Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 81 82 [83] 84 »
Feb 28, 2017 9:00 AM

Offline
Nov 2012
9750
Aoyama_Alexi said:
vondt nogal wat gaten in de introducties van al die figuren in de sindria arc, en ben best benieuwd of de ova's/prequel seizoen wat verduidelijking zouden geven. maar is het niet waard om mogelijk een heel seizoen te spoilen erdoor inderdaad. bedankt!
Magi zit sowieso vol met de plotholes en geforceerde verhaal ontwikkelingen. Als het de character introductie is die je wil hebben wat om sinbad zelf en de characters dat met hem te doen zijn gaan dan zou je idd die ova's/tv serie eerst kunnen kijken, maar verhaal zelf word niet echt gespoiled imo. Persoonlijk zou ik voor s2 eerst gaan maar echte plottwists zullen er niet gespoild worden welke je ook kiest.
..
Mar 1, 2017 9:44 AM

Offline
Feb 2014
311
k-on!! de hele franchise.

Na deze serie lang uit te stellen, ben ik er toch maar eens aan begonnen. Dit vooral omdat in het begin moe me niet echt kon boeien, echter omdat dit zulk een iconische serie is voor het genre, moest ik hem toch wel eens gezien hebben. (gundam iron blooded orphans heb ik voor dezelfde reden opgepikt, en boy, it kicks ass)

De series zijn best entertainend. De verhaallijn is zo wat een classic japanese-school-club-story, maar blijft wel boeien en je krijgt behoorlijk wat character development.

De movie sluit het geheel af met een audiovisueel en emotioneel einde.
spoilers: https://www.youtube.com/watch?v=18ObVdcCkdI :')

Ik geef s1 en 2 en 7 en de movie een 8;
Mar 2, 2017 5:01 AM

Offline
Feb 2011
10104
Garo Movie: Divine Flame: 8/10. Weet niet hoeveel mensen hier Garo herinneren (Honoo no Kokuin tenminste) maar dat was best een goeie fantasy serie die helaas wat underviewed is in mijn ogen. Deze film voelt is een onnodig, maar awesome vervolg op de serie.
Voor iedereen die de serie heeft gezien raad ik erg aan de film ook te kijken omdat het 75 minuten aan awesomeness is. Met de hele goeie animation en zelfs niet-cringey CG (yes, I said that) voor de Makai Knight suits, it's all-in-all a good time.

Thank god dat dit geen Guren no Tsuki vervolg is.
Mar 11, 2017 7:31 AM

Offline
Jul 2016
359
Shiki: 9/10 Shiki is echt worth watching als je horror, vampieren, bloed en mystery leuk vindt. Ik had zelf niet verwacht dat ik een horror anime interessant zou vinden, maar ik zeg je eerlijke je hebt momenten bij shiki die me lieten schrikken.

Ost past perfect bij de story alleen jammer dat het einde een beetje gerusht is maar voorderest is de story zeer interessant.
Mar 11, 2017 8:07 AM
Offline
Jun 2016
13
Konosuba! Leuke anime, echt heel grappig. Ik ben nu seizoen twee aan het kijken. Alleen is het iets te overrated vind ik maarja.. Megumin is echt geniaal ^^

En My little monster, dikke 8 waard. Ik ben zelf niet echt van de school en slice of life anime maar deze was echt heel goed :)
Mar 11, 2017 3:22 PM

Offline
Feb 2011
10104
HikenAce078 said:
Shiki: 9/10 Shiki is echt worth watching als je horror, vampieren, bloed en mystery leuk vindt. Ik had zelf niet verwacht dat ik een horror anime interessant zou vinden, maar ik zeg je eerlijke je hebt momenten bij shiki die me lieten schrikken.

Ost past perfect bij de story alleen jammer dat het einde een beetje gerusht is maar voorderest is de story zeer interessant.
This. Shiki heeft iets dat horror tegenwoordig niet goed meer dat en dat is atmosfeer zonder te overdrijven. Lang geleden dat ik had gezien (2010) maar het zit nog steeds vers in m'n hoofd.

De OST is ook gewoon perfect :D
Mar 11, 2017 4:24 PM

Offline
Jul 2016
359
morshuwarrior said:
HikenAce078 said:
Shiki: 9/10 Shiki is echt worth watching als je horror, vampieren, bloed en mystery leuk vindt. Ik had zelf niet verwacht dat ik een horror anime interessant zou vinden, maar ik zeg je eerlijke je hebt momenten bij shiki die me lieten schrikken.

Ost past perfect bij de story alleen jammer dat het einde een beetje gerusht is maar voorderest is de story zeer interessant.
This. Shiki heeft iets dat horror tegenwoordig niet goed meer dat en dat is atmosfeer zonder te overdrijven. Lang geleden dat ik had gezien (2010) maar het zit nog steeds vers in m'n hoofd.

De OST is ook gewoon perfect :D


Ja dat zeker, ik ben sws niet geïnteresseerd in horror anime maar shiki is een uitzondering.
Mar 19, 2017 3:17 AM

Offline
Nov 2012
9750
3-gatsu no Lion 9/10
Deze vond ik toch een stuk beter dan voorhand verwacht. De comedy zelf kon me niet echt deren wat er toch wel een beetje te vaak was. Maar met name als het serieuus was vond ik het goed, soms onwijs goed. Op de momenten dat er gevoelens omschreven moesten worden kwam er uitleg en directie bij kijken wat ik op dat punt eigenlijk niet vaak gezien heb bij andere anime, mischien wel helemaal nog niet zo goed gezien. IK weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, de episodes voelen lang aan maar toch ook niet langdradig. Het gaat vaak om de mc maar als er een keer een sidecharacter in de spotlight gezet wordt is dat gewoon ook intresant en even weer op een boeiende manier verteld aan de kijker.
Sommige mensen hebben de artstyle als hinderlijk ervaren maar naar mijn mening gaat dit later wennen. Ook de cover vertekend eigenlijk een beetje waar de anime overgaat.

