Male
★★★★★
Viral (Tengen Toppa Gurren Lagann)
Keima Katsuragi (Kami nomi zo Shiru Sekai)
Harunobu Madarame (Genshiken)
Nozomu Itoshiki (Sayonara Zetsubou Sensei)
Rintarou Okabe (Steins;Gate)
Rin Okumura (Ao no Exorcist)
★★★★
Itachi Uchiha (Naruto)
Kakashi Hatake (Naruto)
Sion Astal (Densetsu no Yuusha no Densetsu)
Ryuuji Takasu (Toradora)
Il Palazzo (Excel Saga)
Xellos (Slayers)
Oga Tatsumi (Beelzebub)
Aizen Sousuke (Bleach)
★★★
Ayanami (07 Ghost)
Kazuma Yagami (Kaze no Stigma)
Kurogane (Tsubasa Chronicles)
Haseo (.hack)
Hosaka (Minami-ke)
Hayato Narita (Oretachi ni Tsubasa wa Nai)
Characters I don't Like
Makoto Itou (School Days)
Mayuri Kurotsuchi (Bleach)
Nao Morisaki (Soul Link)
Yuka (Elfen Lied)
Yui Tabata (H2O: Footprints in the Sand)
Daryl Yan (Guilty Crown)
Soushi Miketsukami (Inu x Boku)
MY GAME LIST
PlayStation
Ape Escape
Chrono Cross
Harvest Moon: Back to Nature
Final Fantasy VII
Final Fantasy VIII
Final Fantasy IX
Final Fantasy Tactics
Legend of Mana
Tekken 3
Crash Bandicoot
Crash Bandicoot 2
Crash Bandicoot 3
Crash Bash
Harry Potter and the Philosopher Stone
Harry Potter and the Chamber of Secrets
Spyro
Spyro 2: Gateway to Glimmer
Spyro 3
Tony Hawk Pro Skater 3
Tony Hawk Pro Skater 4
PlayStation 2
Ape Escape 3
Devil May Cry 3
Disgaea 2
Dragon Ball Z Budokai Tenkachi 2
Dragon Ouest VIII: The Jurney of the Cursed King
Final Fantasy VII: Dirge of Cerberus
Final Fantasy X
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XII
Kingdom Hearts
Kingdom Hearts 2
Metal Gear Solid 2
Metal Gear Solid 3
Naruto 3
Odin Sphere
Onimusha 4: Dawn of Dreams
Ookami
Shadow of The Colossus
Silent Hill 2
Silent Hill 3
Silent Hill 4
Soul Caribur III
Tales of Legendia
Tekken 5
Xenosaga III
Burnout 3 Takedown
God of War
God of War II
Harry Potter and yhe Prisoner of Ascaban
Lara Croft Tomb Raider Legend
Primal
Ratchet and Clanck
Ratchet and Clanck 2
Ratchet and Clanck 3
PlayStation 3
Ratchet and Clanck Tools of Destruction
Ratchet and Clanck Quest to Booty
Tales of Narnia: Prince Caspian
Visual Novel
Higurashi no Naku Koro ni
Hitonatsu no Yume
Kara no Shoujo
Tokoyo no Hoshizora
MY FAVORITE GAMES
Fina Fantasy VII
Final Fantasy IX
Devil May Cry 3
Kingdom Hearts 2
Ookami
Silent Hill 4
For my personal list: 9 -excellent, must have in favorites 8 -it was very good 7 -just good or average 6 -didn't enjoy it too much, but was watchable 5 -thing I completed only because I was bored or something from my childhood days
For reviews: 9 -excellent, almost everyone will like it 8 -very good, you should watch it 7 -just good, you can watch it if you want 6 -you will watch it if you are a masochist like me
Notice that this rating systems are a little bit different. Sometimes, even if I gave 9 in my personal list, I can give 8 in my review. That's because I am aware of disadvantages of this title. I like it that much and I didn't mind that disadvantages.
No random friend requests or clubs invitations. My friend list is limited to people I know from forum or blog. There is some exceptions. When you will exchange some interesting discussions with me. I don't want to be part of any club either because I don't have much time for them.
However don't be scared to leave a comment. If you like to say something about my review or just ask me something. It will be quite helpful if you tell me about my mistakes I made in my english or just any mistake I made.
