Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 79 80 [81] 82 83 » ... Last »
Nov 28, 2016 1:56 PM

Nov 2012
9750
@Rorm
Je zegt de de animatie verouderd is maar als je kijkt naar sommige anime vandaag de dag valt dat wel reuze mee. Op momenten dat het er toe doet vind ik het zelfs helemaal niet oud. De art zelf was zelfs altijd netjes met nooit echt een derp face te bekennen.
Sommige mensen zeggen dat ze liever nieuwere anime kijken maar weten vaak niet eens hoe goed een 90's anime er nog uit kan zien.
..
Nov 29, 2016 2:21 AM

Oct 2011
2294
Koutetsujou no Kabaneri 7/10.

De anime staat ook wel bekend als een AoT rip-off. De animatie is en de setting is goed, maar uiteindelijk was het verhaal en beweegredenen van de antagonist wel erg zwak. Het is een korte en wel vermakelijke anime.
Nov 29, 2016 4:25 AM

Dec 2013
11900
PirateBunnii_exe said:

Never forget: de OST is super goed.
Nov 29, 2016 4:35 AM

Oct 2011
2294
wen294 said:
PirateBunnii_exe said:

Dat is waar. En de hoofdpersoon wordt telkens sexier :p
Nov 29, 2016 4:49 AM

Dec 2013
11900
PirateBunnii_exe said:
wen294 said:

Nov 29, 2016 5:09 AM

Apr 2008
1790
Hahahaha lol, en ja ik wilde je niet disappointen na je eerste bericht Bunnii maar ik zie dat je uiteidelijk ook op mager 7tje uitkomt idd ; shit begon interesting, turned generic pretty fast
Nov 29, 2016 5:27 AM

Oct 2011
2294
wen294 said:
PirateBunnii_exe said:

<3
Straw-Hat-Matt said:
Hahahaha lol, en ja ik wilde je niet disappointen na je eerste bericht Bunnii maar ik zie dat je uiteidelijk ook op mager 7tje uitkomt idd ; shit begon interesting, turned generic pretty fast

Ja de setting en alles was er, maar uiteindelijk kwam het er niet echt van...
Nov 29, 2016 8:22 AM

Jul 2015
361
johnyjohny said:
@Rorm
Je zegt de de animatie verouderd is maar als je kijkt naar sommige anime vandaag de dag valt dat wel reuze mee. Op momenten dat het er toe doet vind ik het zelfs helemaal niet oud. De art zelf was zelfs altijd netjes met nooit echt een derp face te bekennen.
Sommige mensen zeggen dat ze liever nieuwere anime kijken maar weten vaak niet eens hoe goed een 90's anime er nog uit kan zien.

Qua "verouderd" bedoel ik meer in de zin van dat het te zien is dat het een wat oudere show is. Vandaar de nadruk op "een beetje". Niks mis met de art verder.
Ben het wel met je eens dat sommige 90's anime er nog steeds goed uit ziet. o.a. Tenkuu no Escaflowne, Cowboy Bebop, GITS, Lain etc.

Dec 10, 2016 11:38 AM

Feb 2011
10104
Haikyuu!! S3: 8/10. Ik noem het gewoon S3 voor convenience :P Had niet verwacht dat het maar 10 episodes zou zijn, maar gezien het 1 lange match adapt is dat begrijpelijk. Een van de beste matches, I might add.
Still though, nice match, nice season. Zoals verwacht van Haikyuu.
Dec 10, 2016 11:42 AM

Nov 2012
9750
yes 8/10 niet meer maar ook niet minder. Ben benieuwd hoelang ze deze type manier van wedstrijden schijven interessant gaan houden.
..
Dec 10, 2016 1:28 PM

Apr 2008
1790
Nee man 10/10 ^^ Al ben ik biased Haikyuu fanboy ntlrk, magoed wat is biased... mijn smaak mijn mening tjah, kben geen prof reviewer ofzo ;)
Dec 11, 2016 3:24 AM