Laatste tijd een beetje achterstallig geweest op dit topic maar wou hier toch wel even graag mijn mening over kwijt :)

Met deze anime, Shouwa Genroku Rakugo en Gintama kijk ik alvast tevreden terug op dit winter seizoen. Which academia mag er als nieuwkomer ook wezen (i like the art) en een Kono Subarashii die ik wel wat minder vond dan het eerste seisoen was uit eindelijk ook gewoon grappig genoeg.
..
Mar 19, 2017 9:32 AM

Offline
Apr 2008
1788
Zal ik em dan ook nog maar even beamen John ;p?
3-gatsu no Lion : 9/10

Ik vond ook de comedy stukjes vaak wel goed eerlijk gezegd, nu net laatste episode ook weer paar keer moeten lachen. Magoed inderdaad wat je zegt, shogi zelf vind ik dan ook nog wel interessant maar daar gaat deze anime in principe niet over. Na de laatste episode em toch maar verhoogt naar 9 ipv 8 ook, verdiend het ; kga de characters in de tussentijd wel missen zo goed zijn ze geschreven dat die bonding wel echt vormt. Also momo cutest character ever en lol die katten... :p
Mar 19, 2017 9:40 AM

Offline
Nov 2012
9750
Straw-Hat-Matt said:
Zal ik em dan ook nog maar even beamen John ;p?
3-gatsu no Lion : 9/10

Ik vond ook de comedy stukjes vaak wel goed eerlijk gezegd, nu net laatste episode ook weer paar keer moeten lachen. Magoed inderdaad wat je zegt, shogi zelf vind ik dan ook nog wel interessant maar daar gaat deze anime in principe niet over. Na de laatste episode em toch maar verhoogt naar 9 ipv 8 ook, verdiend het ; kga de characters in de tussentijd wel missen zo goed zijn ze geschreven dat die bonding wel echt vormt. Also momo cutest character ever en lol die katten... :p
Was niet perse slechte comedy idd. Vond persoonlijk de side stoery omtred Kai Shimada het het vetste om te volgen :3
Maar ook gewoon de lave episodes van die oude man en en vader met familie problemen waren kort maar gewoon wel goed uitgelegd. Vind het gewoon jammer dat dit soor anime niet meer gewaardeerd worden maar makkelijke ecchi comedy en harem achtige shows alle lof krijgen
..
Mar 21, 2017 6:29 PM

Offline
Nov 2013
1460
utawarerumono (2006) 8.

vond het op zich best leuk, vooral het begin. Het eind vond ik een beetje raar en niet passend. het is niet zo dat de logica niet klopt. het is vooral onwaarschijnlijk en misschien een beetje vergezocht. het lag iig niet in de lijn der verwachtingen en dat is toch wel erg jammer. verder vond ik het jammer dat er geen echte arcs waren. er waren wel een paar maar ze waren vooral kort.

in andere woorden het kon beter, maar ik heb me wel vermaakt. ga misschien ook de vn spelen.
Mar 22, 2017 12:20 AM

Offline
Aug 2016
768
Katekyo Hitman Reborn!: 9/10

Drie jaar geleden (voordat ik into anime was) voor het eerst gekeken met een vriend. We hadden toen tot the battle of the rings gezien en ik vond het wel leuk, maar ook ontzettend langdradig. We hadden het uiteindelijk nooit afgekeken omdat we elkaar niet veel meer zagen.

Was een paar maanden geleden opnieuw begonnen omdat sommigen zeiden dat de future arc zo ontzettend fantastisch was en holy shiieeeet they were right!
Mijn score ging van 7 naar 8 rond aflevering 50, en naar een 9 rond episode 70. Alles na ep. 100 is eigenlijk gewoon een dikke vette 10 waard.

Maaaaan ben echt gek op goeie gevechten en als KHR een ding goed doet, zijn het wel de gevechten. Heb vaak met mn bek open zitten kijken om hoe fucking sterk Tsuna en de rest van de Vongola zijn en hoe de enemies nóg sterker zijn. 10 10 10 10 voor elke fight en vooral voor elke X-Burner scène ;-;

Iedereen die van een goeie battle shounen houdt, moet dit zien. Laat je niet misleiden door de langdradige filler eps in het begin (die meer irritant zijn dan grappig) en hou vol tot ongeveer aflevering 20, vanaf daar wordt het langzaam beter en beter.

Edit: ik heb net een beetje op forums gekeken wat andere mensen vonden van deze show en volgens mij ben ik een van de weinige die er zo enthousiast over is :p Waarom geeft niemand deze show liefde? Deze show krijgt al mijn liefde en zal het zeker introduceren als een van mijn favorieten als mensen er naar vragen <3 misschien heb ik te weinig gezien (of gewoon shittaste)
dino-chanMar 22, 2017 12:44 AM
Mar 22, 2017 4:57 AM

Offline
Jul 2016
359
dino-chan said:
Katekyo Hitman Reborn!: 9/10

Drie jaar geleden (voordat ik into anime was) voor het eerst gekeken met een vriend. We hadden toen tot the battle of the rings gezien en ik vond het wel leuk, maar ook ontzettend langdradig. We hadden het uiteindelijk nooit afgekeken omdat we elkaar niet veel meer zagen.

