Report pichonCalavera's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 30.9
Mean Score: 6.73
  • Total Entries53
  • Rewatched2
  • Episodes1,789
Anime History Last Anime Updates
Kimi no Na wa.
Kimi no Na wa.
Jan 27, 2018 11:37 AM
Completed 1/1 · Scored 9
One Piece
One Piece
Jan 27, 2018 11:36 AM
On-Hold 746/? · Scored 8
Nanatsu no Taizai
Nanatsu no Taizai
Dec 13, 2015 9:49 PM
Completed 24/24 · Scored 7
Manga Stats
Days: 28.7
Mean Score: 7.25
  • Total Entries40
  • Reread1
  • Chapters4,369
  • Volumes546
Manga History Last Manga Updates
One Piece
One Piece
May 22, 12:57 AM
Reading 910/? · Scored 10
Vagabond
Vagabond
Jan 27, 2018 11:46 AM
Plan to Read · Scored -
Azumi
Azumi
Jan 27, 2018 11:42 AM
On-Hold 20/350 · Scored -

Favorites

All Comments (62) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
anck-su-namun Feb 18, 2018 6:40 AM
I am not around much either. How are you doing?
anck-su-namun Dec 31, 2014 12:59 PM
Vene Dec 16, 2014 10:48 AM


[spoiler][b]BUENAS!

Te envío este mensaje para informarte de nuestra presencia aquí en MyAnimeList, como un nuevo club para todo Hispano hablante fan del anime y manga, y para invitarte a hacer parte de nuestra acojedora comunidad, obviamente si se presenta de vuestro interés. Tenemos Juegos, Debates, Noticias, Proyectos, Member Cards y varias ediciones de cards para los miembros. Siéntase libre de pasar un rato con nosotros! Te estaremos esperando! ^O^


Saludos!!


Federación Latino - Americana.[/b]
anck-su-namun Aug 6, 2014 11:33 AM
Just finished Lone Wolf and Cub. So many feels at that final, shed my manly tears. I actually shivered through the fight like the rest of characters, it was amazing. Though i can not help hating Yagyuu, his greed cost the best bushi ever. Damn you Retsudou and damn your despicable klan along with that deficient and pitiful shougun >_>
anck-su-namun Aug 1, 2014 6:32 PM
Hi there!^^

anck-su-namun Jul 6, 2014 4:40 PM


anck-su-namun Jul 6, 2014 4:37 PM
anck-su-namun Aug 9, 2013 6:25 AM
Yup you seem not that excited with it lol well i believe it's up to tastes and also conditions to like something or not. To me only the first episode was quite confusing after that i have enjoyed the story very much. i love most of the characters (Okabe,Hashida,Mayushii) Not sure if i enjoy it as much as that time if i watch it now.
Yup that one. Characters are trying to survive through 7 days of judgement, figthing with their devils against giant devil like stuff. Apart from the fact that Houtsuin Yamato was really hot it was not as much as enjoyable as i thought. Persona was way much better than this one. the main character was so dull and cheesy i yawned. As you have played the game you may find it more enjoyable than i am though^^
p.s. i will be at the summer house again this weekend. will try to catch you later on twitter. It's the end of Ramadan festival in here.
anck-su-namun Aug 4, 2013 5:30 PM
Yep that one. i totally recommend it, way different then FMA yet it's quite enjoyable. Sorry i was not around this weekend (stayed at my sister's) but i will try to catch you online next weekend if my skype decides to work properly >_> Since you've finished what's your thoughts about Steins Gate?
anck-su-namun Jul 31, 2013 3:49 PM
It's summertime...

My life is boring as usual. Summer heat makes me lazy and feel like doing nothing at all so my anime-manga advancing is slow as hell >_> Also suffering from The Big Bang Theory overdose as expected :P (9 episodes to go before finishing 6th (last) season)
OMG you're watching Steins Gate, let me know what you think about it when you finish^^
p.s. FMA's author's other work "Gin no Saji" is airing this season. it is quite fun to watch, you should try it too.
anck-su-namun Jul 24, 2013 8:11 AM
How are you doing?

anck-su-namun Jul 6, 2013 4:35 AM




Have a fantastic day/weekend out there!


anck-su-namun Jul 5, 2013 2:15 PM
it's already 6th of July here so.. *throws confetti*
yaaay! banzaaaai! HAPPY BIRTHDAY!! *hugs*

anck-su-namun Mar 6, 2013 2:06 PM


OMG that cake is so much win <3 thank you so much dear *hugs*
my birthday was nice, i had my cake (it was not that fabolous like this one though T_T) what i need is thin thin fruit, the ability to stay thin while eating all you want *giggles* i will try to catch you *intense look of determination*
anck-su-namun Feb 26, 2013 4:42 AM
haha aww i'm trusting you and Traffy then give me a nakama hug<3