Forum Settings
Forums
New
Mar 10, 2009 6:51 PM
#1

Offline
Jan 2009
145
Mikä se on? xD
Onko sielä tästä porukasta kukaan käynyt?
Koska se järjestetään tänä vuonna?
Oletteko ottamassa osaa siihen?
Onko se sen arvoista? Ja niin edelleen.
*******korostan alla olevaa*******
Eikä saa ristiin naulita tästä hyvästä! >.<
*******korostan yllä olevaa*******
Nämä jutut pitäisi vissiin tietää, mutta on itellä ainakin mennyt nämä jutut ohitte täysin.
Ja muutenkin vasta tässä lähiaikoina on noussut omassa elämässä tämä anime harrastuksena kuin vain asiana mistä kuulee ystäviltä joita näkee liian harvoin.
Vailaiskaa minua! Because We Finnish Are Fabulous!
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (2) [1] 2 »
Mar 10, 2009 10:05 PM
#2

Offline
May 2008
51
Jaa-a, eipä oo tullu käytyä. Eihän täältä kemistä ookkaan "kuin" 1000 kilsaa PK-seudulle tai reipas 500 Tampereelle minnelie.

Japsilandiassa ku vielä asustelin tuli käytyä sielläpäin muutamassa vastaavanlaisessa tapahtumassa, ehkä "hieman" isommat ihmismäärät kuin suomessa ja olihan se hurjaa. :|
JnnMar 10, 2009 10:10 PM
Mar 11, 2009 4:26 AM
#3

Offline
Jan 2008
46
Olen käynyt nyt kolmena vuonna animeconissa :D Ja muissa coneissa sitten aina kun niitä on vastaan tullut. Miten sen selittäisi oikeen mikä se on... Tapahtuma missä on animeaiheista ohjelmaa? xD Esityksiä, luentoja, cosseja... Kaikkea jännää.
Ja tänä vuonna taas menen. Ainakin cossaamaan ja mahdollisesti myös kilpailuun. Olen tykännyt jokaisesta conista paaljon. Tsukiconit nyt on olleet pieni pettymys tilojen takia (liikaa ihmisiä, liian vähän tilaa...) mutta porukka on tosi kivaa ja silleen.

Ja tänä vuonnahan A-con on Helsingissä 10-12.7 ^^ Sitten onhan kaikki bakaconit ja desuconit tulossa. Että jee :D Kevät ja kesä on kivoja, conit on kivoja xD
Mar 11, 2009 5:35 AM
#4

Offline
Jan 2009
145
A-con baka-con ja desu-con xDD Desu-con kuulostaa lupaavalta :DDD
Olen aina luullu että suomessa on joka vuonna vain yksi vastaava anime sakin kerääntyminen elikkäs sitten tämä Anime-Con (A-Con, righty?).
Millaista säätä yleensä ollut? Ja järjestetäänkö niitä sään mukaan?
Joitakin youtube:n videoita katsonut, ja aina noissa coneissa vissiin ollut tuollainen komia ulkokeli.
Nuo cossit kyllä taitaa olla aika paahtavia sellaisina päivinä :P
Onko muuten kenelläkään tietoa noista järjestyksenvalvoja hommista itse paikalla?
Itseltä tuo kortti löytyy, ja olisi ihan hieno samalla tienata vähä massia kun vierailee kyseisessä "festarissa" jos niitä voi sellaisiksi kutsua. :)

Jnn said:
Jaa-a, eipä oo tullu käytyä. Eihän täältä kemistä ookkaan "kuin" 1000 kilsaa PK-seudulle tai reipas 500 Tampereelle minnelie.

Elähän ny tuommoosista huolehri, senku hyppäät junahan ja aina pääset oikeeseen paikkaan :P Kyllä noissa junissa menee aika suht hyvin, nimimerkki kokemusta noilta pitemmiltä matkoilta on :E
Varsinkin jos lähtee esim. tuollaiseen coniin, niin uskon että siinä jossakin välissä törmää johonkin joka on samaan paikkaan matkalla. Festari aikana varsinkin erottaa samantie kun porukkaa liikkuu sellaisessa tietynlaisessa asustuksessa esim. Tuska tai Provinssi rock, ja muutenkin aina on jotakin telttaa tai matka kassia mukana :) Mikäs siinä parempaa ajan kulua kuin toimitella kuulumisia ja mitä artistia/tjs. on menossa kattelemahan :P
Mar 11, 2009 5:42 AM
#5

Offline
Jan 2008
46
Mauseleum said:

Olen aina luullu että suomessa on joka vuonna vain yksi vastaava anime sakin kerääntyminen elikkäs sitten tämä Anime-Con (A-Con, righty?).
Millaista säätä yleensä ollut? Ja järjestetäänkö niitä sään mukaan?
Joitakin youtube:n videoita katsonut, ja aina noissa coneissa vissiin ollut tuollainen komia ulkokeli.
Nuo cossit kyllä taitaa olla aika paahtavia sellaisina päivinä :P
Onko muuten kenelläkään tietoa noista järjestyksenvalvoja hommista itse paikalla?