Chodziło mi o 2 bohaterów. Mi się bardziej podobała się Yandere od Sory,ale to chyba dlatego że próbowałem w jej ścieżce odblokować bad end(którego notabene nie ma:P) i spędziłem przez nią trochę czasu na przewijaniu;p
Teraz jakoś próbuję zebrać się na KIDa,ale jakoś brak mi chęci. No i jeszcze mam school days na dysku(dosłownie wygląda jak fuzja VN z anime)
Co do sayi to chyba nie chce mi się już do tego wracać(chociaż gra bardzo krótka i przyjemna). Chociaż cieszy mnie to że ten gatunek gier jest tłumaczony,więc może kiedyś moja Cartagra...:P
Tak to ze mną.Nawet miałem imouto na avce;p
A o Kara no shoujo 2 wiem już jakiś czas. Chociaż jakoś specjalnie nie wyczekuje jej,bo bardzo niepewne jest tłumaczenie.
Cały czas marzę o tym żeby w końcu pozwolili na tłumaczenie Cartagry(a raczej na opublikowanie,bo gra jest przetłumaczona tylko innocent grey przyczepił się do praw autorskich jakoby miał w zamiarze sprzedać komuś prawa,albo samemu wydać po eng).
Gdzieś czytałem plotkę że mają zamiar wydać po ang całą paczkę ich gier po englishu(tam jest chyba ze 4 ich horrorowe tytuły).
A sama Cartagra do prequel do KNS. Przynajmniej miałoby się świadomość podczas grania że "wszystko będzie dobrze",bo zagrożone są tam postacie które jeszcze żyją w KNS:P
Grałaś może w Ever17? Bo mimu tylu pozytywnych opinii jakoś nie mogę przebrnąć do drugiej perspektywy gry;p
Hello ~
We're back people !! Tensoku Social Club have been reactivated and we're sorry because of our lacks of experience in managing clubs and making it almost dead, but we're gonna try our best to make the club more fun and making more friends in the process.
We're hoping you to stop by and enjoy things like before because WE ARE BACK !!
By the way who's that cute girl with "Welcome Greeting" on the top..?
No to możesz poczekać, bo słyszałem plotki o 25 epach :P yuri hintów imo więcej niż w Idolkach. Na pewno jest dużo więcej dram, no i oczywiście walk, śpiewania podobnie.
Ja ogólnie planuję oglądać tylko sequele i Tari Tari oraz obczaić pierwsze odcinki Sword Art Online i MuvLuv, o reszcie zdecyduję później.
Nietypowa prośba. Hmm, ciężko mi się wypowiadać nt. następnego sezonu... na pewno Horizon, choć to dosyć nietypowy harem i jest tam też sporo kolesi. Rinne no Lagrange to harem Madoki, ale to już wiesz.
Ok, przypomniałem sobie, ze dziś rano odkryłem Dakara Boku wa, H ga Dekinai na swojej liście z jednym chapem przeczytanym. Skoro już poświęcam się dzisiaj także mangom, to mogę doczytać i to... Strasznie leci schematami, ale czyta się przyjemnie, ładna kreska, świetne kadry i odpowiednia ilosć humoru, powinno być całkiem fajne w wersji animowanej. Główna bohaterka to coś między Shaną i Rias, wiec bardzo pozytywnie (czerwonowłosa Shinigami!). Samych walk jednak jakoś strasznie dużo nie ma, przynajmniej po siedmiu chapterach, podobnie z ilością dziewczyn - dopiero trzecia na horyzoncie. W każdym razie seria nie powinna zawieść, szczególnie, że robi ją znające się na rzeczy Feel. Ten tytuł raczej stanie po stronie H.
Za erą Sengoku jakoś specjalnie nie przepadam, wiec będę czekać na komentarze senpuu. Widzę jednak, ze postaci tam cała masa, chyba najbliższe wymaganiom. Tu pewnie najwięcej komedii, zaś w Campione walk.
