MyAnimeList.net

Forums

Recent Posts | My Watched Topics | My Ignored Topics | Search

Esittely Topikki!
MyAnimeList.net Forum »» Club Discussion »» Finland »» Esittely Topikki!

Must be a Club Member to Reply
Pages (5) -2 -1 [0] 1 2 » ... Last »
03-22-10, 3:39 AM

All right.

Anne on nimi, -90 syntynyt tamperelainen. Kassatäti ja humanistiopiskelija. Haluaisin kissanpennun ja toisaalta koiranpennun mut en hanki jotta ne ei joutuis yksin itkeen mun vuokrayksiössäni. :((

Eka anime (muumien ja pokemonin jälkee) oli Sailor moon, mut en edes tajunnut sillon et se oli animea. Vasta nelisen vuotta sitten katsoin serkun pakottamana D.N. Angelin sit Fruits Basketin ja sit se lähti käsistä. Olen entinen mitä-paskaa-tollanen-japanihömpötys-ampukaa-ny-ittenne. Mangaa luen ajoittain ja varsinkin jos joku hyvä animesarja jää juonen puolesta kesken ja janoaa lisää. Hyvä esimerkki Skip Beat!
Romcom on mun lemppari genre.

Teatteri on mun intohimoni katsojana ja tekijänä. Itseasiassa opiskelen teatteria. Tosin teoriapuolta ja tutkimusta lähinnä. :D

Ei musta enempää. Liian pitkiä ei ikinä jaksa lukea. :DD Edittasin tästä vanhaa tietoa pois ku oli vähä outdated.
Modified by boboliini, 11-20-10, 9:05 AM

03-29-10, 6:45 AM

Ajattelinpa minäkin tänne jotain laittaa.

Nimi on Andreas. Muutin omaan asuntoon Turkuun about 9 kuukautta sitten. Samalla aloitin AMK:ssa opiskelun. Lukion kävin tätä ennen.
Mulla on oma suloinen koira, mut koska en saanut sitä tänne kämpille ottaa, näen sitä vain viikonloppuisin vanhempien luona.
Oon harrastanut vähän kaikkea esim. korista ja jalista, ja jopa tanssiakin. Lisää voi kysellä. Tällä hetkellä ei ole mitään ihmeellisiä harrastuksia.
Unelmoin pitkästä ulkomaan lomareissusta. En ole siis kovinkaan kauas Suomesta vielä päässyt.

Anime ja manga harrastus alkoi jo vuosia sitten. En enää oikein muista kuinka paljon siitä on aikaa. Magic Knight Rayearth oli yks ekoista animeista ja on vieläkin yks lemppareista. Pokemonia on tietenkin kans tullut joskus katsottua. Manga kirjoja on hyllyissä jo yli 200 kappaletta. Noin puolet englanninkielisiä.
Coneissa on tullut käytyä muutaman vuoden ajan ja aina on rahaa mennyt. Cossanu en ole vielä kertaakaan. Ehkä joskus.

Ei kai siinä muuta. Saa jättää kommentteja tulla juttelee. Lupaan etten pure, ainakaan kovin xD
Tosi ystävyys ei jäädy pakkasella! Thank you for your visit. Welcome again!

05-13-10, 7:28 AM

No, kait sitä pitää muutama sana sanoa kun kerta saivat houkuteltua mut tähän liittymään...

Lappilainen, nainen, vanhempi kuin miltä näyttää tai käyttäytyy. Japanilaisen viihteen suurkuluttaja ja ahkera seiyuu-fanittaja, sekä aloitteleva cossaaja. Anime ja mangaa menee laidasta laitaan, tosin shoujo ja urheilu ei kovasti nappaa, mechat ja historialliset tarinat sitäkin enemmän. Suosikit sun muut löytyy mun listaa mulkkaamalla jos kiinnostaa. ^^

05-15-10, 11:37 AM

Kai sitä pitää itsensä esitellä kun on muutenkin tänne noita viestejä pistänyt.

Eli nimi on Mikko. Tällä hetkellä asun Lahdessa. Ikää on yhdeksäntoista (19) vuotta. Ylioppilaaksi tuli kirjoitettu 2009 keväällä. Intin kävi sitten heinäkuu2009 - tammikuu2010. Tammikuusta asti olen vain oleskellut kotona, tai noh, on tässä kuukausi oltu töissä mutta sitä ei lasketa. Yhteishaussa hain opiskelamaan sähkötekniikan insinööriksi ja nytten vaan ootellaan koekutsua.