Was een paar maanden geleden opnieuw begonnen omdat sommigen zeiden dat de future arc zo ontzettend fantastisch was en holy shiieeeet they were right!
Mijn score ging van 7 naar 8 rond aflevering 50, en naar een 9 rond episode 70. Alles na ep. 100 is eigenlijk gewoon een dikke vette 10 waard.

Maaaaan ben echt gek op goeie gevechten en als KHR een ding goed doet, zijn het wel de gevechten. Heb vaak met mn bek open zitten kijken om hoe fucking sterk Tsuna en de rest van de Vongola zijn en hoe de enemies nóg sterker zijn. 10 10 10 10 voor elke fight en vooral voor elke X-Burner scène ;-;

Iedereen die van een goeie battle shounen houdt, moet dit zien. Laat je niet misleiden door de langdradige filler eps in het begin (die meer irritant zijn dan grappig) en hou vol tot ongeveer aflevering 20, vanaf daar wordt het langzaam beter en beter.

Edit: ik heb net een beetje op forums gekeken wat andere mensen vonden van deze show en volgens mij ben ik een van de weinige die er zo enthousiast over is :p Waarom geeft niemand deze show liefde? Deze show krijgt al mijn liefde en zal het zeker introduceren als een van mijn favorieten als mensen er naar vragen <3 misschien heb ik te weinig gezien (of gewoon shittaste)



Ik ben al een tijdje van plan om katekyou te kijken omdat ik zelf ook een fan ben van shounen, maar bij elk review lees ik dat het pas na 20 episodes een beetje goed begint te worden. Zijn de eerste 20 episodes echt zo slecht? Want ik weet niet of het waard is om een show te kijken als het pas na 20 episodes goed is.
Mar 22, 2017 10:00 AM

Offline
Dec 2013
11900
HikenAce078 said:
dino-chan said:
Katekyo Hitman Reborn!: 9/10

Drie jaar geleden (voordat ik into anime was) voor het eerst gekeken met een vriend. We hadden toen tot the battle of the rings gezien en ik vond het wel leuk, maar ook ontzettend langdradig. We hadden het uiteindelijk nooit afgekeken omdat we elkaar niet veel meer zagen.

Was een paar maanden geleden opnieuw begonnen omdat sommigen zeiden dat de future arc zo ontzettend fantastisch was en holy shiieeeet they were right!
Mijn score ging van 7 naar 8 rond aflevering 50, en naar een 9 rond episode 70. Alles na ep. 100 is eigenlijk gewoon een dikke vette 10 waard.

Maaaaan ben echt gek op goeie gevechten en als KHR een ding goed doet, zijn het wel de gevechten. Heb vaak met mn bek open zitten kijken om hoe fucking sterk Tsuna en de rest van de Vongola zijn en hoe de enemies nóg sterker zijn. 10 10 10 10 voor elke fight en vooral voor elke X-Burner scène ;-;

Iedereen die van een goeie battle shounen houdt, moet dit zien. Laat je niet misleiden door de langdradige filler eps in het begin (die meer irritant zijn dan grappig) en hou vol tot ongeveer aflevering 20, vanaf daar wordt het langzaam beter en beter.

Edit: ik heb net een beetje op forums gekeken wat andere mensen vonden van deze show en volgens mij ben ik een van de weinige die er zo enthousiast over is :p Waarom geeft niemand deze show liefde? Deze show krijgt al mijn liefde en zal het zeker introduceren als een van mijn favorieten als mensen er naar vragen <3 misschien heb ik te weinig gezien (of gewoon shittaste)



Ik ben al een tijdje van plan om katekyou te kijken omdat ik zelf ook een fan ben van shounen, maar bij elk review lees ik dat het pas na 20 episodes een beetje goed begint te worden. Zijn de eerste 20 episodes echt zo slecht? Want ik weet niet of het waard is om een show te kijken als het pas na 20 episodes goed is.

Ik was niet eens de 1e episode doorgekomen. MC was irritant. REBORN had een fucked up stomme stem, het hele reborn idee was echt super dom en gewoon voor schut om naar te kijken.
Mar 22, 2017 10:37 AM

Offline
Nov 2012
9750
@dino-chan
Your not alone ;)
Zeker een shonen die ik ooit nog wil re-watchen. Alleen de eerste 20 zijn heel slecht maar daarna wordt het gewoon echt leuk. Onderschatte shonen imo.
..
Mar 22, 2017 11:20 AM

Offline
Aug 2016
768
HikenAce078 said:

Ik ben al een tijdje van plan om katekyou te kijken omdat ik zelf ook een fan ben van shounen, maar bij elk review lees ik dat het pas na 20 episodes een beetje goed begint te worden. Zijn de eerste 20 episodes echt zo slecht? Want ik weet niet of het waard is om een show te kijken als het pas na 20 episodes goed is.

Het is wel een beetje slecht in het begin maar de laatste arc is zo vet dat t het 100% waard was imo. Je kan je echt niet voorstellen wat baka tsuna allemaal in zich heeft \o/
Mar 22, 2017 2:48 PM

Offline
Apr 2008
1788
Meh.
Mar 22, 2017 3:35 PM

Offline
Feb 2011
10104
dino-chan said:
Iedereen die van een goeie battle shounen houdt, moet dit zien.
You had me there. Lekker lange battle shounen animes zijn totaal mijn ding. Ik ga toch niet zo veel series kijken volgend seizoen, genoeg tijd :D
Mar 22, 2017 5:01 PM

Offline
Mar 2016
535
dino-chan said:
Katekyo Hitman Reborn!: 9/10

Drie jaar geleden (voordat ik into anime was) voor het eerst gekeken met een vriend. We hadden toen tot the battle of the rings gezien en ik vond het wel leuk, maar ook ontzettend langdradig. We hadden het uiteindelijk nooit afgekeken omdat we elkaar niet veel meer zagen.

