Forum Settings
Forums
New
Mar 27, 2012 5:51 AM
#1

Offline
Aug 2007
1244
Oké, dus je gaat studeren, over een paar jaar misschien of binnenkort al, of je studeert al of je hebt gestudeerd... Maar woon je dan? Op kamers of blijf je lekker thuis wonen? Ga je misschien bij een leuke studentenvereniging?
Dutch anime blogger with a love for Ikuhara's antics and proper storytelling.
Reply Disabled for Non-Club Members
Mar 27, 2012 10:39 AM
#2

Offline
Feb 2009
15
Ik studeer en woon niet meer bij me ouders.

Ik woon bij een gezin in, bij een jonge van me eigen leeftijd en zijn pa.
Tis altijd vet lol hebben ^^ hij en ik zijn ook van plan om zelf een huisje ergens te huren voor wat meer 'studenten gevoel' :P hahaha

Als je het kan financieel kan veroorloven raad ik iedereen aan om uit huis te gaan, en een leuke huisgenoot/roommate te zoeken :P haha, het is nooit saai als je iemand vindt die dan ook bij je past, zelfde humor enzo ^.^ Je word er ook nog eens zelfstandig door ;) hahah
Mar 27, 2012 11:03 AM
#3

Offline
Aug 2009
15
Dees jaar was mijn eerste jaar op kot, ik zit hier in een huis met 17 andere studenten (iedereen heeft wel zijn eigen kamer). Is super gezellig, maar zorgt wel voor overlast van tijd tot tijd.
Als ik van thuis naar mijn kot ga kost dat me gemiddeld 3 uur met de trein. Iets te lang om elke dag te doen ^^
Ik doe wel niet mee aan een studentenvereniging, ik heb niet zo veel vrije tijd in mijn richting dus dan is het niet zo handig om ook nog is in een studentenvereniging te zitten. Ook zijn alle studenten verenigingen hier hetzelfde, drinke drinke drinke en de volgende dag skippe
Mar 27, 2012 11:30 AM
#4

Offline
Oct 2011
5
Ik studeer ook (in Amsterdam),
maar ik woon thuis. Ik woon dicht bij mijn school en het heeft dus voor mij eigenlijk geen zin om uit huis te gaan.
Ik probeer wel wat te zoeken (een huurhuis voor mijzelf), maar in Amsterdam is dat zo goed als onmogelijk.
Voordelen aan thuis wonen:
-Geen geldnood of iets in die richting
-Was wordt gedaan, eten wordt gekookt en boodschappen hoef je niet zelf te doen.
-(met een beethe chille ouders kun je ook veel leuke dingen doen.)
-Huis wordt opgeruimd en schoongemaakt.
AuroraLunaMar 28, 2012 2:58 AM
Mar 27, 2012 12:42 PM
#5

Offline
Feb 2009
15
Hahha, als ik nu nog bij me moeder zou wonen zou ik wel boodschappen moeten doen en ook koken ;P maar tis wel stukke goedkoper ;)
Mar 27, 2012 12:50 PM
#6

Offline
Nov 2009
220
Ik studeer
ik woon bij me ouders in huis dus ik moet elke dag met de trein en bus >w<

ik studeer grafische vormgeving/webdesign
super gaaf
Mar 27, 2012 1:24 PM
#7

Offline
Sep 2011
832
Ik zit nog in de 5de klas van het Vwo maar ben van plan om me over een goed anderhalf jaar aan te melden bij de officieren opleiding in den Helder, mocht dat niet lukken ga ik waarschijnlijk economie studeren in tilburg.
Mar 28, 2012 2:57 AM
#8

Offline
Oct 2011
5
AkumaOkami said:
Hahha, als ik nu nog bij me moeder zou wonen zou ik wel boodschappen moeten doen en ook koken ;P maar tis wel stukke goedkoper ;)


O haha, ja dat kan ook,
maar ik ben behoorlijk verwend! lol
Mar 28, 2012 7:52 AM
#9

Offline
Oct 2009
1373
Ik ga in ieder geval het eerste jaar thuis blijven wonen, daarna kijk ik of ik nog wat anders ga doen. Ik ga in ieder geval niet in een random studentenhuis, maar misschien wel met een aantal vrienden iets huren
Mar 28, 2012 11:04 AM

