Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 78 79 [80] 81 82 » ... Last »
Sep 26, 2016 11:05 AM

Apr 2008
1790
Mob Psycho 100 : 9/10

Definite aots voor mij dit seizoen (nou had ie ook niet heel veel concurrentie...) ; hilarische droge humor in mijn straatje, nice actie en animatie. Kan d'r niet heel veel meer over zeggen anders dan can't wait for more of this
Sep 26, 2016 12:21 PM

Mar 2016
536
Straw-Hat-Matt said:

Definite aots voor mij dit seizoen (nou had ie ook niet heel veel concurrentie...) ; hilarische droge humor in mijn straatje, nice actie en animatie. Kan d'r niet heel veel meer over zeggen anders dan can't wait for more of this

Deze anime was echt geweldig, khoop dat er een S2 komt

Sep 26, 2016 2:46 PM

Nov 2012
9750
Katsuo_ said:
Straw-Hat-Matt said:

Deze anime was echt geweldig, khoop dat er een S2 komt
Ja deze verdient echt een 2e seizoen, ik had in het begin ook nooit gedacht dat het nog verhaal zou krijgen maar dat het een oure comedy zou blijven maar dit bleek gelukkig niet het geval. Bones haalt hier overigens wel alles er uit wat er in zit, echt respect voor die studio heb ik gekregen. Mob pscho is er met alles gewoon in geslaagd een eigen sfeer te creëren en wou daar persoonlijk nog de ost als plus punt. Veel characters vond ik ook gewoon likeable en zijn lang niet allemaal zo clishe herkenbaar, dat zie je ook niet zo vaak meer. 9/10 voor mij ook, ik wil niet zeggen dat de spanning er niet was (want dat was er gewoon) maar het heeft ook niet een hoogte punt bereikt wat mij het toch net een 9 laat geven. Niet zo zeer een kritiek punt want imo beste anime die ik gezien heb deze 2016.
..
Sep 26, 2016 11:07 PM

Oct 2014
282
Jammer dat mob psycho al afgelopen is, I need moar! Ik vind het heel lastig om deze een rating te geven, want ik zit te twijfelen tussen 9 en 10.

Mob psycho is echt heel goed in elkaar gezet. Ik heb eigenlijk ook niets te klagen. Reigen best boy!
Sep 27, 2016 9:06 AM

Nov 2012
9750
DaRBoRaN said:
Reigen best boy!
Ja haha, de manier ho deze character word neer gezet vind ik zo komisch. Is echt een van mijn favoriete characters geworden.
..
Sep 27, 2016 2:06 PM

Feb 2014
312
Mob psycho 100: 7/10

Overall een goede show, echter wel een traag begin.
Een S2 is wel interessant, sinds we de intro stuff nu wel kunnen skippen.

Macross Delta: 8/10

De songs zijn catchy, characters lovable en hebben veelal een interessante back-story en het ziet er nog eens goed uit ook.
De finale was best epic te noemen imho :D

sandsharkSep 27, 2016 2:09 PM
Sep 28, 2016 12:41 AM

Dec 2013
1713
Mob Psycho 100: 8
Heel vermakelijke anime met leuke humor, karakters en verrassende momenten :) En dit:
DaRBoRaN said:
Reigen best boy!

Ao no Kanata no Four Rythm (Aokana): 8
Het coolste aan deze anime vind ik dat hij zo kleurrijk en eerst lekker luchtig/slice of life-achtig begint. Ik kon me ook goed vinden in de problemen waar de FC'ers op stuitten en daardoor vind ik de boodschap die de anime meegeeft ook wel mooi ("ren niet weg voor je problemen/heb lol in waar je goed in bent"). Er zijn wel meerdere anime die dit uitdragen maar bij Aokana kon ik me echt verplaatsen in de karakters. En daarbovenop waren de wedstrijden echt supertof!
MimysseSep 28, 2016 12:48 AM
Sep 29, 2016 2:51 PM

Dec 2012
1792
Bananya: 6/10

Simpele humor, maar erg kort. Daddy Bananya best Bananya.

