Hát ez most pont a pihi szezon ahogy elnézem.. rengeteg rövid anime van most, amiből talán ha egyet elkezdtem.. Aztán a magas pontosokat még talán felkapom, most erről a Yuri!-ról (korcsolyás anime) hallani nagyon sok jót, pedig nem akartam elkezdeni de ezek után... :D
Én elkezdtem nanbaka-t eddig semmi extra.. comedy lesz teljes egészében, már megjött a trap is.. D: egyelőre nem ítélkezem semmi felett, de még nincs semmi olyan amit úgy néztem volna hogy OMGOMOMGOMGOMG..
Amúgy igen, az irreális pontozás egyik példája nálam pont a Zestiria XD Nem akarom leszólni de nekem nagyon nem tetszett :| és ahhoz képest meg sokaknak nagyon. Még jó hogy nem vagyunk egyformák :DD
Egy karakter ennyit képes befolyásolni egy anime-n :D Bár tény hogy vannak karakterek akik nagyon sokat tudnak dobni a sorozaton (Gintoki baby).
Ez nem úgy működik hogy csak így lecsökkented a nézettek számát :D ha valami jó akkor nézni kell. Amúgy nekem ez a szezon pont nem volt vészes többihez képest.
Amúgy haikyuu, hibike, stray dogs tuti listán van. Lesz egy shaftos movie amit szintén nézni akarok.
Udon no kunit én is kinéztem és nekem is barakamonos feelingem van tőle. Touken ranbu, flip flappers, mahou shoujo is tuti így első ránézésre. Aztán majd még bővítem :D
Pl ez a nanbaka, 3gatsu, stella no mahou -is érdekesnek tünik. Emellé még lehet felveszek egy mainstream shounent azt kész. (Jk tuti hogy még többet nézek ennél)
Rövidet nem nagyon akarok nézni, banyanya is nehezen megy.. már lezsibbadok tőle xd
Bármi is legyen az oka az alacsony ratingeknek eddig még nem találtam olyat ami ne érdemelte volna meg azt amit kapott. Bár tény hogy felirat nélküli animet nem néztem még, sem olyat ami a többi általad felsorolt kategóriába esik :D de a ratingek azért az -esetek döntő többségében tükrözik az anime színvonalát.
Hát ha az a három szereplése elég neked, akkor végülis semmi gond :D nagyon jó karakter lehet hogy pusztán háromszori feltűnése ennyit dobott az egész évadon :D
Büntudatot érzek ha nem kezdek el játszani:D De addig legalább eljutottam hogy láttam más playereket abban a kocsmaszerű izében :D Amúgy az osomatsu event miben nyilvánul meg? Miket lehet csinálni? Mitöl osomatsus?:D
Na akkor sorolj párat a sok mmo közül, hátha lesz valami egyezés. Aj miért kellett említeni hxh-t most megint hiányolhatom xd
Papírforma befejezés de nekem akkor is tetszett hogy a "I can return by death" szöveggel szivatta mg betelgeuse-t :D "I LOVE YOU EMILIA" viszont blöh. . . Még Julius is jobb párja lenne subarunak mint emilia.. na enuff hating :D amúgy semmi bajom emiliaval
A witch cultosok ilyen iron men-ek már csak.. :D Amúgy tényleg vicces volt mikor betelgeuse futott a szekér után :DD Szegény megcsúnyult kicsit. Viszont az hogy subaru hogy elbánt vele kicsit abszurd volt.
DAT KÉP :DDD és még hogy nem shippeled őket :DD Innen már nincs visszaút, jöhet a doujin BL rajzolás xd
Tölem kapott egy gynge 9-et, fanboy here.. Szóval többet ne is beszéljünk az elfogult pontomról :D
Most döbbentem kb rá hogy vége a szezonnak O_O ez gyorsan elment, vagy csak én érzem így? Amúgy Natsume-t mindenképp nézek, mást meg.. fogalmam sincs.. Nagyon egyik cím sem mond sokat a felhozatalból, és semmi hypolt animeről nem tudok hogy lenne.. Szóval most szivesen fogadok ötleteket, ajánlásokat.
omjódzsin erősen gondolkozok hogy dobjam, megint 2 résszel le vagyok maradva és ... ah m1 :D
5 pont pedig még nem is az a vészes dolog.. 5 alatt kezdődnek az igazán shitshow-k.. Yep omjódzsi im looking at you.. Amúgy ami mal-on 7.00 alatt van ratingelve, azokat nem nagyon érdemes elkezdeni, mert általában szarok (és most még csak kivételt sem tudok felhozni :D)
Visszakövettelek:) Azt hittem közben hogy már válaszoltam azt még sem lol.
A játékkal ha mostanában nagyon nem is fogok játszani később mindenkép kiakarom rendesen próbálni. Csak most egyrészt alig értek belőle vmit és igy nem vmi izgi, márészt visszaszoktam wow-ra rip XD:(((
Én meg közben már az utolsó részt néztem, és az az ending rész lel.. Julius viszont tényleg jót tett az animenek, én még meg is szerettem pedig eleinte tök ellenszenves volt. NEMLESZYAOIJÓÓ?:DDD Már úgy beleéled magad, fogadjunk már rajzok is készültek erről :DD jk.
Na és mindent egybevetve te mennyire fogod pontozni? Nekem kicsit közre játszik az elfogultság mert nagyon szeretni akarom ezért 9-et adok, bár tény hogy voltak részek ami miatt ennyit nem érdemelne meg. NONETHELESS, megadtam neki :D szóval várom a folytatását ami remélem lesz.
Uchouten, igen emlékszem.. Öszintén szólva nekem annyira az nem jött be. Szenvedve nézegettem az egyes részeit, bár olyan vagyok hogy minden korábbi anime folytatását felveszem, lehet most sem lesz másképp... Bár Ushio-val ráfáztam :D És most itt ez az omjóóózsi
Eh akkor annyira nem is volt nehéz megtalálni lol. Nevet kéne változtatnom.
A tutorialt most viszont végleg befejeztem, legalábbis a Brave-ben, a többivel még nem csináltam nagyon semmit. Brave-ben sem mondjuk, mivel úgy hogy sokat nem értek elég nehéz D: meg most elvoltam más dolgokkal a héten. Szerintem amúgy holnap délután fele talán felnézek. Btw itt lehet igy partyba is vergődni és együtt mászkálni?
