Report Hellhammar's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 211.3
Mean Score: 8.26
  • Total Entries1,126
  • Rewatched39
  • Episodes13,223
Anime History Last Anime Updates
Hiyokoi (2012)
Hiyokoi (2012)
Apr 24, 2013 10:11 PM
Plan to Watch · Scored -
Choujigen Game Neptune The Animation
Choujigen Game Neptune The Animation
Apr 18, 2013 4:40 AM
Plan to Watch · Scored -
Fantasista Doll
Fantasista Doll
Apr 18, 2013 4:36 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 1.5
Mean Score: 9.75
  • Total Entries16
  • Reread0
  • Chapters185
  • Volumes30
Manga History Last Manga Updates
YuriCam: Yurika no Campus Life
YuriCam: Yurika no Campus Life
Nov 19, 2012 11:32 AM
Plan to Read · Scored -
Akkan Baby
Akkan Baby
Nov 10, 2012 12:42 AM
Completed 12/12 · Scored -
17
17
Nov 10, 2012 12:38 AM
Reading 15/20 · Scored -

Favorites

Anime

No favorite anime yet.

Manga

No favorite manga yet.

Characters

No favorite characters yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (178) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
GuttedGnome Apr 18, 2013 6:21 AM
hehe, nice. Själv använder jag mest skissblock och penna, men jag borde testa Paint tool SAI en dag. Kanske i helgen eller något. :)
Har börjat lära mig mänsklig anatomi nu. Har helt glömt bort det. haha ^_^
Reiri Apr 10, 2013 5:40 AM
When u said hair pervert, remembered tantei inaba =DDDD its sooo funny =D yeah, this season seems promising, with so many new anime and sequels ^_^maou=sama was thinking but dunno...its about demon everyday life at some fast food restaurant?
Aesir- Apr 9, 2013 8:04 AM
5 spots is just too short to fit all titles that I especially care about. I chose that 30 would be much more appropriate but even then it makes me feel somewhat bad every time when I have to remove a title from there to make space for a newer one though such occasions aren't happening often. And then I started using formally allowed list for current season since there was enough space for that.
Reiri Apr 5, 2013 1:42 PM
Oh hi, have been a long time ^_^ really funny anime cuticle detective inaba, were laughing so hard =D also watched some cute and funny anime like GJ-bu ir minamike ^_^ did u watch something so funny,that made ur day great? ^_^
GuttedGnome Apr 5, 2013 12:21 PM
Jo, det är bara bra här. Har börjat rita och kladda igen efter en alldeles för lång paus. Rätt skoj även om det mest är otydligt klotter för att återfå sina kunskaper. :D
Reiri Jan 5, 2013 3:01 AM
Sure i want ^_^ was really surprised when couldn't find you... nice, good idea =)
Reiri Jan 4, 2013 2:21 PM
Heya, if you watched this anime http://myanimelist.net/anime/45/Rurouni_Kenshin, then i really reccomend to watch this movie http://www.youtube.com/watch?v=lc_JmcRxdx8 ^_^
Reiri Dec 5, 2012 9:52 AM
Yeah really love it too, probably not gonna change it for a long time, looks very cute ^_^ Your avatar is also cute, but best thing on your MAL is always updated music XD
NonkiLauren Nov 27, 2012 5:38 PM
Hi there. Long time no hear. Work has kept me busy these days. I mostly watch anime mostly on weekends and read manga as well. I am currently reading Kimi ni Todoke since the anime stopped. I am hoping there will be a third season. It's a nice slice-of-life and romance, but generally speaking nowadays, anime series don't have a completed end...BUT at least there's the manga to turn to. :)

Hope you have a great rest of the week. Take care.
Reiri Nov 23, 2012 6:49 AM
Amazoness appeared in the last ep in the end for 3 sec XD Yeah want some anime to continue for a looooooong time ^_^ like gintama , they joke around that it'll be over this season, but make another season with a lot of ep XD
juanji Nov 23, 2012 4:50 AM
yeah i watch SAO, you are right about the 1st part, it felt really rushed. i actually dont like it that much, it doesnt really feel like a game to me. i wish they would have shown more of kirito and his sister in real life, that was kinda sweet ^^. hehe i like kuroneko aswell, she is my fav char from oreimo. cant wait for the 2nd season :D and ofc i love Rikka. yes i did watch the latest ep of chuunibyou and it was indeed really good ^^ i love that show, i might end up giving it a 10 :)
do you like pink :p? what brand of tea do you drink btw?
Reiri Nov 22, 2012 9:37 AM
Probably in second part, haven't seen her yet. All of the character are so unique and funny. At first thought that Nino is only normal person there, but no XD
Every time I visit your list, turning on Mischievous of Alice, really really nice song ^_^
Reiri Nov 19, 2012 12:43 PM
Currently not playing anything since have diploma and exams, barely find time to watch anime =/ Thanks for the info, if it's like Toradora, then it's really worth watching ^_^ Haha so cool, power of imagination!!! ended up laughing hard at the end XD
juanji Nov 19, 2012 12:17 PM
hehe ok i see, i was already planning on watching Tonari no Kaibutsu-kun. just waiting till its finnished so i can marathon it :D thanks, i like メグメグ☆ファイアーエンドレスナイト from GUMI :) btw, what are your toughts on sword art online since its so hyped? i like your rikka picture btw :D gotto love gothic lolita :P
Reiri Nov 19, 2012 7:46 AM
Chuunibyou demo Koi ga Shitai! is funny even in the preview, hope to watch it soon. Sword art online is also an amazing anime and like you i also like second part better, since everyone just having fun ^_^ (even Kirito). Such a game in real would be very nice. Wanted to ask is Tonari no Kaibutsu-kun more as a comedy or romance?