Sep 30, 2016 9:22 AM

Oct 2011
2296
Shokugeki S2, 8/10.
Sep 30, 2016 2:42 PM

Oct 2014
282
Re:Zero 7/10

Het was boeiend, vooral in het begin. Het einde was dissapointing en voorspelbaar en er zijn alleen maar grote vraagtekens achtergebleven <- I don't like that shit. Hopelijk krijgt het een tweede seizoen zodat we daarop antwoorden kunnen krijgen.
Oct 1, 2016 1:43 AM

Feb 2011
10105
Okay ik heb er een HOOP dus ik zal het allemaal kort houden.

Oct 1, 2016 3:13 AM

Feb 2011
10105
Oh also...

Digimon Adventure tri. Movie 2: 9/10. Had niet verwacht deze film beter te vinden dan de eerste. Het focused een stuk meer op slice of life en drama maar dat is precies wat het zo leuk maakt. Ben erg benieuwd naar de derde film maar wacht wel op een versie die niet gesplitst is.

Dat Mimi though :3

Oct 1, 2016 1:37 PM

Jul 2014
771
Nu alles wat ik dit seizoen heb gekeken zo'n beetje afgelopen is moet ik zeggen dat er 3 bovenuit sprongen voor mij: Mob Psycho 100 10/10, 91 Days 8/10 en Nejimaki Seirei Senki 8/10 (al heeft de derde eigenlijk wel een tweede seizoen nodig om echt interessant te worden). Madhouse plz... ow who am I kidding? Alsof Madhouse ons een tweede seizoen gaat geven :(

Maar mijn favoriet is denk ik toch wel (als dit mag want eigenlijk is hij nog niet afgelopen) Saiki Kusuo no Psi-nan. Ik vind hem echt helemaal geweldig.

Oct 1, 2016 1:45 PM

Dec 2012
1792
CaptainKatsuura said:
Alsof Madhouse ons een tweede seizoen gaat geven :(

https://myanimelist.net/anime/34134/One_Punch_Man_2 tho
Oct 1, 2016 2:21 PM

Nov 2012
9750
@CaptainKatsuura
Heb Saiki Kusuo no zelf ook nog op gepakt na hem dit seizoen eerst niet op de voet gevolgd te hebben. Ik moet zeggen dat ik het voor een comedy wel goed vind maar lang niet alles grappig vind. Maar wanneer het wel een keer grappig is vind ik het ook meteen echt heel grappig dat ik gewoon hardop moet lachen, dat is vaak 2-4 keer in een episode of zo. Die anime kan zo droog uit de hoek komen het doet me een beetje aan gintama denken soms.
..
Oct 1, 2016 2:39 PM

Feb 2011
10105
Mee eens, Saiki Kusuo is een geweldige comedy. Ik kijk altijd de versies met 5 short episodes in 1 lange en het kijkt erg fijn weg, ik hou echt van die humor.
Oct 1, 2016 2:43 PM

Jul 2014
771

Exception to the rule... eerste 2e seizoen in jaren volgens mij en OPM is veel populairder dan Alderamin. Ik zie het jammer genoeg echt niet gebeuren.

johnyjohny said:
Die anime kan zo droog uit de hoek komen het doet me een beetje aan gintama denken soms.