Natsume olyasmi mint a Mushishi igen, de ahogy mondtad, a Mushishi azért drámaibb/komolyabb. Abban ugye nincs nagyon poén, a Natsume meg olyan "megnyugtató" feelingű :D
MY BRAIN TREMBLES.. hát ha eddig nem is voltak puszipajtások, most már azok. More than just friends. lol. xd
Ah, értem. Vicces, hogy a Bestiria-ról még csak nem is hallottam, ellenben a Zestiriaval tele volt minden.
Na most már megvan a pigg is, ott a nevem Su5hii :D Elv tutorial is megvan de nagyon homály az egész :D Sikerült megölnöm egy slime-ot lol.
Na most hogy amúgy mondod a shi és tsu is néha gondot tud okozni, de ki tudom következtetni legtöbbször. A wa-t nem sokszor látom ha belegondolok, de attól még keverni szoktam :P És az U-val képzett hangokkal volt még gondom, ahogy említetted. A halloween erre pont jó példa :D Amúgy ha kicsit többet látnám a katakanakat nem lenne velük gond, szóval szerintem így idővel majd belém rögződnek. Csak ugye Genki-ben sem fordultak olyan sűrűn elő az eddigiek során.
A nem polite ragozás tényleg előjött, pl a mellékneveknél, viszont főneveknél is ugye ugyanaz a nem polite ragozás mint な melléknév esetében (főnevesnél meg példaként nem volt megemlítve ez) Ugyanígy az igéknél sem volt a nem polite. Bár az a jó hogy う pozitiv múlt ugyanúgy viselkedik mint a て ragozás (ugye attól függően mivel végződik), tehát nem volt felesleges előtte ezt megtanulni xD
Hát akkor legyen twitter vagy Pigg :D Mivel twitteren valódi névvel és képpel vagyok fent eldöntheted hogy maradjak e ismeretlen e vagy sem lol.
A Natsume komolyabb típusú anime, mint a Mono. Nem is tudom mihez tudnám hasonlítani, de olyan megnyugtató a nézése. Ott is vannak egy kétszer vicces jelenetek, de nem olyan sűrűn mint Mononál. Aria-hoz tudnám kicsit érzésre hasonlítani, de azt szerintem nem láttad. Esetleg Flying Witch-hez.^^
:DD AAAHAAAA, szóval te csak úgy boronálsz össze embereket ha kicsit rossz viszonyba vannak. Na jó abbahagyom :D Amúgy igen, jó példa a Gon és Killua barátság Mikleo és Sorey kapcsolatára.
Hm értem. Akkor nem igazán értem hogy kerültek bele a Zestriaba? Mármint a Bestiria-s részek. Viszont viccet félretéve azok a részek jobban tetszettek mint a rendes Zestiriasok.
50 részes lesz igen. És ennek köszönhetően utálom a szerdát :DDDDD
Tuti jól írtam és megerősítettem, de akkor felvetődik bennem a kérdés hogy tuti jó helyre reggeltem?:'D Amúgy tekintettel arra hogy sok mindent nem nagyon értek az oldalból a regisztráláson kívül nem csináltam még semmit itt egy kép ( http://puu.sh/r1Xhg/4ef2a8ee9c.png )
A farmjátékos ambícióim gimiben farmville-nél meghaltak, szóval az most így nem nagyon vonz :D Nehéz volt akkor is leszokni róla
Rezero
Kicsit gyorsnak tűnt igen. Viszont subaru és betelgeuse párbeszéde tetszett :DD Jó kis figura volt, annak ellenére hogy Rem-el twistert játszott :<
Lovagsrác is végül elég jó arcnak bizonyult, mármint ezt már a 23. rész alapján mondom.. " I ship them " :DDD NE AKARD BL-é FORMÁLNI REZEROT :D te fujoshi muhaha, jk jk :3
a mostani rész vége viszont wut? volt.. Kiváncsi leszek mit hoznak össze a maradék részekből
Siettetem? :o pedig mostanában tök lassan haladtam. Bár ez a gyorsaság is csak azért megy mert a kanjikat egyáltalán nem tanulom egyelőre, csak a szavakat meg nyelvtant. Nyelvvizsgától még messze állok, ilyen merész gondolatokkal még nem is mertem játszani :D A katakanáknál van pár aminél mindig igy kicsit megakadok, főleg u/wa-nál, meg bizonyos olvasatoknál, de többnyire összességében nem vészes, hiragana meg simán megy mondhatni. Meg ugye ahogy láttam genki az ilyen "polite" ragozásokat tanitotta, de közben a nem polite fajtákat is megtanulgatom, bár polite jóval egyszerübb xd
Hát van még időd gondolkodni:) Amúgy hova valósi vagy, ha nem túl bizalmas a kérdés :D Bár lehet hogy még ezt anno chaten már feltettem.
Hát annyira nem gyöztél meg Yokai watch elkezdése kapcsán :D A szeretetem meg.. hát lássuk csak.
Amik talán úgy megkedveltették velem a youkai-os animeket az az: xxxHolic, Natsume, meg még régen animaxon volt a bújj bújj szellem, azt is szerettem :D
Mob-al zárkózz fel :P elég jó lett
Zestria animáció terén 10/10 ez kétségtelen, de valamiért akkor sem fogtak meg a karakterek, meg a sztori. Bár kétségtelen hogy az elejéhez képest jobb lett az egész (ezelőtti rész az viszont wtf volt, elég randomnak találtam, igaz csak fél szemmel néztem).
Mikleo x Sorey ? :DDD valld be hogy átfutott a fejeden :D
Amúgy még az volt fura mikor teljesen új karaktereket mutattak be, nem igen tudtam hova tenni őket úgy hirtelen, de majd gondolom a végén összeállnak a dolgok, és úgy majd jobb képet kapunk mindenről (főleg ha 2. évadot is adnak ahogy írod).
Naaaa, annyira nem rossz ám az onmyouji, simán megvan egy 4-es ;-;
su5shii, bár nem tudom majd hol kell elfogadnom a felkérésed:D És idegesít hogy ilyen hülye random nevet találtam ki, na whatever xd
nem szeretem a szomorú animeket, régen szerettem de már áh.. tehát rip, nem nézem meg xd
ja hogy Blue love-ra.. :D ez legalább valamelyest egy egyedi dolog, bár nem gyözött meg hogy megnézzem :D
Az játékbeli eventeket viszont szeretem :D És amúgy te melyik "típussal" szoktál legtöbbet játszani?
