 történetet visz végig a sorozat, bár zavart, hogy egy esetet sokszor 3-4 részen át elnyújtottak. Deadman Wonderland:Egész jó kis sorozat volt, egyfajta akció, horror és sci-fi keverék, amely egy jövőbeni börtön embertelen életkörülményeit mutatja be. A karakterek közül elsősorban Crow és Shiro tetszett, Gantától néha a falra tudtam volna mászni. Sajnos a 12 rész kevésnek bizonyult, több szálat is befejezetlenül hagytak, úgyhogy szinte biztos, hogy lesz második évad. Dog Days: Kellemes és szórakoztató kis fantasy anime volt, minden különösebb vérontás és erőszak nélkül, a háborúkat a viszálykodó felek akrobatikus versengéssel rendezik. Hidan no Aria: Kellemes kis akció-hárem sorozat volt, tele izgalmas harcokkal, csinos lányokkal és rengeteg humorral. Jelenleg a Shikit nézem. Az első három rész dögunalmas volt, emiatt majdnem dobtam a sorozatot. Szerencsére nem így tettem, a 4. résztől felpörögnek az események, és egyre izgalmasabbá válik a sorozat. A nyári szezon animéi közül elkezdtem a Blood-C-t, a Kamisama Dolls-t és a Kamisama no Memochou-t, de még csak az első rész futott le mindegyikből, úgyhogy korai ezekről még nyilatkozni. Tervbe van véve a Dantalian no Shoka is. |
Jul 20, 2011 12:14 PM
#51
jéé mostanában több animét néztem ami csoda tőlem mert általában mangát olvasok.^^" Ma néztem a The Star of Cottonlandet. Nekem nem jött be túlzottan. Kicsit kiábrándító volt egy gyereket macskafülekkel tálkából enni látni. Egy hete végre sikerült megnéznem a Karigurashi no Arietty-t az újabb Miyazaki filmet. Nagyon aranyos történet. Nekem valahogy rövidnek tűnt, de amúgy nagyon szép rajzfilm. Ha valaki pihenni akar és akar valami aranyosat és romantikusat nézni arra nagyon jó. A végével nem vagyok annyira elégedett. De azért részben igen. A főszereplő fiút nagyon bírtam.:) A nyári szezonból én eddig az Usagi Drop-ot nézem, amit már mangában ismertem. De mintha az anime adna egy kis plusszt. Nagyon tetszik, nem hiszem hogy elkövetkezendőkben megváltozna róla a véleményem.X) Daikichi mintha kicsit tökéletes lenne(így női szemmel és nekemx)). Jó am az ed-je és az op-ja.:) A Blood C első részét is megnéztem. És rám kiveti a hatását az, hogy láttam a Plusszos verziót is. Ha egy sima különálló animeként tudnám nézni talán folytatnám is.^^" Úgy látszik a nyári szezonból az aranyos vonulat tetszett meg most. |
Aug 10, 2011 8:12 AM
#52
Bleachet fogom majd nézni, ha végre vége a filler évadnak (nem tudom, nekem rossz úgy nézni, h arrancar arc után én belevágtam a mangába...). nagyon szeretem, szerintem nagyon jó anime, szinte minden harcot végigizgultam rajta. abból látszik, hogy mennyire szeretem, hogy 311 részt másfél hónap alatt, miközbe még javába suli volt, megnéztem. :D Naruto shippuudent nézek rendszeresen, igyekszem beérni a sorozatot... már csak kb. 60 rész... ^^ de ez nekem valahogy annyira nem jön be, lehet hogy azért, mert már tudom mi van benne, de ez mondjuk más animébe nem zavart... :\ most amik futnak, abból Dantalian no Shoka-t és a No.6-ut nézem, azok nekem nagyon tetszenek. ^^ a Dantalian-ért különösen meg vagyok őrülve, már tűkön ülve várom a folytatást. :D |
Aug 13, 2011 7:37 PM
#53
Üdv! Én most kihasználom a nyarat, és sokmindent nézek egyszerre, a most futók közül aminek még várom is a következő részét, az az Ao no Exorcist, Dantalian no Shoka, Istuka Tenma no Kuro Usagi, No.6, Nurarihyon no Mago2 és Sacred Seven. Viszont ma amikor a Kamisama no Memochou 6. részét néztem, a következőt láttam: katt. Újabb reklám...:D (Ghost Huntot nem bírom szó nélkül hagyni, mivel egyik kedvenc okkulttal foglalkozó animém... sokkal komolyabb mint Bújj Bújj szellem!, és ha valakit érdekel az okkult téma, az rengeteget megtudhat belőle... Blood-C-ben eddig elég nagyot csalódtam, mivel CLAMP-es dolgot vártam (szövevényes sztorival, váratlan fordulatokkal), de úgy néz ki, nagyon nem azt kapom... :( ) |
