Statistics
All Anime Stats Anime Stats
Days: 66.2
Mean Score:
10.00
- Watching23
- Completed286
- On-Hold45
- Dropped24
- Plan to Watch39
- Total Entries417
- Rewatched0
- Episodes4,175
All Manga Stats Manga Stats
Days: 15.3
Mean Score:
0.00
- Total Entries82
- Reread0
- Chapters2,752
- Volumes302
All Comments (19) Comments
Joker Game 7/12
Terra Formars Revenge 2/13
Sakamoto desu ga? 1/12
++ Bungou Stray Dogs 12
++ Tanaka-kun wa Itsumo 12
+ Re:Zero kara 25
----------------------------------------
2/12 Hai to Gensou no Grimgar
5/10 Kono Subarashii
3/12 Prince of Stride: Alternative
1/12 Dagashi Kashi
1/13 Ajin
Akagami no Shirayuki-hime
Reikenzan: Hoshikuzu
Gate
Durarara
----------------
4/25 Haikyuu!! S2
5/11 Subete ga F ni Naru
-----------------
4/12 Overlord
5/12 Rokka no Yuusha
7/26 Ushio to Tora
Working!!!
Non Non Biyori
----------------
1/12 Hibike! Euphonium
2/12 Plastic Memories
3/24 Ore Monogatari!!
Baby Steps
Nisekoi:
Dungeon ni Deai
Arslan Senki
Cross Road http://myanimelist.net/anime/22839/Cross_Road
Hoshi no Koe http://myanimelist.net/anime/256/Hoshi_no_Koe
Hoshi wo Ou Kodomo http://myanimelist.net/anime/9760/Hoshi_wo_Ou_Kodomo
Kumo no Mukou Yakusoku no Basho http://myanimelist.net/anime/433/Kumo_no_Mukou_Yakusoku_no_Basho
Ookami Kodomo no Ame to Yuki
Hotarubi no Mori e
Tonari no Totoro
Toki wo Kakeru Shoujo
Kaze Tachinu
Kokoro ga Sakebitagatterunda.
Neko no Ongaeshi
Kino no Tabi: The Beautiful World - Byouki no Kuni - For You
Did anything special? =P
Ma bucur ca ti-au placut urarile mele :)
Deci ai vazut de Force Awakens.....da', deci cand am vazut faza cu Han am zis ca asta ii cel mai naspa film din toate :(
totusi BB-8 ii cel mai tare dintre toti !!!
daaaa, si mie imi place de Richard Armitage, dupa ce am vazut primul film, m-am uitat la toate filmele cu el, are o voce asa de profunda si mai adauga si accentul ala a lui....OMG!!!! chiar, ai vazut mini seria cu el - North & South? e foarte faina si romantica si de epoca....
Da' coloana sonora ii geniala la ambele! nu se poate sa nu-ti placa
Eu am inceput Jurassic World si tre sa-l termin (inainte mam uitat la celelalte ca sa fiu in cunostinta de cauza haha). Frankestein cu Harry potter, nu? si eu am zis ca tre sa-l vad da' nu am apucat sa-l vad la cinema si inca nu au aparut versiuni piratate bune :( Pan a fost dragut :)
Ai reusit sa vezi ce filme mi-ai zis? (hunger games, UNCLE si spectre)? Spectre l-am descarcat si eu....ce-mi place mel dp coloana sonora, aia lu Sam Smith...are o voce asa faina
Hm? Oscar ? Pai eu vreau din nou sa ia Eddie Redmayne, stii cel cu Hawking de anu trecut? l-am vazut in Danish Girl...si Joy si the Room le-am vazut....tre sa mai vad si restu'. Sper sa ia Inside out cea mai buna animatie !!! l-ai vazut? asa de mult mi-a placut !!!!!
Ce imi place FT Zero !! Mavis ii asa de cute !!! wow, editezi manga? zi si mie ce cap iti apartin :D
Da, am vazut ca-i in cooreana si de aia nu mam uitat, nush, anime in coreeana ii ciudat :)))) mai astept
La Dragon Ball super nu te uiti? sau tu nu esti cu DB?
Banuiesc ca ai terminat cu sesiunea nuh? si eu teoretic, da' am restanta la analiza :((((( si sper ca o iau sa am si eu vacanta dupa...
si in alta ordine de idei, ai cont pe goodreads ? I do - https://www.goodreads.com/user/show/6977032-starry-night16
P.S. Cu o mare intarziere - LA MULTI ANI !!! Iti doresc multa sanatate, fericire si toate dorintele sa ti se implineasca !!!! Otanjoubi omedeto ^_^
Si mai jos ai cadoul :)