Animen (ja mangan) (suur)kuluttaja olen olllut semmoisen pari vuotta. Pikkupennusta on kuitenkin tullut seuruttua animea tosin vähän tietämättä kun ei termi ei ollut niin tuttu silloin ja noh, materiaalin saaminen oli hiukan hankalampaa kuin nyt. Ensimmäinen tietokone taloudessa vasta yläasteella. Sen jälkeen sitä sitten onkin tullut katottua. Ensin YouTube+Crunchyroll ja sitten google+download XXX ja nyttemmin torrentit. Maku on semmoinen aika perusmiehen: hiukan toimintaa, hiukan juonta, hyvät hahmot ja niin edespäin. Kyllähän toi moeblob:kin uppoaa mutta niitten kattominen jää siihen 1,5 kertaan (eli kerran läpi ja sitten jotain random jaksoja kun ei jaksa kattoa kun hahmo X saa pataansa ja hahmo Y voittaa ja valloittaa hahmon Z sydämmen taas). Noh, siitä mitä tulee katottua niin profiilista vaan kattomaan, siellähän suurin osa on.

Kysymyksiä? Yksityisviestiä vaan tulemaan, en viittä tässä selittämään.

05-19-10, 4:21 AM

ainiin täytyyhän mun esittäytyä. elikkäs:
Moi, olen Allu, 18-vee skedeheebo Raumalta. Oon ollut suuri animen ja mangan ystävä ihan pienestä pitäen, ja suosikki animeitani ovat esim. Macross -sarja, Digimonit, Arrow emblem grand prix no taka, Death Note ja kaikki näkemäni Miyazakin/Studio Ghiblin rainat. Mangapuolella diggailen esim. One Pieceä ja Akiraa. Vissiin innostuin näistä kun näin penskana tuon suomidubatun Grand Prix -sarjan ja Macross II:n...

Mutta jou, mullekkin voi tulla heittämään läppää yms. yms..
Modified by Allu, 05-19-10, 4:25 AM
yo, bum rush the show.

05-19-10, 11:40 AM

Kauhian pitkiä tekstejä moni on jaksanut kirjoitella. Katotaas mitäs tästä tulee. Olen tälläsen tarinan kirjoitellut jo profiliin englanniksi, mut kirjoitetaas tännekin.

Nimestäni kerron vain etunimen, Markus, jotta säilyttäisin edes jonkinlaisen anonyymiteetin. Olen 16-vuotias kaveri Liedosta (Varsinais-Suomessa tuo kunta sijaitsee). Tällä hetkellä on peruskoulun yhdeksännes ja viimeinen lukuvuosi lopuillaan. Peruskoulun jälkein on suunnitteilla jatkaa opiskeluja läheisessä lukiossa. Aina olen halunnut ryhtyä koodariksi ja se on toivottavasti tulevaisuudessa ammattini, mutta siihen on aikaa vielä paljon, että asiat ja kantani ammattiin voi muuttua.

Animen katselun aloitin n. vuositten, ellei muumeja ja pokemonia yms., joita pienempänä tuli katottua, lasketa mukaan. Ensimmäinen katsomani sarja oli yllättävästi Elfen Lied. Ihastuin sarjaan heti ja kyseessä oleva sarja on porannut päähäni kiinnostuksen romanttisiin ja surullisiin sarjoihin, ja niitähän on tullut katsottua jo aika määrä. Vasta tämän vuoden alussa on tullut kinnostusta visual novelleihin. Tällä hetkellä on pelattavana CLANNAD ja seuraavaksi varmasti ilmaispelit Narcissu ja True Remembrance. Japaniakin on tullut opiskeltua omatoimisesti, jonkun verran, on opeteltu hiraganat ja katakanat. Kiinnostusta japanilaiseen viihteeseen ja kieleen on siis, mutta siihen se sitten jääkin. En pidä japanilaisesta autosta ja ruoasta. Japanilaiseen kulttuuriin en ota kantaa, kun siihen ole tutustunut. Muita harrastuksiania on irkkailu ja PC-pelit. Irkistä minut voi tavata quakenetin kavanalta #pelipurkki, mutta kerro asiasi yksityisviestillä, jos se liittyy jotenkin animeen. Kyseisellä kanavalla moni pitää animea vastenmielisena, joten voi tulla aika floodi epävieraanvaraisia kommenteja. Jos kiinostaa mitä pelejä pelailen niin suuntaa katseen Steam-profiiliini. Lempisarjoja en rupea listamaan, kuten joku muukin on älynnyt.