leeaAug 13, 2011 7:45 PM
"Kono sekai ni guuzen wa nai, aru wa hitsuzen." "Hane ga nai... naze?" "...boku to onaji chi wo kurau bakemono ni natte? Nagai nagai toki wo boku to ikiru?" |
Jan 10, 2012 11:58 AM
#54
Feb 3, 2012 2:04 PM
#55
Mirai nikki még most is nézem és nagyon jó :D Tele van dilisekkel XD Meg hetente jön ki új Fairy Tail és Bleach manga és Guilty Crown anime nagyon jók mind (: |
May 17, 2012 8:49 AM
#56
Sziasztok! Jelenleg a Hoshizora e Kakaru Hashi-t nézem, 12részes vidám vígjáték szerű anime. :D Eddig tetszik és tökéletes kikapcsolódást nyújt számomra. :D Elnevetgélek rajta. :D Valamint a Kora wa Zombie Desu ka 2. évadját az Of the Dead-et nézem. Annál viszont az első évad jobban tetszett. Hosszabb művek: - One Piece - Naruto Shippuuden - Fairy Tail |
May 30, 2012 9:51 AM
#57
Számomra az Of The Dead sokkal viccesebb, mint az első évad volt. |
May 30, 2012 11:54 AM
#58
Most már számomra is szimpatikusabb és végre alakot is kezd ölteni! :D Szóval most már én is így vagyok, ahogyan te. :D |
Oct 18, 2012 1:51 AM
#59
Jelenleg itt tartok: - Another: Így első ránézésre nem rossz. Kb elmegy - Dance In The Vampire Bund: Nekem nem jön be. Kissé unalmas, egyben nem érdekes. - Tari Tari: Utoljára 2 éve néztem ilyen átlagos iskolai animét. Annyi biztos hogy eddig jobb mint egy K-ON. Amit hetente: - K: Első epizód alapján semmis, és sok a kérdés. - Btoom: Ez a bombás dolog nekem nem a szívem. Legalábbis úgy gondolom hogy megunható darab. - Sword Art Online: A legnagyobb bukás nálam. Eddig jóformán semmi nem történt amire azt mondanám hogy respect. Semmi normális harc, helykitöltők, nyálcsorgatás, összecsapott történet, stb. Ha vége lesz, valószínű akkor tovább nézem. Hosszú: - Gintama: Egy újabb "never ending" anime amibe úgy 2-3 hete kezdtem bele. A Hitman Reborn után akartam elkezdeni, de már 3 éve ajánlgatták nekem, így eljött az ideje hogy nekikezdjek. Eddig a "megfelelő" kategóriába tudom sorolni. |
Oct 18, 2012 3:23 AM
#60
@_aw Az Another nem rossz, viszont az utolsó pillanatokban meghalt a kedvenc szereplõm úgyhogy nem lett kedvenc. És akkor magamról: - K: Eddig egy részt láttam, Nem nyûgözött le - Magi: Egy jó kis Alibaba/Szinbád stb utánzat. Szerintem nem lesz rossz. - Code:Breaker: Hát nem tudom mit mondjak. Elsõ két rész után még mindig fura, debtalán lesz belõle valami - Zetsuen no Tempest: Személy szerint kedvelem az ilyen drámai animéket. Remélem jó lesz. - Robotics;Notes: Azt se tudom bele-e merjek kezdeni. A nitro+ az pozitívum, de amúgy ... - Sword Art Online: Nem lenne rossz, de ez a folytonos skipelgetés az agyamra megy. Pedig ki lehetne jól egyészíteni. Mindenesetre az Accel World után azt hittem jó lesz, de a nyomába se ér. - Naruto Shippuuden: Ha nem lesz vége a mostani arc után, dobom. Nem pazarlom az életem egy soha véget nem érõ szarra. Nemrég nézett: - Kami no Puzzle 1/2: Nem rossz bár jobbat vártam. - Dakara Boku ha H ga Dekinai: Egy ecchi anime aminek valamiért nem emlékszem a végére. Talán nem véletlen. :D - Hagure Yuusha no Estetika: A másik ecchi, ami kb ugyanolyan szar, bár talán egy picit jobb volt a feljebb lévõnél. - Accel World: Hiába volt a fõszereplõ nyomi, a történet megérte a 10 pontot nálam. Várom a folytatását. - Persona 4 The Animation: Mivel ez a játék alapján készült, azt kell mondjam kurva jó. A játék az nagy kedvencem, nemhiába öltem bele több, mint 300 órát. De a tökéletestõl messze van. Nagyjából ennyi jutott most hirtelen eszembe. Pedig volt még egy pár számomra kincset érõ. |