Animecon on isoin :D Eli tosiaan A-con ;D
Sää on ollut ihan kivaa. Jyväskylässä kyllä satoi, mutta ei se haitannut. Oli sentään ulkona viileää. Sään mukaan ei järjestetä, moni viihtyy vaan enemmän ulkona kun jotenkin tuntuu että sisällä on paahtavaa ja tunkkaista.
Järkkärihommista en oikeastaan tiedä. Pitää vain katsoa ettei kukaan pysä'hdy paikkaan missä muut coni-ihmiset häiriintyy (pieni käytävä tms.). :D Jos järkkärihommat kiinnostaa niin kannattaa varmaan kysellä aina sieltä conipuolelta hommista ja sillee ;D
Mar 11, 2009 7:04 AM
#6

Offline
Jul 2008
20
Eipä ole coniin vielä tullut osallistuttua, vaikka monta niitä onkin jo ollut, mutta tänä kesänä olisi Animeconiin tarkoitus päästä. Sikäli mikäli nyt porukat päästävät miit vaikka isoveljen kanssa sukulaisille siksi aikaa ja saan töitä tuohon kesän alkuun sopivasti, että junaliput sun muut pystyy yksinkertaisesti maksamaan itse.

Itse cossausta en ole ajatellut, olen muutenkin niin surkuhupaisa ompelukoneiden sun muiden kanssa, joten sei sitten onnistuisi ollenkaan.. Eikä muutenkaan ole varaa mihinkään kankaisiin tai mitään, enkä tiedä yhtään edes, ketä voisi cossata. Joten joo, se siitä sitten. Todennäköisesti muuten vain pompin paikalle, tahdon sentäs edes yhden conielämyksen minunkin pieneen elämääni~
Mar 11, 2009 7:27 AM
#7

Offline
Jan 2009
145
Glorry said:

Järkkärihommista en oikeastaan tiedä. Pitää vain katsoa ettei kukaan pysä'hdy paikkaan missä muut coni-ihmiset häiriintyy (pieni käytävä tms.). :D Jos järkkärihommat kiinnostaa niin kannattaa varmaan kysellä aina sieltä conipuolelta hommista ja sillee ;D

Joo pitää varmaan vähän soitella nuista, olevana joskus kuulin jotakin että oli ongelmia järkkärien löytämisen kanssa ja meinas jäärä conit pitämättä <0.0>
Onko nuo järkkärit ollut yleensä missä tekemisissä itse yleisön kanssa, vai onko ne vaan naama vääränä jossakin sivussa ja vahtaavat kun muut pitävät hauskaa (ja estävät liian pitkiä letkajenkkoja syntymästä :E)? xD
Jos niin on, niin meikä taitaa sitte passata koko homman :P
Mar 11, 2009 7:34 AM
#8

Offline
Jan 2008
46
En oikeen tiedä. Uskoisi ettei se työ ole kokopäiväistä että ainaki joskus saa pitää hauskaa ;o Mut nojoo, kannattaa kysellä.

Palkki, kannattaa tosiaan edes kerran osallistua coniin :3 On se sen arvoista ^^ Ainakin minusta ^^"
Mar 11, 2009 10:56 AM
#9

Offline
May 2008
51
Mauseleum said:
Elähän ny tuommoosista huolehri, senku hyppäät junahan ja aina pääset oikeeseen paikkaan :P Kyllä noissa junissa menee aika suht hyvin, nimimerkki kokemusta noilta pitemmiltä matkoilta on :E
Varsinkin jos lähtee esim. tuollaiseen coniin, niin uskon että siinä jossakin välissä törmää johonkin joka on samaan paikkaan matkalla. Festari aikana varsinkin erottaa samantie kun porukkaa liikkuu sellaisessa tietynlaisessa asustuksessa esim. Tuska tai Provinssi rock, ja muutenkin aina on jotakin telttaa tai matka kassia mukana :) Mikäs siinä parempaa ajan kulua kuin toimitella kuulumisia ja mitä artistia/tjs. on menossa kattelemahan :P


Nojaa, eihän toi oo ku reipas puolen tunnin lento Kemistä Helsinkiin ja joka kesähän sillä lennolla on tullut oltua kun PK-seudulla asuin vielä muutama vuosi sitten, ennen tänne muuttoa.