Editoin tätä, jos jotain viel mieleen tulee.

Linkki Steam-profiiliin: http://steamcommunity.com/id/kusoo
"Anteeksi muumipeikko, luulin sinua porsaaksi!" sanoi Myy.

05-24-10, 4:10 AM

Voisinpas minäkin tässä kertoa jotakin itsestäni ennen töihin lähtöä.

Vuonna1992 - syntynyt Etelä-Suomen neitonen, kotikaupunkini epävirallinen prinsessa ja matkailualan opiskelija. Pituutta löytyy noin 163 cm.
Animeen hurahdin joskus oisko ollu 4-5 - luokalla kun SubTV alkoi esittää Sailor Moonia. Manga tuli mukaan kuvioihin samoihin aikoihin Ranma ½:n myötä.
Nykyisin luen ja katselen vähän sitä sun tätä, lempigenreikseni voisin mainita shoujon, romanssin, fantasian ja kaiken maailman hömpän. Lempisarjoja en listaile, ne löytyvät profiilistani.
Harrastuksiini kuuluu animangan lisäksi musiikin kuuntelu, (ikkuna)shoppailu, kirjoittaminen ja haaveilu. Onpahan tuota cosplaytakin tultu harrastettua vaihtelevalla tahdilla ja menestyksellä vuodesta 2005 lähtien.

Kello sen kuin tikittää, joten on parasta lopettaa ennen kuin tulee kiire bussiin.
Pamplemousse kiittää ja kumartaa.

06-02-10, 1:04 PM

Heissun. Olipa kiva löytää tämmöinen alue ihan meille suomalaisille tarkoitettu.

Elikkä minä olen Riikka, vuosimallia -90, eli 20-vuotias tyttönen. Asua möllötän vielä vanhempien luona täällä Turengissa. Kova hinku olis päästä omilleen. Olen kevään -09 ylioppilas, ja tällä hetkellä opiskelen lähihoitajaksi. Syksyllä alkaa viimeinen vuosi! Tavoite olisi lastentarhaan pästä töihin, eli lapsiin ja nuoriin aion erikoistua lähihoitajana.

Ensi kosketuksen animen ja mangan maailmaan koin noin 13-vuotiaana, kun Taikasoturit aka Magic Knight Rayeart tuli subilta. Se on vieläkin suosikkini ja kaipailen kovasti kakkos kauden boksulia enkku dubeilla. Bleeh. Ehkä joskus, jos opin käyttämään ebayta..

Olen enemmän romanttisten draama sarjojen perään, kuin action tyyppisiin sarjoihin. Mutta oikeastaan joka tyylistä löytyy ainakin yksi hyvä sarja. Mulla on paha tapa tuomita sarjat liian äkkiä. Myöhemmin sitten tulee todettua, että tulikin tehtyä hätiköityjä johtopäätöksiä

Netissä kuljen kaikkialla nimimerkillä Hikaru90, paitsi youtubessa ja deviantartissa nimimerkillä Rukia90.

Suosikki sarjani tällä hetkellä on Kaichou wa Maid sama. Se kaiketi kertoo tarpeeksi. Eli juoksentelen "söpis"-poika sarjojen perässä.

En ole koskaan saanut tilaisuutta mennä coniin. Vaikka olen sitä sitten alkutaipaleesta asti toivonut. Ehkä jonain päivänä? Olen vain semmosta arkaa sorttia, että en hevin yksin uskalla minnekkään lähteä. Lisäksi eksyn hyvin helposti! Ehkä jos olis kyyti perille asti ja kaveri ni kuka tietää :D Olis joskus mukava cosplayta, kun sitäkään ei ole koskaan tullut tehtyä.

Tämän hetkisiin harrastuksiin kuuluu kuten arvata voi kun tänne liityin,anime&manga, sekä Harlequin-kirjojen kerääminen, söpöily, kotisivut, Ragnarok Online MMORPG:n pelaaminen ja.. milloin mikäkin. Olisi mukava jotain uhreilullista harrastaa, jos keksis vain että mitä :D

Eli tälläinen olen minä. Kutsukaa Hikaksi ^^

06-13-10, 11:14 AM

Heissan ihmislapset!

