Ja jos etsit sarjoja, mitkä vois mahdollisesti kiinnostaa, voit vapaasti tutkia omaa listaani, jos sieltä löytyisi jotain. Ei muakaan kiinnostanu pitkään muu kuin Hopeanuoli ja Weed, mutta oon löytäny paljon muitakin hyviä sarjoja, etenkin vanhemmista sarjoista on tullu helmiä vastaan. Gingan ohella oon ollu mm. tosi hulluna nyt Saint Seiyaan, joka on harmillisen vähän tunnettu Suomessa :D Fantastinen 80-luvulla myös alkanut sarja, jossa on hyvin paljon samaa kuin Gingassa. Se tuntuu välillä kuin ihmisversiolta Gingasta :)
All Comments (2) Comments