Reviews

Mar 26, 2023
Mixed Feelings
Part 1 English
Part 2 Bahasa Indonesia

--------------------------------------

Well, well, well, what do we have here? It's Boku wa Tomodachi ga Sukunai Episode 0, and I have to say, it's quite an interesting little anime.

First up, let's talk about the story. It's nothing revolutionary, but it's definitely entertaining. We've got a group of misfits trying to make friends and fit in at school, which is a theme that's been done before. But hey, sometimes it's nice to stick with a classic formula.

Moving on to the art style, I have to say I'm a fan. It's bright and colorful, and the character designs are appealing. I wouldn't say it's the most visually stunning anime out there, but it gets the job done.

Now, let's talk about the two main characters, Kodaka and Yozora. They're a dynamic duo, to say the least. Kodaka is the quintessential "new kid in school," and Yozora is the spunky, outspoken girl who takes him under her wing. Their banter is hilarious, and I found myself rooting for them to make some friends throughout the episode.

The voice acting is solid, and the music is upbeat and catchy. It's not exactly a groundbreaking soundtrack, but it complements the show nicely.

Overall, I had a good time watching this. It's not going to blow your mind, but it's a fun little anime that's worth checking out. I'll give it a score of 7.2/10, which may not sound super impressive, but in my book, it's definitely worth a watch. So, grab some popcorn and settle in for a good time with this one.

--------------------------------------

Well, well, well, apa yang kita punya di sini? Ini adalah Boku wa Tomodachi ga Sukunai Episode 0, dan saya harus mengatakan, ini adalah anime kecil yang cukup menarik.

Pertama-tama, mari kita bicara tentang ceritanya. Ini tidak ada yang revolusioner, tapi pasti menghibur. Kami memiliki sekelompok orang aneh yang mencoba membuat teman dan mencoba berbaur di sekolah, yang merupakan tema yang sudah dilakukan sebelumnya. Tapi hei, terkadang menyenangkan untuk tetap dengan formula klasik.

Beralih ke gaya seninya, saya harus mengatakan saya suka. Cerah dan berwarna-warni, dan desain karakternya menarik. Saya tidak mengatakan bahwa ini adalah anime yang paling visual menakjubkan di luar sana, tapi itu dapat menyelesaikan pekerjaannya.

Sekarang, mari kita bicara tentang dua karakter utama, Kodaka dan Yozora. Mereka adalah duo dinamis, untuk mengatakannya dengan baik. Kodaka adalah ""anak baru di sekolah"" khas, dan Yozora adalah gadis cerewet yang memperkenalkannya. Percakapan mereka lucu, dan saya mendukung mereka untuk membuat beberapa teman sepanjang episode.

Akting suara solid, dan musiknya ceria dan menarik. Ini tidak benar-benar soundtrack yang revolusioner, tapi cocok dengan pertunjukan dengan baik.

Secara keseluruhan, saya memiliki waktu yang baik menonton ini. Ini tidak akan meledakkan pikiran Anda, tapi ini adalah anime kecil yang menyenangkan yang layak untuk ditonton. Saya akan memberikan skor 7.2/10, yang mungkin tidak terdengar sangat mengesankan, tapi di buku saya, ini pasti layak untuk ditonton. Jadi, siapkan popcorn dan nikmati waktu yang baik dengan ini.
Reviewer’s Rating: 7
What did you think of this review?
Nice Nice0
Love it Love it0
Funny Funny0
Show all
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login