Ezért nem is nagyon kezdenék el olyan mangát aminek a fordításai lassúak. Elég volt így járnom Judge-al (vagy Doubt, mindig kjeverem őket)
Szóval most akkor idén még pihi? Ah irigyellek egy kicsit :D Viszont akkor jó tanulást:) Angol felsőt nekem is kéne, de olyannyira nincs kedvem hozzá hogy huh :d Meg most én is japánra akarok koncentrálni a szabadidőmben.. Genki egyet mielőbb be kellene fejeznem.
Amúgy informatikában akarsz majd továbbtanulni? Valami suli elképzelésed azért már van?
Cartoon Networkom szerintem nincs is o.o Vagyis eddig nem találtam meg csatornáim között. Rákerestem erre a youkai watch-ra, valahol már láttam ezeket a szereplőket korábban :D A macska nagyon tetszik :D A rajzolása.
Op = one piece? Vagy csak véletlen lehagytad a M-et one punchból? Amúgy most így tényleg kezd elég jól beindulni Mob, egyre jobban tetszik.
Zestria viszont sajnos nekem nem nagyon nyerte el a tetszésem :<
Ez a Days is tök csalódás, azt hittem jó kis sport lesz, de elég unics.
BTW, elkezdtem ixion sagat:D Elég beteg cucc, 10. résznél járok.
Onmyouji-ban pedig eltoltak egy 2 év skipet, szóval talán vmivel értelmesebb lesz, majd még beszámolok róla ha gondolod :D
Sikerült nagynehezen a regisztrálás :D Viszont japán csak genji I. 5. lecke szintig megy xd Az event nem mond semmit, Doraemont is csak hallásból ismerem, egy részét sem láttam. ŐŐŐŐŐ:DD Ez az event amit leírtál? A mókusdobálós?:D Meg kell mondani elég.. eredeti xD de tetszik :D
Re:zero
A "re" tuti valami ilyesmi jelent.. Restart/return/redo. Aztán hogy a semmiből kezdi újra az egészet. Legalábbis itt ennek van a legtöbb értelme :D Nem hiszem hogy Ram a kastély urát szeretné, ő csak "gyógyítja" a szarvának a helyét :D Én azt hittem Wilhelm meghal, de örültem mikor kiderült hogy nem. Az is tetszett hogy úgy felajánlotta segítségét Subarunak. Szóval összsségében jók voltak ezek a Whale-s részek.
Aaaand now it's time for the big finale, remélem ez is lesz legalább olyan jó.
6-ot végigolvastam? Nem is tudtam hogy ilyen sokat :D Az Ibitsu-t ajánlom, nagyon-nagyon beteg lol.. Meg a Doubt is. Mangába sokkal könnyebb jó horrort találni mint anime-ben. Amúgy most van pár érdekesnek tünö , majd azokat akarom elkezdeni (Vinland Saga, Douluo Dalu) de hogy mikor.. Majd szakdoga és államvizsga után max xD
Ez a Makai Ouji ilyen nem nekem valónak tűnik xd túl sok bishounen.. Am úgy vagyok mint te és én is csomót elkezdek de nem érek a végére.. Aku no Hana-t is majdnem befejeztem, de a vége felé már uncsi lett.. Elveszett belőle az a beteg dolog ami az elején volt :D
Light Novel az kb olyan mint egy könyv :D SAO-val jutottam sokáig de azt is meguntam.. Ja meg "Utsuro no Hako to Zero no Maria", ezzel is sokáig mentem aztán abbamaradt.
Na akkor ezt örömmel hallom^^ Érettségi után ezt igy kell csinálni :D És akkor most szeptembertől merre felé mész?
Nekem meg most egész nyár gyakszi volt és meh.. Most meg kitalálták hogy ottmaradhatok dolgozni aztán mindenki mondja hogy peeersze fogadjam el, de engem zavar hogy szakdogaírás alatt meg államvizsga előtt is dolgoznom kell.. Szóval most úgy vagyok hogy nem tudom mit csináljak. Na kisírtam magam :v xd
Szerintem tök jó ez a szezon amúgy.. Amiket írtál, azok mind tetszenek, kiemelve handa-kun-t és psi nan.. ez a 2 nálam az abszolút kedvenc. Mononokeant is szeretem mert youkai-os, és ami youkaios az nálam nyerő :D Mob is elég jó, de azért OPM jobb volt imo. Amúgy ami még a lájtos kategória: Amanchuu, Amaama to Inazuma meg még esetleg New game-t is ide sorolom.
A harcosokhoz meg 91 Days-en és TBF-en kívül még Tenkyou no Alderamin-t mondanám ami még szerintem nem rossz.
BTW hogy tetszik Zestiria?
Hmmm tudod mit, lehet megpróbálom :D De akkor segítened kell majd benne xd Egyedül nem olyan jó játszani D:
A főszereplő bábok is kicsit nekem bizarrok. Szerintem régen láttam valami horrort amiben babák voltak és azóta valamiért ijesztőek :D Ahogy a bohócok is o.o
Bátyja furulyáján xdd És leleplezted a rejtett kívánságod muhaha, hiába is próbálod tagadni ;D
Főgonoszok?:D Most már kiváncsi vagyok, miben nyilvánul meg a gonoszságuk?:D A zene és barátság erejével, cliché teteje nem?:D Ameddig viszont jó, addig semmi baj sincs a clichével.
Rézéróóó
Félek Rem már csak az esélytelenek háremének tagja lehet.. :< Amúgy nekem is tetszett a Rem-es monológ, meg amúgy úgy általánosságban szeretem a megszólalásait. Főleg a mai részben voltak jó megszólalásai xD ->
Hát ebben az évadban már szerintem csak addig jutunk hogy megmenti Emiliát és új "checkpointra" érkezik. Nekem nagyon tetszik az új opening, mikor elöször hallottam úgy voltam hogy még jobb is mint az első, bár igy hogy már hallom jó pár hete visszavonom ezt :D
az a twitter kép :D:Dd lehet befollowolom én is ha ilyen vicces cuccokat rak ki, úgy is mindig uncsi a fal.. am ha már vicces képek -> http://puu.sh/qJ7Sn/960de30df5.jpg http://imgur.com/0Ivmopp
Én még mindig azt mondom hogy az Aizenes rész jó befejezés lett volna.. Én pont utána hagytam abba az olvasást. Mindenesetre minden mangát amit olvastam feladtam, narutot, bleachet, fairy tailt és a többit.