Daarom klikt hij denk ik ook zo voor mij; dezelfde humor

CaptainKatsuuraOct 1, 2016 2:47 PM
Oct 1, 2016 2:48 PM

Nov 2012
9750
morshuwarrior said:
Mee eens, Saiki Kusuo is een geweldige comedy. Ik kijk altijd de versies met 5 short episodes in 1 lange en het kijkt erg fijn weg, ik hou echt van die humor.
Nou moet ik zeggen ondanks dat ik het wel leuk vind en de humor me wel licht. Dat een zo'n 20 min aan comedy wel zo vol zit met gags dat ik daar aan een dag wel genoeg aan heb. Zou het niet meerdere malen achte elkaar kijken.
..
Oct 2, 2016 4:17 AM

Feb 2016
34
telt she and her cat mee? XD, 7/10. verraste me voor een 5 minuten ova, maarja,mijn Makoto Shinkai fanboy wil hem ook niet lager geven :P anders, FLCL, 10/10. zitten fouten in, maar perfect voor mij persoonlijk
Oct 2, 2016 4:31 AM

Feb 2014
312
CaptainKatsuura said:
8/10 en Nejimaki Seirei Senki 8/10 (al heeft de derde eigenlijk wel een tweede seizoen nodig om echt interessant te worden). Madhouse plz... ow who am I kidding? Alsof Madhouse ons een tweede seizoen gaat geven :(

Dit vraagt gewoon om een S2.
Een van de surprises van dit seizoen voor mij, en heeft de zelfde score gekregen.
Oct 2, 2016 1:42 PM

Nov 2012
9750
I don't really know what i just saw, bit it's about a pussy in a banana
..
Oct 3, 2016 1:22 PM

Jul 2014
771
johnyjohny said:

Nyaa~

Oct 3, 2016 2:04 PM

Jul 2015
361
CaptainKatsuura said:
johnyjohny said:

Nyaa~

JAPAN! Y U DO DIS!!

Oct 3, 2016 2:07 PM

Feb 2011
10105
Will never forget Bananya <3
Oct 4, 2016 7:17 AM

Apr 2011
143
Re:zero. Was beter dan ik verwacht had.
Oct 6, 2016 11:03 PM

Oct 2011
2296
morshuwarrior said:
Oh also...

Digimon Adventure tri. Movie 2: 9/10. Had niet verwacht deze film beter te vinden dan de eerste. Het focused een stuk meer op slice of life en drama maar dat is precies wat het zo leuk maakt. Ben erg benieuwd naar de derde film maar wacht wel op een versie die niet gesplitst is.

Dat Mimi though :3

Jaaaa, ik kan niet wachten op de nieuwe eps!
Oct 7, 2016 10:07 AM

Apr 2008
1790
Berserk (2016) : 7/10

laatst toch maar es gekeken nu ie compleet geaired was. Tjah twas maar weinig hè. Stiekem vond ik vetste aan berserk de medieval setting feel van de eerste anime, gwn de adventures of the band of the hawk waren cool. Het hele supernatural fantasy aspect van Berserk spreekt me minder aan, HOWEVER, het had nog steeds wel hoger gerate kunnen worden maar it just needed MOAR GRIFFITH dan ;) Gaat in 2017 wel komen I'm guessing. Dus nog wel goed, maar very good (8/10) vonk dit season nie
Oct 8, 2016 3:16 PM

Nov 2013
1460
Planetarian: Chiisana Hoshi no Yume 9/10

Ik heb echt heel lang gewacht op de anime en dacht dat die nooit zou komen. Het komt uit een van mijn favoriete VNs.

Maar eerlijk gezegd was de anime niet geweldig. Zelfs met een 3-4 uur durende VN hebben ze in anderhalf uur toch nog best veel weggelaten. De anime is dan ook een nostalgia trip voor mij geweest.

Er waren veel dingen in de VN waarvan ik verwachtte of dan wel hoopte dat ze anders waren, maar net als vrijwel elke VN adaptatie volgt het gewoon niet de VN op de letter. Met dat in het achterhoofd kon ik wel goed genieten van de anime.

