A kad budes imao vremena za nesto duze gledaj Avatar the last airbender, Tengen Toppa Gurren Lagann, Hikaru no go, FMA itd. i isto Kara no Kyoukai 5 komada ih do sada ima...
Ako hoces mogu ja da ti dam... imam celu seriju skinutu... Sta da ti kazem, to mi je jedna od omiljenih...
Meni se zavrsili ispiti-nisam ni imala puno samo 3 komada, na jednom dobila 10 drugi rezlultati tek 17., ana treci nisam izasla i tako... imam jos nedelju dana slobodno :) pa koristim frku da gledam sta god... preko cega skidam? ako mislis program-Utorrent uglavnom...
All Comments (113) Comments
Hetalia Axis Powers -ovo obavezno 26 po 5min
Natsume Yuujincho 2x13
Higashi no Eden 11
RideBack 12
Kino's Journey 13
Ayakashi (Bakeneko) + Mononoke 15
Minami-ke 3x13
Sayonara Zetsubou Sensei 12+13+3
K-ON! 13
A kad budes imao vremena za nesto duze gledaj Avatar the last airbender, Tengen Toppa Gurren Lagann, Hikaru no go, FMA itd. i isto Kara no Kyoukai 5 komada ih do sada ima...
Meni se zavrsili ispiti-nisam ni imala puno samo 3 komada, na jednom dobila 10 drugi rezlultati tek 17., ana treci nisam izasla i tako... imam jos nedelju dana slobodno :) pa koristim frku da gledam sta god... preko cega skidam? ako mislis program-Utorrent uglavnom...
Kad malo odmaknes moras da ispricas utiske...
Poseti ~AnimeHeaven Balkan Forum~ :D :D
See ya!
Srećan Božić!!!!
srećna nova godina i sve najlepše :)))
I wish you Happy New Year too!