Amúgy hogy telik a nyarad?^^ Lassan vége az augusztusnak #lament
Btw befejeztem az első VN-em, a G senjou no Maou-t.. Minden route-n végig mentem és úgy elég hosszúra sikeredett. A bad endingek mind elég depisen végződtek, a happy-k tetszettek. A true viszont húú nagyon jó volt :D Bár annak is az epilouge része kissé depis volt.. Úgy éreztem magam utána mint clannad after story után lol.. De lényeg hogy az is happy end lett mondhatni.
Na akkor megvan :D Nem az én stilusom de ahogy elmondtad érdekesnek tünik.
Na ez tényleg elég parásan néz ki, főleg az utolsó kép :D Az meg ráadás, hogy este lefekvés előtt néztem meg HMM... SZÉPÁLMOKAT ASAGO xd
Ennyire ölik egymást?:D Belenéztem egy kicsit és én még a normál bábokat is félelmetesnek találom.. Mármint úgy általánosságban is az ilyen babák szerintem félelmetesek.
Amúgy milyen hosszú egy része ennek?
Öö, honnan tudod hogy lesz zenés rész így előre? Olvastál novelt? Remélem a hangszeren fog furulyázni ::< lul
Rezero->
Nekem is most jobban tetszik, mint ahogy a közepe táján volt. Bár már fájt nézni Subaru szenvedését egy idő után, és hogy mindenki tényleg csak kihasználta stb stb :D Meg tök logikus és érthető hogy ez miatt már begolyózott de akkor is, már kicsit idegesített.
Na el sem hiszem hogy megszeretted Rem-et :D Pedig olyan nagy változás nem volt személyiségében :D A confession rész tetszett részéről ^^ Amit el is szúrt Subaru amint kikötötte hogy "sry babe I love Emilia".. Amúgy az rohadtul zavart hogy annak a résznek az elején Subaru el akart futni Rem-el mindent maga mögött hagyva hogy kettesben élhessenek blabla, aztán a végén mikor Rem megvigasztalta és visszarángatta a "depijéből", újra visszatért az "I<3Emilia" szarságához.. Szóval igen, Rem az igazi hős :D De azért annyira nem vagyok Subaru X Rem megszállott hogy emiatt megutáljam (mert ahogy láttam forumon páran ilyenek)
A vallomásos rész tényleg nem volt rossz, sokak azt gondolhatják hogy egy párbeszédre elpazarolni egy egész részt túl sok, de szerintem megérte, főleg amiatt, hogy mennyi mindent adott Rem személyiségéhez. Bár tény hogy túlzás volt Subaru önutálata itt-ott.
Reinhard.. Én sem nagyon tudom hogy mi a célja és hogy miért lett hirtelen ekkora megszállotja Felt-nek (mert ilyen rövid idő alatt ilyen lojálissá válni kicsit gyanús) Aztán lehet hogy tényleg csak annyi hogy neki is az az ideálja mint Felt-nek és ezért követi..
Amúgy én Al-ra leszek kiváncsi, hogy ő ki és mit tud..
Wait what? Bleach manga folytatódni fog? Hagyják már meghalni.. :D
Rákerestem de nem vagyok biztos hogy ez e az. Ilyen browser játék ez?
Na majd pár ilyen jó kis screenshotot lőj azokból a részekből amik tetszettek :D Thunderboltból
Hát őszintén szólva ezt az utalást én sem tudtam volna :D Mármint hogy zene az oké, de magamtól rájönni hogy pontosan melyik az, esélytelen vállalkozás xd Orange-ban meg kétlem hogy bármi további jelentősége lenne annak a zászlónak.
Taboo Tatoo mindegy is, eldöntöttem hogy mást már nem kezdek el szezonból, ennyi elégséges. :D Még aggressive retsuko-ból néztem pár részt.. az is elég lol egy 1-2 perces animehez képest
Nisekoit én szerettem :< Bár már tény hogy eléggé vontatottá vált a sztori, ami főleg mangában látszódott meg. Bár ezt csak ismerősömtől hallottam. Szóval nem baj hogy lezárják.
Egyelőre nem nagyon tudom milyen a történet :D Vagyis annyi ok hogy a gyerek ilyen alvilági figura aki annak a pénzügyeivel foglalkozik.. Mert hogy az apja aki örökbe fogadta az vmi yakuza féle :D Azt suliban ugye ezt titokban tartja stb stb.. Egyelőre még nagyon az elején vagyok, de nagyon sokan dícsérik és a pontja is magas vndb-n.. Igazából Uminekot akartam elkezdeni de az ugye 2 részes és daraba 50-50 óra pluszos.. Tehát mondom kezdek vmi rövidebbel.
Hát én tényleg teljesen fogalmatlan vagyok VN téren szóval nem tudom hogy az-e az a játék :D De ami ilyen nagyon intenzíven irányítós kategória, az sztem már nem VN. Itt max olyan a gameplay hogy választhatsz hogy mit mondasz és ezzel befolyásolod történetet, de mondom nem tudom biztosan:D
Milyen mmo-ba?
Na akkor nem bántad meg a Thunderboltot :D Am horriblesubsnál is olvastam hogy nem rossz.
A zestria-t jól kezdtem tuti. Először volt az a 0. rész amiben semmi extra nem történt csak ilyen bemutató jellegű.. Utolsó része nem volt rossz mondjuk, végre egy kis izgalom is volt.
Franc sosem voltam jó ilyen apró dolgok megfigyelésében :D Orange-ben a magyar zászló viszont még nekem is feltünt mondjuk xd
Servampot elakartam kezdeni de úgy voltam hogy mááár sok lesz.. A taboo tattoo-t nem tudod véletlen hogy milyen?
XD GÁZNAK ÉREZNI?:D Bananyan menő héé :DD Ilyen félhalottan is lehet nézni típusú anime :D
BTW "Nisekoi romantic comedy manga is set to conclude next month." Már ideje volt:D
Igen, a 15-ben végre elkezdtek pörögni az események, tehát mondhatni egész jó volt :D
Nem volt rossz? :D Hát de jó se volt azért valljuk be :D Mmint Danganronpa.