Was een paar maanden geleden opnieuw begonnen omdat sommigen zeiden dat de future arc zo ontzettend fantastisch was en holy shiieeeet they were right!
Mijn score ging van 7 naar 8 rond aflevering 50, en naar een 9 rond episode 70. Alles na ep. 100 is eigenlijk gewoon een dikke vette 10 waard.

Maaaaan ben echt gek op goeie gevechten en als KHR een ding goed doet, zijn het wel de gevechten. Heb vaak met mn bek open zitten kijken om hoe fucking sterk Tsuna en de rest van de Vongola zijn en hoe de enemies nóg sterker zijn. 10 10 10 10 voor elke fight en vooral voor elke X-Burner scène ;-;

Iedereen die van een goeie battle shounen houdt, moet dit zien. Laat je niet misleiden door de langdradige filler eps in het begin (die meer irritant zijn dan grappig) en hou vol tot ongeveer aflevering 20, vanaf daar wordt het langzaam beter en beter.

Edit: ik heb net een beetje op forums gekeken wat andere mensen vonden van deze show en volgens mij ben ik een van de weinige die er zo enthousiast over is :p Waarom geeft niemand deze show liefde? Deze show krijgt al mijn liefde en zal het zeker introduceren als een van mijn favorieten als mensen er naar vragen <3 misschien heb ik te weinig gezien (of gewoon shittaste)


Het grappige van Hitman Reborn is dat het begon als een gag manga. De readers waren niet echt onder de indruk en volgens mij was het ook niet zo populair in het beign. Daarom besloot de auteur maar gewoon om er een battle shounen van te maken. Drm zijn die eerste 20 episodes ook zo anders.

Mar 26, 2017 11:51 AM

Offline
Oct 2011
2294
Kimi no Na wa. (Your name), 8/10.

Vond sommige stukjes wel iets te slow paced en had een paar issues met het verhaal. Voor de rest was het echt een topfilm. Animatie was superb!
PirateBunnii_exeMar 26, 2017 2:14 PM
Mar 26, 2017 1:26 PM

Offline
Nov 2012
9750
Scrapped Princess 7/10
Aan de oude kant met zijn 2002-2003. Verhaal gezien en soms ook character gezien was deze anime eigenlijk helemaal niet zo goed. Verhaal is vaak heel herkenbaar en als zo vaak ontbreekt de nodige uitleg. Ook veel characters blijven niet ontwikkeld, de mc is goed annoying en knap genoeg heeft zich de hele anime niet weten te ontwikkelen.
Maar waarom dan toch 24 episodes afkijken terwijl het allemaal aan deze dingen ontbreekt?
Dat komt met name omdat ik juist dit soort anime zo leuk vond, sure characters en verhaal waren slecht. Maar de oude artsyle die gehandteert word met de daarbij horen designs zijn gewoon iets wat mij heel erg aantrekt.
Het verhaal word op de manier geschreven hoe ik het het liefst zie, ook al was dat niet goed. Wel kan je zeggen dat er daadwerkelijk dingen gebeuren in deze anime. Daarmee bedoel ik dat er van begin tot eind echt alleen de rode draad van het verhaal wordt gevold en er hier en daar dus wat mensen ook echt het loodje leggen, maar ook gewoon dingen dat me gewoon nog liet verassen . Nogmaals er gebeurd wat en dat kunnen veel anime laatste tijd niet echt meer zeggen imo.
Daarnaast houden we eigenlijk allemaal wel van de fantasy setting wat dan wel weer heel goed in de anime is verwerkt. Overigens zijn niet alle characters slecht gedevelopt er zijn hier en daar wel een aantal aan te wijzen die wel degelijk groei hebben.
Ost was overigens ook goed en het plaatje zag er eigenlijk voor een 2002 anime heel netjes uit.

Het is grappig hoe ik weet dat deze anime eigenlijk niet een goed cijfer verdiend, maar dat ik hem wel zo leuk gevonden heb.
..
Apr 1, 2017 4:02 PM

Offline
Nov 2013
1460
Rewrite S1 4/10

Ik kan er een enorm lange rant van maken maar ik zal het kort houden.
Geen samenhang.
Geen logica met betrekking tot gedrag van karakters.
Geen vloeiend verhaal, maar in plaats daarvan een uitleg van de gebeurtenissen.

Veel minpunten maar heeft toch wel een paar pluspunten.
Sommige dingen waren in het origineel erg langdradig, die zijn nu wat ingekort.
Aflevering 7 of zo was geloof ik wel redelijk goed.

Wou het na 5 afleveringen een 4 geven. na aflevering 8 een 5. Nu mag het blij zijn met een 4.
Apr 5, 2017 3:13 PM

Offline
Nov 2013
1460
Rewrite S2 5/10

Beter dan seizoen 1 omdat er nu een soort van verhaal is, veel dingen herken ik nu iig. Ik kan begrijpen waarom ze bepaalde keuzes hebben gemaakt. Maar ik vind het nog niet logisch. Het scoort hoger dan seizoen 1 omdat er dingen in voor kwamen die ik wel goed vond. In ieder geval meer dan 1 aflevering.