Meinaa vaan tälläiset asiat jäädä päihteilyn/juhlimisen varjoon kesäaikaan kun koko synkkä talvi on vietetty animea vahdatessa. :P
JnnMar 11, 2009 11:06 AM
Mar 11, 2009 6:14 PM

Offline
Jan 2009
145
Jnn said:

Meinaa vaan tälläiset asiat jäädä päihteilyn/juhlimisen varjoon kesäaikaan kun koko synkkä talvi on vietetty animea vahdatessa. :P

Heh, jossakin vaihees ne massit siihen dokaamiseenkin loppuu xD
Sitte vaan kerää vähä kääshiä ja lähtee
MauseleumMar 11, 2009 6:17 PM
Mar 11, 2009 11:45 PM

Offline
Feb 2008
202
Coneissa, etenkin Animeconissa, on sen verran paljon(liikaa) porukkaa nykyään, että järkkäreitä otetaan mieluusti lisää hommiin. Ettei pikku conikansa pääse tukkimaan joka paikkaa.
Onhan tässä sellaisia kauhukuvia jo esitetty, että A-conin järjestäminen saattaisi loppua tähän vuoteen, kun kiinnostuneita järjestäjiä on niin vähän, ja suurelle massalle on vaikea löytää tiloja suht. normaaliin hintaan. Että pojat ja tytöt, meidän apua tarvitaan, jos meinataan conit pitää pystyssä jatkossakin. : D Ei ne itsellään vaan toimi.

Ja juu, olen osallistunut coneihin since 2006(ennemmin eivät vanhemmat päästäneet :F), ja mukavaa on ollut. Huonosti tosin ehtii kaikkiin mielenkiintoisiin paneelikeskusteluihin ja muuhun ohjelmaan, etenkin cosplay-kisa on aina ihan täynnä - kerran olen tuurilla päässyt seuraamaan. Vielä kun saataisiin lisää ulkomaisia alan asiantuntijoita pitämään esitelmiä, ja conissa ihmiset keskittyisivät muuhunkin kuin pelkkään hengaamiseen, niin nostaisin peukkua. Jälkimmäinen nostaisi varmasti paljon järjestäjienkin motivaatiota tapahtuman suhteen, kun tietävät, että kävijät jopa osallistuvat heidän järjestämään ohjelmaan.
shikibuMar 12, 2009 12:01 AM
Mar 12, 2009 2:56 AM
Offline
Jul 2018
564612
Juu animeconissa käyny aina vuodesta 2006 lähtien!
Hauskaa on ollut ja porukka aina vaan lisääntyy!
Cossattua on tullut myös jokaisessa conissa, traconissa myös, ja nekoconissa! ^^

Tänä vuonna Helsingin kaapelitehtaalle kerääntymässä varmaan lähemmäksi 10000 ihmistä! Syksyllä siis sinne, tervetuloa kaikki ^^

Pitäisi vaan joku cossi keksiä, vähän vähissä ideat kun kaikki kivat hahmot jo cossattu ;D
Mar 12, 2009 5:28 AM

Offline
Jan 2009
145
shikibu said:
Coneissa, etenkin Animeconissa, on sen verran paljon(liikaa) porukkaa nykyään, että järkkäreitä otetaan mieluusti lisää hommiin. Ettei pikku conikansa pääse tukkimaan joka paikkaa.
Onhan tässä sellaisia kauhukuvia jo esitetty, että A-conin järjestäminen saattaisi loppua tähän vuoteen, kun kiinnostuneita järjestäjiä on niin vähän, ja suurelle massalle on vaikea löytää tiloja suht. normaaliin hintaan. Että pojat ja tytöt, meidän apua tarvitaan, jos meinataan conit pitää pystyssä jatkossakin. : D Ei ne itsellään vaan toimi.

Pakko kysäistä, ketkä sen yleensä järjestää? xD Yksityiset henkilöt jotka porukalla päättivät laittaa shown pystyyn? Vai jonkinlainen firma? tai organisaatio? Niinjoo, onko sielä myyntikojuja?! AAAAARGHHHH.... ärsyttävä tietämättömyys >.<
Mar 12, 2009 6:17 AM

Offline
Feb 2008
202
Mauseleum said:
Pakko kysäistä, ketkä sen yleensä järjestää? xD Yksityiset henkilöt jotka porukalla päättivät laittaa shown pystyyn? Vai jonkinlainen firma? tai organisaatio? Niinjoo, onko sielä myyntikojuja?! AAAAARGHHHH.... ärsyttävä tietämättömyys >.<


En miekään mikään asiantuntija ole, mut monet erilaiset tahot siihen conin järjestämiseen osallistuvat. Etenkin jos on juuri con, jossa on aiheena muukin kuin japanilainen kulttuuri, kuten roolipelit ja sci-fi, löytyy järjestäjien seasta myös näiden harrastajia/seuroja etc. Että niin yksityishenkilöitä kuin ryhmiä löytyy pääpalkilta, luulisin. : D Ehkä joltain conisivustolta löytyy tietoa asiasta?

Ja myyntikojuja riittää, notkuvat ties minkälaista fanitavaraa(pääasiassa suosituimmista sarjoista), mangaa, vaatetusta.. Kaikkea mahdollista, jotta varmasti voivat viedä osan rahoistas. : D
Mar 12, 2009 9:02 AM

Offline
Dec 2007
15
Kerran on Conissa ollut toissa vuonna kun nyt sattui olemaan kotikaupungissa täällä Jyväskylässä. Tihutti vettä jatkuvasti ja taivas oli tasaisen harmaa, mutta ei se haitannut. Tunnelma oli tosi mukava. Oli jotenkin tosi kiva näky kun oli kadut täynnä cosplayaajia. Tungostakin oli kelistä huolimatta kiitettävästi. Cosplay asuissa Narutolla, Bleachilla ja Kingdom Heartsilla oli ehdoton enemmistö. Ei kuitenkaan tullut ostettua muuta kuin yksi Kenshin juliste ja uusin suomeen käännetty Oh My Goddess.