Olen Piia, kavereitten kesken ihan vaan PA(yeees kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) -88 syntynen ämmä, joka opiskelee Kuopiossa leipuri kondiittoriksi ja viettää kesät alkukotona Haapamäellä(keski-suomen korvessa).

Olen laiska ja aika(TOSI) tyhmä älyykkyysosamäärä miinus153 ja se henkinen ikähän oli sit 6 vuotta... Sitten on vielä se sisäinen perverssi joka ilmaantuu aina joskus.

Animeen ihastuin sillon joskus pokemonin kautta ja olin tietty suuri hopeanuoli fani sillon joskus pienenä... Animee tulee joskus kyylättyä vähän liiankin kanssa mutta pidän enemmän mangan lukemisesta. Olen ikuinen Kazuya Minekura fani!
Tän hetkiset innostukset animessa on Bleach ja Uraboku ja mangassa sielläkin bleach ja uraboku ja vähän liikaa kaikkee muitakin.

Animen ja mangan lisäksi harrastan myös kirjoittamista olemattomalla kieliopilla(as you can see) omaksi iloksi ja kaverin vaivaksi/huviksi, fanficcien lukeminenkin vie ihan hitosti vapaa-aikaa mutta sitäkin pitää jostain syystä tehä, netissä kyyläily ja tietty pelailu kämäsellä fossiili tietokoneella, ps2:lla ja psp:llä ja havassa tulevaisuudessa ds:llä ja ehkä joskus ens vuosikymmenellä ps3...(hahahaa yeahhh riiight!)
Pelailen yleensä Tekkeniä, Heroesia, Kh:ta, Ether Sagaa tai Final Fantasyja.
On sitä tullu cossailtuakin muutamaan kertaan ja sitä jatketaan.

Et heipat vaan teillekin.
"Snake. We're not tools of the government, or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But... at least I always fought for what I believed in." - Gray Fox

06-24-10, 1:25 AM

18 -vuotias nais-sukupuolinen opiskelija Tampereelta. Mangan parissa tullut viihdyttyä useita vuosia, piirtämisen parissa vielä enemmän. Harrastan sohvakelluntaa ja kaupassa-asioimista 2-pack kokispullojen läheisyydessä. Olen työskennellyt koirien parissa iät kaudet joten niitä aina satunnaisesti (joka päivä) lenkitän ja hoidan pientä korvausta vastaan. Vietän aikani koulussa, lenkillä ja tietokoneella. Joskus erehdyn nappaamaan käteeni myös jonkun pelikonsolin kapulan.
Uusi tamperelainen olen, joten kauheasti ei ole tullut ihmisiin tutustuttua. Harrastan myös ehkä joskus kun kasvatan kunnolla selkärangan aktiivisemmin nyrkkeilyä, cosplayta ja agilityä. Tällä hetkellä olen laiskalla päällä ja tykkään vain kyttäillä ikkunasta ulos ja pohtia maailman menoa. Uusimmaksi kiinnostuksen kohteeksi on tullut character design ja vanhin (ja pysyvin) on koirat. Tykkään rekikoirameiningeistä ja olen työskennellyt 90 huskyn tarhallakin, yhdellä huippukennelillä, parilla muulla ja järjestänyt koiraleirejä ja koulutustapahtumia sun muuta. Tykkään touhuta paljon, mutta olen ollut nyt viimeisen vuoden hieman laiskalla päällä. Noh, ainakin myanimelistin lista karttuu (jos jaksaisi katsomisensa vaan lisäillä)..

06-25-10, 3:17 AM

Moi!

Eli Emilia, 20 vuotta ja nykyään Nakkilassa asun. Alunperin Nokian Linnavuorestaa Tampereen vierestä. Tammerkosken lukiosta valmistuttuani pääsin opiskelemaan tänne Nakkilaan elokuva ja tv-alan tuotantoassistentiksi. Ehkäpä tämän jälkeen pääsisi Helsinkiin, Turkuun tai Tampereelle opiskelemaan. (Tai edes jonnekkin isompaan paikkaan muuttamaan, Pori on joku köyhin paikka mangan ostajalle:( )

Lukiossa löysin kaverien kautta animen ja mangan, ensimmäisenä sarjanani Fruits Basket:) Lempisarjoja mm, Naruto, fm, Bleach, Azumanga Daioh ja Yotsuba. Hetken aikaa Tampereella pyörin anime ja manga yhdistys Hidoin kanssa vaikken koskaan kyseiseen yhdistykseen littynytkään. Mukavia ihmisiä tämän harrastuksen parista tapaa paljon!

