Statistics
Anime History Last Anime Updates
Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Romantan - Ishinshishi e no Chinkonka
Sep 17, 2010 4:07 PM
Completed
1/1
· Scored
7
All Comments (13) Comments
KwM-s jest głupawe, ale potrafi czasem rozbawić ; > Nie jest to ani najlepsza komedia, ani najlepszy romans, z jakim miałam do czynienia, ale całość jest sympatyczna i dobrze się to ogląda - ale nie da się ukryć, że cała seria to po prostu spektakl jednego aktora - głównego bohatera męskiego ; )
Gdzie się podziewasz tak w ogóle??
btw widzę, że podobne tytuły oglądamy i podobne oceny im wystawiamy : ]
Taaak zdecydowanie Anime nie daje o sobie zapomnieć. Może nie chodzi tyle o brak weny w ogólnym znaczeniu, raczej na tytuły, które już bym chciała skończyć, bo się za długo za mną ciągną ^^" Ale to chyba nie jest najlepszy pomysł. Po prostu będę oglądać to, na co mam aktualnie ochotę. Myślę, że wtedy pójdzie zdecydowanie szybciej.
Co się zaś tyczy mang. Hmm Skoro dopiero zaczynasz z tym gatunkiem to moze zacznijmy od shounen-ai ^^ Jeżeli podobało sie Seven Days to myślę, że "Doushitemo Furetakunai" i "Only the Ring Fingers Knows" również powinny do Ciebie przemówić (także zaliczją się do moich ulubionych). To tak na początek. Po poznaniu Twojej opinii na ich temat, poszukamy czegos odpowiedniego zamieniając pomału shounen-ai na typowe yaoi. Wtedy będziesz mogła zdecydować co do Ciebie bardziej przemawia ;) W moim przypadku nie ma to już zbytniego znaczenia, bo zdecydowanie bardziej cenię sobie dobrą historię, na której się skupiam o wiele bardziej niż na wątku erotycznym : )
No ja niestety z tym trzymaniem się planu mogę mieć problemy x) Bo co z tego, że sobie planuję dokończyć zaczęte już kiedyś serie, skoro ze wszystkich, które przeniosłam z On-Hold do Currently Watching jako tako trzyma mnie Uragiri (no, ale to wciąż wychodzi) i Kenshin właśnie ^^" Reszta jakoś mnie specjalnie nie ciągnie (mimo, że i tak zamierzam je oglądać), ale jak tak sobie nad tym pomyślę to sie zastanawiam czy rzeczywiście jest sens robić to teraz, ciagnąć na siłę byle tylko skończyć? No ewentualnie jeszcze drugi sezon Gundama mogę pociągnać ^^"
Co się zaś tyczy mang, to mam sporą ilośc na dysku jeszcze nie zaczętych. A jak patrzę na Twoją listę (Widze, że skończyłaś Seven Days!) to mam ochotę Ci kilka(naście) podrzucić jeszcze ];> Ale biorąc pod uwagę, że to raczej bardzo yaoicowo by bylo, to żeby Cię nie wystraszyć nie wychodze z inicjatywą xP Oczywiście nie tylko yaoicowo nie tylko, inne też mam! *usprawiedliwia się xD*
Mało elokwentnie, ale mózg mi się rozpłynął i właśnie wycieka uchem - pogoda! : D
Oj, trochę się rozgadałam XD
Pozdrawiam cieplutko! : )
Ooo i widzę, że "5 centimeters per second" wysoko oceniasz ^ ^ Uwielbiam ten film...
Och taak, oglądanie Kurosia bez Grella i Undertakera nie miałoby sensu :D