Viime vuonna ei oikein viitsinyt kun iski pieni valmistumisen jälkeinen depis. Ehkä tänä vuonna, riippuen haluaisiko sitä Hesaan asti.
Mar 12, 2009 2:30 PM
Offline
Jan 2009
9
Animeconiin olisi kyllä tänäkin kesänä niin kiva päästä (eka animecon oli itselle viime kesänä ja siellä oli todella hauskaa), kerrankin voisi panostaa enemmän siihen ohjelman seuraamiseen, kun on nyt parissa aiemmassa conissa ehtinyt suuresta kiertelystä lähteä se uutuudenviehätys. Ja cossaaminen tottakai on hauskaa ja kuuluu suunnitelmiini ehdottomasti~

Ainoa mikä minulla lyö suuresti kapuloita rattaisiin on se, että matkustukseen, cossaamiseen sun muuhun menee ihan hilpareesti rahaa, eikä tässä vaiheessa edes voi tietää missä sitä kesällä huitoo. Esim. sattuuko töitä iskemään juuri coniviikonlopuksi. Ja opiskelijan tulothan on tunnetusti melkoisen olemattomat, varsinkin kun tällä kertaa tuskin saan ketään kaveria paikan päältä majoittamaan.

Tietty sekin on vähän, että olen totaalisen n00b liikkumaan yksin jossain Helsingin suunnalla, niin matkaseura olisi kiva jos sitä saisi jostain pyydystettyä. :D Katsoo vain, kun vähän kaikki kiinnostuneet kaveritkin on tällä "ääää ei voi tietää vielä"-linjalla.

Bakacon olisi ensi kuussa kovasti listalla, että sinne ainakin pitää päästä jos ei Animeconiin... Se kun on lähempänäkin.

Coneillehan löytyy kotisivut miltei kaikille, sieltä löytyy infoakin ihan kivasti. ^^
Mar 13, 2009 10:30 PM

Offline
Jan 2009
145
Dääämn, mahto traconissa olla hupaasaa xD justiisa tuli siikattua cosplay-deitti youtubesta. Argh, pakko saada edes 1 coni plakkariin tänä kesänä :E
Mar 13, 2009 10:32 PM

Offline
Jan 2008
46
Traconissa kyllä oli kivaa :3 En kyllä cosplay-deittiä ollut katsomassa mutta muutenkin. xD Oi kesä, ei jaksa odottaa sitä. Eikä kyllä bakaconiakaan : D
Mar 13, 2009 10:35 PM

Offline
Jan 2009
145
Oikeasti xD Bakacon, meikä repsahti :D toki täsny on työpäivä(yö) mutta mikä siitä tekee sen... "baka"-conin? :D:
Mar 13, 2009 10:38 PM

Offline
Jan 2009
145
Siis... baka... con... xD "idiootti" tai "hupsu" con, siinä joku oma teemansa, vai samaa settiä eri nimellä 0.0?
Mar 13, 2009 10:51 PM

Offline
Jan 2008
46
Kuten mainoslauseessa lukee; "Bakacon - tyhmin coni koko maassa" :"D
Mar 13, 2009 11:00 PM

Offline
Jan 2009
145
:DDD Sen on pakko ollla hyvä :D Jahs, se on pieksämäellä <0.0>
En olisi ikinä uskonut että sielä pidetään yhtään mitään, mielestäni pieni pitäjä >.>
Ehkä olen väärässä. Voi tosin tulla passattua... HALUAA KESÄN!
Edit: Mutta saany nähä kuinka käy, tulooko se kesä mitä vauhtia.
No, anyways, untapalloon ----->
MauseleumMar 13, 2009 11:10 PM
Mar 14, 2009 6:16 AM

Offline
Jan 2009
15
Mauseleum said:
Argh, pakko saada edes 1 coni plakkariin tänä kesänä :E
Noh vastaushan on aivan selvä: Animecon/Finncon @ Helsinki - Kaapelitehdas 10.-12.7. 2009 !!! Saa kaksi conia yhdellä kerralla :D

Itse olen ainakin pitäny noista Animecon tapahtumista, kaynyt jo kolmessa perättäisessä, elikkäs tänä kesäisestä tulisi sitte neljäs plakkariin :D (phuhhui...)

Tuossapa on aikas monta tapahtumaa jo sanottu, ite oon Animeconin lisäks käyny kaksi kertaa Nekoconissa :D
Se on pienemässä mittakaavassa järjestetty anime-tapahtuma, joka järjesteään Kuopiossa. Virallista aikaväliä Nekoconin järjestyksellä ei kuitenkaan ole. Kahden viimeisen tapahtuien välillä oli 2 vuotta eli 2006 ja 2008. Joka vuosi tuota ei varmaankaan ikinä järjestetä...