Misschien is het wel een 6-7 waard maar de teleurstelling is voor mij te groot.

Nyanko Days 7/10
Cute, gewoon SoL redelijke leuke fragmenten. 12x2minuut inclusief ED
Apr 6, 2017 1:09 PM
꧁ marr

Offline
Sep 2014
1326
Speed Grapher, vond het zeker een toffe serie!


LIFE IS CRAZY AND SO ARE YOU
♫♫♫

Apr 7, 2017 9:23 AM

Offline
Apr 2008
1788
doom19876 said:
Rewrite S1 4/10
Rewrite S2 5/10

Haha jij kijkt ook wel echt gwn nog een seizoen 2 al vond je de eerste maar een 4 waard, mooi man :p

Zelf nu eindelijk eens laatste ep gekeken van :
Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen : 6/10

Ja dunno what happened here eiglijk, eerste seizoen vonk nog wel echt vet namelijk, maar vond deze tbh vrij bland en saai. Was best nog wel wat Shima background story en wat van die anderen enzo dus dat deden ze opzich goed, maar de arc trok me gewoon niet ofzo. Continuations ga ik wsl wel nog weer kijken, want de chararacter en setting vink opzich wel oké nog steeds
Apr 7, 2017 2:27 PM

Offline
Jul 2016
359
Tengen Toppa Gurren Lagann: 9/10

Wat een geweldige anime was dit zeg, ik heb er zoveel van genoten.
Ik snap niet waarom ik zo laat ben begonnen met het kijken van Gurren Lagann, misschien omdat het de genre's mecha en scifi bevat want daar ben ik geen fan van.

Ik denk dat Gurren Lagann een aanrader is voor de meeste mensen hier, ookal heb je een hekel aan mecha. De story, character development en soundtracks waren gewoon zo goed dat het uiteindelijk worth watching was.
Apr 7, 2017 4:15 PM

Offline
Nov 2013
1460
Straw-Hat-Matt said:
doom19876 said:
Rewrite S1 4/10
Rewrite S2 5/10

Haha jij kijkt ook wel echt gwn nog een seizoen 2 al vond je de eerste maar een 4 waard, mooi man :p

Zelf nu eindelijk eens laatste ep gekeken van :
Ao no Exorcist: Kyoto Fujouou-hen : 6/10

Ja dunno what happened here eiglijk, eerste seizoen vonk nog wel echt vet namelijk, maar vond deze tbh vrij bland en saai. Was best nog wel wat Shima background story en wat van die anderen enzo dus dat deden ze opzich goed, maar de arc trok me gewoon niet ofzo. Continuations ga ik wsl wel nog weer kijken, want de chararacter en setting vink opzich wel oké nog steeds


Ik wilde beide seizoenen gewoon gezien hebben omdat ik Rewrite gelezen heb. Ik verwachtte al dat het troep zou worden gezien het hoeveelheid afleveringen, maar ik weet van mezelf dat als ik het niet zou kijken dat het dan nog meer aan me zou knagen.
Apr 8, 2017 1:50 AM

Offline
Apr 2008
1788
doom19876 said:
Ik wilde beide seizoenen gewoon gezien hebben omdat ik Rewrite gelezen heb. Ik verwachtte al dat het troep zou worden gezien het hoeveelheid afleveringen, maar ik weet van mezelf dat als ik het niet zou kijken dat het dan nog meer aan me zou knagen.


Ja heb ik ook wel lange tijd ''last'' van gehad hoor hehe. Kan het tegenwoordig gelukkig makkelijker loslaten en stuff die ik eiglijk waardeloos vind droppen ; alst ècht meh is dan boeit me dat einde ook nie meer, of gewoon lang genoeg niet kijken en dan vergeet ik ook gnw stuff dus dan maakt het ook weer minder uit :p
Apr 17, 2017 2:41 AM

Offline
Feb 2011
10104
Naruto Shippuuden: 10/10. Naruto is DE anime die me into anime heeft gekregen en het is best sneu om het uiteindelijk te zien eindigen, al is het long overdue. Laatste episode had iets beter gekund naar mijn mening, maar het toch een mooi einde voor 1 van m'n favoriete shows.
But hey, Boruto is nu bezig dus al is de focus niet meer op Naruto, we krijgen de oude characters nog wel te zien.

Ghost in the Shell (dub rewatch): 9/10. Na de live-action film te hebben gezien moest ik m'n gedachte van de originele film wel even opfrissen en ik heb zo'n gevoel dat ik de film nu veel beter begrijp dan de eerste keer toen ik het keek. Vooral het einde was toen zo verwarrend maar nu snap ik het allemaal wel.
Voor de rest is ziet de hele film er top-notch uit en alles is zo gedetailleerd in deze setting, vooral op blu-ray.

Als je 'm nog niet gezien hebt, do yourself a favor, kijk de originele 1995 versie, niet die lelijke 2.0 versie.

En nog even dingen van vorig seizoen...
Apr 17, 2017 4:51 AM

Offline
Nov 2012
9750
morshuwarrior said:

Gintama.: 10/10. Duh.