Dec 2013
11900
Straw-Hat-Matt said:
Nee man 10/10 ^^ Al ben ik biased Haikyuu fanboy ntlrk, magoed wat is biased... mijn smaak mijn mening tjah, kben geen prof reviewer ofzo ;)

Ikr ;)
Dec 11, 2016 3:44 AM

Nov 2012
9750
Alle Haikyuu hipsters zijn baised, maareh eerlijk is eerlijk dat geld voor veel andere anime net zo. Alles wat onder het jaartal 2013 valt heeft nooit kunnen mee profiteren van de makkelijke toegankelijkheid die alle anime nu hebben en een show is tegenwoordig snel gehyped. Helemaal lekker als je dan ook nog in een zwak seizoen valt.
..
Dec 11, 2016 5:43 AM

Feb 2011
10104
Straw-Hat-Matt said:
We zijn allemaal wel biased fanboys van bepaalde shows :3
Dec 17, 2016 7:11 AM

Apr 2008
1790
Bungou Stray Dogs 2nd Season : 8/10

Eerste flashback arc was golden, daarna ook wel toffe momenten maar tjah het blijft een shounen en de endfight was kinda disappointingly standaard imo, dus toen ging ie toch maar ff van 9/10 naar 8/10. Characters en feel van deze anime blijf ik wel waarderen ; leuk universeje gebouwd wel. En looks like we getting a 3rd season someday, dus das wel nice =)
Dec 18, 2016 4:09 PM

Feb 2011
10104
Bleach (manga): 8/10. Om precies te zijn, dit gaat alleen over de laatste arc (die overigens zo'n 200 chapters lang is) and boy what a ride that was.
Honestly... yeah, deze arc is niet zo geweldig. Het is vermakelijk en heeft wat epic momenten, maar die quincies... are so meh. Er zaten een paar coole quincies bij met unieke abilities, maar vele vond ik niet veel aan. Er zijn ook HEEL veel asspull power-ups die soms echt awesome zijn, maar het gebeurt enorm veel en word snel oud.
Ook het einde voelde helaas rushed. Sommige characters zie je gewoon niet meer terug en het is onduidelijk of ze alles nou hebben overleeft of niet. Zelfs na het te laten inzinken, het voelt niet alsof het 'echt' geëindigd is.

Als van deze arc ooit nog een anime adaptie komt dan hoop ik dat ze op z'n minst het einde wat uitbreiden want het voelt incompleet.

Bungou Stray Dogs S2: 8/10. Dit seizoen was beter dan de eerste. De nieuwe villains waren erg interessant en damn die eerste 4 episodes (flashback) waren enorm goed.

Shuumatsu no Izetta: 8/10. Niet veel mensen lijken deze goed te vinden. Ik vond het wel wat hebben en vooral de europese setting helpt. Een goed verhaal met een goeie conclusie, dat is het zowat. Oh en awesome animation, top notch stuff.

Days: 7/10. Niet veel over te zeggen, gewoon een leuke voetbal anime. Niets speciaals, maar zeker vermakelijk. Toch voor een betere zou ik Ginga e Kickoff!! aanraden.

Okusama ga Seitokaicho! S2: 7/10. Naast wat irritante girl characters (Misumi...) vind ik dit wel 1 van de betere ecchi animes. Waarom? ...well, episode 5 zegt genoeg... *nosebleeds*

Touken Ranbu: Hanamaru: 7/10. Dit is 1 van zulke animes die puur voor fujoshi's is gemaakt. Still though, ik vond het niet slecht voor wat het is. It's cute boys doing cute things met soms een fight scene ertussen tegen soort van demons.
Yeah, ik begrijp er niet veel van (moet waarschijnlijk de game hebben gespeeld) en er zijn veel te veel characters, maar dit was toch een redelijk relaxende show. Of ik het een aanrader zou noemen though... nah, I wouldn't.
Dec 19, 2016 2:49 AM

Nov 2012
9750
morshuwarrior said:

Bungou Stray Dogs S2: 8/10. Dit seizoen was beter dan de eerste. De nieuwe villains waren erg interessant en damn die eerste 4 episodes (flashback) waren enorm goed.