Offline
Nov 2009
220
jmr28 said:
Ik ga in ieder geval het eerste jaar thuis blijven wonen, daarna kijk ik of ik nog wat anders ga doen. Ik ga in ieder geval niet in een random studentenhuis, maar misschien wel met een aantal vrienden iets huren

lijkt me ook beter
als je heel veel dingen zoals een badkamer moet delen
doe je dat liever met bekende
dan ook dat er goede afspraken zijn enz
Mar 28, 2012 11:05 AM

Offline
May 2008
914
nope woon nog thuis . lol
moet effe kijken of ik weer wat ken doen in September,
nu , ikk emoet werk hebbe.
Apr 1, 2012 6:54 AM

Offline
Aug 2011
65
Ik ben nu nog zestien en ga volgend jaar al naar een hbo of mhbo in den bosch... the problem is dat ik gewoon echt niet weet wat ik moet doen.. thuis blijven wonen of op mezelf gaan wonenO_O Ik woon in midden limburg en zou dan zou ik veel moeten reizen met de trein enzo en ben denk ik wel wat te jong om al op mezelf te gaan wonen.. ik weet t nietT.T
Apr 3, 2012 11:37 AM

Offline
Aug 2007
1244
Komend jaar wordt je toch 17? Ik heb meerdere vriendinnen van 17 die na hun middelbare (VWO) op kamers zijn gegaan. Het ligt eraan hoe je om kan gaan met geld en eten koken en dergelijke. Er bestaat niet voor niets studiefinanciering. Je kan met weekend-ov bijvoorbeeld altijd terug naar je ouders in de weekenden.
Dutch anime blogger with a love for Ikuhara's antics and proper storytelling.
Apr 5, 2012 2:58 AM

Offline
Apr 2010
43
ikzelf zit op het MBO 2de jaars in ALmere Buiten
wil denk ik wel voor mn hbo verder het land in dus dan op kamers ja
alleen nog geen idee waar..
en de enige reden is omdat ik geen idee heb wat ik wil studeren
dusja dat maakt het moeilijk...
weet iedereen hier al wat die wilt dan?
Apr 5, 2012 1:59 PM

Offline
Aug 2007
479
DarkCix said:
ikzelf zit op het MBO 2de jaars in ALmere Buiten
wil denk ik wel voor mn hbo verder het land in dus dan op kamers ja
alleen nog geen idee waar..
en de enige reden is omdat ik geen idee heb wat ik wil studeren
dusja dat maakt het moeilijk...
weet iedereen hier al wat die wilt dan?

Jup, iets in de trand van:

Apr 8, 2012 1:51 AM

Offline
Aug 2007
1244
Hakasei en Hououin Kyouma, supervet :P Professors zijn tof.

Ik zat zelf eerst te denken om met mijn propedeuse naar de UvA te gaan, maar eigenlijk bevalt het mij onderhand best goed op mijn studie, al is het HBO. Ik zou hierna ergens in een museum willen rondleiden ^^
Dutch anime blogger with a love for Ikuhara's antics and proper storytelling.
Apr 17, 2012 2:47 AM

Offline
Feb 2010
48
Ik ben derdejaars scheikunde student op de universiteit van Nijmegen. Heb het erg naar mijn zin aldaar.
Apr 24, 2012 8:12 AM

Offline
Feb 2011
20
ik zit momenteel in 5havo al zou ik volgens de meesten van mijn klas genoten op VWO moeten zitten :P maar ik ga volgend jaar HBO life science and chemistry doen in utrecht ofwel HLO in leiden moet nog gaan kijken in utrecht of ik naar die school wil, maar momenteel gaat mijn keuze toch naar utrecht :P
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» Ff Voorstellen ( 1 2 3 )

DarkCix - Mar 14, 2012

128 by MaxfighterXD »»
Feb 5, 2020 6:59 AM

» Skype

animetei - Mar 22, 2012

30 by Mephi20 »»
Apr 15, 2014 5:36 PM

» Jouw favoriete anime! ( 1 2 )

morshuwarrior - Apr 7, 2012

57 by zeod »»
Feb 21, 2014 8:41 AM

» Jong begonnen

DarkCix - Mar 18, 2012

37 by samonus »»
Feb 20, 2014 8:39 AM

» Which anime character describes you the best?

iloshiro - May 20, 2013

6 by vonkjeb93 »»
Jan 10, 2014 2:52 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login