Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (65) « First ... « 3 4 [5] 6 7 » ... Last »
Nov 27, 2013 1:48 PM

Offline
May 2013
4299
het is wel zo dat sommige fairty type pokemon overpowered kunnen worden(niet zijn maar kunnen worden, met de juiste aanvallen en stats)
ook gardevoir die fairy is geworden met bijv pixelate dat elke normal aanval fairy maakt kan heel Overpowered worden
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 28, 2013 6:23 AM

Offline
Dec 2009
2378
SethFromTheWest said:
het is wel zo dat sommige fairty type pokemon overpowered kunnen worden(niet zijn maar kunnen worden, met de juiste aanvallen en stats)
ook gardevoir die fairy is geworden met bijv pixelate dat elke normal aanval fairy maakt kan heel Overpowered worden


Misschien dat ik die ga vangen en trainen de volgende kee dan :), het is wel uitzoeken een beetje wat effectief is tegen fairy-type, volgens pokemonwikia zijn ze sterk tegen dragon-types, en er stond nog meer maar dat weet ik niet uit mn hoofd. Ik denk dat Water types wel sterk zijn tegen fairy-type.

Wist je trouwens dat je Zoroark kon vangen in Y?
Nov 28, 2013 6:49 AM

Offline
May 2013
4299
ja dat wist ik
gif en staal zijn goed tegen fairy dat je het weet (yea dragalge met veel speed :D)
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 28, 2013 6:54 AM

Offline
Dec 2009
2378
Wist ik nog niet, thanks voor de tip.

Welke starter had je?
Nov 28, 2013 7:18 AM

Offline
May 2013
4299
ik had chespin, maar zoals in vele pokemon games gebruik ik mn starter later gewoon als hm slaaf XD
vervang ik voor echte gevechten door andere pokemon
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 28, 2013 10:18 AM

Offline
Dec 2009
290
Ik gebruik Bibarel als hm slaaf :p
Nov 28, 2013 10:38 AM

Offline
May 2013
4299
die is inderdaad heel goed te gebruiken als hm slaaf
er zijn er weinig die echt alle belangrijke hm's kunnen leren
ik heb vooral hariyama als hm slaaf gebruikt (hij kan ook surf leren :D)
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 28, 2013 11:04 AM

Offline
Dec 2009
290
Haha ik wist niet dat Hariyama surf kon xD Wat ook grappig is om je Golurk fly te leren. Ziet er echt grappig uit in battle :p
Nov 28, 2013 11:34 AM

Offline
May 2013
4299
rhyperior kan ook surf, maar water is zijn zwakte dus dat moet pijn doen XD
of een octillery die flamethrower kan, oftewel een inktvis die vuur spuwt
zo ken ik nog meer van dat soort onlogische dingen van pokemon welke move ze kunnen leren XD
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 28, 2013 1:54 PM

Offline
Jul 2013
1208
Er was iets in de oude games zodat je pikachu surf kon leren :p
Nov 28, 2013 2:40 PM

Offline
May 2013
4299
er zijn wel meer dingen in de oude games fout
zoals dat je een charizard geen fly kan leren en dat soort stuff
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 29, 2013 5:58 AM
Offline
Jul 2018
564612
mwah na heartgold is pokemon niks meer, black en white waren boring imo en x + y was een leuke poging tot vernieuwing maar is het ook net niet, ze kunnen niet meer de feeling vangen die ik bij de eerste 4 generaties had
het concept wordt nu te veel uitgemolken door nintendo zodat ze kunnen cashen
Nov 29, 2013 7:09 AM

Offline
May 2013
4299
het wordt niet echt veel uitgemolken volgensmij
black en white zijn idd best boring maar x en y zijn best goed
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 29, 2013 7:12 AM

Offline
Dec 2009
2378
Het was wel zou dat de pokemon blue en yellow moeilijker waren, dan de X en Y van tegenwoordig. En ik vond de pokemon opstelling van Black en White ook best saai, met white en black 2 kon je ook pokemon van andere generaties vangen, wat het leuker maakte, ik had nog nooit ewerder een elekid getrianed voor White 2.

Ik gebruik mn starter pokemon altijd heel het spel door, en verdeel de hm moves in mijn team.
Nov 29, 2013 8:50 AM

Offline
Nov 2012
9750
How how how best makers. Ik vond dat Black and white een beter plot had dan Pokemon IV en II en de nieuwe pokemon game. Pokemons waren ook beter dan die van IV. Just saying.
..
Nov 29, 2013 9:26 AM

Offline
Dec 2009
290
Er is gewoon nog zoveel vraag naar pokemon en heel veel mensen zouden het betreuren als er geen nieuwe meer uitkomen. Dus uitmelking is het zeker niet.
Nov 29, 2013 1:19 PM
Offline
Jul 2018
564612
johnyjohny said:
How how how best makers. Ik vond dat Black and white een beter plot had dan Pokemon IV en II en de nieuwe pokemon game. Pokemons waren ook beter dan die van IV. Just saying.