Mutta jos kerran aiot "ainain yhden conin" saada plakkariin, niin mene ihmeessä Animeconiin :D niin minä teen :P

//Offtopic: Uujeah, siisti loppukesä tulossa: 10-12.7 Animeconissa ja 13.7 alkaa armeija...//
Mar 14, 2009 7:37 AM

Offline
Jan 2009
145
cevec said:
Mauseleum said:
Argh, pakko saada edes 1 coni plakkariin tänä kesänä :E
Noh vastaushan on aivan selvä: Animecon/Finncon @ Helsinki - Kaapelitehdas 10.-12.7. 2009 !!! Saa kaksi conia yhdellä kerralla :D

Joo, itse asiassa katselin tuota A-conia tuossa aamusta. Itseäni vaan hirvittää ne tilat :/
En ole kyllä ollut kertaakaan kaapelilla, mutta veikkaus on että ahasta tulee mm. sen takia ettei sielä ole mahdollisuutta perustaa kommuunia pihalle koska paikka on ympäröity betoniviidakolla >.> Toki on tuossa se etu että jos sattuu satamaan niin kaikki (suurin osa) pääsee sateelta suojaan :) Mutta joo, pitää sitä varmaan ottaa nuille päiviä vapaata, sen verran kiinnostaa.
Btw, mitä se setti niiden purjojen kanssa on? xD

cevec said:
//Offtopic: Uujeah, siisti loppukesä tulossa: 10-12.7 Animeconissa ja 13.7 alkaa armeija...//

Oh Hells yeah! xD Pidä hauskaa äläkä ota liian vakavasti sitä mitä ne alikit sielä huutaa, olettaen siis että menet maavoimiin. Merivoimista en niin tiedä, muutamat vaasalaiset ystävätä tosin kertoo että on kyllä erittäin iisi nakki, niinkuin lomalla olisi <0.0>
Cossaa, solid snakea niin voit lähteä suoraa conista armeijaan vievään linkkaan, saa samantien lisäpisteitä kun on vakuuttavan näköönen :E
Mar 14, 2009 8:49 AM

Offline
May 2008
51
Google -> Leekspin kenties?
Mar 14, 2009 10:52 AM

Offline
Feb 2008
202
Mauseleum said:
Cossaa, solid snakea niin voit lähteä suoraa conista armeijaan vievään linkkaan, saa samantien lisäpisteitä kun on vakuuttavan näköönen :E


Nimenomaan. : D Snaket on myös aina ilo silmälle coneissa - varsinkin ne, joilla on pahvilaatikko mukana.
Mar 14, 2009 10:59 AM

Offline
Jan 2009
145
Kuulin tänään ensimmäisen kerran että joku saksalainen vanki oli tehnyt solid snaket ja paennut pahvilootan avulla vankilasta, heppua ei oo vieläkään löydetty, TÄÄ TYYPPI ON MUN IDOLI xD Vaikka löydettäisiinkin niin sitä ei voi laittaa enää posee koska mies on legenda ihmiskunnan seassa :D
Tuosta leekspinnistä... aivan käsittämätöntä =D
Kuinka jostakin random bleach jaksosta on voinu lähteä käyntiin kokonaaset pippalot omistettuna purjon pyöritykselle... mikä vielä pelottavampaa, se näyttää son koukuttavaa ja näyttää omalla häröllä tavallaan hauskalta >.>
Mar 14, 2009 3:03 PM

Offline
Jan 2009
15
Eikä! Oo''
Aikamoisen tempun tehny kyl se saksalainen :D

Njooh, oot kyllä iha oikeessa. Se kaapelitehdas ei ole varmaan mikään paras vaihtoehto, mutta minkäs teet. Ei Helsingissä ole sen suurempaa paikkaa missä järjestää isompia tapahtumia.

Mutta kyllä se kaapelitehdas varmasti voittaa Paasitornin tilat, missä coni pidettiin -06 >>'' oli kyllä ahdasta (ja hikistä)! Tampereella oli kyl aivan mahtavat tilat viime vuonna!
Jyväskylässäkin oli ihan ok v. -07 mutta kyllä Tampere-talo pesee kaikki tähänastisista <3

Vai että pitäisi Solid Snakea cossata? :D Noh...en taida kuiteskaan :P
Tulee vaan kiire kotia kun olisi tuota välimatkaa ~450km sinne Prikaatiin missä olisi tarkoitus käydä army. Solidista puheen ollen, Tampereen conissa viime vuonna yksi häiskä cossasi aika onnistuneesti Snakea, ja tottakai oli pahviloota mukana :D
Heilui mm. Final Fantasy fightissa. (jos ei joku tiedä mikä tässä on ideana, voi toki kysyä)