07-03-10, 1:40 AM

Lueskelin näitä esittelyitä ja tunnen taas itseni vanhaksi. Ikää on kymmenisen vuotta enemmän kuin valtaosalla kirjoittajista.
Asun ja teen töitä Dublinissa, IT-alaa.
Animeen tuli eka kosketus yhtenä juhannuksena aika tasan 10 vuotta sitten, kaverit katsoivat Ranma elokuvaa videolta, mutta minä luin mieluummin Inuyashaa nurkassa. Se oli vielä peilattua siihen aikaan. Nausicaa leffa sai sitten minutkin sinne sohvalle.
Viimeinen niitti lyötiin saman vuoden lokakuussa, kun samat kaverit näyttivät mulle Berserkiä (eikä His and Her Circumstanceskaan huono ollut) - sen jälkeen olen ollut koukussa.
Nykysuosikeja ovat One Piece, Hunter X Hunter, Kuroshitsuji, Natsume Yuujinchou, Kimi no Todoke, Cross Game, Seirei no Moribito ja East of Eden.
Luen myös paljon mangaa, mm. Psyren, Skip Beat, Zombie Loan,Full Metal Alchemist, Musashi #9, Silver Diamond, Tsubasa Reservoir Chronicle, Xxxholic ja yaoitakin toisinaan. Muutamat manhwat miellyttävät myös silmää.
Kutsumanimeksi käy Eath ja harrastuksia on tällä hetkellä kendo, ja tilaisuuden tullen ratsastus.

07-26-10, 8:18 AM

Jaa täällä oli tämmenenki ketju? Eli heissan vaan, olen Ville nimeä totteleva humanoidi entiteetti täältä *hieman* pohjoisempaa, tarkemmin sanoen Inarista. Kouluajat tosin asustelen tuossa naapurikylässä Ivalossa koulun asuntolalla. Ikää kertyy tuossa marraskuun puolella jo huikeat 18 vuotta, mikä tuntuu vähän hupsulta sillä olo ei ole yhtään sen mukainen. Kolmoistutkinto on meneillään, lukiota siis käyn ja amiksen puolella olisin datanomiksi valmistumassa. Ulkonäöstä voin sanoa sen verran että löytyy pitkä tukka, silmälasit, pituutta ~175 senttimetriä ja painoa hieman liikaa.

Animu ja mangohedelmät ovat kuuluneet harrastuksiini jostain loppuvuodesta -05 lähtien, kun meille tuli SubTV ja Dragonball Z alkoi näkymään. Lopullisen sysäyksen sitten sain kun kaverini osti minulle syntymäpäivälahjaksi SandLand pokkarin ja fiiiiuuuh se oli menoa. Muihin harrastuksiini kuuluu aika pitkälti dataaminen, pelit (GBA, DS, Wii, PC), musiikin (vaihteleva on-off) kuuntelu ja randomilla sitä tulee piirrustettua, valokuvattua, luettua ja kirjoiteltuakin jotain. Pelien, kirjojen sekä animangojen genrefavoriittejä kysyttäessä en oikein osaa valita, sillä pidän vähän kaikesta. Mechat kuitenkin nousevat itselläni erittäin korkealle listalla, sekä samoin tällaiset fantasiaseikkailut ja kauniit romanttiset tarinat. Musiikkiakin tykkään kuunnella vaikka mitä, tosin räppi, hiphoppi, death/black metal ja r'n'b eivät kuulu preferoituun musamakuun (tosin näissäkin on olemassa poikkeuksia).

