MyAnimeList.net

AkuTan's Anime List | AkuTan's Manga List
AkuTan's Profile

AkuTan's Details
1 hour ago
Male
Istanbul, Turkey
released_power@window...
July 17, 2009
Member
168
1
299
39 (Find All)
Last List Updates
The iDOLM@STER add
Completed at 25 of 25
No.6 add
Completed at 11 of 11
Ikoku Meiro no Croisée add
Completed at 12 of 12

Anime Stats

Time (Days) 225.7
 
Watching 14
 
Completed 700
 
On Hold 3
 
Dropped 10
 
Plan to Watch 0
 
Total Entries 727
 

Anime compatibility with AkuTan is:
Unknown :(
 %

AkuTan's Random Anime

Manga Stats

Time (Days) 10.7
 
Reading 57
 
Completed 14
 
On Hold 0
 
Dropped 0
 
Plan to Read 0
 
Total Entries 71
 

Manga compatibility with AkuTan is:
Unknown :(
 %

AkuTan's Random Manga

About AkuTan



View AkuTan's BlogLast Blog Entries
No blog entries found
AkuTan's Comments
Displaying 15 of 356 Comments
Earwen | 08-31-14, 1:00 PM
O yüzden şaşırdım zaten. Valla gerçekten hükümet parayla yaptırıyorsa yazık o paraya :D

Earwen | 08-31-14, 12:50 PM
Yani bu yola başvurdukları için ben zaten hukuk yolundan bir şey yapamadıklarını varsaymıştım :D

Earwen | 08-31-14, 12:20 PM
“bright future of Manga-Anime !”
Allam okuyan dünyayı kurtarıyorlar sanır he :D Kim korsanı engelleyebildi ki bunlar engelleyebilsin.

Earwen | 08-31-14, 11:47 AM
Hükümet tarafından ddos saldırısı mı ö_ö

Tam düzelmedi daha abi, bir sürü serinin ismi, bölüm sayısı falan hala düzeltilmemiş.

Earwen | 08-30-14, 8:50 PM
abi neye göre bilmiyorum popülarite falan diyeceğim de çok alakasız seriler de değişmiş.
Aynısı bir kaç sene önce de olmuştu, ama bu sefer season 2 eklemiş sonuna. Bir de 9000 bölümdü ben hatta foruma gidip "9001 yapsaydı keşke" demiştim, yapmış valla ya :D

Earwen | 08-30-14, 8:43 PM
hatta kendi favorilerine de bakabilirsin :D

Earwen | 08-30-14, 8:42 PM
favori animelerime bak :D

Earwen | 08-30-14, 8:36 PM
MAL hacklendi abi. olay üstüne olay bu gün. UNDER NERDE YA HEP KAÇIRIYOR BUNLARI

Earwen | 08-30-14, 8:08 PM
Abi sen anlıyorsun beni de diğer takıldığım forumlarda millet çok ciddisin çok sinirlisin çok negatifsin ediyor. Smiley ekleyince de "aman yarebbim earwen smiley kullandı" ediyorlar. Çok dertliyim bu konuda :D

İlk başlarda hatırlıyorum geldiğinde baya destan yazıp öyle gidiyordun :D Ben de kötü hissediyordum benim attığım cevap kısa olunca. Sonra sen ona cevap bir destan daha atıyorsun tabii :D Valla sana niye üşengeç demişim onları yazan üşengeç olur mu ya.

Abi ben de uminekocu ekip sayılrım çok umutlanma öyle :D FSNden beri VN okumadım dediğim kısa ingilizcelerin dışında. Abi düşün neler çektirdi bana o FSN yaaa ;__; Artık uzun işlere kalkışmaya korkuyorum.

Earwen | 08-30-14, 7:45 PM
Senin mesajların silinmesi çok garip ya. Neyse oldu bitti. Uzun da yazmıştın abi yazık oldu :D Arkadaş o son "bayanlı" mesajı atmadan önce pişman olmuştum neredeyse ya çok sert oldu diye. Ben normal konuşunca bile sertsin diyor insanlar. Araya iki smiley koyaydım diyordum :P

Benim yüzünden aktif üyeden olmayın da. Ben yazsam bile vefasızım bi gün unuturum bir kaç sene girmem falan. Gerçi sen de MALde aynısın :D Uzun zamandır bu kadar aktif görmüyorum. Demek böyle yapmak gerekiyormuş senin aktif olman için.

VN konusnuda ben artık genelde o amatör ingilzce VNler okuyorum. Evet %90 vasat da arada gayet güzel şeyler de çıkıyor. Onları yazsam bile kimsenin ilgisini çekeceğini düşünmüyorum. Ama geçen muhabbette diyecek bir şeyim olursa katılırım. Olmadı Steins Gatein bitmesini bekleyin :P

Earwen | 08-30-14, 7:29 PM
ben zaten ilk sayfadaki mesajlarımız gitti diye anladım rezil olmadın abi :P

Earwen | 08-30-14, 7:28 PM
Umarım forumdan gitme tarzı bir olay olmaz o yüzden ya. Kırk yılın başı giriyorum zaten. Garip bir rastlantı oldu aslında çünkü bakarsın undere de dün demiştim sizin foruma mı gelsem diye. Tam da o sırada umineko muhabbeti dönmüş. Girdim araya :D

Earwen | 08-30-14, 7:22 PM
Ben asıl bu silme olayını anlamadım. Bir de bana suç atıyorsun abi yani :P

Earwen | 08-30-14, 7:21 PM
:D Sildiğini görünce açık olan sekmelerden ss aldım ben abi. Tamamı değil ama hiç yoktan iyidir.

Earwen | 08-30-14, 7:07 PM
Ya Under kaçırıyor bunları hep ona yanıyom :D

Write a Comment
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices