Ja, FMA: Brotherhood er definitivt å anbefale. Kommer på en solid 3 plass hos meg. Uansett, trenger du flere anbefalinger er det bare til å spørre. Selv om DSN og andre fra Gamereactor muligens har sett mer animeer enn meg.
Ser ut som listen din enda er heller begrenset. Anbefaler deg til å i alle fall få set Death Note og Code Geass. To flotte serier som er akkurat passe lengde på. Burde ikke ta for langt tid å få sett de ferdig med tanke på at de bare er på 37 og 50 episoder.
hehehe,ja jeg har sett mange naruto shippuden episode,men har ikke set så mange one piece episode,men skal se mange,det er veldig mange episoder! heheh å takk for at du la meg til venn!
Dette er Ash Ketchum fra GR. La merke til deg på Kakashi Senseis krypinn. Ser at du har sett Naruto. Det var den andre animen jeg så igjennom. Den første var Bleach, deretter Naruto, Naruto Shippuuden, Death Note osv...
Ser du planlegger å se One Piece! Det anbefaler jeg på det høyeste! Serien er et mesterverk fra start til slutt, selv om jeg syntes slutten av serien (som ennå ikke er ferdig, over 10 år igjen) er best.
All Comments (8) Comments
SalumoN :ok
Dette er Ash Ketchum fra GR. La merke til deg på Kakashi Senseis krypinn. Ser at du har sett Naruto. Det var den andre animen jeg så igjennom. Den første var Bleach, deretter Naruto, Naruto Shippuuden, Death Note osv...
Ser du planlegger å se One Piece! Det anbefaler jeg på det høyeste! Serien er et mesterverk fra start til slutt, selv om jeg syntes slutten av serien (som ennå ikke er ferdig, over 10 år igjen) er best.
Legger deg till som venn her jeg ;).