Én most am egy visual novelt elkezdtem, kiváncsi voltam hogy milyen.. Annyira nem is rossz, mint amire számítottam.. Lényegében mintha vmi sima novelt olvasnék képekkel a háttérben.. Eddig igaz még csak egy választási lehetőség volt benne. Am a címe: G-senjou no Maou.
Igy névről ez a Gen Urobuchi sokat nem mondott, meg kellett googléznom xd De akkor feltételezem ez az egész TF elég ilyen dark témájú cucc lehet.
Psi nan-t én sem értettem, 5 percet írt MAL, mondom így nem kezdem el.. Azt látom hogy naponta 5 perces részek, és egy hét alatt egy teljes hosszúságú kijön belőle, szóval szerintem elkezdem :D
Zestriria-t elkezdtem, háááát........ khm, jobb lett volna ha várok vele :D Nem nagyon tetszik az eddigiek alapján, bár talán a következő részektől.
OPM-t Mob-ban? Nem láttam. Mit kellett volna?
Ozmafia-t nem kezdtem el, valahogy a borító nem nyert meg, helyette Bananya-t nézek. Nem is tudom mit mondjak róla.. Élvezem xD Ilyen nagyon abszurd az egész, és a narrátort is jó hallgatni, ahogy elmeséli a dolgokat.. Nyilván gyerekeknek készült és azért beszél úgy, ahogy. :D 3 percet megér.
Hát nem tudom, eddig nem nagyon tűnt fel a túlmagyarázás, de lehet ez majd csak később jön elő. Mindenesetre eddig tetszik ahogy fel van építve, meg a példák is amiket felhoz. Támpontot ad igen, de lényegében minden könyv csak támpontot ad valamihez amit tanulsz :D Csak az nem mindegy, hogy milyet.
Omnyouji-val vicceltem, csak vissza akartalak csalni :') .. Igazából rohadt rossz volt most is XD :D de 50 rész alatt majd megszeretem >.>
Fu de nem ugrik már be ez a School rumble.. :D Hihetetlen hogy el lehet felejteni, lehet megérne egy újra nézést is a 3. évadon kívül.
Ja igen a karaokera visszagondolva az is elég vészjósló.. És a manga borító meg pláne.. de reméljük az OVA megcáfolja ezeket.. Nagyon remélem hogy nem csak egy sima vicces rész lesz hanem valami, amivel eldönthetjük hogy most beteg-e vagy sem.
MIII?? BLASPHEMER :D Na jó nem, de hát ízlések és pofonok :P Nekem most is nagyon tetszik, igaz az utolsó rész előtti pár rész valóban kicsit semmilyen volt, viszont a múlt heti... na az wow imo..
Remélem attól hogy nem tetszik befejezed, hátha még neked is okoz valami kellemes meglepetést.
Rem-re rátérve, én szeretem :D Inkább Subaru lett kicsit irritáló az utóbbi részekben, de ha belegondolunk, nem alaptalanul.. Elvégre már hányszor meghalt, és senki nem emlékszik arra ami a korábbi világokban történt rajta kívül.. Nem csoda hogy kicsit kezd becsavarodni lol.
Kastély ura pedo? Eleinte én is azt hittem, de aztán volt az a rész amikor az ölében ült Ram és a szarva helyét gyógyította. Szóval remélem hogy csak gyógyít és semmi más, mert akkor wtf..
Na és eddig a szezon hogy tetszik? :D Danganropat valamiért nagyon magasra pontozták, be feltételezem csak azért mert csak a "fan-ok" nézik a sequeljét az első évadnak, ezért a pontozás is kicsit elfogult lehet..
All Comments (67) Comments
Én elkezdtem nanbaka-t eddig semmi extra.. comedy lesz teljes egészében, már megjött a trap is.. D: egyelőre nem ítélkezem semmi felett, de még nincs semmi olyan amit úgy néztem volna hogy OMGOMOMGOMGOMG..
Amúgy igen, az irreális pontozás egyik példája nálam pont a Zestiria XD Nem akarom leszólni de nekem nagyon nem tetszett :| és ahhoz képest meg sokaknak nagyon. Még jó hogy nem vagyunk egyformák :DD
Egy karakter ennyit képes befolyásolni egy anime-n :D Bár tény hogy vannak karakterek akik nagyon sokat tudnak dobni a sorozaton (Gintoki baby).
Amúgy haikyuu, hibike, stray dogs tuti listán van. Lesz egy shaftos movie amit szintén nézni akarok.
Udon no kunit én is kinéztem és nekem is barakamonos feelingem van tőle. Touken ranbu, flip flappers, mahou shoujo is tuti így első ránézésre. Aztán majd még bővítem :D
Pl ez a nanbaka, 3gatsu, stella no mahou -is érdekesnek tünik. Emellé még lehet felveszek egy mainstream shounent azt kész. (Jk tuti hogy még többet nézek ennél)
Rövidet nem nagyon akarok nézni, banyanya is nehezen megy.. már lezsibbadok tőle xd
Bármi is legyen az oka az alacsony ratingeknek eddig még nem találtam olyat ami ne érdemelte volna meg azt amit kapott. Bár tény hogy felirat nélküli animet nem néztem még, sem olyat ami a többi általad felsorolt kategóriába esik :D de a ratingek azért az -esetek döntő többségében tükrözik az anime színvonalát.
Hát ha az a három szereplése elég neked, akkor végülis semmi gond :D nagyon jó karakter lehet hogy pusztán háromszori feltűnése ennyit dobott az egész évadon :D
Na akkor sorolj párat a sok mmo közül, hátha lesz valami egyezés. Aj miért kellett említeni hxh-t most megint hiányolhatom xd
Papírforma befejezés de nekem akkor is tetszett hogy a "I can return by death" szöveggel szivatta mg betelgeuse-t :D "I LOVE YOU EMILIA" viszont blöh. . . Még Julius is jobb párja lenne subarunak mint emilia.. na enuff hating :D amúgy semmi bajom emiliaval
A witch cultosok ilyen iron men-ek már csak.. :D Amúgy tényleg vicces volt mikor betelgeuse futott a szekér után :DD Szegény megcsúnyult kicsit. Viszont az hogy subaru hogy elbánt vele kicsit abszurd volt.