Perus persoonaltani olen aika ujo ja arka, enkä varsinaisesti täytä niitä raameja jotka nykypäivänä pojalle annetaan. Mieluummin minä puutarhaa pitäisin kuin autoa rassaisin, kokkaan mielelläni ja sen semmoista. Tuttujen seurassa kuitenkin ujous ja arkuus voivat kaikota aaaaaika helposti ja käytös ja puheet voivat olla erittäin randomia. Ajatuksenjuoksuni on muutenkin aika sekava, jopa omasta mielestäni, enkä aina itsekään tajua mitä ajattelen. Myös random ideoita putkahtelee sieltä sun täältä, esimerkkinä se kun kerran halusin pirtelöä eikä maitoa ollut --> käytin maidon sijasta limsaa. Tai se kun haluaisin nyt kokeilla miltä se maistuisi jos lisäisin suklaata teehen.
Pidän aika usein eri ääripäistä ja kaikesta niiden välillä, eli toisin sanoen melko kaikenlaiset persoonat, maut, ulkomuodot sun muut menevät enkä ole kovin valikoiva. En kuitenkaan hirveästi pidä kaikesta tavanomaisesta ja esimerkiksi tervehdykseksi sanon mielummin "bujakaa" (tai jotain vastaavaa randomia) kuin normaalisti "moi". Sinänsähän tämä on hassua kun kuitenkin jotkin asiat hoidan melkein neuroottisen pakon omaisesti.
Puhelias olen yleensä vain jos on jokin kiinnostava aihe mistä jutella, eli toisin sanoen olen aika usein hiljainen sillä ketään ei varsinaisesti kiinnosta minun selitykseni/kukaan on harvoin kiinnostunut samoista asioista kuin minä, tosin vika voi olla myös siinä ettei minulla ole paljon mistä jutella nörttijuttujen lisäksi. Minussa on myös hieman maailmanparantajaa(?), tosin se on lähinnä kyynisyyttä ja vihaa suurinta osaa ihmiskunnasta kohtaan.
Alkoholia tulee aina silloin tällöin käytettyä, mutta tupakka on semmoinen mitä en ole maistanut enkä luultavasti tule maistamaankaan ennen kuin elämäni on aivan persiillään.

Hmmh, olikohan siinä sitte kaikki? Jos jotain jäi puuttumaan tai jotain kiinnostaa tietää niin ei tarvi pelätä kysyä, mie vaan pidän siitä jos joku tulee jutteleen x) Meseäkin saa kysyä jos kiinnostaa enemmänki jutustella.

07-28-10, 10:57 AM

Jees, täältä löytyypi 20v rumemman sukupuolen edustaja Sahalahdelta. Töitä kun ei oikein löydy niin kotona vielä asustelen. Tampereen aikuslukiossa yo-tutkintoa suorittamassa ja näillä näkymin ensi keväänä pitäisi lakki tulla. Sen jälkeen pitäisi armeija käydä, tosin alan enemmän kallistua sivarin puolelle kun kunto on mitä on, eikä armeija oikeasti kiinnosta paskan vertaa. Mitä ulkonäköön tulee, niin päästä löytyy silmälasit, sekä vähän yli hartioiden ylettyvä tukka. Pituutta oli jotai 170 ja 180 Cm välillä, jos oikein muistan ja painoa liikaa.

Anime tyylistä olen salaa tykännyt jo pitemmän aikaa, mutta vasta about vuosi sitten syksyllä aloin animesarjoja katselemaan, jos ei pokemonia lasketa mitä penskana tuli katseltua. Strawberry Panic taisi olla ensimmäinen anime jonka katsoin kokonaan, ja sen jälkeen onkin tullut animesarjoja/leffoja tullut katsottua nelisenkymmentä kappaletta. Suosikeista mainittakoon Toradora, Haruhi, K-on, Clannad, Karin ja One Piece. Mangaa ei ole kauheasti tullut luettua, mutta Berserk ja Kami nomi zo Shiru Sekai nimisiä sarjoja tulee välillä lueskeltua. Mistään ns klassikko animesta en oikein tykkää, mm. Hokuto No Keniä ja Evangelionia on tullut muutama ep katsottua mutta ei oikein napannut.

Muihin harrastuksiin kuuluukin sitten (yllätys) datailu (lähinnä MMORPG pelejä, WoWia tuli pelattua neljä vuotta ja kuukausi sitten tuli Aion nimimen peli aloitettua) ja kitaransoitto, joka tuli aloiteltua reilu vuosi sitten kun ostin erään ESP:n halpiskitaran+vahvistimen. Piirtelyäkin on aina vähän väliä tullut kokeiltua mutta kun tuntuu että 4v vanha pikkuserkkukin osaa paremmin piirtää niin ei kauhean hyvää motivaatiota ole. Musiikista tykkään todella paljon, ja varsinkin tykkään käydä bändien keikoilla, viimeisimpänä mainittakoon Fucked Up nimisen orkesterin keikka Tampereen Klubilla, enkä kyllä ole sen moista liveshowta ikinä nähnyt. Lempibändeistä mainittakoon CMX, Nightwish, Muse ja Von Hertzen Brothers

Jaaha, mitähän sitä vielä. Tulevaisuudesta ei sinänsä ole datailun lisäksi mitään hajua, kun ei oikein mikään ala kiinnosta, mutta ehtiipähän sitä vielä miettiä.