Plot? Sinds wanneer hebben Pokemon games een plot? :P

Heb zelf Black & White overgeslagen, maar vind X & Y tot nog toe wel leuk. Alleen die "vrienden" van je hoeven van mij niet. Pokemon is een solo spel.
Nov 29, 2013 1:45 PM

Offline
Nov 2012
9750
casandra said:
johnyjohny said:
How how how best makers. Ik vond dat Black and white een beter plot had dan Pokemon IV en II en de nieuwe pokemon game. Pokemons waren ook beter dan die van IV. Just saying.


Plot? Sinds wanneer hebben Pokemon games een plot? :P

Heb zelf Black & White overgeslagen, maar vind X & Y tot nog toe wel leuk. Alleen die "vrienden" van je hoeven van mij niet. Pokemon is een solo spel.
Black and white had eindelijk een verhaal er in zitten. Geen een pokemon game had these tot toen.
..
Nov 29, 2013 3:14 PM

Offline
Jan 2013
138
Pokémon voor Black en White had wel een verhaal!
Het was alleen in alle voorgaande spellen hetzelfde verhaal, was één dimensionaal en makkelijk te missen.
Maar er was iets wat je verhaal zou kunnen noemen :)

Daarnaast, er is weer een Steamsale aan de gang :D
Heb zojuist Darksouls voor de Pc gehaald. Het spel is erg frustrerend, vooral omdat het zonder controller bijna niet te spelen is :S
Nou ja, ik was toch al van plan om ooit een controller met USB aansluiting te gaan halen.
Nov 29, 2013 3:19 PM

Offline
May 2013
4299
veel mensen vinden ze ook slecht omdat er te weinig nieuwe pokemon uitkomen, weten zij veel dat degenen die ze tekent en bedenkt er miljoenen maken en er uiteindleijk maar een paar door de staff worden gekozen....
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Nov 29, 2013 3:45 PM

Offline
Nov 2012
9750
SethFromTheWest said:
veel mensen vinden ze ook slecht omdat er te weinig nieuwe pokemon uitkomen, weten zij veel dat degenen die ze tekent en bedenkt er miljoenen maken en er uiteindleijk maar een paar door de staff worden gekozen....
Moet die staff zijn doppen maar even open gooien. Ik zie zo veel custom made pokemon op youtube die gewoon een paar van deze nieuwe en vooral de gen 4 totaal de baas zijn qua uiterlijk. Nieuwe dude aanstellen als die geen ideeën meer heeft. Nee de tijd dat deze gozer pokemon zoals in gen 1 heeft bedacht bedenkt hij niet meer.
..
Dec 1, 2013 3:30 PM

Offline
Oct 2013
456
spelen hier mensen de MMO Ragnarok Online 2?
Signature removed. Please follow the signature rules, as defined in the Site & Forum Guidelines.
Dec 1, 2013 10:11 PM

Offline
May 2013
4299
nog nooit van gehoord srry
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 1, 2013 11:14 PM

Offline
Jul 2013
1208
jimmu3200 said:
spelen hier mensen de MMO Ragnarok Online 2?

Een week geprobeert met een vriend van me, die was al snel klaar :p
Dec 2, 2013 2:32 AM

Offline
Aug 2013
96
Volgensmij heeft m'n broer dat ooit gespeeld maar zelf niet.
Dec 2, 2013 7:08 AM

Offline
Dec 2009
2378
Blik said:
Pokémon voor Black en White had wel een verhaal!
Het was alleen in alle voorgaande spellen hetzelfde verhaal, was één dimensionaal en makkelijk te missen.
Maar er was iets wat je verhaal zou kunnen noemen :)

Daarnaast, er is weer een Steamsale aan de gang :D
Heb zojuist Darksouls voor de Pc gehaald. Het spel is erg frustrerend, vooral omdat het zonder controller bijna niet te spelen is :S
Nou ja, ik was toch al van plan om ooit een controller met USB aansluiting te gaan halen.


Ja dark souls is echt moeilijk. ik heb het op xbox dus iets makkelijker te besturen denk ik. Ik heb het al opgegeven met dark souls.

Moet je dokken voor Ragnarok online? zo nee, dan zou ik het kunnen gaan proberen, maar meestal kost het wel wat.