Z tego sezonu polecam AKB0048, tyle że tam nie ma męskiej postaci, wiec średni z tego harem. Za to walczą mic-taser-saberami, śpiewają i ogólnie jest fajnie, do tego yuri hinty :P
Własnie staram się dowiedzieć, co się dzieje z forum, a Slova pytał mnie już o to samo na tanuku :P
Niestety, nie jestem w stanie powiedziec dlaczego nie działa i kiedy zacznie działać :p I w sumie... sam chciałbym to wiedzieć xD
oh i tought it was bad to have tons of stuff on my page ~_~ and come on i doubt when some one comes to your page they ir interested in your name age or something like that they wana see something funny or is it just me ? LOL even when i meet some one i usually tell a joke even if its a bad one i can make it good once when i meet my boss at the job i have now he was like glad you could make it to the interview and then i was like.A little guy is sitting at the bar just staring at his drink for half an hour when this big trouble-making biker steps next to him, grabs his drink and gulps it down in one swig.The poor little guy starts crying.Come on man. I was just giving you a hard time,the biker says.I didn't think you d CRY.I cant stand to see a man crying.This is the worst day of my life,says the little guy between sobs.I cant do anything right.I overslept and was late to an important meeting, so my boss fired me. When I went to the parking lot, I found my car was stolen and I dont have any insurance. I left my wallet in the cab I took home. I found my wife in bed with the gardener and my dog bit me. So I came to this bar trying to work up the courage to put an end to my life, and then you show up and drink the damn poison. xD so my boss laughed and then he said your hired LOOOL xD one thing is kinds bugging me some people dont take me seriouse when i want to be like once a friend wanted to fix me up with his sister and her father was like dont try something funny with her and i was like why dose she put out at frist date ? and he was like oh your funny kid but i was seriouse LOL xD
All Comments (45) Comments
Teraz jakoś próbuję zebrać się na KIDa,ale jakoś brak mi chęci. No i jeszcze mam school days na dysku(dosłownie wygląda jak fuzja VN z anime)
Co do sayi to chyba nie chce mi się już do tego wracać(chociaż gra bardzo krótka i przyjemna). Chociaż cieszy mnie to że ten gatunek gier jest tłumaczony,więc może kiedyś moja Cartagra...:P
A o Kara no shoujo 2 wiem już jakiś czas. Chociaż jakoś specjalnie nie wyczekuje jej,bo bardzo niepewne jest tłumaczenie.
Cały czas marzę o tym żeby w końcu pozwolili na tłumaczenie Cartagry(a raczej na opublikowanie,bo gra jest przetłumaczona tylko innocent grey przyczepił się do praw autorskich jakoby miał w zamiarze sprzedać komuś prawa,albo samemu wydać po eng).
Gdzieś czytałem plotkę że mają zamiar wydać po ang całą paczkę ich gier po englishu(tam jest chyba ze 4 ich horrorowe tytuły).
A sama Cartagra do prequel do KNS. Przynajmniej miałoby się świadomość podczas grania że "wszystko będzie dobrze",bo zagrożone są tam postacie które jeszcze żyją w KNS:P
Grałaś może w Ever17? Bo mimu tylu pozytywnych opinii jakoś nie mogę przebrnąć do drugiej perspektywy gry;p
We're back people !! Tensoku Social Club have been reactivated and we're sorry because of our lacks of experience in managing clubs and making it almost dead, but we're gonna try our best to make the club more fun and making more friends in the process.
We're hoping you to stop by and enjoy things like before because WE ARE BACK !!
By the way who's that cute girl with "Welcome Greeting" on the top..?
Jeszcze nie małe problemiki techniczne z PCtem :) ale nadrobie niedługo ;)
Myślę, że skojarzenie z DxD było czynnikiem decydującym o zamiarze obejrzenia tej serii przeze mnie
Dakara Boku wa, H ga Dekinai
wybierz to xD
Ja ogólnie planuję oglądać tylko sequele i Tari Tari oraz obczaić pierwsze odcinki Sword Art Online i MuvLuv, o reszcie zdecyduję później.
Ok, przypomniałem sobie, ze dziś rano odkryłem Dakara Boku wa, H ga Dekinai na swojej liście z jednym chapem przeczytanym. Skoro już poświęcam się dzisiaj także mangom, to mogę doczytać i to... Strasznie leci schematami, ale czyta się przyjemnie, ładna kreska, świetne kadry i odpowiednia ilosć humoru, powinno być całkiem fajne w wersji animowanej. Główna bohaterka to coś między Shaną i Rias, wiec bardzo pozytywnie (czerwonowłosa Shinigami!). Samych walk jednak jakoś strasznie dużo nie ma, przynajmniej po siedmiu chapterach, podobnie z ilością dziewczyn - dopiero trzecia na horyzoncie. W każdym razie seria nie powinna zawieść, szczególnie, że robi ją znające się na rzeczy Feel. Ten tytuł raczej stanie po stronie H.
Za erą Sengoku jakoś specjalnie nie przepadam, wiec będę czekać na komentarze senpuu. Widzę jednak, ze postaci tam cała masa, chyba najbliższe wymaganiom. Tu pewnie najwięcej komedii, zaś w Campione walk.
Z tego sezonu polecam AKB0048, tyle że tam nie ma męskiej postaci, wiec średni z tego harem. Za to walczą mic-taser-saberami, śpiewają i ogólnie jest fajnie, do tego yuri hinty :P
Niestety, nie jestem w stanie powiedziec dlaczego nie działa i kiedy zacznie działać :p I w sumie... sam chciałbym to wiedzieć xD