Oct 26, 2012 1:33 PM
#61
Nov 3, 2012 5:59 PM
#62
Üdv! Jelenleg az After War Gundam X-et nézem,nagyon érdekes, mert a sztorija úgy kezdődik,mint a legelső 0079-es Gundamé,de ebben a lázadók az összes kolóniát lelövik,és amikor a földbe csapódnak,majdnem az egész emberiség elpusztul.A megmaradt emberek a túlélésért harcolnak.A főszereplők szimpatikusak,a történet jó,az OP meg az Ending is ok. Utoljára a Code Geasst láttam,tetszett,bár a főhős nem a legrendesebb,de azért nem rossz karakter.A sztori érdekes,a karakterek közül sok szimpatikus,zeneileg is rendben van,és poénos jelenetből is elég sokat tartalmaz:D Egyetlen negatívuma,hogy vannak benne kevésbé érdekes részek,főleg a 2. évadban,de nem túl sok. |
Nov 4, 2012 12:54 PM
#63
Jelenleg most épp a K 5. részét csekkolom, de csalódtam az egészben. Gyönyörű anime, nulla mondani való. Előtte meg csekkoltam a 18. SAO részt. Meg mindjárt megnézem a Jormungand 2. évad kövi részét. Meg sok minden :D |
Nov 5, 2012 1:29 PM
#64
Nov 5, 2012 2:01 PM
#65
hm, hát jelenleg Fairy Tail, Naruto Shppuden (persze erre a 2re mindig kell várni amig új részt kiadnak..) ezenfelül Magi talán ez a 3 amit most intenziven nézek ezeken felül persze ha van idő / türelem akkor elkezdek vmi rövidebb már befejezett animét végignézni.. amit meg rendesen elkéne kezdeni az a SAO + Jormungand esetleg K :D |
Nov 5, 2012 2:45 PM
#66
Tudom, hogy ez off-topic, de... @Megmurdel Végre látok valakit rajtam kívül, aki a Zetsuen no Tempest-et nézi. \o/ |
Nov 5, 2012 3:15 PM
#67
Nov 6, 2012 3:21 AM
#68
Folytassuk az Off-ot. :D @Megmurdel Nem. Az az igazság, hogy amíg animeként nem láttam, nem is tudtam róla de mostmár nem is kezdek bele. Viszont az elsõ rész után eldöntöttem, hogy mindenképp végignézem. Szerintem a 9 pontot mindenképp megérdemli, a 10 meg attól függ mennyire lesz tele "unalmas" részekkel. Viszont, mivel én szeretem az ilyen drámai animéket (Ga-Rei Zero is a kedvencem, még a Ga-Rei mangát is elolvastam csakhogy megtudjam a végét), valószínûleg 10 pontot adok majd rá (de ez még sok mindentõl függ). |
Nov 6, 2012 4:21 AM
#69
Nov 6, 2012 6:17 AM
#70
@Haou Nem a drámát szeretem hanem ahoz a két animéhez (G-RZ, ZnT) hasonló drámaiakat. Ezen kívül a KC tartalmaz SoL-ot is, ami számomra már, mint mondtam, nem jön be. Plusz, bár nem tudom a KC mit is tartalmaz, de mind a G-RZ-ban, mind a ZnT-ben meghal egy karakter, ami a drámaiságot új szintre emeli, ezen kívül mind a kettõben elég szoros szerelmi szál van. |
More topics from this board
» Mi az első szó ami eszedbe jut, ha azt mondom....[JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )AlexWalker - Nov 11, 2012 |
895 |
by tinshard
»»
Aug 22, 2023 4:21 PM |
|
» Kinek mi a kedvenc animeje.Mottor - Sep 26, 2020 |
4 |
by Tollans
»»
Apr 23, 2023 5:34 PM |
|
» Animenyomozó - játékGrandmagic13 - Aug 10, 2018 |
43 |
by Grandmagic13
»»
Nov 1, 2018 1:06 AM |
|
» Melyik anime karakter van a képen? [JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )AlexWalker - Dec 11, 2012 |
573 |
by nagydarab
»»
May 22, 2018 6:54 AM |
|
» Nézted vagy nem?[JÁTÉK] ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )Grandmagic13 - Nov 15, 2009 |
858 |
by pintergreg
»»
Apr 28, 2018 1:12 PM |