Ik speel nu vooral "Kingdoms of Amalur: Reckoning", toffe rpg game vind ik het tot zover.

Zijn er nog andere goede rpg's?, ik weet Skyrim, maar twijfel erover of ik het wel wat vind.
Dec 2, 2013 7:32 AM

Offline
Jul 2013
1208
Ragnarok online is free to play~
Dec 2, 2013 7:33 AM

Offline
Dec 2009
2378
Oke, good to know, thanks.
Dec 2, 2013 8:39 AM

Offline
Nov 2012
9750
Fire emblem = masterpiece
..
Dec 2, 2013 8:45 AM

Offline
Dec 2009
2378
Dat is op de DS toch?
Dec 2, 2013 9:21 AM

Offline
May 2013
4299
ds en 3ds
en ik ben het helemaal eens met johny
welke fire emblem je ook bekijkt, ze zijn allemaal goed
de een beter dan de ander natuurlijk maar er is nooit een slechte versie geweest
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 2, 2013 9:24 AM

Offline
Dec 2009
2378
Oke, bedankt voor de tip Johny en Seth.
Dec 2, 2013 9:26 AM

Offline
May 2013
4299
vergeet niet dat dit allemaal meningen zijn van personen met hun eigen gedachtes
allemaal subjectief dus, of jij het leuk vind is niet cker(maar wel een grote kans :D)
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 2, 2013 9:28 AM

Offline
Dec 2009
2378
Dat is zo, ik hebegrepen dat het een stratigische rpg is, waar moet ik dan aan denken?
Dec 2, 2013 9:51 AM

Offline
May 2013
4299
je bepaalt welk character waarnaartoe loopt en zijn acties(aanvallen healen item gebruiken etc)
en die actie laat het spel dan zien dus het gevecht tussen twee mensen of dat je jezelf healt
dit kan worden uitgezet voor de mensen die alleen het strategische willen en alleen het veld en vakjes en characters willen zien maar dat is zonde van de graphics tegenwoordig
de characters zijn trouwens ook verschillende classes, warrior archer mage en talloze varianten en andere speciale classes
op een gegeven lvl kun je ze promoten met een seal(item dat nodig is hiervoor)
krijgen ze betere stats en kunnen ze miss ook andere wapens gebruiken dan voorheen
in awakening en shadow dragon zijn dan ook nog erg veel nieuwe dingen bijgekomen maar dit is wel een beetje de basis
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 3, 2013 7:29 AM

Offline
Dec 2009
2378
SethFromTheWest said:
je bepaalt welk character waarnaartoe loopt en zijn acties(aanvallen healen item gebruiken etc)
en die actie laat het spel dan zien dus het gevecht tussen twee mensen of dat je jezelf healt
dit kan worden uitgezet voor de mensen die alleen het strategische willen en alleen het veld en vakjes en characters willen zien maar dat is zonde van de graphics tegenwoordig
de characters zijn trouwens ook verschillende classes, warrior archer mage en talloze varianten en andere speciale classes
op een gegeven lvl kun je ze promoten met een seal(item dat nodig is hiervoor)
krijgen ze betere stats en kunnen ze miss ook andere wapens gebruiken dan voorheen
in awakening en shadow dragon zijn dan ook nog erg veel nieuwe dingen bijgekomen maar dit is wel een beetje de basis


Arigato Seth-sensei, you taught me much. :)

Is het dan net als met pokemon of final fantasy met turn based gevechten?
Dec 3, 2013 8:28 AM

Offline
May 2013
4299
het is idd turnbased maar dan een een strategisch veld erbij en wat meer opties
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 3, 2013 10:05 AM
Offline
Jul 2018
564612
Fire Emblem is toch zoiets FF Tactics, Tactics Ogre, Luminous Arc of Disgaea?

Heb nog nooit een Fire Emblem spel gespeeld zelf, maar misschien dat ik de nieuwste nog een keertje koop. Heb nu nog zo weinig spellen voor m'n 3DS.
Dec 3, 2013 1:50 PM

Offline
May 2013
4299
ik ken de meeste van die titels die jij opnoemt niet
ik noem het advance wars met een vleugje rpg en een fantasy thema
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 3, 2013 2:19 PM

Offline
Nov 2012
9750
He even een vraagje. Is het spel systeem van awakening bijna het zelfde als de voorgaande delen? Awakening is echt vet. Ben van plan om de andere Fire Emblems ook maar te gaan spelen.
..
Dec 3, 2013 2:26 PM