DAT KÉP :DDD és még hogy nem shippeled őket :DD Innen már nincs visszaút, jöhet a doujin BL rajzolás xd
Tölem kapott egy gynge 9-et, fanboy here.. Szóval többet ne is beszéljünk az elfogult pontomról :D
Most döbbentem kb rá hogy vége a szezonnak O_O ez gyorsan elment, vagy csak én érzem így? Amúgy Natsume-t mindenképp nézek, mást meg.. fogalmam sincs.. Nagyon egyik cím sem mond sokat a felhozatalból, és semmi hypolt animeről nem tudok hogy lenne.. Szóval most szivesen fogadok ötleteket, ajánlásokat.
omjódzsin erősen gondolkozok hogy dobjam, megint 2 résszel le vagyok maradva és ... ah m1 :D
5 pont pedig még nem is az a vészes dolog.. 5 alatt kezdődnek az igazán shitshow-k.. Yep omjódzsi im looking at you.. Amúgy ami mal-on 7.00 alatt van ratingelve, azokat nem nagyon érdemes elkezdeni, mert általában szarok (és most még csak kivételt sem tudok felhozni :D)
A játékkal ha mostanában nagyon nem is fogok játszani később mindenkép kiakarom rendesen próbálni. Csak most egyrészt alig értek belőle vmit és igy nem vmi izgi, márészt visszaszoktam wow-ra rip XD:(((
Én meg közben már az utolsó részt néztem, és az az ending rész lel.. Julius viszont tényleg jót tett az animenek, én még meg is szerettem pedig eleinte tök ellenszenves volt. NEMLESZYAOIJÓÓ?:DDD Már úgy beleéled magad, fogadjunk már rajzok is készültek erről :DD jk.
Na és mindent egybevetve te mennyire fogod pontozni? Nekem kicsit közre játszik az elfogultság mert nagyon szeretni akarom ezért 9-et adok, bár tény hogy voltak részek ami miatt ennyit nem érdemelne meg. NONETHELESS, megadtam neki :D szóval várom a folytatását ami remélem lesz.
Uchouten, igen emlékszem.. Öszintén szólva nekem annyira az nem jött be. Szenvedve nézegettem az egyes részeit, bár olyan vagyok hogy minden korábbi anime folytatását felveszem, lehet most sem lesz másképp... Bár Ushio-val ráfáztam :D És most itt ez az omjóóózsi
A tutorialt most viszont végleg befejeztem, legalábbis a Brave-ben, a többivel még nem csináltam nagyon semmit. Brave-ben sem mondjuk, mivel úgy hogy sokat nem értek elég nehéz D: meg most elvoltam más dolgokkal a héten. Szerintem amúgy holnap délután fele talán felnézek. Btw itt lehet igy partyba is vergődni és együtt mászkálni?
Natsume olyasmi mint a Mushishi igen, de ahogy mondtad, a Mushishi azért drámaibb/komolyabb. Abban ugye nincs nagyon poén, a Natsume meg olyan "megnyugtató" feelingű :D
MY BRAIN TREMBLES.. hát ha eddig nem is voltak puszipajtások, most már azok. More than just friends. lol. xd
Ah, értem. Vicces, hogy a Bestiria-ról még csak nem is hallottam, ellenben a Zestiriaval tele volt minden.
Na most hogy amúgy mondod a shi és tsu is néha gondot tud okozni, de ki tudom következtetni legtöbbször. A wa-t nem sokszor látom ha belegondolok, de attól még keverni szoktam :P És az U-val képzett hangokkal volt még gondom, ahogy említetted. A halloween erre pont jó példa :D Amúgy ha kicsit többet látnám a katakanakat nem lenne velük gond, szóval szerintem így idővel majd belém rögződnek. Csak ugye Genki-ben sem fordultak olyan sűrűn elő az eddigiek során.
A nem polite ragozás tényleg előjött, pl a mellékneveknél, viszont főneveknél is ugye ugyanaz a nem polite ragozás mint な melléknév esetében (főnevesnél meg példaként nem volt megemlítve ez) Ugyanígy az igéknél sem volt a nem polite. Bár az a jó hogy う pozitiv múlt ugyanúgy viselkedik mint a て ragozás (ugye attól függően mivel végződik), tehát nem volt felesleges előtte ezt megtanulni xD
Hát akkor legyen twitter vagy Pigg :D Mivel twitteren valódi névvel és képpel vagyok fent eldöntheted hogy maradjak e ismeretlen e vagy sem lol.
A Natsume komolyabb típusú anime, mint a Mono. Nem is tudom mihez tudnám hasonlítani, de olyan megnyugtató a nézése. Ott is vannak egy kétszer vicces jelenetek, de nem olyan sűrűn mint Mononál. Aria-hoz tudnám kicsit érzésre hasonlítani, de azt szerintem nem láttad. Esetleg Flying Witch-hez.^^
:DD AAAHAAAA, szóval te csak úgy boronálsz össze embereket ha kicsit rossz viszonyba vannak. Na jó abbahagyom :D Amúgy igen, jó példa a Gon és Killua barátság Mikleo és Sorey kapcsolatára.
Hm értem. Akkor nem igazán értem hogy kerültek bele a Zestriaba? Mármint a Bestiria-s részek. Viszont viccet félretéve azok a részek jobban tetszettek mint a rendes Zestiriasok.
50 részes lesz igen. És ennek köszönhetően utálom a szerdát :DDDDD
Btw osomatsu event? whut?
A farmjátékos ambícióim gimiben farmville-nél meghaltak, szóval az most így nem nagyon vonz :D Nehéz volt akkor is leszokni róla
Rezero
Siettetem? :o pedig mostanában tök lassan haladtam. Bár ez a gyorsaság is csak azért megy mert a kanjikat egyáltalán nem tanulom egyelőre, csak a szavakat meg nyelvtant. Nyelvvizsgától még messze állok, ilyen merész gondolatokkal még nem is mertem játszani :D A katakanáknál van pár aminél mindig igy kicsit megakadok, főleg u/wa-nál, meg bizonyos olvasatoknál, de többnyire összességében nem vészes, hiragana meg simán megy mondhatni. Meg ugye ahogy láttam genki az ilyen "polite" ragozásokat tanitotta, de közben a nem polite fajtákat is megtanulgatom, bár polite jóval egyszerübb xd
Hát van még időd gondolkodni:) Amúgy hova valósi vagy, ha nem túl bizalmas a kérdés :D Bár lehet hogy még ezt anno chaten már feltettem.