Ik heb deze persoonlijk een 9 gegeven. Ik heb in het verleden wel echt alle gintamas een 10 gegeven omdat het altijd of erg grappig was en als het dat niet was, was het vaak wel spannend, epic of de drama die zich rond de characters vormde gewoon altijd heel goed.
Dit seizoen was wel is waar helemaal niet slecht, maar in vergelijking mat de laatste arcs en eigenlijk de hele gintama series vond ik dit wel het minste seizoen. De actie en character development was er gewoon weer, daar valt niks op af te dingen. Maar als het zeg maar met andere dingen te maken had dan met echt de huidige plotpunten in het verhaal was het toch vaak wat makkelijk. Characters worden geposteerd tegen villians die we tot op het heden nooit gezien hadden bijv en worden vervolgens ook weer vrij snel van kant gemaakt. De aanloop naar die belangrijke verhaalsontwikkeling toe was me allemaal toch wat te simpel en had eigen op meer gehoopt. Daarom het dus met een 9 afgedaan ook al weet ik dat als gintama fan niet geklaagd mag worden :)
Maar volgend seizoen verwacht ik weer dat er als vanouds geknald gaat worden.
johnyjohnyApr 17, 2017 10:39 AM
..
Apr 17, 2017 4:56 AM

Offline
Jul 2016
359
morshuwarrior said:
Naruto Shippuuden: 10/10.


Ondanks de fillers blijft het voor mij een top anime met te zieke battles en onvergetelijke momenten.

Gone but never forgotten, Naruto will stay in my Heart for ever.
Apr 18, 2017 1:46 PM

Offline
Feb 2011
10104
HikenAce078 said:
morshuwarrior said:
Naruto Shippuuden: 10/10.


Ondanks de fillers blijft het voor mij een top anime met te zieke battles en onvergetelijke momenten.

Gone but never forgotten, Naruto will stay in my Heart for ever.
Absolutely. Ik kijk Naruto sinds 2009 en het nu 8 jaar later zien te eindigen voelt... vreemd. Hell, ik ben 1 van de weinige mensen die zelfs van de fillers geniet, vooral omdat die screentime geven aan bepaalde characters die het nodig hadden *cough*Tenten*cough* (yes I watched them all).

Honestly, ik hoor altijd mensen zeggen dat ze Naruto "uitgroeien" maar ik begrijp het niet tbh. Na 8 jaar vind ik nog steeds net zo awesome als toen.

johnyjohny said:
Ik heb deze persoonlijk een 9 gegeven. Ik heb in het verleden wel echt alle gintamas een 10 gegeven omdat het altijd of erg grappig was en als het dat niet was, was het vaak wel spannend, epic of de drama die zich rond de characters vormde gewoon altijd heel goed.
Dit seizoen was wel is waar helemaal niet slecht, maar in vergelijking mat de laatste arcs en eigenlijk de hele gintama series vond ik dit wel het minste seizoen. De actie en character development was er gewoon weer, daar valt niks op af te dingen. Maar als het zeg maar met andere dingen te maken had dan met echt de huidige plotpunten in het verhaal was het toch vaak wat makkelijk. Characters worden geposteerd tegen villians die we tot op het heden nooit gezien hadden bijv en worden vervolgens ook weer vrij snel van kant gemaakt. De aanloop naar die belangrijke verhaalsontwikkeling toe was me allemaal toch wat te simpel en had eigen op meer gehoopt. Daarom het dus met een 9 afgedaan ook al weet ik dat als gintama fan niet geklaagd mag worden :)
Maar volgend seizoen verwacht ik weer dat er als vanouds geknald gaat worden.
Ik vond het een enorm goed seizoen honestly. Yeah misschien de eerste helft was nog niet zo, maar zodra ze begonnen met Kagura's backstory, boy I was fucking sold. Na elke episode wou direct de volgende zien om meer te weten (maar ja, wekelijks).

Ik ben biased als het om Gintama gaat en dat vind ik helemaal niet erg :P
Apr 19, 2017 2:58 PM

Offline
Nov 2012
9750
morshuwarrior said:
HikenAce078 said:


Ondanks de fillers blijft het voor mij een top anime met te zieke battles en onvergetelijke momenten.

Gone but never forgotten, Naruto will stay in my Heart for ever.
Absolutely. Ik kijk Naruto sinds 2009 en het nu 8 jaar later zien te eindigen voelt... vreemd. Hell, ik ben 1 van de weinige mensen die zelfs van de fillers geniet, vooral omdat die screentime geven aan bepaalde characters die het nodig hadden *cough*Tenten*cough* (yes I watched them all).

Honestly, ik hoor altijd mensen zeggen dat ze Naruto "uitgroeien" maar ik begrijp het niet tbh. Na 8 jaar vind ik nog steeds net zo awesome als toen.

johnyjohny said:
Ik heb deze persoonlijk een 9 gegeven. Ik heb in het verleden wel echt alle gintamas een 10 gegeven omdat het altijd of erg grappig was en als het dat niet was, was het vaak wel spannend, epic of de drama die zich rond de characters vormde gewoon altijd heel goed.
Dit seizoen was wel is waar helemaal niet slecht, maar in vergelijking mat de laatste arcs en eigenlijk de hele gintama series vond ik dit wel het minste seizoen. De actie en character development was er gewoon weer, daar valt niks op af te dingen. Maar als het zeg maar met andere dingen te maken had dan met echt de huidige plotpunten in het verhaal was het toch vaak wat makkelijk. Characters worden geposteerd tegen villians die we tot op het heden nooit gezien hadden bijv en worden vervolgens ook weer vrij snel van kant gemaakt. De aanloop naar die belangrijke verhaalsontwikkeling toe was me allemaal toch wat te simpel en had eigen op meer gehoopt. Daarom het dus met een 9 afgedaan ook al weet ik dat als gintama fan niet geklaagd mag worden :)
Maar volgend seizoen verwacht ik weer dat er als vanouds geknald gaat worden.
Ik vond het een enorm goed seizoen honestly. Yeah misschien de eerste helft was nog niet zo, maar zodra ze begonnen met Kagura's backstory, boy I was fucking sold. Na elke episode wou direct de volgende zien om meer te weten (maar ja, wekelijks).