Luonteeltani olen varsin hiljainen, kun en ikinä keskusteluissa keksi mitään sanottava, ellei keskustelu sitten kulje mihinkään minulle läheiseen aiheeseen.

Noh, eiköhän siinä tullut kaikki oleellinen ilmi.

08-04-10, 8:06 AM

Täällä päin 19-vuotias poika Joensuusta. Kyseisessä kaupungissa asunut suuren osan elämästäni ja aloitan syksyllä tietojenkäsittelytieteiden opintoja Japani sivuaineena paikallisessa yliopistossa.

Tietoista animeinnostusta on takana reilut 2 vuotta, joka lähti siitä, kun kaveri suositteli School Rumblen Huhtikuussa 2008. Pokemonmania on tietenkin tullut pienempänä kanssa koettua... Jonkin aikaa sitten tuo mangakin tuli mukaan kuvioihin, nyt on sitäkin muutamakymmentä pokkaria tullut hankittua.

Japanilaisen populaarikulttuurin lisäksi tulee harrastettua lähinnä liikuntaa ja tietokoneella säätämistä.

Oon aina kiinnostunut hankkimaan uusia tuttavuuksia tämän harrastuksen saralta, joten otaakaa vapaasti yhteyttä!

08-13-10, 1:52 PM

'Äloo.

Vuosimalli -92, räkänokkainen naissukupuolen edustaja Keski-Suomen reunamilta puiden ja mättäiden keskeltä. Tottelen siviilissä nimeä Anna, kuten hyvin moni muukin ihmisolento.

Kirjoittamishetkellä olen abivuottaan aloittamassa oleva laiskuri ( ja myös kohta 18 täyttävä), joka mieluummin kirjoittaa esittelyä itsestään tänne kuin pänttäisi ruotsia. Haaveinaan tällä on päästä lukion jälkeen jonnekin kouluun. Harrastuksia minulla ei ole kovinkaan paljon animen ja mangan lisäksi. Piirrän, istun tietokoneella, luen, pelaan pleikkarilla/ds:llä ja kuuntelen musiikkia-> Ja kaikissa näissä osansa on myös japanilaisella populäärikulttuurilla.
Pidän kyllä myös sulkapallosta. Mutten erityisemmin pelaa sitä johtuen huonoista olosuhteista.

Anime- ja mangarintamalla olen vielä keltanokka. Sanoisin arviolta että tietoisesti animen ja mangan huumaan hyppäsin mukaan n. 5 vuotta sitten, Fullmetal Alchemistin pokkareiden ilmestyessä keramiikkapajan läheiseen siwaan. Luin sitä sitten välipalan aikana ja rakastuin oitis. Pidinhän minä jo fantasiasta ja sarjakuvista joten niiden yhdistäminenhän oli selvästi jotain mikä upposi minuun. Tämän jälkeen olen pomppinut jos jonkinlaisen sarjan parissa, aina kimaltavista taikatytöistä mahjongia pelaaviin heppuleihin. (Luulen pitäväni jälkimmäisestä enemmän. Paljon enemmän. Ja shonen on kyllä hieno asia.)

Näin. ÒvÓ

"I'm the most bad-assed high-flying soap bubble of 'em all!"

09-16-10, 9:43 AM

Mo!

Timi. 18v. Kouvola.

Käyn lukion kolmatta Kuusankoskella. Oon laiska nolife, joka on linnottautunu tönöönsä hakkaamaan pleikkaria ja luukuttamaan animea :D Eli kansankielellä en harrasta mitään. Joskus tuli jotain kirjoi luettuu, Kingiä lähinnä, mut se jäi lukion myötä. Jos täs jotai lukis koulukirjojen lisäks ni ei jäis sitä aikaa Animelle, Touhoulle tai Pleikkarille :p

Animen alotin sillo ku FMA tuli subilt eka kerran. Missasin sen sit niiku kaikki muutkii TV sarjat mitä joskus yrittäny kattoo (oon jo luovuttanu) ja koska en omistanut nettiä tuolloin niin ei sitä mistään nähny. Onneksi eräs kaverini suostui provaidaa mulle animet, joten mitä katsoin oli pitkään sidonnainen hänen makuunsa. Tosin ei sieltä montaa sarjaa oo tullu mitkä ois ollu huonoi joten olen ikuisesti kiitollinen, että pääsin osaksi tätä maailmaa :) Manga ei oikein nappaa ja en oo lukenu ku yhen 4koman.