Was inderdaad gelukkig wel beter geworden. Alleen het feit dat eigenlijk veel character geen development krijgen en ze eigenlijk altijd een bepaald typteje heel erg blijven spelen heeft mij het wel alsnog een 7 laten geven. Als je al zo veel anime gezien hebt gaan dit soort shows toch zo nu en dan een beetje op je zenuwen werken. Maar zeker niet slecht dus 7/10 imo
morshuwarrior said:

Shuumatsu no Izetta: 8/10. Niet veel mensen lijken deze goed te vinden. Ik vond het wel wat hebben en vooral de europese setting helpt. Een goed verhaal met een goeie conclusie, dat is het zowat. Oh en awesome animation, top notch stuff.

Hier wil ik mijn mening ook wel over kwijt omdat ondank ik het met een 6je af gedaan hebt het zeker wel zijn goeie elementen had. Het had gewoon heel veel potentie maar heel veel dingen streep je dan weer tegen elkaar af. Ik vond dan bijvoorbeeld de kleurrijke art wel mooi maar ging lang niet altijd even soepel met het afwerken en animatie. De animatie die overigens in momenten van actie inderdaad wel erg goed was. Ook de characters valt wat over te zeggen omdat ik juist vind dat het wel serieuze characters had (ben zelf een klein beetje fan van de antagonist) maar omdat de 2 main characters zo typisch en een beetje fanservice gericht zijn dat het eigenlijk de hoofdpersonen zijn die de show naar beneden halen. Dat is gewoon wel erg jammer want doe je het anders maak je de show inkeer zoveel beter. Op momenten heeft deze anime me wel verrast en was soms aardig volwassen, dat is ook een beetje het gevoel dat je kreeg als de de eerste episode zo zag. Maar toch ook heel vaak te herkenbaar en makkelijk. Voor mij zat het wel tegen een 7 aan maarja soms moet je gewoon keuzes maken en een grens trekken.

Zelf heb ik nog Mahou Shoujo Ikusei Keikaku gecomplete 5/10
Als je van gore en leuke character designs houd is deze nog wel te kijken. Het was voor mij net genoeg, de art en animatie was gewoon heel netjes maar laat je ook afvragen waarom japan in dit soort shows nou weer zoveel geld steekt. Characters zelf en verhaal was namelijk gewoon ruk te noemen. Maar er gebeurde genoeg dat dan weer wel.
johnyjohnyDec 19, 2016 3:05 AM
..
Dec 20, 2016 4:12 AM

Feb 2011
10104
johnyjohny said:
Hier wil ik mijn mening ook wel over kwijt omdat ondank ik het met een 6je af gedaan hebt het zeker wel zijn goeie elementen had. Het had gewoon heel veel potentie maar heel veel dingen streep je dan weer tegen elkaar af. Ik vond dan bijvoorbeeld de kleurrijke art wel mooi maar ging lang niet altijd even soepel met het afwerken en animatie. De animatie die overigens in momenten van actie inderdaad wel erg goed was. Ook de characters valt wat over te zeggen omdat ik juist vind dat het wel serieuze characters had (ben zelf een klein beetje fan van de antagonist) maar omdat de 2 main characters zo typisch en een beetje fanservice gericht zijn dat het eigenlijk de hoofdpersonen zijn die de show naar beneden halen. Dat is gewoon wel erg jammer want doe je het anders maak je de show inkeer zoveel beter. Op momenten heeft deze anime me wel verrast en was soms aardig volwassen, dat is ook een beetje het gevoel dat je kreeg als de de eerste episode zo zag. Maar toch ook heel vaak te herkenbaar en makkelijk. Voor mij zat het wel tegen een 7 aan maarja soms moet je gewoon keuzes maken en een grens trekken.
Ben het er mee eens dat, al is het een goeie anime, het is niets speciaals. Voor mij waren het juist de 2 main characters die de show interessanter maakte, vooral Izetta vond ik leuk :3
Zat zelf eerst aan een 7 te denken, maar ik ben sucker voor gewoon goeie animatie, dus een 8 verdiend het wel.
Dec 20, 2016 5:07 AM