Ik ben biased als het om Gintama gaat en dat vind ik helemaal niet erg :P
Dat is waar idd, 2e helft was weinig op af te dingen. Het is meer het excuus zoeken naar waarbij ik zeg meh laat ik het nou maar eens geen 10 geven. Zou het een langer seizoen zijn geweest mischien wel weer.

Also re-wacht gintama momenteel en het volgende viel me op
..
Apr 20, 2017 2:34 PM

Offline
Feb 2011
10104
johnyjohny said:
Dat is waar idd, 2e helft was weinig op af te dingen. Het is meer het excuus zoeken naar waarbij ik zeg meh laat ik het nou maar eens geen 10 geven. Zou het een langer seizoen zijn geweest mischien wel weer.

Also re-wacht gintama momenteel en het volgende viel me op
Wooow, okay then :o Had niet verwacht dat Umibozu zoveel verandert was... hell ik kan niet eens herinneren dat ie er toen zo uitzag. Just wouw.

Ik was ook bezig met rewatchen maar al een tijdje niet gedaan nu, kijk te veel andere shit...
Apr 20, 2017 4:38 PM

Offline
Nov 2013
1460
Gabriel DropOut 8/10

Ik vond het op zich wel grappig en leuk om te kijken, maar niet geweldig. Er zijn zeker dingen met een 8 die ik leuker vind en heb het ook overwogen een 7 te geven.

Het is een soort van comedy en dan slash SoL. Het gaat eigenlijk vooral om een groepje vrienden van 4. De hele plot is dat een engel is ontspoord en het groepje komt daardoor in leuke of niet zo leuke situaties terecht.

Er zitten wel leuke grapjes tussen, maar er is te weinig gedaan met de plot naar mijn mening. Dingen zoals Yuru Yuri hebben geen plot. Ja er eens een club en daar draait het een beetje omheen. Maar in Gabriel DropOut gaat rondom Gabriel. Dat is niet erg, maar veel gaat over dat ze is ontspoord en dat is gewoon niet zo interessant. Dus in Yuru Yuri kom je gewoon dingen tegen die je elke dag tegen zou komen terwijl je in Gabriel DropOut situaties ziet die soms nogal geforceerd overkomen. Bovendien zitten er ook afleveringen tussen waarin het feit dat ze engelen of demonen zijn gewoon niet van pas komt. Bovendien zijn er vrij weinig consequenties voor dingen waardoor het niet als een geheel aanvoelt maar meer als losse stukjes.

Nou is het een comedy en is de plot en hoe het verhaal verteld wordt niet heel belangrijk, maar de comedy is soms ook wat geforceerd, omdat karakters gewoon typetjes zijn.

Verder vind ik het vervelend dat de karakters zijn zoals ze zijn.


Maar de anime is niet alleen maar slecht. Ik vind dat de art wel redelijk goed is, ik ben ook blij dat niet alle meisjes even lang zijn, dat geeft een soort van realistisch gevoel.

Oh en Vignette is wel best girl (Tapris op 2?) en ik heb besloten het toch een 7 te geven!
Apr 23, 2017 4:43 PM

Offline
Feb 2011
10104
Berserk 1997 (dub rewatch): 9/10. Best Berserk anime by faaaaar. Ik vind het bijna komisch dat een serie die 20 jaar ouderdom benaderd er beter uit dan... die andere serie...
Seriously though, Berserk is prachtig om naar te kijken. De animation is gelimiteerd, maar het voelt nooit cheap en damn die achtergronden vind ik zo mooi. Ook de remastering voor de BD's is top notch.
Wat me vooral is opgevallen tijdens de rewatch is hoe stil deze show kan zijn door weinig OST af te spelen, maar ook nooit te stil. Just pointing that out.
Ik zou het graag een 10 geven, maar het skipped een paar hele belangrijke gebeurtenissen in de manga (*cough*No Skull Knight*cough*) en het einde is gewoon vreselijk.

De dub is ook heel erg goed moet ik zeggen, vooral voor een redelijk oude. Marc Diraison is als je 't mij vraagt de beste Guts en ik krijg altijd zijn stem in m'n hoofd als ik de manga lees. Het heeft soms wel wat lip synching problemen heb ik gemerkt en Zodd had beter gekund, maar overall, great stuff.
Vind het erg jammer dat de VA's in de 2016 anime veranderd zijn, dat had het nog enigszins kijkbaar kunnen maken (japanese Guts kinda sucks tbh).
Apr 28, 2017 3:27 AM

Offline
Nov 2012
9750
Gintama Movie: Shinyaku Benizakura-hen 10/10
Eigenlijk gewoon de complete gintama arc (58-61) in een nieuw jasje met extra's. Ik was eerst een beetje huiverig om deze movie te beginnen omdat er wel meer anime movies zijn maar dan gewoon recap wat veel scenes er tussen uit laat. Bij deze is dat gelukkig niet het geval en is eigenlijk gewoon heel mooi dat een van de eerste echt serieuze arcs in de serie dan ook een mooi jasje krijgt op het witte doek wat wel gewoon widescreen is en met dus extra scenes die niet in de serie zelf zitten.