*reps* mä oon nähny tuon purjon pyöritys jutun YouTubessa, siinä oli vielä jokin suomenkielinen biisi taustalla...jossain oli tuosta myös sellainen versio jossa oli jokin mies anime-hahmo pyörittämässä lihakirvestä tjsp...
Mauseleum said:
son koukuttavaa ja näyttää omalla häröllä tavallaan hauskalta >.>
Totta, ja itsekinhän tuota vois "harrastaa", jos vaan ranne pyörisi sen 360 astetta ympäri :D


"Mä se vaan saarnaan täällä jotain tolkutonta keskellä yötä..."
cevecMar 14, 2009 3:08 PM
Mar 14, 2009 3:20 PM

Offline
Jan 2009
145
Keskellä päivää :P Ite käyn yötöissä niin olen yleensä yöt hereillä ja päivät nukun xD
Sitä paitti tässähän keskustellaan aiheesta :D
Mar 15, 2009 6:44 AM

Offline
Jan 2008
46
Mauseleum said:
:DDD Sen on pakko ollla hyvä :D Jahs, se on pieksämäellä <0.0>
En olisi ikinä uskonut että sielä pidetään yhtään mitään, mielestäni pieni pitäjä >.>


Tilat ovat loistavat conille. Tai siis, olen pariin otteeseen ollut kyseisillä tiloilla niin ne ovat isot ja silleen :D Pieneltähän se vaikuttaa, mutta loppujen lopuksi jee :D Tai siis tosiaan, loisto tilat.
Mar 15, 2009 7:54 AM

Offline
Jan 2009
145

Tilat ovat loistavat conille. Tai siis, olen pariin otteeseen ollut kyseisillä tiloilla niin ne ovat isot ja silleen :D Pieneltähän se vaikuttaa, mutta loppujen lopuksi jee :D Tai siis tosiaan, loisto tilat.

Sielä keskustassa kuitenkin tosiaa? Onko sinne yleensä paljon porukkaa kerääntyny?
Onko sielä hyviä baaria? :> Ja minkä takia käki kukkuu?... Maailma on täynnä mysteeriä <0.0>
Mar 15, 2009 9:59 AM
Offline
Jan 2009
9
Pieksämäen baarielämä ei ehkä oo siitä vilkkaimmasta lähtöisin. Mitä nyt kaverilta on kuullut. XD

Osaneeko kukaan muuten arvioida miten kaukana esim. bussiasemalta se Bakacon-tapahtuma on?
Mar 15, 2009 10:52 AM

Offline
Jan 2008
46
Kyllä se kai aika kaukana on keskustasta. Tai siis, silloin kun itse olin toisessa tapahtumasta niin sain ihan autokyydin paikanpäälle juna-asemalta..
Mar 15, 2009 12:16 PM

Offline
Jan 2009
145
"ja se sijaitsee noin 2,2 kilometrin päässä Pieksämäen rautatieasemalta."
Elikkäs kyllä tuon 2.2 kilsaa kävelöö rautatieasemalta iisisti tuonne. Seuraavaksi tulee kysymys, mihinkä suuntaan lähtee kävelemään xD Nääh, ottaa vaikka navigaattorin joukkohon, tuon matkankin kävelee about 15 minsaa ja siinä välillä on kuitenkin jotain pleissiä jossa voi käydä (kauppoja jne.). Taksikin tottakai on potentiaalinen vaihtoehto eikä varmaan maksa paljoa kympin päälle. :)
Edit: Nvm navigaattori puheista, ei tarvi muutakuin vilkaista tänne ja homma ikään kuin kirkastuu :P
MauseleumMar 15, 2009 12:28 PM
Mar 16, 2009 7:29 AM

Offline
Jan 2008
46
Ah, onneksi saan ehkä kyydin. Jos en niin minua saa kyllä etsiä ympäri Pieksämäkeä :"D Suuntavaistoa ei ole ollenkaan niiin... Huono juttu xD
Mar 16, 2009 9:58 AM

Offline
Nov 2008
9
Ite en oo koskaan käyny missään conilla tosin animeekin oon kattonu alle 1v. Olis ihan mukava käyä joskus mut en tiiä viitinkö Helsinkiin asti lähtee. Eikä tiiä tota kesän ohjelmaakaan vielä muuta kun että 17-19.7 Ilosaarirock :D
Mar 16, 2009 6:56 PM

Offline
Jan 2009
145
olli90115 said:
Ite en oo koskaan käyny missään conilla tosin animeekin oon kattonu alle 1v. Olis ihan mukava käyä joskus mut en tiiä viitinkö Helsinkiin asti lähtee. Eikä tiiä tota kesän ohjelmaakaan vielä muuta kun että 17-19.7 Ilosaarirock :D