Apr 2008
1790
Jah ik ging op een verhaal van jou af Johnny hoe die geworden was en daarom besloten maar niet te gaan kijken ;) Leek mij na 1st epi ook wel cool maar kvolgde al best reteveel dit seizoen. Classicaloids er ook wel bij ingeschoten, zó verveeld en need to fill time hadk ook weer niet dus na ep 5 nu gedropped ook maar (liep al maand + achter)
Dec 20, 2016 9:09 AM

Nov 2012
9750
Yes ga classicaloid ok droppen denk ik. Voor 12-13 eps anime had ik hem nog afgezien, maar 24 van deze shit is gewoon wat teveel. Al vind ik het niet zo slecht als de MAL score doet geloven. Volgende winter maar weer gewoon mijn eigen anime kiezen :P
..
Dec 20, 2016 1:34 PM

Feb 2011
10104
Classicaloid is m'n favoriete anime van dit seizoen, ik vind het wel jammer dat maar weinig mensen het kijken :( Beethoven is awesome.
Dec 20, 2016 11:21 PM

Oct 2014
282
Izetta afgekeken en gelukkig is er niet meer van. Ik geef het een 6, vanwege de animatie en de dynamiek van de 2 main characters.

De setting was interessant, het gebruik van de powers waren interessant en badass maar de alles daaromheen was een beetje meh. De villains waren meh, de andere witch was meh.

Oh en de fanservice was meh. Van mij had het best meer romance scenes tussen de 2 characters mogen zijn, maar dan zonder de tna's en altijd maar in een nachtjapon :/.
Dec 21, 2016 2:29 AM

Apr 2008
1790
morshuwarrior said:
Classicaloid is m'n favoriete anime van dit seizoen, ik vind het wel jammer dat maar weinig mensen het kijken :( Beethoven is awesome.

Beethoven is inderdaad wel een baas (imo mainly door baas VA tho ;p) , maar tjah tis wat te episodic en slice of life voor mij om 24 eps te gaan kijken ^^
Dec 21, 2016 4:42 PM
Jul 2018
564084
Yuri on Ice afgekeken. Denk dat ik toch wel richting de 9 ga.
Ik vraag me af hoeveel mensen nu ook willen kunstschaatsen. Loopt ongetwijfeld voor veel van die mensen verkeerd af, wat eigenlijk best hilarisch is.

Dec 22, 2016 8:29 AM

Apr 2016
58
mudaaa said:
Yuri on Ice afgekeken. Denk dat ik toch wel richting de 9 ga.
Ik vraag me af hoeveel mensen nu ook willen kunstschaatsen. Loopt ongetwijfeld voor veel van die mensen verkeerd af, wat eigenlijk best hilarisch is.

Ik heb de foto's ook gezien, dat je kunt schaatsen zonder om te vallen betekent niet dat je opeens kunt springen, dat kost veel tijd en moeite (ik kan het niet dus ik kan je ook niet helpen)
Dec 23, 2016 3:54 PM

May 2014
1480
Naruto: Shippuden: (4/10~)
Wat een kut serie.
Naruto: The Last; (10/10)
Hinata is perfectie.
Dec 24, 2016 4:29 AM

Nov 2012
9750
Rand time!
Bernard-jou Iwaku. 5/10
Hele korte episodes van 2 a 3 minuten. Waarschijnlijk toch leuk genoeg geweest voor mij om te completen. Ben zeer waarschijnlijk ook de enige op de haamc die uit de weg is gegaan om deze te kijken XD

Drifters 7/10
Hier heb ik nog even over zitten twijfelen. In het begin vond ik het wel heel veel potentie hebben met een plot die heel intresant leek. Maar naast de actie en zeer nette art vond ik verhaal en comedy gezien vaak wel heel makkelijk. Maar lange tijd is het daarna voor mij op een 7 blijven streven omdat die dingen ook gewoon aanhielden. Maar de laatste episode vond ik dan wel weer van een klasse dat het me liet twijfelen naar een 8 toe. Ost en timing in die episodes gepaard met de actie was wel echt heel satisfying. Ook echt de eerste keer dat de personality van de mc wat minder generic trekjes kreeg. Is alleen zo jammer dat het vervolgens op de laatste episode er pas uit komt. Maar genoeg geklaagd, de sequel ga ik zeker ook weer kijken.