Ik ben wel van mening dat als je geinteresseerd bent, je beter eerst de VN kan lezen. Die kost maar 4 uur aan lezen en is eigenlijk veel beter. Niet alleen vanwege de inhoud, maar ook vanwege het feit dat je je eigen verbeelding aanspreekt en je zo meer het gevoel hebt dat je het zelf meemaakt. In de anime krijg je een verhaal voorgeschoteld en ben je meer een toeschouwer. En vooral bij deze anime denk ik dat het visueel niet klopt en dat je met je eigen verbeelding beter af bent.

De anime is vind ik alleen een aanrader als je de VN al gelezen hebt en het nog eens wilt meemaken. Eerst de anime en dan de VN werkt niet zo goed omdat de anime een structuur heeft waarbij een deel al vanaf begin af aan al een beetje gespoild is. Verder is het ook leuker denk ik om te weten wat er achter elke scene zit omdat dat niet zo goed uitgebeeld is in de anime.

Maar als je de VN nooit van plan bent te gaan lezen zou je natuurlijk ook gewoon even de anime kunnen kijken!
Oct 9, 2016 1:15 PM
Aug 2012
44
Kimi no Na wa. (2016)
10/10
Prachtige anime
Oct 9, 2016 2:57 PM

Nov 2012
9750
Idd best wel opmerkelijk hoeveel mensen hem al gezien hebben en hem ook daad werkelijk heel goed vonden. En dat terwijl de blueray versie nog lang niet uit is. Daar wacht ik persoonlijk liever op trouwens

Anyway just finished Kyou kara Ore wa!! 8/10
Het verhaal is simpel maar wel oldschool. Echt nog een anime die zo ver terug in de tijd is dat het nog veel met eigen ideen komt. De characters waar het omdraait zijn best goed geschetst voor een comedy. Heb me echt vermaakt met deze anime, met name de laatste episode vond ik echt geweldig, daar in zag je echt dat het nog een anime met zijn eigen ideen was. Jammer dat het daarna ook meteen stopt want ik kreeg het idee dat het van af dat punt juist alleen maar leuker had kunnen worden. Voor sommige zou de art style misschien iet wat te oud zijn maar ik kon het persoonlijk prima verdragen. Als je van old school anime houd en dan denk ik aan GTO, Trygun, Golden boy, etc dan zou je deze waarschijnlijk ook leuk vinden. Als de tijd het toe laat dat ik mischien ooit de manga wel verder lees.
..
Oct 9, 2016 3:14 PM

Feb 2011
10105
Bleach Movies 1-4 (dub rewatch): 10-7-8-8/10. Had op Abunai nog de Blu-rays gekocht voor deze films (behalve 4).
Movie 1 geef ik na al een stuk 5 rewatches nog steeds een 10. Het verhaal mag dan niets speciaals zijn, maar goddamnit Senna is zo'n geweldige character. Het heeft de actie dat je van Bleach verwacht, maar ook heel wat slice of life stukken en heeft goeie emotionele scenes. Fantastische film.
Movie 2 en 3 zijn niets speciaals tbh en valt weinig over te zeggen, maar nog steeds erg vermakelijk. Movie 4 is wel wat beter.

Super Lovers: 7/10. Yeeeeah I sat through this... en om heel eerlijk te zijn, 't is zo slecht nog niet. Ik kan niet zeggen dat ik me verveelde. Toch, kijk maar uit dat niemand je het ziet kijken... en dat bedoel ik niet vanwege de yaoi.
Anyway, good show. Enige reden dat ik het zelfs keek was om het te kunnen gebruiken in een video, maar ik zou zeggen 'time well spend'.

Nu binnenkort nog rewatches van Bleach en G Gundam afmaken.
Oct 11, 2016 1:18 AM

Dec 2013
1713
Natsume Yuujinchou San: 9/10
Same Natsume goodness, maar nu een 9 gegeven omdat karakters van de voorgaande series terugkwamen, en hoé. Hartverwarmende verhalen en af en toe een traantje weggepinkt.
Oct 11, 2016 5:34 AM

Mar 2016
536
Kekkai Sensen: 6/10

Goeie animation, leuke muziek maar het verhaal is me nog steeds een raadsel lol.