Yoroshiku, ne?

10-21-10, 8:41 AM

Miska 'Mise' , 15-vuotias miähenalku Pohojammaalta.
Animea olen tietoisesti seurannut jotain puolitoista vuotta? Mutta aktiivisesti yhteensä ehkä puolisen vuotta tai vähän enemmän ( vähän aluksi meni jaksoittain, että jaksoi seurata, ei jaksanut ja näin). Ensimmäinen sarja mihin tutustuin ihan animena oli Hellsing, ja siitä se sitten lähti.

Vapaa-aika kuluu opiskellessa, animea katsellessa, välillä lukiessa mangaa, punttiksella käyressä, lenkkeillessä ja joskus sitä tuon tyttöystävänkin kanssa tulee aikaa kulutettua.

Kaveripyyntöjä saa laitella tulemahan jos haluaa tai on keskusteluseuran puutetta.

11-06-10, 9:24 AM

Terve kaikki~

Ikää 17 vuotta ja asuinpaikka Järvenpää. =)

Animeen ja Mangaan tuli tutustuttua jo pienenä Muumeista aloittaen, mutta siinä vaiheessa ei ollut mitään käsitystä, että Muumi tv-sarja olisi Japanilaisten tekemä. Sitten tuli Pokemonin valtakausi ja en monen vuoden jälkeen pidä sarjaa lasten ohjelmana. :D

DragonBallista ensimmäiseksi innostus alkoi ala-asteella ja monen sarjan ja vuoden jälkeen Animeen&Mangaan halusi alkaa tutustua paremmin. Parin Conin käyneenä ja muutaman vuoden Animen ja Mangan kanssa pyörineenä pakko myöntää, että hauskaa on ollut.
Aika menee suurimmaksi osaksi himassa juuri Animen ja Mangan kanssa, pelaillen ja myös musiikin kuuntelu kuuluu melkein harrastukseksi. Mutta välillä on päästävä pois ruudun äärestä, koska urheilu on sen verran lähellä sydäntä, ettei kaikkea aikaa tarttea Animeen ja Mangaan käyttää.
Suuri Final Fantasy-pelisarjan ystävä.
Pitkäaikainen haave, jonka pitäisi kohta puolin toteutua eli tarkoitus olisi lähteä yli kuukaudeksi Japaniin, kun ammattikoulu-linja on suoritettu ja ehkä intti suoritettua.

11-12-10, 4:34 PM

Kai sitä tännekin voisi pistellä nytten kun liittynnyt on..

Elikkäs jeepadajuu.
Tomi tuolta Kotkan puolelta, kutsutaan monilla nimillä esim. Myly, Myllis, Myltsi. Muutin juuri tuossaa kouluvuoden alussa Kouvolasta tänne opiskelemaan Ammattikorkeassa energiatekniikan insinööriksi. Ikää on tullut tuollaset 19, eilennä pamahti tuo lukema näyttöön.
Päivät pitkät tulee ventissä kaverien kanssa pälättäen, pelejä hakaten kun 'gameri' olen, ja animea kahtellen. Kaikkea mahdollista Fablesta Call of Dutyyn tulee hakattua Xboxilla. ja Mass Effectistä Aioniin koneella.

Ensimmäinen anime oli varmaankin DBZ telkkarista. Ja siitähä se sitten lähti. Full Metal Alchemistia sen jälkeen vähän ennen kun tajusin että netistähän sitä voisi lisää kahtella. Siitähän lähti h*lvetillinen putki animea parin vuoden ajan. Alkaapi loppua jo sellaset mitkä kiinnostaa!

Lempi animeita tuossa varmaan.. Clannadin molemmat, Sousuken sekoilut Full Metal Panicissa, Fate Stay Night, Code Geass.. Ah se Geassin ihanuus.. ja tietty Shakugan no Shana.

Et eipä tässä mitään muuta. Kaveri invitei vaa kehiin jos kiinnostaa ja jos tarttii helppii että mitä haluvaisi kahtoa seuraavaksi niin kyselee vaan. Kyllä sitä täältä löytyy ^^

Adios!
Modified by Myllis, 11-12-10, 4:39 PM

Pages (5) -2 -1 [0] 1 2 » ... Last »
Help     FAQ     About     Contact     Terms     Privacy     AdChoices