Pokemon Generations 7/10
Misschien een beetje baised, het zijn vooral korte sketches van de games in een wat minder kinderlijke setting. De animatie hier in was vaak velen malen beter dan de huidige pkmn series wat het uiteindelijk ook de enige echte pluspunt van de serie maakt. De dub was wederom verschrikkelijk ofc.

To be hero 6/10
Zo slecht maar stiekem ook zo grappig en leuk

Natsume Yuujinchou Go 7/10
Op een of andere manier kon deze sequels van de natsume shows me minder bekoren dan de vorige. Moeilijk uit te leggen waarom. De art was een kleine drop maar toch ook niet iets om over te klagen tbh. Er waren wel een aantal epidodes die ik wel echt leuk vond als van ouds, maar mischien loopt deze serie gewoon te lang door zonder enige echte progressie meer in het verhaal. Denk dat deze anime momenteel behoefte heeft aan meet serieuze arcs of gewoon weer terug moet na meer yokai stories en wat minder met de fanservice characters (niet boobs ofc).
johnyjohnyDec 24, 2016 4:35 AM
..
Dec 29, 2016 2:56 PM

Apr 2008
1790
Nou deze twee ook nog maar even melden dan maar ;

Occultic;Nine : 7/10 Jammer wel van deze ; ik vond hem elke week stiekem best cool en intrigerend, maar door het naar mijn mening ZEER afgeraffelde einde (en paar andre kleine dingetjes) kan ik het een 8 toch niet geven.

Cheating Craft : 4/10 Jaaaa, ik heb hem wel afgekeken want was toch invested en maar 10m eppies, maar hah man dit ging echt nergens over helemaal tweede helft dus tjah ''bad'' wassie wel, hogere rating verdient ie niet, maar toch vermakelijk genoeg nog om af te kijken I guess...
Dec 29, 2016 4:28 PM

Sep 2009
22
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu 7/10
Rip rem. Friendzone2stronk

Chuunibyou demo Koi ga Shitai! 9/10
Heb zeer genoten van Chuunibyou. Als ik eerlijk ben zag ik mijzelf er een beetje inzitten aangezien ik ook... fantasie te veel had vroeger. Het was komisch wat voor mij belangrijk is.
Dec 30, 2016 2:39 AM

Feb 2011
10104
Welp, dit zijn er een aantal. Ik bespaar de uitleg voor sommige.

Girlish Number: 9/10. Naast ClassicaLoid (nog on-going), is dit de beste anime van het seizoen.

Saiki Kusuo no Psi-nan: 9/10. This shit is fucking hilarious. De art & animation is zo simpel als maar zijn kan, maar met een serie zoals dit heb je ook niet echt veel meer nodig. De comedy is gewoon geniaal, ik weet niet precies waarom, maar het klikt met mijn gevoel voor humor.

Drifters: 9/10. Y'know, telkens als ik Drifters kijk krijg ik zou ik echt willen dat er meer animes zoals dit zijn. Tegenwoordig zijn er veel te weinig duistere animes met veel geweld en bloodshed. De comedy heeft soms wat rare timing, maar overall heb ik hiervan heel erg genoten. Love the art too.

JoJo's Bizzare Adventure: Diamond is Unbreakable: 9/10. It's JoJo, so duh.

Detective Conan Movie 20: 8/10. Voelde meer als een actie flick waar logica niet van de pas is (yo Akai let's fistfight on top of a FUCKING FERRIS WHEEL, it'll be fun) dan een Detective Conan film, maar dat is ook niet per se een slecht iets. I enjoyed it.