Oct 14, 2016 2:52 PM

Feb 2011
10105
Bleach (dub rewatch): 9/10. Ah, good ol' Bleach. 1 van de Big 3 animes... tenminste, toen. Ik heb goeie herinneringen aan Bleach, begon ermee in 2010 en vond het destijds net zo goed als Naruto en One Piece. Daar is mijn mening nogal over achteruit gegaan, maar toch nog steeds is Bleach een enorm vermakelijke serie.
De Soul Society arc is gewoon een classic. Iedereen kent het en is nog steeds geweldig om te kijken.
Helaas vind ik de hele Arrancar arc niet zo goed als toen. I dunno, het heeft gewoon niet zo'n interessant verhaal, het is letterlijk fight after fight after fight. Het geeft een vreemde soort pacing af en er zitten aardig wat throwaway characters in.
De Fullbring arc though heb ik weer van genoten, no complaints here.
Also, voor de filler arcs:
Bount arc is niet slecht en heeft z'n goeie stukken, maar is ook veel te lang en lijkt een eeuwigheid te duren.
Shusuke Amagai arc is wat beter. Heb er weinig over te zeggen. Een goeie, maar geeft weinig indruk.
Zanpakuto arc is gewoon awesome, heb het altijd leuk gevonden om iedereens Zanpakuto in een soort humanoid vorm te zien en met goed verhaal er ook achter. Good stuff.
Reigai arc is... wouw. Ik was vergeten hoe AWESOME deze arc is. Het lijkt alsof de studio er serieus hun best mee heeft gedaan. De animatie kan echt een spektakel opleveren. Ik kan het niet genoeg aanraden.

De dub is ook heel goed, hoewel ze aardig vaak VA's recyclen. Met zoveel characters though kan ik het wel begrijpen. Voor de rest vind ik de dub leuker dan de japanse versie.
Nu is het op naar de laatste arc in de manga. Heb er bijna niets goeds over gehoord dus... yeah, ben benieuwd.

Last but not least: Orihime's boobs.
Oct 23, 2016 8:36 AM

Dec 2012
1792
Hunter x Hunter (2011): 8/10

Weer een lange shounen erop. Vond de 99 versie van de meeste arcs beter dan in de remake, maar de Chimera Ant arc vond ik een van de beste arcs. Hij had van mij wel wat korter gemogen maar de characters daarin waren awesome. Die ene episode waarin Knov de Chimera Palace infiltreert, kippenvel gewoon. He was da real mvp.

Yorknew > Chimera > Heavens Arena > Greed Island > Election > Hunter Exam
Oct 23, 2016 1:10 PM
Sep 2016
5
ik heb net Beelzebub afgerond ^^

heb me kapot gelachen =D
Oct 23, 2016 10:55 PM

Oct 2014
282
^ Be warned! Do not watch psycho pass s2... you have been warned!
Oct 24, 2016 8:24 AM

Jul 2015
361
Scavenger said:

Suzumiya Haruhi no yuutsu S1: 8, S2: 7 *Rewatch*
Ik heb deze show opnieuw gekeken, dit keer via de recente Funimation Blu-ray set en in de 2009 uitzend volgorde. Dit keer heb ik ook de controversiële Endless Eight in zijn geheel gezien, en ik moet zeggen dat ik best wel verrast was dat 8 keer dezelfde aflevering kijken nog best wel vermakelijk kon zijn.

Ik kon the Endless Eight echt niet uit staan :,)
Voor 2 á 3 episodes vond ik het nog wel oké, maar 8 episodes was too much, lol
Ik vond de conclusie ook zo tegenvallen:

Maar behalve dat, is het nog steeds een vermakelijke serie :)

Oct 24, 2016 2:04 PM

Nov 2012
9750
Scavenger said:
DaRBoRaN said:
^ Be warned! Do not watch psycho pass s2... you have been warned!

