Report kannequi's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 20.4
Mean Score: 6.72
  • Total Entries52
  • Rewatched0
  • Episodes1,236
Anime History Last Anime Updates
Shingeki no Kyojin Season 2
Shingeki no Kyojin Season 2
Apr 30, 2016 9:34 PM
Plan to Watch · Scored -
Koutetsujou no Kabaneri
Koutetsujou no Kabaneri
Apr 27, 2016 3:39 AM
Watching -/12 · Scored -
Boku no Hero Academia
Boku no Hero Academia
Apr 24, 2016 10:31 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 28.9
Mean Score: 7.68
  • Total Entries105
  • Reread0
  • Chapters4,781
  • Volumes578
Manga History Last Manga Updates
7 Seeds
7 Seeds
Jul 30, 2016 8:00 AM
Reading 150/177 · Scored 9
Oboreru Knife
Oboreru Knife
Apr 30, 2016 9:26 PM
Reading 38/64 · Scored 8
Berserk
Berserk
Apr 24, 2016 10:20 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (33) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Pink_Parfait Jan 23, 2016 10:41 PM
You know, I've been waiting for you, for months. XD I kept on checking my profile but then I got tired thinking that you were busy with life. Apparently, we do the same thing, I don't visit mine either, hahahaha! I'm glad MAL added a notification function which made me notice your response. It really is uncanny and that experience would be a first for me. Should we report it or nah? I sure hope MAL did something about it. Yea, I'm glad I'm a kind person too, hahahaha! Dejokelang. Actually my first thought after realizing I was in another person's account was, "Buti na lang mabaet ako noh." HAHAHAHAHA.
Pink_Parfait Aug 16, 2015 7:24 PM
I'm not sure if you'll be able to read this but I'll post it anyway. It's been a while since I last watched animes so when I got back to MAL to track any on-going animes I have, I was dumbfounded-- I was LOGGED IN your account. I thought it was my sister's or my sister's classmate but to no avail. I couldn't think of anyone who would use my laptop and log in to MAL. It took me a minute or so to realize that I was in a different person's account. Remembering it now makes me laugh. Hard. XD I didn't read your messages nor your profile comments (and worry not, I didn't change anything in your settings), but I did read your "about me" section and I got interested in you. We seem to have a lot in common except for your obsession with Zoro and Gaara (you sound just like my cousin). 8D Anyway, hi and have a good day~ :>
Baileyy Apr 2, 2015 4:03 AM
Haha, it's cool. I kinda wondered if you'd forgotten about me, but, I'm glad that you didn't. x]
I agree, notifications for profile comments would be very useful.

I agree with you entirely. Although, being yourself has it's repercussions. When people start to give you negative attention, you begin to question yourself. Because you're being yourself, yet you feel as though you've failed as a person. Things aren't always easy for those who are true to their emotions.

Oh, I see. Do you mind me asking what your sexuality is? It doesn't really matter, just curious.

Psychology. Not sure what branch of psychology yet, though. I'll be taking an entrance exam in about 5 months, until then, I'm just going to work and use MAL to talk to people.
thecleanerv99 Mar 17, 2015 5:31 AM
Too many scenes i have in mind. I'm sure they'll censor the part where Hana gets caught peeing by Kiyoshi and the scene where Risa grabs Kiyoshi's "meat". The only scene i'm looking forward to is the kiss between Hana and Kiyoshi. I've always wondered how that would look in the anime version.

Got Skype btw ?
Baileyy Mar 17, 2015 2:27 AM
That's very honourable of you. I'm moved. For both of things you just said.
It's very respectful that you wish to become your own person too. I've been myself for a long time, too. I say what I mean, and mean what I say.

You don't know what sexuality you are?

As for me, things have been busy too. I've been doing a lot of work and getting ready to go to Uni.
Baileyy Mar 13, 2015 4:58 PM
Yes! That is exactly what I mean. >< even stuff like drinking alcohol, I don't do it very often, anyway.

Voting is cool. My country is a lost cause, though. I'd rather die than vote for any of the idiots leading parliment right now.

So anyway, how's things been going in your life? 0w0
leosapathy Mar 12, 2015 7:10 PM
I would be rofl if they fell off their wheelchairs while playing basketball. I'm heartless :/

You saw 50 shades of gray? I feel like Andre's gonna eventually leave whats her name for the vice president once she recovers tho lol. Joe is prob the gay one out of the group, he's the one into doing all the gay roleplaying with gakuto. lmao his ants, yooo he would snap if someone stepped on one of those things. I don't think she refers to him as father, seems like Mari is disgusted at him for being such a perv. I think he had like porn on his computer during one chapter, not sure lol.

btw have you really only seen 23 anime? That's so little.
thecleanerv99 Mar 10, 2015 10:13 AM
I just hope it won't be flooded with censorship. And to answer your question, i think they will either replace some scene with lighter stuff or remove them. In reality they shouldn't even remove or add anything. Turning a manga such as Prison School into an anime and censoring the ecchi scenes is like removing the fight scenes fom DBZ.
Baileyy Mar 9, 2015 5:36 AM
It's surprisingly the same, haha.
I mean, there's a lot more things that I can do now, but I don't do them very often anyway. ><

What's the first thing that you're going to do when you turn 18? :o
hitokouji Mar 9, 2015 4:50 AM
I dunno. I think there's a bunch of Filipinos here, though. It'll just take you time to easily spot one. There are some users that I honestly thought were foreigners but turns out they're Filipinos. I was kinda shocked, lol.

Shipping characters is so hard to avoid, haha. I do that, too! I actually have an OTPs folder in my PC and I already have like...thousands of saved pictures (both fan art and official art). Do you ship M/M and F/F pairings? And oh, that's too bad. :o
leosapathy Mar 8, 2015 3:26 PM
Wheelchair basketball? That's a thing? How is that even enjoyable, knowing they can't break each others ankles, even if they tried.

Vagabond is back from hiatus, it's only been like a month though, but it definitely is back man. If you enjoy samurai fights and watching like 100 guys get slaughtered by one guy then this is the manga for you.

I know, censorship is prob inevitable given the amount of vagina, penis, and boob shots the manga shows off. They'll most likely limit the amount of punishment Andre gets too. lol that dude is my hero I swear. And the principal, if he knows you're an ass man then he'll give you respect smh lol

And I think it's getting adapted by sunrise.
or I think thats one punch man
not sure but it might be just a rumor.

Baileyy Mar 8, 2015 7:06 AM
Thank you very much! I will be there to wish you a happy birthday on your birthday! =>

I will change it when I'm not tired. It's like 12:00am here, haha.

Nice to meet you. >u<
thecleanerv99 Mar 8, 2015 6:43 AM
It may sound silly but i have no desire to relive the story from the beginning. I may check out a couple of scenes and the reception it recieves. If it's said to be good then i'll wait till it stops airing (which is probably next year lol) and watch it.
thecleanerv99 Mar 8, 2015 6:31 AM
Oh yeah, the censorhip. Well, personally, i think it's gonna fall flat on its face which is one of the reasons why i'm not watching it.
thecleanerv99 Mar 8, 2015 5:58 AM
I have no idea what you're trying to say. You basically dislike Mari for no particular reason, right ? As for Andre, you just repeated what i said.

So you're going to watch the animu ?