Keijo!!!!!!!!: Ass/10. 8. Dit is eerlijk gezegd het beste excuus voor fanservice. Niet alleen dat, maar dit voelt als een battle shounen anime maar dan alleen met vrouwen die hun boobs en achterwerken gebruiken. Het is geweldig overdreven en obviously leuk om naar te kijken :3

Yuri!!! on Ice: Gay/10. 8.

Flip Flappers: 8/10.

Kaitou Joker S4: 8/10.

Watashi ga Motete Dousunda: Fujoshi/10. 8.

Nanbaka: 7/10.
Dec 30, 2016 4:45 AM

Dec 2012
1792
JoJo's Bizarre Adventure: 8/10

It's JoJo, so duh. Vond Joseph een leukere MC dan Jonathan (Nigerundayooo!), moest soms even verstand op 0 zetten (waar haalde Joseph dat vliegtuig op het einde vandaan, puur GAR I guess). Zoveel muziek references ook. :') Dat teaser aan het einde voor Part 3, my interest is piqued.
Jan 1, 2017 3:15 AM

Nov 2012
9750
Fate/Grand Order: First Order 7/10
Als een fate fag moest ik deze kijken, lekker op oudjaarsdag hopende het leuk af te sluiten. I moet zeggen dat voor een telefoongame adaptie het eigenlijk best wel nice en goed gedaan was. Wat nog niet wil zeggen dat het een goeie anime was want de characters waren gewoon kak en generic als de pest.
Maar toch animatie was bij vlagen best nice, geen ufotable level maarja dat mag je ook niet verwachten vind ik. Ost was ook nog wel een lichtpuntje. Ik denk dat als je bekend met de fate series bent dat je het naast de gringy characters het best leuk kan vinden (net als ik). Maar als je niet bekend bent je echt zult denk van wat is dit nou weer voor garbage anime. E n dat mag, zul je waarschijnlijk nog niet eens ongelijk hebben.

Laten we overigens hopen dat met deze stap de weg naar een Engels vertaalde game release weer wat dichter bij is.
..
Jan 1, 2017 9:23 AM

Oct 2013
682
Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! 8/10

De main character is mijn grote voorbeeld, hij is alles wat ik als sarcastische klootzak wil zijn. De drie dames zijn stuk voor stuk hillarisch, als de main story nou een beetje progressde op een interressante manier was het een 9 geweest. Goede humor goede characters. Yasss.
Jan 5, 2017 2:30 AM

Feb 2011
10104
Fate/Grand Order: First Order: 6/10. Ik heb er niet veel over te zeggen, really. Heeft wat coole actie stukjes maar de rest vond ik gewon niet heel erg boeiend. It's just okay.

Black Blood Brothers (dub): 6/10. Damn, hoe lang geleden is het dat ik dit op DVD kocht? 2011? Gisteren heb ik die DVD's pas voor het eerst gekeken en ben nu we blij dat ze stik goedkoop waren. Ik zat eerst aan een 7 te denken maar ik vond het meer 'okay' dan 'goed' aan het einde, dus een 6. Het heeft z'n momenten en de laatste episode was best cool, maar overall vond ik het niet geweldig.
Jan 6, 2017 5:38 AM

Nov 2013
8743
Kanojo no kanojo no neko: 9/10

Heerlijke en korte anime, waarin op een haast melancholische manier weergegeven word hoe 2 verschillende werelden, soms 1 gedachte oplevert. Elk leven is eindig en iedereen leeft het op zijn eigen manier en in zijn eigen tijd, die gegeven is. Toch kunnen meerdere eenheden elkaar versterken, zodat er een sterker geheel ontstaat. Een echte aanrader als je een 30 minuten over hebt!
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jan 6, 2017 11:17 AM

Jul 2015
361
Kareshi Kanojo no Jijou 8/10
Zeer genoten van deze anime. De relatie tussen de 2 MC's is realistisch en het is leuk om te zien hoe het verder gaat. De comedy vond ik ook wel grappig.
Wat ik erg kan waarderen is dat het ook laat zien wat van nadelen er aan een relatie kunnen zijn. Het is niet continu "Sunshine and rainbows" en ieder heeft zijn struggles.
Sommige side characters krijgen backstories en die zijn best boeiend.
Toch jammer dat je in deze show wel kunt merken dat het budget erg laag was. Veel recap gedeeltes en episodes die gewoon haast geen animaties en kleur hebben.. Het was vooral te merken in de latere episodes.
En de ending... plz no