Die schijnt volgens velen niet al te best te zijn, maar ik weet niet of ik die wel kan skippen als ik de film wil zien.

Er zijn wel dingen die terug komen in de movie. Uiteindelijk halen beide sequels het niet bij het eerste seizoen. Maar toch vind aan de andere kant ook weer dat beide sequels iets hadden waarvan je zegt helemaal overslaan is het het ook weer niet waard. Anders gezegd er zaten wel momenten in, de film had dan bijvoorbeeld nog een vette actie scene er in zitten.
..
Oct 24, 2016 9:11 PM

Oct 2014
282
Ja weet je, dat is ook wel zo. De eerste aantal afleveringen van psycho pass waren gewoon goed en boeiend en hadden shock value hier en daar. Maar toen er eenmaal meer van het verhaal en motivaties werden uitgelegd begon de rotte appel te tonen. Plot holes, lame characters en een stom verhaal.

Ligt natuurlijk aan jezelf of het wilt gaan kijken, laat mij je niet afschrikken ;P Ik wil alleen maar zeggen dat vergeleken met het eerste seizoen (which is amazing), seizoen twee het gewoon niet waardig is. het heeft ook een andere writer dan voor het eerste seizoen en dat is te merken.
Oct 26, 2016 12:25 PM

Apr 2008
1790
Magi: Sinbad no Bouken (TV) : 7/10
Dees eindelijk maar eens gekeken, duurde lang voordat ie fully subbed was. Verder niet veel over te zeggen, eerste helft was pretty much same als de eerdere OVA, 2e helft echt nieuw material was wel goed maar ook niet geweldig. Sinbad blijft wel een van de coolere characters uit de magi universe imo
Nov 2, 2016 9:06 PM

Nov 2013
1460
New Game! (8+/10).

Tja wat kan ik zeggen... SoL, cute girls doing cute things. Natuurlijk 100% onrealistisch dat er alleen maar meisjes en vrouwen rondlopen maar boeie. :P

Iedereen ziet er ook vrij jong uit en het hadden allemaal zo scholieren kunnen zijn ongeveer maar dat maakt ook niet echt uit.

Maar aan het eind van de dag was het toch gewoon grappig en ontstressend en dat is wat het leuk maakt om het te kijken. De karakters waren allemaal uniek binnen de serie en hadden dan ook een beetje hun eigen rol om te vervullen.

Veel grappen hadden eindeloos herhaald kunnen worden en daarmee saai, maar ze hebben gewoon een goede pacing waardoor grappen die aan het begin voorkwamen later niet meer terug kwamen en dingen die toen grappig moesten zijn werden niet meer op zichzelf gebruikt als grappen.

De karakters waren vond ik ook allemaal leuk. Veel diepgang was er niet en dat kan ook eigenlijk niet voor 8+ characters in 12 afleveringen maar ze hebben in ieder geval hun eigen identiteit.

Yagami Ko best grill.
Nov 20, 2016 4:03 PM

Feb 2011
10105
Lupin III: Castle of Cagliostro (dub rewatch): 10/10. Nog steeds mijn persoonlijke favoriete film van Hayao Miyazaki. Echt fantastische film, one of the best. Just watch it.

Slayers (dub rewatch): 8/10. Ah, Slayers. Als ik aan classic 90's anime denk, Slayers is het eerste wat in m'n hoofd komt. De eerste keer toen ik season 1 keek vond ik het redelijk goed, maar kon beter. Gelukkig besloot ik alsnog NEXT te gaan kijken en oh boy, I fell in love.
Nu heb ik season 1 ook op DVD en heb het binnen een week afgekeken, met 1 punt omhoog gegaan. Ik vind wel dat de 2de helft wat pacing problemen heeft, maar de rest is goud waard.
De dub is... questionable, maar ik geniet ervan. Kan niet genoeg krijgen van Gourry's stem, ik probeer het constant na te doen, lol.