Seconded! Ilosaari on ehdottomasti yksi hienoimpia festareita, laajalta skaalalta esiintyjiä!
Samaten Ruisrockiin tulee varmaan lähdettyä, Children of Bodom livenä on jotakin toisesta maailmasta!
Glorry said:
Ah, onneksi saan ehkä kyydin. Jos en niin minua saa kyllä etsiä ympäri Pieksämäkeä :"D Suuntavaistoa ei ole ollenkaan niiin... Huono juttu xD

xDDDD Naiset :D:D:D:D:D: Oli vaan tästä töissä tänään puhetta samasta asiasta xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD AAARgh, repesin >.> pahasti :D Sori... ei saisi <.<
Antakaa anteeksi, työ verottaa 90% älykkyysosamäärästä...
joka valmiiksikin on apinan tasoa. :E
Mar 17, 2009 4:09 AM

Offline
Jan 2009
15
Mauseleum said:
olli90115 said:
Ite en oo koskaan käyny missään conilla tosin animeekin oon kattonu alle 1v. Olis ihan mukava käyä joskus mut en tiiä viitinkö Helsinkiin asti lähtee. Eikä tiiä tota kesän ohjelmaakaan vielä muuta kun että 17-19.7 Ilosaarirock :D

Seconded! Ilosaari on ehdottomasti yksi hienoimpia festareita, laajalta skaalalta esiintyjiä!
Samaten Ruisrockiin tulee varmaan lähdettyä, Children of Bodom livenä on jotakin toisesta maailmasta!


Olli, Olli, hyi hyi, nyt coniin sieltä jumalauta! :D

Vai että Ilosaareen...valitettavasti ei ole kokemusta vaikak näin lähellä asunkin...*hävettää*
Tänä kesänä oli kyl tarkoitus tuonne Ilosareen mennä, mutta tuo ajankohta on taas niin syvältä kuin olla ja voi. Noh, ei tuossa kyl paljosta jää paitsi, kun on noin kehno esiintyjäkatras (ainakin minusta :P). Mutta Ruisrockiin olis ehkä mahdollisesti tarkoitus mennä, pännii vaan lähteä yksin kun ei kukaan tuttu ole menossa. Majoituskin on niin perhanan kallista, jos yksinään matkaa. Mutta kyl se olis sen arvoista, on sen verran kovaa settiä Ruisrockissa :D
Mar 17, 2009 5:25 AM

Offline
May 2008
51
Meitsin asuntoautoon vaa punkkaamaan :P


Nojaa saas nähä onko sitä turussa noihi aikoihi vai missä
Mar 17, 2009 5:56 AM

Offline
Jan 2009
145
Jnn said:
Meitsin asuntoautoon vaa punkkaamaan :P


Nojaa saas nähä onko sitä turussa noihi aikoihi vai missä

Et mene perumaan! xD
Mar 17, 2009 6:05 AM

Offline
Jan 2009
15
Mauseleum said:
Jnn said:
Meitsin asuntoautoon vaa punkkaamaan :P


Nojaa saas nähä onko sitä turussa noihi aikoihi vai missä

Et mene perumaan! xD

Hah, niinpä! :D
Mar 17, 2009 9:25 AM

Offline
May 2008
51
Saas nähä missä sitä tohon aikaan liikkuu. Suurimman osan kesästä meinasin ainakin ajella ympäri suomea. :P

Kannattaa tosin vaan katella niitä majoituspaikkoja, vähän luulen että noi turun frendit täyttää ton auton aika nopeaan jos nyt ruissiin mennään :D
Mar 17, 2009 2:02 PM

Offline
Jan 2009
145
Jnn said:
Saas nähä missä sitä tohon aikaan liikkuu. Suurimman osan kesästä meinasin ainakin ajella ympäri suomea. :P

Kannattaa tosin vaan katella niitä majoituspaikkoja, vähän luulen että noi turun frendit täyttää ton auton aika nopeaan jos nyt ruissiin mennään :D

Sopu sijaa antaa, muistuu huono juhannus festari mieleen... nukuttiin nimittään tollaasen alla >.<
Kavereilla oli siinä ihmettelemistä kun rupesivat paistaan makkaraa asuntoauton eessä aamulla ja meikä huurahti että laittaa mulleki :E
Emäkännit >.> ei enää ikinä semmoosia xD
MauseleumMar 17, 2009 3:39 PM
Mar 18, 2009 3:54 AM

Offline
Feb 2008
202
Hieman off-topiciksi mennyt tää keskustelu.. : D Mut festarit on jees kyl. Itsekin aktiivinen Provinssissa kävijä.
Mar 18, 2009 5:12 AM

Offline
Jan 2009
145
Provinssi on mennyt kuulemma hirvittävään suuntaan. Puistossakaan saa kuulemma nykyään loikkia vaan JV:t heittää samantie menee... Saa nähä, tuleeko laitettua Provinssi pannaan omalla listalla.
Ja ei huolta, kyllä tämä topic kääntyy raiteilleen jossakin vaiheessa.
Mar 18, 2009 6:06 AM

Offline
Dec 2007
51
Animecon on semmoinen, vähemmän yllättäen, anime/japani/manga aiheinen coni, ihmisten tapaamistapahtuma, coneissa on myös ohjelmaa kuten aiheeseen kuuluvia paneeleja ja kilpailuja, enemmän tietoa löytää yleensä kyseisen conin nettisivuilta :)

Ja onhan tuota tullut käytyä nytten peräti kerran, animeconin lisäksi tampere kupliissa ja traconissa :) Cossasin Alucardia hellsing ryhmäcosplayssä jos kukaan enää muistaa :D.

