Shingeki no Kyojin - zbog toga sam morala spustit rang svega čemu sam dala 6 do sad, mislim da oni fakat trebaju još sezonu-dvije, puno su toga zakuhali a niš nisu objasnili, stalno ubacuju neke nove likove, imali su valjda 5 epizoda onu jednu te istu bitku, onaj kao srednji dio,kad se onaj lik pretvori u titana.
Nije mi bilo loše, al nije mi ni tolko dobro, pol likova me živcira tam, priča je zanimljiva al im treba više epizoda da se malo razrade.
A jao Gintama, da ja sam na nekih 100tinjak epizoda i tak stoji, al ja to stvarno želim pogledat.
Space Dandy, da to ću kad završi, negdje na jesen valjda, Haibane Renmei, mislim da to imam na listi negdje, neznam kad ću gledat, vjerojatno ne tak skoro. Sad sam si baš maloprije stavila Soul Eater skidat, nemam pojma zašto, a to ima nekih 50ak epizoda.
Meni je Moyashimon bio simpatičan zato kaj nisam baš puno humorističnih animea gledala, pa ono... i mikrobi su mi bili kjut i sve, al druga sezona je katastrofa.
Katanagatari, stvarno mi je bio super super, i stil i likovi i priča (kad sam počela gledat mislila sam, ah sad će oni ganjat te ninđe jednog svaku epizodu, meh, al stvarno su me ugodno iznenadili, sve su ljepo zapetljali).
Mislila sam si, e ova će zaslužit 9, al onda me onaj kraj ubio u pojam, ne kužim nikako zašto su morali Togame koknut, ćemu to.I ona cjela scena kak ženska sto godina umire, jao ... ughhhh
I onda ona cjela zadnja epizoda mi je bila wtf
al dobro
Lain ću se svakako natjerat da pogledam, skinut ću si torrent, ne da mi se tražit po internetu.
Tak sam se sjebala, počela sam gledat Natsume Youjichhou (valjda sam dobro napisala) na internetu, i kak to ima par sezona, valjda sam pogledala prvih par od prve onda sam drugi dan počela gledat četvrtu epizodu al neku drugu sezonu na nekoj drugoj stranicu i pogledala sam par epizoda i sve sam pomješala, i sad mi se neda vraćat natrag da prokužim kaj je kaj.
Počela sam gledat Lain na tvoju preporuku preko ovih praznika, pogledala sam 4 epizode, al ta serija je tako bizarna da neznam dal ću se natjerat da gledam dalje. Nemam pojma šta se dešava, likovi su čudni i sve je nekak creepy, al uvodna pjesma je dobra, podsjeća me na Dido, baš je nekak very 90s.
BTW
Neznam jesi čuo/vidio, bit će nova sezona Mushishia, sad valjda idući mjesec kreće misim. U međuvremenu je bila neka special epizoda.
Jupi-jej
Moram s nekim podjelit veselje, jbg...Sestra gleda anime al joj je Mushishi bio bezveze
Da grozan je, čitala sam knjige ovo ljeto i pa sam išla pogledat i film.Thih knjiga inače ima 5, a oni su iz nekog razloga odlučili utrpat svih 5 u 1 film, ma užas. I animacija je skroz drugačija od svih ostalih.
There She Is idem odma sad pogledat, nemogu spavat jbg.
Taj Bakemonogatari, dobar il ne, počela sam gledat, mislim da sam čak i puno pogledala nekih 5 epizoda a ima ih 15ak, znači trećinu. Al radnja ko da nikud njije išla, neki duhovi, sim tam, stalno se nešto ponavlja... neznam ni ja više, prije 2 godine je to bilo...
Ugl rađe gledaj Mononoke mislim da je skoro ista ekipa radila ko i KB.
Da Ghiblije sam si stavila da ne zaboravim na njih, gledala sam jučer po torrentima dal ima ovaj Wind Rises, al niš poštenog nema, Kaguya Hime nisam ni gledala dal ima jer je dosta friški...
Sad sam se i onog Poppy Hilla sjetila, moram i to potražit, tog bi možda moglo bit.
Jesi gledo možda Tales From The Earthsea (Gedo Senki)?
Yep, a super mi je ono negdje na početku, kad izvadi kartu kakti Jadrana, da vidi kud ide, i sad piše kao Mali Lošinj i tak neka mjesta, al karta nema nikakvog smisla, sve onak bezveze more-kopno pobacano.
Je, tatamija je kraj puno spasio, zadnje 2 epizode, ak se dobro sjećam...