Black Jack OVA (dub & sub): 8/10. Een beetje een mixed bag deze serie. Ik zou zeggen dat episodes 3, 6 11 en 12 wat meh zijn, maar de rest is heel goed! Elke episodes, behalve die 4, voelde echt alsof ze maar een half uur waren in plaats van 50 minuten. Er is geen overarching story, elke episode is weer een ander verhaal, maar dat maakt sommige episodes wel heel erg memorable (episode 2 was echt goed).
Wat vooral leuk is aan deze OVA's is de art. Osamu Dezaki's animes hebben altijd prachtige art and this is no exception. Ook de dub is heel goed, maar jammer dat de laatste 2 episodes alleen in sub zijn.
morshuwarriorNov 20, 2016 4:19 PM
Nov 21, 2016 9:15 AM

Nov 2012
9750
Word echt tijd dat ik deze serie eens een kans geef. Vraag me alleen af of ik er zo in kan stappen zonder die jaren 80 show te kijken. Maar er zijn zoveel versies van heb geen idee waar ik moet beginnen XD
..
Nov 21, 2016 6:03 PM

Feb 2011
10105
johnyjohny said:
Word echt tijd dat ik deze serie eens een kans geef. Vraag me alleen af of ik er zo in kan stappen zonder die jaren 80 show te kijken. Maar er zijn zoveel versies van heb geen idee waar ik moet beginnen XD
Het coole aan Lupin is is dat het amper uitmaakt waar je start, er is toch zo goed als geen continuity tussen alle series, films, etc :P Alles is episodic.
Ik zou zeggen, kijk een aantal episodes van de eerste serie, zie of je het iets vind en kijk daarna verder. Zodra je de characters kent dan kun je al je eigen gang gaan met wat je daarna kijkt.
Nov 24, 2016 10:36 AM
Jul 2015
1677
Mononoke! <33
Weet iemand toevallig anime's met een soortgelijke verhaal stijl?
(heb Natsume Yuujinchou en Mushishi al gekeken :P)
Nov 25, 2016 3:33 PM

Nov 2012
9750
Memories 9/10

Wou eindelijk weer eens iets dat echt goed was. Dit had ik echt nodig want je krijgt het gevoel dat je het goeie inmiddels wel gezien hebt. Dit geeft me hoop om toch verder te snuffelen naar andere anime. H
et is moeilijk deze goed te omschrijven omdat het toch 3 verschillende verhalen in 1 zijn, maar ik ga het proberen. De characters doen wat het moet doen. Er word geprobeerd in de korte tijd die het heeft de characters zo goed mogelijk kenbaar te maken, maar bedenk daar wel bij dat het korte verhalen zijn. Maar met de tijd die het had zeker het maximale er uit gehaald.
De verhalen op zich zijn wel leuk en orgineel. Het zijn meer moment verhalen, maar nogmaals dat krijg als je met korte werken werkt en is uiteindelijk ook gewoon prima gedaan.
De ost is heel goed, en dan bedoel ik niet alleen de ost zelf maar ook de sound die het allemaal wat levendig doet lijken. Voices en directie van wanneer wel en niet geluid is heel goed gedaan. Dat mis ik toch veel in het heden daagse anime, dat de directie gewoon nog aandacht besteden aan de momenten van ost afspelen. Dat schijnt niet meer belangrijk te zijn of zo.
Maar het allermooiste van deze anime is de Animatie. De anime is gemaakt door de zelfde makers als de wat bekendere film Akira maar dat is aan de art en animtaite ook te zien. Voor de gene die het kennen hoef ik niet uit te leggen dat dat gewoon buiten gewoon goed is wamt alles beweegt gewoon en er word niet verzaakt.