Jan 6, 2017 12:17 PM

Mar 2016
43
Fune wo Amu 9/10
Ik heb nog niet alles gezien wat ik wilde zien van het herfstseizoen maar ik denk dat deze een goede tweede plek is na Yuri!!! on ice! Ik begon eigenlijk met het kijken van deze serie omdat ik dacht dat ik er snel klaar mee zou zijn, het zoeken naar een vervanger om woordenboeken te maken klinkt niet echt spannend. Dat deze serie zo leuk was kwam dus als een verrassing. Het verhaal heeft een goede opbouw en een fijn tempo en de personages zijn leuk en sympathiek. Het is zeker een aanrader.
Jan 6, 2017 3:30 PM

Oct 2013
682
Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri 2nd Season 7/10

Ik vond de interacties tussen Japanners & Special Region mensen best grappig en entertainend. De main character is alleen fucking lame.
Jan 8, 2017 8:51 AM

Dec 2015
43
K-On! 7/10
Ik zat laatst een beetje door de MAL database te scrollen, en nadat ik voor de 666e keer K-On! tegen kwam, besloot ik toch maar eens een poging te wagen. Ik durf het als 22-jarige vent bijna niet toe te geven, maar ik vond het echt leuk om te kijken.
Ik ben dan wel echt een sucker voor extreem cute stuff (ik kan met liefde naar schattige kittens kijken xD). Story vind ik maar so-so, maar character development, pacing en humor kan ik allemaal heel erg waarderen. Al met al keek het gewoon heel lekker weg, zonder dat het (imo) ergens echt hoogstaand werd. Ga zeker het tweede seizoen kijken =)
Jan 8, 2017 2:13 PM

Aug 2014
3
Assassination Classroom

Na tientallen recommendaties van vrienden besloot ik het te kijken en boiii wat heb ik genoten. De characters zijn zeer likeable en de development is ook zeer goed. Plotwise valt het imo mee, omdat het met Assassination Classroom in mijn ogen meer gaat om de character development. Wel zijn er echt heel veel onbeantwoorde vragen, waardoor ik de tweede seizoen zo snel mogelijk wil afkijken :D
Jan 8, 2017 2:13 PM

Mar 2016
43
Kono Bijutsubu ni wa Mondai ga Aru! 8/10
Ik had deze in eerste instantie overgeslagen in de zomer omdat ik wel even klaar was met school club series maar ik ben blij dat ik hem uiteindelijk toch heb gekeken! Er zit eigenlijk totaal geen vooruitgang in het verhaal en vrijwel alle afleveringen spelen zich af op de art club maar er zit veel comedy in en de personages zijn erg leuk (vooral Colette). Van mij mag hier wel een tweede seizoen van komen ^^
Jan 8, 2017 5:06 PM

Feb 2011
10104
Mino_ said:
K-On! 7/10
Ik zat laatst een beetje door de MAL database te scrollen, en nadat ik voor de 666e keer K-On! tegen kwam, besloot ik toch maar eens een poging te wagen. Ik durf het als 22-jarige vent bijna niet toe te geven, maar ik vond het echt leuk om te kijken.
Ik ben dan wel echt een sucker voor extreem cute stuff (ik kan met liefde naar schattige kittens kijken xD). Story vind ik maar so-so, maar character development, pacing en humor kan ik allemaal heel erg waarderen. Al met al keek het gewoon heel lekker weg, zonder dat het (imo) ergens echt hoogstaand werd. Ga zeker het tweede seizoen kijken =)
Gewoon een guilty pleasure noemen :P Ben ook 22 maar vind beide K-ON seizoenen hartstikke leuk om te kijken. Cute girls doing cute things is op z'n tijd gewoon leuk :3
Jan 9, 2017 1:03 PM

Feb 2014
312
Shouwa genroku rakugo shinjuu 8/10

What can I say, deze heeft me toch stevig verrast, zeker naar het einde toe vond ik m zeker op enige manier wel relatable. Nooit verwacht dat een anime over verhaaltjes vertellen mij zo interessant zou blijken.