I vidim da si pogledo Kuuchuu Buranko i da si dao 10, baš mi je drago da ti se sviđa, meni je to jedna od dražih animea kaj sam gledala. Fakat su posebni i kak je sve zaokruženo na kraju.
uff
baš sam se raspisala
sori
e ovo s Irenom i Evom, mi se još negdje od 5-6 mjeseca dogovaramo da ćemo se vidjet, i zadnji dogovor je bio za sad negdje, pa ak hoćeš, ak se mi zdogovorimo oko nećeg, mogu ti javit.
ehej, opet
ovak, Toki wo Kakeru Shoujo sam gledala još prije negdje, bila mi je dobra (sad sam baš išla provjerit i vidim da sam 7 dala, mislim da zaslužuje 8, al dobro)
e sad zakaj sam ovom 7 dala...
Ja imam ajmo reć neki sistem ocjenjivanja, kojeg se više manje držim,
10 dajem ako mi je stvarno super savršeno i ako već tad znam da će mi bit jedna od dražih stvari, kaj god bilo.
9 je za ono, skoro pa 10
8 je za ono, prepoznajem da je ovo kvalitetno, da je uložen trud i sviđa mi se, al nekaj mi fali
7 je ovo je dobro, al bi moglo bit i bolje
6 ovo je bilo gledljivo
5 mislim da sam dala sam jednom
ispod 5 nism nikad ničem dala, jer, ak mi se ne sviđa neću ni gledat
nekad nakon nekog vremena ću spustit il povećat ocjenu, kad mi malo sjedne, al uglavom to nije više od jedne ocjene sim tam.
Pa kad pogledaš Yojouhan Shinwa Taikei, reci kaj misliš.
Ja sam dala 7 zato kaj sam se kroz neke djelove morala tjerat da gledam dalje, u početku je fora to s tim ponavljanjem, al mi je postalo naporno nakon nekog vremena
ehej
pogledala sam i mogu ti reć da mi se stvarno sviđa, nisam do sad niš u tom stilu gledala, bilo je veri kjut.
Scenery je prekrasan, odma ono kad je počelo, ono cvijeće na početku... super super.
Na početku je malo izgledalo ko neki twilight, al kak je išlo dalje, bolje se razvijalo, tak da sve u svemu je dobro završilo.
Hvala na preporuci, ak imaš još kaj, sam reci.
kolko sam skužila uvjek ga vrati na prvi dan škole di on svaki put izabere drugačiju grupu/izvan nastavnu aktivnost i ovaj Ozu mu uvjek sve sjebe na ovaj il onaj način.
zanimljivo je, i da ozu je ful naporan, to mu je valjda i cijela poanta, neznam.
Cjela stvar me podsjeća na onaj film Groundhog day, kad mu se uvjek isti dan ponavlja bez obzira na to kaj radi.
I da, užasno brzo pričaju, bar ovaj glavni lik.
ovaj Natsume Yuujinchou zvuči zanimljivo, spremljen je i mislim da ću ga ić gledat uskoro.
Kaj se neon genesisa tiče, mislim da sam to probala gledat prije neke 2-3 godine, nezz više, pogledala sam jednu epizodu, i onda sam počela nekaj drugo gledat i tak...
Sad želim dovršit Yojouhan Shinwa Taikei, počela sam ga negdje prošle godine gledat i tak je stajalo s dvije pogledane epizode, vidim da i ti to gledaš isto, kak ti se čini?
I vidim da ti je Mushishi #10, meni je isto jedna bod boljih i dražih,u top 5. Vezano za to pogledaj si Mononoke, ima ajmo reć sličnu radnju, lik traži ta neka nadnaravna bića, al je više horor i stil je totalno drugačiji od... pa bilo čeg. Možda će ti trebat malo da se navikneš, al fakat izgleda super
All Comments (39) Comments
Nije mi bilo loše, al nije mi ni tolko dobro, pol likova me živcira tam, priča je zanimljiva al im treba više epizoda da se malo razrade.
A jao Gintama, da ja sam na nekih 100tinjak epizoda i tak stoji, al ja to stvarno želim pogledat.
Space Dandy, da to ću kad završi, negdje na jesen valjda, Haibane Renmei, mislim da to imam na listi negdje, neznam kad ću gledat, vjerojatno ne tak skoro. Sad sam si baš maloprije stavila Soul Eater skidat, nemam pojma zašto, a to ima nekih 50ak epizoda.
Katanagatari, stvarno mi je bio super super, i stil i likovi i priča (kad sam počela gledat mislila sam, ah sad će oni ganjat te ninđe jednog svaku epizodu, meh, al stvarno su me ugodno iznenadili, sve su ljepo zapetljali).
Mislila sam si, e ova će zaslužit 9, al onda me onaj kraj ubio u pojam, ne kužim nikako zašto su morali Togame koknut, ćemu to.I ona cjela scena kak ženska sto godina umire, jao ... ughhhh
I onda ona cjela zadnja epizoda mi je bila wtf
al dobro
Lain ću se svakako natjerat da pogledam, skinut ću si torrent, ne da mi se tražit po internetu.