Kort om een werk dat niet zo zeer bekend is maar wel iedereen moet zien.
..
Nov 27, 2016 9:27 AM

Dec 2013
11900
Inu X Boku SS: 9/10
Oh god zo cute. Dat einde. >////<
Het begin was voornamenlijk gewoon heel erg leuke comedy, maar dat einde was echt tof. Ik gok dat dit is wat mensen bedoelen met hart warmend.
De characters zijn wel echt een groot deel van deze anime, en de OP is echt gewoon de beste OP die ik ken. De rest van de OST is niet extreem goed maar alsnog best wel nice.
Art is solid, story is nice. Overall een stuk beter dan wat ik had verwacht, de enige reden dat ik hier aan was begonnen was eigenlijk gewoon de OP.

Kaichou wa Maid-sama: 9/10
Nice comedy, geweldige MC. Damn look at this swagger. Wederom had ik niet verwacht dit ook echt wat te zouden vinden maar het was leuk. Ik bedoel het is een Shoujo Romance anime, die dingen zijn echt 90% van de tijd volledige troep ofzo.
Nov 28, 2016 12:30 PM

Feb 2011
10105
Lupin III: Part IV: 10/10. 30 jaar na Lupin III: Part III hebben ze het eindelijk voor elkaar gekregen een nieuwe TV serie te maken. Lupin is altijd episodic waardoor de TV series soms wat mindere episodes hebben, maar bij deze kan ik eindelijk zeggen dat er niet 1 slechte/matige episode tussen zit. Ik heb m'n tijd genomen met deze serie en heb van elke episode genoten.
Part IV doet ook iets wat Lupin nooit doet. Recurring characters met een overarching plot! De recurring characters zijn erg nice moet ik zeggen. Naast de main gang zijn characters nooit veel bijzonders in Lupin, but these definitely are.
Also, de art & animation is prachtig voor een TV serie. Ik krijg het gevoel alsof de animators echt van Lupin houden en hun best erop deden.

This shit is simply outstanding. Criminally underviewed. Dit gaat in m'n top 50.

Heb ook nog een aantal Lupin specials opnieuw gekeken en ben nu bezig met de eerste serie te rewatchen.
Nov 28, 2016 1:47 PM

Jul 2015
361
Van de afgelopen maanden:

Rurouni Kenshin (tv series): 8/10 dub
Erg goede shonen. De fights zijn geweldig in elkaar gezet. De animatie is wel een beetje verouderd, maar dat heeft ook zijn charm. T/m de Kyoto arc (episode 60~ ish) is het 9/10 materiaal. De villains zijn zeer intimiderend en gewoon leuk om naar te luisteren (vooral Steve Blum als Shishio). De main characters zijn ook erg likeable en de interactie tussen de characters zijn verder wel goed (soms een beetje te goofy naar mijn smaak :p ).
Na de Kyto arc heb je dus de 3de arc, oftewel " de beruchte filler arc" *spooky sounds*.
En ja, het is allemaal filler verdeeld in kleine arcs. Is het echt slecht? Valt mee. Sommige verhaal lijnen waren best wel interessant (o.a. christian arc). Toch zaten er wel episodes tussen waar je dacht van: "Why did they made this?"
Natuurlijk is de 3de arc lang niet zo goed als de vorige 2 arcs, vandaar de 8/10.

Er zijn nog er nog meer animu die ik afgelopen maanden heb gezien, die komen nog ;)
(Stiekem ben ik te lui om te typen *shhhhh* )

Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 78 79 [80] 81 82 » ... Last »

More topics from this board

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] -It was a good ride, ladies and gents o7- NEVER FORGET ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9160 by PirateBunnii_exe »»
Jun 3, 1:53 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

93 by BlurredSight »»
Aug 4, 2024 8:51 AM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

255 by sandshark »»
Jul 6, 2024 4:48 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Felicitatietopic ;D * Gefeliciteerd HAAMC, bestaat al 8 jaar en still growing!*! ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Mar 5, 2014

1082 by 88Cinthia88 »»
May 14, 2022 1:20 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login