Hát annyira nem gyöztél meg Yokai watch elkezdése kapcsán :D A szeretetem meg.. hát lássuk csak.
Amik talán úgy megkedveltették velem a youkai-os animeket az az: xxxHolic, Natsume, meg még régen animaxon volt a bújj bújj szellem, azt is szerettem :D
Mob-al zárkózz fel :P elég jó lett
Zestria animáció terén 10/10 ez kétségtelen, de valamiért akkor sem fogtak meg a karakterek, meg a sztori. Bár kétségtelen hogy az elejéhez képest jobb lett az egész (ezelőtti rész az viszont wtf volt, elég randomnak találtam, igaz csak fél szemmel néztem).
Mikleo x Sorey ? :DDD valld be hogy átfutott a fejeden :D
Amúgy még az volt fura mikor teljesen új karaktereket mutattak be, nem igen tudtam hova tenni őket úgy hirtelen, de majd gondolom a végén összeállnak a dolgok, és úgy majd jobb képet kapunk mindenről (főleg ha 2. évadot is adnak ahogy írod).
Naaaa, annyira nem rossz ám az onmyouji, simán megvan egy 4-es ;-;
nem szeretem a szomorú animeket, régen szerettem de már áh.. tehát rip, nem nézem meg xd
ja hogy Blue love-ra.. :D ez legalább valamelyest egy egyedi dolog, bár nem gyözött meg hogy megnézzem :D
Az játékbeli eventeket viszont szeretem :D És amúgy te melyik "típussal" szoktál legtöbbet játszani?
Ezért nem is nagyon kezdenék el olyan mangát aminek a fordításai lassúak. Elég volt így járnom Judge-al (vagy Doubt, mindig kjeverem őket)
Szóval most akkor idén még pihi? Ah irigyellek egy kicsit :D Viszont akkor jó tanulást:) Angol felsőt nekem is kéne, de olyannyira nincs kedvem hozzá hogy huh :d Meg most én is japánra akarok koncentrálni a szabadidőmben.. Genki egyet mielőbb be kellene fejeznem.
Amúgy informatikában akarsz majd továbbtanulni? Valami suli elképzelésed azért már van?
Cartoon Networkom szerintem nincs is o.o Vagyis eddig nem találtam meg csatornáim között. Rákerestem erre a youkai watch-ra, valahol már láttam ezeket a szereplőket korábban :D A macska nagyon tetszik :D A rajzolása.
Op = one piece? Vagy csak véletlen lehagytad a M-et one punchból? Amúgy most így tényleg kezd elég jól beindulni Mob, egyre jobban tetszik.
Zestria viszont sajnos nekem nem nagyon nyerte el a tetszésem :<
Ez a Days is tök csalódás, azt hittem jó kis sport lesz, de elég unics.
BTW, elkezdtem ixion sagat:D Elég beteg cucc, 10. résznél járok.
Onmyouji-ban pedig eltoltak egy 2 év skipet, szóval talán vmivel értelmesebb lesz, majd még beszámolok róla ha gondolod :D
Re:zero
6-ot végigolvastam? Nem is tudtam hogy ilyen sokat :D Az Ibitsu-t ajánlom, nagyon-nagyon beteg lol.. Meg a Doubt is. Mangába sokkal könnyebb jó horrort találni mint anime-ben. Amúgy most van pár érdekesnek tünö , majd azokat akarom elkezdeni (Vinland Saga, Douluo Dalu) de hogy mikor.. Majd szakdoga és államvizsga után max xD
Ez a Makai Ouji ilyen nem nekem valónak tűnik xd túl sok bishounen.. Am úgy vagyok mint te és én is csomót elkezdek de nem érek a végére.. Aku no Hana-t is majdnem befejeztem, de a vége felé már uncsi lett.. Elveszett belőle az a beteg dolog ami az elején volt :D
Light Novel az kb olyan mint egy könyv :D SAO-val jutottam sokáig de azt is meguntam.. Ja meg "Utsuro no Hako to Zero no Maria", ezzel is sokáig mentem aztán abbamaradt.
Na akkor ezt örömmel hallom^^ Érettségi után ezt igy kell csinálni :D És akkor most szeptembertől merre felé mész?
Nekem meg most egész nyár gyakszi volt és meh.. Most meg kitalálták hogy ottmaradhatok dolgozni aztán mindenki mondja hogy peeersze fogadjam el, de engem zavar hogy szakdogaírás alatt meg államvizsga előtt is dolgoznom kell.. Szóval most úgy vagyok hogy nem tudom mit csináljak. Na kisírtam magam :v xd
Szerintem tök jó ez a szezon amúgy.. Amiket írtál, azok mind tetszenek, kiemelve handa-kun-t és psi nan.. ez a 2 nálam az abszolút kedvenc. Mononokeant is szeretem mert youkai-os, és ami youkaios az nálam nyerő :D Mob is elég jó, de azért OPM jobb volt imo. Amúgy ami még a lájtos kategória: Amanchuu, Amaama to Inazuma meg még esetleg New game-t is ide sorolom.
A harcosokhoz meg 91 Days-en és TBF-en kívül még Tenkyou no Alderamin-t mondanám ami még szerintem nem rossz.
BTW hogy tetszik Zestiria?
A főszereplő bábok is kicsit nekem bizarrok. Szerintem régen láttam valami horrort amiben babák voltak és azóta valamiért ijesztőek :D Ahogy a bohócok is o.o
Bátyja furulyáján xdd És leleplezted a rejtett kívánságod muhaha, hiába is próbálod tagadni ;D
Főgonoszok?:D Most már kiváncsi vagyok, miben nyilvánul meg a gonoszságuk?:D A zene és barátság erejével, cliché teteje nem?:D Ameddig viszont jó, addig semmi baj sincs a clichével.
Rézéróóó
Én még mindig azt mondom hogy az Aizenes rész jó befejezés lett volna.. Én pont utána hagytam abba az olvasást. Mindenesetre minden mangát amit olvastam feladtam, narutot, bleachet, fairy tailt és a többit.
Amúgy hogy telik a nyarad?^^ Lassan vége az augusztusnak #lament
Btw befejeztem az első VN-em, a G senjou no Maou-t.. Minden route-n végig mentem és úgy elég hosszúra sikeredett. A bad endingek mind elég depisen végződtek, a happy-k tetszettek. A true viszont húú nagyon jó volt :D Bár annak is az epilouge része kissé depis volt.. Úgy éreztem magam utána mint clannad after story után lol.. De lényeg hogy az is happy end lett mondhatni.
