Aah, mislila sam da gledas na engleskom, jer ka tamo gledam i ima sve, samo jbg, moras da znas eng
a i preporucila bih ti da gledas tamo, ako ne znas eng polako prevodis, znas sigurno nesto, ostatak prevedes i vremenom zapamtis mnogo stvari
tako se i najbolje uci jezik :)
zato ti preporučujem elfenlied mangu, pošto je anime samo 45% priče adaptirao :)
Deadman i mirai sam ionako kontao jednom odgledati pošto sam čuo da su slični :)
Vidim odgledao si nedavno Elfenlied, koji mi je bio odličan, a manga je još bolja, pošto anime ima čudan završetak tek na pola priče. Od tvojih favorita nisam gledao Deadman wonderland i Mirai Nikki koje sam kontao jednom :)
kissanime.com ~ i svi tvoji problemi su reseni xD
slika vrhunska za vecinu animea, prevod dobar, nema animea a da ne streamuju xD
Da , setih se i Elfen Lied-a
ako ti svidi, onda i Gokukoku no Brynhildr , isti autor
Shiki- Corpse demon
Jigoku Shoujo - Hell girl
Higurashi - When Cicadas cry
Umineko - When Seagulls cry (oba mogu da se prevedu i: When they cry)
Higurashi moras da gledas, to je jedan masterpiece od horora. Nije strasan, malo gadan, ali odlicno uradjen. Iz nekoliko uglova ide prica, sam sklapas kockice u glavi kako u stvari ide prica
and it's pretty amazing
Pa dobro, ne pogadjaju svakog iste stvari xD ali Shigatsu da gledas, naterace te da pustis suzicu xD
Nervira me to što ima dosta glupih prevoda, što par prevodilaca nisu čak ni pismeni. Jedino je par prevodilaca za pohvalu, i prevodi koje samo uzmu od nekih drugih sajtova. Nije da ja ne znam da uklonim sve te reklame, nego me nerviraju, i smanjuju mi zadovoljstvo. 😃
Ne mogu ja ništa tamo da gledam, stvarno izluđuje sajt, onih par stvari što sam odgledala tamo su mi dovoljne za ceo život. -.-
Tebi sa srećom da ti ne odu živci kao i meni. :-)
Problem je u tome što nemam odakle da nastavim,
DN sam gledala na TVu kad stignem, tako da sam
npr. gledala od 1.-10. pa nisam gledala par i onda sam
nastavila kod neke tamo 15. i tako sve do kraja. :-)
Ja sam sa AS odgledala samo SAO (1.sezona),
Another, Ao no Exorcist i Mirai Nikki, više ništa nisam
mogla, jer neki prevodi su stvarno užasni, i uopšte ne
mogu da pratim anime, a ove ostale što samo uzmu
sa nekih sajtova mi je mnogo lakše da gledam sa tog
sajta nego na AS, jer još jedna grozna stvar na AS su
reklame.
Shiki, Jigoku Shoujo, Higurashi no Naku Koro ni, Umineko no Naku koro ni..
a sto se tice romance, hmm, Clannad (druga sezona ce te rasplakati), Shigatsu wa kimi no uso :D
Meni se sad u poslednje vreme uopšte ništa ne gleda,
tako da ako na dan odgledam 2-3 epizode dobro je.
A i kad mi se jako gleda, ne mogu ja toliko da blenem
u ekran onda sve što se izdešava ne mogu da pohvatam
jer mi pažnja negde odluta, stvarno ne kontam kako neki
ljudi uspeju toliko toga da odgledaju za par dana.
Da odgledam DN će mi verovatno trebati dosta vremena,
neke 2 nedelje, možda i više s' obzirom da sam dosta epizoda
već gledala, pa mi neće biti toliko uzbudljivo. :-)
Ma opušteno, nema veze. 😃
DN sam odgledala dok je bio na TVu,
ali sam propustila mali broj epki, pa nisam
zapisala ovde na MALu. ^^ Hellsing čeka
svoj red kad budem raspoložena za njega,
a MN sam skoro odgledala, bio je veoma
zanimljiv da sam ga odgledala za neka
2-3 dana, što je za mene čudo. 😆
Deadman Wonderland ću propustiti, ne sviđa
mi se izgled likova, a i 1. epka me je dosta smorila,
tako da ja od toga odustajem.
All Comments (18) Comments
a i preporucila bih ti da gledas tamo, ako ne znas eng polako prevodis, znas sigurno nesto, ostatak prevedes i vremenom zapamtis mnogo stvari
tako se i najbolje uci jezik :)
Deadman i mirai sam ionako kontao jednom odgledati pošto sam čuo da su slični :)
slika vrhunska za vecinu animea, prevod dobar, nema animea a da ne streamuju xD
Da , setih se i Elfen Lied-a
ako ti svidi, onda i Gokukoku no Brynhildr , isti autor
Jigoku Shoujo - Hell girl
Higurashi - When Cicadas cry
Umineko - When Seagulls cry (oba mogu da se prevedu i: When they cry)
Higurashi moras da gledas, to je jedan masterpiece od horora. Nije strasan, malo gadan, ali odlicno uradjen. Iz nekoliko uglova ide prica, sam sklapas kockice u glavi kako u stvari ide prica
and it's pretty amazing
Pa dobro, ne pogadjaju svakog iste stvari xD ali Shigatsu da gledas, naterace te da pustis suzicu xD
Tebi sa srećom da ti ne odu živci kao i meni. :-)
DN sam gledala na TVu kad stignem, tako da sam
npr. gledala od 1.-10. pa nisam gledala par i onda sam
nastavila kod neke tamo 15. i tako sve do kraja. :-)
Ja sam sa AS odgledala samo SAO (1.sezona),
Another, Ao no Exorcist i Mirai Nikki, više ništa nisam
mogla, jer neki prevodi su stvarno užasni, i uopšte ne
mogu da pratim anime, a ove ostale što samo uzmu
sa nekih sajtova mi je mnogo lakše da gledam sa tog
sajta nego na AS, jer još jedna grozna stvar na AS su
reklame.
a sto se tice romance, hmm, Clannad (druga sezona ce te rasplakati), Shigatsu wa kimi no uso :D
tako da ako na dan odgledam 2-3 epizode dobro je.
A i kad mi se jako gleda, ne mogu ja toliko da blenem
u ekran onda sve što se izdešava ne mogu da pohvatam
jer mi pažnja negde odluta, stvarno ne kontam kako neki
ljudi uspeju toliko toga da odgledaju za par dana.
Da odgledam DN će mi verovatno trebati dosta vremena,
neke 2 nedelje, možda i više s' obzirom da sam dosta epizoda
već gledala, pa mi neće biti toliko uzbudljivo. :-)
Fala za add. :D
DN sam odgledala dok je bio na TVu,
ali sam propustila mali broj epki, pa nisam
zapisala ovde na MALu. ^^ Hellsing čeka
svoj red kad budem raspoložena za njega,
a MN sam skoro odgledala, bio je veoma
zanimljiv da sam ga odgledala za neka
2-3 dana, što je za mene čudo. 😆
Deadman Wonderland ću propustiti, ne sviđa
mi se izgled likova, a i 1. epka me je dosta smorila,
tako da ja od toga odustajem.