Tänä vuonna animecon on muistaakseni 10-12 heinäkuuta, sinne taasen menossa kavereiden kanssa :) Ja todellakin suosittelen, yllättää varmasti sen tapahtuman fiilis koska ei mikään festari nyt ole kumminkaan aivan tuommoinen :D Yllättävän suosittua touhua nykyään muutenkin :) Ainut miinuspuoli mitä keksin on että coninjälkeisistä "tapahtumista" eli ryyppäjäisistä ei oikeen löydä tietoa mistään, hyvin pienellä porukalla sitten istuskeltiin siellä sorsapuistossa ja mietittiin tylsyyttä, tosin olihan se yllättäen loppuillasta hauskaa ilman muitakin ^^

Hauskaa siis tietenkin ilman alkoholia voi olla ja pitääkin mielellään olla. Coni oli aivan mahtava kokemus, ja siksi uudestaankin menen :)
Mar 18, 2009 10:17 AM

Offline
Jan 2009
15
Mauseleum said:
Ja ei huolta, kyllä tämä topic kääntyy raiteilleen jossakin vaiheessa.
Kääntyi nopeammin kuin arvasitkaan :D
Korru said:
Animecon on semmoinen, vähemmän yllättäen, anime/japani/manga aiheinen coni, ihmisten tapaamistapahtuma, coneissa on myös ohjelmaa kuten aiheeseen kuuluvia paneeleja ja kilpailuja, enemmän tietoa löytää yleensä kyseisen conin nettisivuilta :)

Ja onhan tuota tullut käytyä nytten peräti kerran, animeconin lisäksi tampere kupliissa ja traconissa :) Cossasin Alucardia hellsing ryhmäcosplayssä jos kukaan enää muistaa :D.

Tänä vuonna animecon on muistaakseni 10-12 heinäkuuta, sinne taasen menossa kavereiden kanssa :) Ja todellakin suosittelen, yllättää varmasti sen tapahtuman fiilis koska ei mikään festari nyt ole kumminkaan aivan tuommoinen :D Yllättävän suosittua touhua nykyään muutenkin :) Ainut miinuspuoli mitä keksin on että coninjälkeisistä "tapahtumista" eli ryyppäjäisistä ei oikeen löydä tietoa mistään, hyvin pienellä porukalla sitten istuskeltiin siellä sorsapuistossa ja mietittiin tylsyyttä, tosin olihan se yllättäen loppuillasta hauskaa ilman muitakin ^^

Hauskaa siis tietenkin ilman alkoholia voi olla ja pitääkin mielellään olla. Coni oli aivan mahtava kokemus, ja siksi uudestaankin menen :)

Tässäpä tämä juju aika pitkälti pähkinänkuoressa :D

Alucardia ryhmäcossissa... Ethän vaan ole vahingossa "Mr lonely" ? :D
Mar 18, 2009 10:40 AM

Offline
Dec 2007
51
Kyllä juu :D

Nykysi tosin en kyllä enää en ole "Mr.Lonely" ;) Mutta jee joku muisti ^^
Apr 3, 2009 6:59 AM

Offline
Apr 2009
239
Olis kiva päästä coniin toista kertaa. Olin ensi kerran Jyväskylän Animeconissa pari vuotta sitten. Oon miettiny et pitäis sitä nyt edes kerran pukeutua joksikin, mut oon ehkä maailman surkein ompelija, joten ehkä olen mieluummin vain hengessä mukana kuin surkeassa kyhäelmässä.
Apr 4, 2009 1:44 AM

Offline
Jan 2009
145
Noh, kyllähän noita mahdollisuuksia tulee :P
Jos ei tänä kesänä niin ens kesäksi sitten teet puvun :)
Itseä myös kiinnostaisi cossata mutta jotenkin tuntuu että aika ei meinaa riittää oikein mihinkään :/ Ehkä ensi vuonna sitte räväyttää :E
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (2) [1] 2 »

More topics from this board

» Animessa nahtyja 'suomalaisia' ( 1 2 )

Jerrez - Mar 6, 2010

78 by Korru »»
Sep 26, 2023 6:52 PM

» Viimeksi katsottua animea ( 1 2 3 )

Opal_Shrike - Jan 11, 2010

116 by Kuruwin »»
Aug 13, 2023 5:32 AM

» Animen katselun rajapyykit

Kuruwin - Sep 10, 2022

5 by sordos »»
Jul 27, 2023 10:13 AM

» Tracon

Jnn - Jun 9, 2010

15 by Hisokazzzz »»
Jul 28, 2020 12:04 AM

» Apua, Finland Club on kuollut!

Pakku - Jan 12, 2020

0 by Pakku »»
Jan 12, 2020 7:55 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login