Bring on the S2 (and the feels)!
Jan 9, 2017 5:27 PM

Sep 2013
827
JoJo no Kimyou na Bouken (TV) 9/10

Nouja zoals de meeste mensen wel weten:

manly men doing manly things. Meteen door met het volgende seizoen!
Jan 13, 2017 3:06 AM

Oct 2011
2294
Magi: Sinbad no Bouken gebinge-watched, 8/10.

Leuke serie, al denk ik wel dat het nog leuker is als je Magi al hebt gezien. Weet iemand of er meer komt?
Jan 13, 2017 4:37 AM

Aug 2016
768
Akame ga Kill: 9/10

Ah ik zag altijd alleen maar haat op deze serie maar oh wauw wat vond ik het vet! Die gevechten zijn echt de beste gevechten van wat ik heb gezien so far :o Het einde was meh, maar de rest was gewoon té leuk om het daardoor een laag cijfer te geven. De characters, de gore, ost en art was echt satisfying gewoon. Iets minder fanservice had best gemogen maar het stoorde me niet heul erg. Entertainment is mijn top priority, het feit dat ik dit binnen twee dagen heb gekeken zegt heel wat. Ik begin iets te vaak aan series die ik vervolgens nooit afkijk maar bij Akame ga Kill had ik er 0 last van.

En Esdeath is mijn eerste officiële waifu idgaf.
Jan 13, 2017 6:53 AM

Oct 2011
2294
Madan no Ou to Vanadis, 7/10.

Verhaal was niet echt interssant. Het is wel eyecandy, hot fighting chicks yeahhhh.

Overigens doet Titta me denken aan Ayano Keiko van SAO (qua design). Vooral in deze shots.

Jan 13, 2017 10:22 AM

Mar 2016
43
Donyatsu 7/10
Katten in de vorm van donuts en andere zoete dingen ^^ Een beetje zoals Bananya, hoewel ik zelf die laatste leuker vond.

Tokyo Ghoul 9/10
Na al mijn slice of life series vond ik deze echt leuk om te kijken. Gelukkig is er een seizoen 2!

12-sai: Chicchana Mune no Tokimeki s2 7/10
Hm ik vond deze serie eigenlijk net zo leuk als het eerste seizoen. Soms was ik de herhaling wat zat maar het is echt een lieve serie en ik ben wel benieuwd hoe (en of) het verder gaat.
Jan 13, 2017 10:41 AM

Jul 2015
361
Panty & Stocking with Garterbelt 8/10

Soms heb je gewoon zin om wat chaotische random shit op je scherm te zien en deze serie vervult die wens :D De cartoony art style werkt goed bij deze show en het is erg leuk om naar te kijken.
Het bevat wel lompe Amerikaanse humor, waarbij deze anime het nog 10x erger maakt :,)
En natuurlijk de references naar westerste media niet te vergeten, love it!

Maar plz geef ons S2!!

Jan 13, 2017 3:28 PM

Dec 2013
11900
NiallHoran said:

Tokyo Ghoul 9/10
Na al mijn slice of life series vond ik deze echt leuk om te kijken. Gelukkig is er een seizoen 2!

Spoiler, de manga is beter.
VEEEL beter.
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 79 80 [81] 82 83 » ... Last »

More topics from this board

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

93 by BlurredSight »»
Aug 4, 8:51 AM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

255 by sandshark »»
Jul 6, 4:48 AM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] -10 jaar- ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9158 by Touko »»
Jun 1, 4:15 PM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Felicitatietopic ;D * Gefeliciteerd HAAMC, bestaat al 8 jaar en still growing!*! ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Mar 5, 2014

1082 by 88Cinthia88 »»
May 14, 2022 1:20 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login