Tak sam se sjebala, počela sam gledat Natsume Youjichhou (valjda sam dobro napisala) na internetu, i kak to ima par sezona, valjda sam pogledala prvih par od prve onda sam drugi dan počela gledat četvrtu epizodu al neku drugu sezonu na nekoj drugoj stranicu i pogledala sam par epizoda i sve sam pomješala, i sad mi se neda vraćat natrag da prokužim kaj je kaj.
Počela sam gledat Lain na tvoju preporuku preko ovih praznika, pogledala sam 4 epizode, al ta serija je tako bizarna da neznam dal ću se natjerat da gledam dalje. Nemam pojma šta se dešava, likovi su čudni i sve je nekak creepy, al uvodna pjesma je dobra, podsjeća me na Dido, baš je nekak very 90s.
BTW
Neznam jesi čuo/vidio, bit će nova sezona Mushishia, sad valjda idući mjesec kreće misim. U međuvremenu je bila neka special epizoda.
Jupi-jej
Moram s nekim podjelit veselje, jbg...Sestra gleda anime al joj je Mushishi bio bezveze
Vidim da nisi nešto oduševljen s Moyashimonom
There She Is idem odma sad pogledat, nemogu spavat jbg.
Ugl rađe gledaj Mononoke mislim da je skoro ista ekipa radila ko i KB.
Da Ghiblije sam si stavila da ne zaboravim na njih, gledala sam jučer po torrentima dal ima ovaj Wind Rises, al niš poštenog nema, Kaguya Hime nisam ni gledala dal ima jer je dosta friški...
Sad sam se i onog Poppy Hilla sjetila, moram i to potražit, tog bi možda moglo bit.
Jesi gledo možda Tales From The Earthsea (Gedo Senki)?
onaj tuturuuu kod steins gatea be ubio
nakon kaj sam to završila gledat još sam 2 tjedna hodala okolo i zujala si tuturuu u bradu
Je, tatamija je kraj puno spasio, zadnje 2 epizode, ak se dobro sjećam...
I vidim da si pogledo Kuuchuu Buranko i da si dao 10, baš mi je drago da ti se sviđa, meni je to jedna od dražih animea kaj sam gledala. Fakat su posebni i kak je sve zaokruženo na kraju.
baš sam se raspisala
sori
e ovo s Irenom i Evom, mi se još negdje od 5-6 mjeseca dogovaramo da ćemo se vidjet, i zadnji dogovor je bio za sad negdje, pa ak hoćeš, ak se mi zdogovorimo oko nećeg, mogu ti javit.
ovak, Toki wo Kakeru Shoujo sam gledala još prije negdje, bila mi je dobra (sad sam baš išla provjerit i vidim da sam 7 dala, mislim da zaslužuje 8, al dobro)
e sad zakaj sam ovom 7 dala...
Ja imam ajmo reć neki sistem ocjenjivanja, kojeg se više manje držim,
10 dajem ako mi je stvarno super savršeno i ako već tad znam da će mi bit jedna od dražih stvari, kaj god bilo.
9 je za ono, skoro pa 10
8 je za ono, prepoznajem da je ovo kvalitetno, da je uložen trud i sviđa mi se, al nekaj mi fali
7 je ovo je dobro, al bi moglo bit i bolje
6 ovo je bilo gledljivo
5 mislim da sam dala sam jednom
ispod 5 nism nikad ničem dala, jer, ak mi se ne sviđa neću ni gledat
nekad nakon nekog vremena ću spustit il povećat ocjenu, kad mi malo sjedne, al uglavom to nije više od jedne ocjene sim tam.
Pa kad pogledaš Yojouhan Shinwa Taikei, reci kaj misliš.
Ja sam dala 7 zato kaj sam se kroz neke djelove morala tjerat da gledam dalje, u početku je fora to s tim ponavljanjem, al mi je postalo naporno nakon nekog vremena
pogledala sam i mogu ti reć da mi se stvarno sviđa, nisam do sad niš u tom stilu gledala, bilo je veri kjut.
Scenery je prekrasan, odma ono kad je počelo, ono cvijeće na početku... super super.
Na početku je malo izgledalo ko neki twilight, al kak je išlo dalje, bolje se razvijalo, tak da sve u svemu je dobro završilo.
Hvala na preporuci, ak imaš još kaj, sam reci.
stavila sam skidat ovo, pa ćemo vidjet
Cjela stvar me podsjeća na onaj film Groundhog day, kad mu se uvjek isti dan ponavlja bez obzira na to kaj radi.
I da, užasno brzo pričaju, bar ovaj glavni lik.
Kaj se neon genesisa tiče, mislim da sam to probala gledat prije neke 2-3 godine, nezz više, pogledala sam jednu epizodu, i onda sam počela nekaj drugo gledat i tak...
Sad želim dovršit Yojouhan Shinwa Taikei, počela sam ga negdje prošle godine gledat i tak je stajalo s dvije pogledane epizode, vidim da i ti to gledaš isto, kak ti se čini?