Offline
May 2013
4299
voor awakening heb je het support systeem nog niet
ook niet dat je door hoge samenwerkingslvls kinderen uit toekomst kan recruiten en alles wat met het support te maken heeft
er zijn in de voorggaande delen iets minder jobs en je moet ze niet promoten met een master seal maar met een speciaal item voor die job die je ergens in lvl vind.
graphics zijn niks vergeleken met die van awakening hoewel er niets mis is met shadow dragon op de nds de fire emblems op de gameboy etc zijn wel erg anders
het punt is:wat vind je leuk aan awakening, want veel mensen op de wereld geven het spel een 8 tot 10 in totaal maar waar dat op gebaseerd is, is een ander verhaal
dus, wat vind je zo leuk aan awakening?? dan kan ik je verder helpen
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 4, 2013 8:45 AM

Offline
Nov 2012
9750
Normaal gesproke speel ik niet veel strategische games. Maar rpg is helemaal mijn ding. Dit gaat mij met name om Gameplay gecombineerd met verhaal en characters. Ik denk eigenlijk niet dat er iets is dat ontbreekt aan dit spel. Neem aan dat ik de andere spellen dus ook gewoon kan uit proberen.
..
Dec 4, 2013 11:33 AM

Offline
Feb 2011
10104
Ik heb eergisteren Shadow Warrior van de steam sales gekocht. Fucking awesome game!

Helaas kan mijn PC het niet zo goed afspelen dus de performance is niet altijd even goed. Mijn PC is al zo'n 7 jaar oud nu, nogal outdated dus yeah, moet voorzichtig zijn met hooge graphics.
Dec 4, 2013 10:16 PM

Offline
May 2013
4299
@johny dan denk ik dat je de vorige versies ook wel leuk zult vinden, maar pak niet de allereerste fire emblem, maar een wat latere versie om er cker van te zijn dat je niet teleurgesteld zult zijn :)
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 5, 2013 2:00 AM

Offline
Oct 2010
1380
Ik doe weer eens minecraft, er is een leuke nieuwe update die de wereld verkennen stuk leuker maakt omdat er nu veel meer type landschappen te vinden zijn.
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Dec 5, 2013 2:28 PM

Offline
May 2013
4299
lol kheb opeens een idee
iemand maakt ff haamc server :D voor minecraft
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 6, 2013 3:40 AM

Offline
Oct 2010
1380
Zou leuk zijn! Maar ik kan dat niet op zetten, mijn oude computer kan dat namelijk niet aan. Hij heeft hoe dan ook al moeite met minecraft en ik game niet genoeg wel leuk als de server vaak online is xD
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Dec 6, 2013 2:06 PM

Offline
May 2013
4299
kzou best willen doen maar heb er het werkgeheugen niet voor, plus server op een laptop gaat noooit echt goed XD
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Dec 6, 2013 2:34 PM

Offline
Feb 2011
10104
Ik heb wel is een server geprobeerd te runnen. Worked like crap xD
Ik mag dan wel een gaming PC hebben, maar z'n geheugen is nogal outdated. Heb ook altijd problemen met nieuwere games te runnen, ik heb echt zeer veel geluk dat Darksider II werkt.

Btw, nu we het toch over Minecraft hebben, I gotta show off a little xD
http://i44.tinypic.com/2s1q91g.png
Heb hier 3 dagen over gedaan, maar dat was 't waard :3 Was wel met een mod gedaan.
Dec 6, 2013 3:06 PM

Offline
Oct 2010
1380
Ik ben er zelf 1 die nooit in creative mode speelt, wanneer ik iets maak riskeer ik mijn leven om het te maken. Mijn instelling staat op hard wat ik ook aan het doen ben.
Ik heb een portal tower gemaakt zodat je in stijl de nether in kan stappen.
Aan de nether kant van de portal heb ik een oerwoud achtige ruimte gemaakt.
Stukje nether in de overworld en een stukje overworld in de nether.
Screenshot van de eerste verdieping. Hij heeft er later een 2e gekregen en ik was bezig een kelder te maken. De toren zelf is gemaakt van maar 1 lava source die op een uitgerekend plateau (1 block onder het hoogte limiet) helemaal naar beneden stroomt.
Waarschijnlijk kan je wel raden dat ik tijdens de constructie aardig vaak dood ben gegaan... xD
https://dl.dropboxusercontent.com/u/73496318/2013-06-17_19.49.52.png
Ohja... skeletons kunnen door de 'muur' heen schieten...
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (65) « First ... « 3 4 [5] 6 7 » ... Last »

More topics from this board

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

254 by sandshark »»
Apr 17, 2:52 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4192 by Warskippy »»
Sep 27, 2022 1:30 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login