Na ez tényleg elég parásan néz ki, főleg az utolsó kép :D Az meg ráadás, hogy este lefekvés előtt néztem meg HMM... SZÉPÁLMOKAT ASAGO xd
Ennyire ölik egymást?:D Belenéztem egy kicsit és én még a normál bábokat is félelmetesnek találom.. Mármint úgy általánosságban is az ilyen babák szerintem félelmetesek.
Amúgy milyen hosszú egy része ennek?
Öö, honnan tudod hogy lesz zenés rész így előre? Olvastál novelt? Remélem a hangszeren fog furulyázni ::< lul
Rezero->
Wait what? Bleach manga folytatódni fog? Hagyják már meghalni.. :D
Na majd pár ilyen jó kis screenshotot lőj azokból a részekből amik tetszettek :D Thunderboltból
Hát őszintén szólva ezt az utalást én sem tudtam volna :D Mármint hogy zene az oké, de magamtól rájönni hogy pontosan melyik az, esélytelen vállalkozás xd Orange-ban meg kétlem hogy bármi további jelentősége lenne annak a zászlónak.
Taboo Tatoo mindegy is, eldöntöttem hogy mást már nem kezdek el szezonból, ennyi elégséges. :D Még aggressive retsuko-ból néztem pár részt.. az is elég lol egy 1-2 perces animehez képest
Nisekoit én szerettem :< Bár már tény hogy eléggé vontatottá vált a sztori, ami főleg mangában látszódott meg. Bár ezt csak ismerősömtől hallottam. Szóval nem baj hogy lezárják.
Hát én tényleg teljesen fogalmatlan vagyok VN téren szóval nem tudom hogy az-e az a játék :D De ami ilyen nagyon intenzíven irányítós kategória, az sztem már nem VN. Itt max olyan a gameplay hogy választhatsz hogy mit mondasz és ezzel befolyásolod történetet, de mondom nem tudom biztosan:D
Milyen mmo-ba?
Na akkor nem bántad meg a Thunderboltot :D Am horriblesubsnál is olvastam hogy nem rossz.
A zestria-t jól kezdtem tuti. Először volt az a 0. rész amiben semmi extra nem történt csak ilyen bemutató jellegű.. Utolsó része nem volt rossz mondjuk, végre egy kis izgalom is volt.
Franc sosem voltam jó ilyen apró dolgok megfigyelésében :D Orange-ben a magyar zászló viszont még nekem is feltünt mondjuk xd
Servampot elakartam kezdeni de úgy voltam hogy mááár sok lesz.. A taboo tattoo-t nem tudod véletlen hogy milyen?
XD GÁZNAK ÉREZNI?:D Bananyan menő héé :DD Ilyen félhalottan is lehet nézni típusú anime :D
BTW "Nisekoi romantic comedy manga is set to conclude next month." Már ideje volt:D
Nem volt rossz? :D Hát de jó se volt azért valljuk be :D Mmint Danganronpa.
Én most am egy visual novelt elkezdtem, kiváncsi voltam hogy milyen.. Annyira nem is rossz, mint amire számítottam.. Lényegében mintha vmi sima novelt olvasnék képekkel a háttérben.. Eddig igaz még csak egy választási lehetőség volt benne. Am a címe: G-senjou no Maou.
Igy névről ez a Gen Urobuchi sokat nem mondott, meg kellett googléznom xd De akkor feltételezem ez az egész TF elég ilyen dark témájú cucc lehet.
Psi nan-t én sem értettem, 5 percet írt MAL, mondom így nem kezdem el.. Azt látom hogy naponta 5 perces részek, és egy hét alatt egy teljes hosszúságú kijön belőle, szóval szerintem elkezdem :D
Zestriria-t elkezdtem, háááát........ khm, jobb lett volna ha várok vele :D Nem nagyon tetszik az eddigiek alapján, bár talán a következő részektől.
OPM-t Mob-ban? Nem láttam. Mit kellett volna?
Ozmafia-t nem kezdtem el, valahogy a borító nem nyert meg, helyette Bananya-t nézek. Nem is tudom mit mondjak róla.. Élvezem xD Ilyen nagyon abszurd az egész, és a narrátort is jó hallgatni, ahogy elmeséli a dolgokat.. Nyilván gyerekeknek készült és azért beszél úgy, ahogy. :D 3 percet megér.
Omnyouji-val vicceltem, csak vissza akartalak csalni :') .. Igazából rohadt rossz volt most is XD :D de 50 rész alatt majd megszeretem >.>
Fu de nem ugrik már be ez a School rumble.. :D Hihetetlen hogy el lehet felejteni, lehet megérne egy újra nézést is a 3. évadon kívül.
Ja igen a karaokera visszagondolva az is elég vészjósló.. És a manga borító meg pláne.. de reméljük az OVA megcáfolja ezeket.. Nagyon remélem hogy nem csak egy sima vicces rész lesz hanem valami, amivel eldönthetjük hogy most beteg-e vagy sem.
MIII?? BLASPHEMER :D Na jó nem, de hát ízlések és pofonok :P Nekem most is nagyon tetszik, igaz az utolsó rész előtti pár rész valóban kicsit semmilyen volt, viszont a múlt heti... na az wow imo..
Remélem attól hogy nem tetszik befejezed, hátha még neked is okoz valami kellemes meglepetést.
Rem-re rátérve, én szeretem :D Inkább Subaru lett kicsit irritáló az utóbbi részekben, de ha belegondolunk, nem alaptalanul.. Elvégre már hányszor meghalt, és senki nem emlékszik arra ami a korábbi világokban történt rajta kívül.. Nem csoda hogy kicsit kezd becsavarodni lol.
Kastély ura pedo? Eleinte én is azt hittem, de aztán volt az a rész amikor az ölében ült Ram és a szarva helyét gyógyította. Szóval remélem hogy csak gyógyít és semmi más, mert akkor wtf..
Na és eddig a szezon hogy tetszik? :D Danganropat valamiért nagyon magasra pontozták, be feltételezem csak azért mert csak a "fan-ok" nézik a sequeljét az első évadnak, ezért a pontozás is kicsit elfogult lehet..