Forum Settings
Forums
New
Mar 27, 2012 5:51 AM
#1

Offline
Aug 2007
1244
Oké, dus je gaat studeren, over een paar jaar misschien of binnenkort al, of je studeert al of je hebt gestudeerd... Maar woon je dan? Op kamers of blijf je lekker thuis wonen? Ga je misschien bij een leuke studentenvereniging?
Dutch anime blogger with a love for Ikuhara's antics and proper storytelling.
Reply Disabled for Non-Club Members
Mar 27, 2012 10:39 AM
#2

Offline
Feb 2009
15
Ik studeer en woon niet meer bij me ouders.

Ik woon bij een gezin in, bij een jonge van me eigen leeftijd en zijn pa.
Tis altijd vet lol hebben ^^ hij en ik zijn ook van plan om zelf een huisje ergens te huren voor wat meer 'studenten gevoel' :P hahaha

Als je het kan financieel kan veroorloven raad ik iedereen aan om uit huis te gaan, en een leuke huisgenoot/roommate te zoeken :P haha, het is nooit saai als je iemand vindt die dan ook bij je past, zelfde humor enzo ^.^ Je word er ook nog eens zelfstandig door ;) hahah
Mar 27, 2012 11:03 AM
#3

Offline
Aug 2009
15
Dees jaar was mijn eerste jaar op kot, ik zit hier in een huis met 17 andere studenten (iedereen heeft wel zijn eigen kamer). Is super gezellig, maar zorgt wel voor overlast van tijd tot tijd.
Als ik van thuis naar mijn kot ga kost dat me gemiddeld 3 uur met de trein. Iets te lang om elke dag te doen ^^
Ik doe wel niet mee aan een studentenvereniging, ik heb niet zo veel vrije tijd in mijn richting dus dan is het niet zo handig om ook nog is in een studentenvereniging te zitten. Ook zijn alle studenten verenigingen hier hetzelfde, drinke drinke drinke en de volgende dag skippe
Mar 27, 2012 11:30 AM
#4

Offline
Oct 2011
5
Ik studeer ook (in Amsterdam),
maar ik woon thuis. Ik woon dicht bij mijn school en het heeft dus voor mij eigenlijk geen zin om uit huis te gaan.
Ik probeer wel wat te zoeken (een huurhuis voor mijzelf), maar in Amsterdam is dat zo goed als onmogelijk.
Voordelen aan thuis wonen:
-Geen geldnood of iets in die richting