Is mischien ook wel voor de gintama twijfelaars onder ons een goed voorbeeld als je de missende character introductie weg laat. Deze film is namelijk gewoon de hele package wat gintama moet voorstellen en wat het uiteindelijk zo awesome maakt. Comedy, action, drama het zit er allemaal in net zoals je het terug ziet in de series.
..
Apr 28, 2017 5:53 AM

Offline
Feb 2011
10104
Miss Kobayashi's Dragon Maid (dub): 9/10. Well, that was a surprise. Kyoto Animation is echt de beste als het om cute girls shows gaat, deze was leuk (en cute) van begin tot eind.
Waar moet ik zelfs beginnen? Ik vind alles aan de hele serie gewoon zo goed gedaan. De comedy, de characters en vooral de relatie tussen Kobayashi en Tooru (Kobayashi best girl) en natuurlijk fantastische art & animation zoals je kunt verwachten van Kyoto.

Het enige dat ik misschien nog had gewild is dat ze wat meer zouden doen met Kobayashi's buren, hun leken me wel grappige characters maar ze komen amper voor. Voor de rest ben ik erg tevreden.
Apr 28, 2017 7:07 AM

Offline
May 2014
1480
@morshuwarrior
CHU CHU YEY!
PREASE ME!
CHU CHU YEY!
Apr 29, 2017 7:46 AM

Offline
Dec 2009
2378
'Masamune-kun's revenge', in het begin is het aardig, maar over het algemeen is het een matige anime.

De animatie vind ik wel goed, hoewel niks bijzonders.

De characters; De MC daar heb ik wel begrip voor, maar hij is verder niet leuk of grappig. De main female lead waar het om gaat, is iemand om idd makkelijk te haten. Hoewel ik wel snap enigzinss haar motivatie, vind ik haar een beetje hypocriet in het feit dat ze andere zo kwetst.

Ik geef het een 5/10. Vooral vanwege het verhaal.
VashXTrigunApr 29, 2017 7:53 AM
Apr 29, 2017 7:47 AM

Offline
Dec 2009
2378
morshuwarrior said:
Miss Kobayashi's Dragon Maid (dub): 9/10. Well, that was a surprise. Kyoto Animation is echt de beste als het om cute girls shows gaat, deze was leuk (en cute) van begin tot eind.
Waar moet ik zelfs beginnen? Ik vind alles aan de hele serie gewoon zo goed gedaan. De comedy, de characters en vooral de relatie tussen Kobayashi en Tooru (Kobayashi best girl) en natuurlijk fantastische art & animation zoals je kunt verwachten van Kyoto.

Het enige dat ik misschien nog had gewild is dat ze wat meer zouden doen met Kobayashi's buren, hun leken me wel grappige characters maar ze komen amper voor. Voor de rest ben ik erg tevreden.


De enigste nadeel vind ik, dat er niet meer episodes zijn.
Apr 29, 2017 8:07 AM

Offline
Nov 2012
9750
Dragon Maid zeer aantrekkelijk artstyle vind ik toch en de animatie was zeet netjes idd. Normaal gesproken niet echt mijn cup of tea anime en was hier en daar ook weer wat herkenbaar clishe. Maar uiteindelijk toch vermakelijk en kleurrijk. Heb het zelf een 8 gegeven wat ik gewoon een goed cijfer vind :)
..
Apr 29, 2017 8:39 AM

Offline
Feb 2011
10104
VashXTrigun said:
De enigste nadeel vind ik, dat er niet meer episodes zijn.
Helemaal mee eens. Season 2, please!

johnyjohny said:
Dragon Maid zeer aantrekkelijk artstyle vind ik toch en de animatie was zeet netjes idd. Normaal gesproken niet echt mijn cup of tea anime en was hier en daar ook weer wat herkenbaar clishe. Maar uiteindelijk toch vermakelijk en kleurrijk. Heb het zelf een 8 gegeven wat ik gewoon een goed cijfer vind :)
It's Kyoto Animation after all, van hun kun je altijd kwaliteit verwachten :3
Apr 29, 2017 9:14 AM

Offline
Nov 2012
9750
morshuwarrior said:
VashXTrigun said:
De enigste nadeel vind ik, dat er niet meer episodes zijn.
Helemaal mee eens. Season 2, please!

johnyjohny said:
Dragon Maid zeer aantrekkelijk artstyle vind ik toch en de animatie was zeet netjes idd. Normaal gesproken niet echt mijn cup of tea anime en was hier en daar ook weer wat herkenbaar clishe. Maar uiteindelijk toch vermakelijk en kleurrijk. Heb het zelf een 8 gegeven wat ik gewoon een goed cijfer vind :)
It's Kyoto Animation after all, van hun kun je altijd kwaliteit verwachten :3
Is iets om in de gaten te houden dan. Mijn kennis op Studios is zwaar ondermaats namelijk.
..
Apr 29, 2017 4:32 PM

Offline
Nov 2013
1460
ik vond zelf kobayashi een 8/10

de comedy vond ik niet altijd even leuk en verder zat er best wel veel herhalende grappen in. dat was vooral in het begin storend. aflevering 10 was de beste aflevering, door de show.
Apr 30, 2017 8:41 AM

Offline
Jul 2016
359
Zankyou no terror: 9/10

Anime met een interessante story,gave acties en plottwists. Houd je van explosies? Dan is zankyou no terror wel een aanrader.


Geijutsu Wa Bakatsu Da!
May 5, 2017 9:58 AM

Offline
Feb 2011
10104
Revolutionary Girl Utena: 5/10. ...Well then. Deze anime wordt gezien als een grote klassieker en ja, ik kan zien waarom. Het heeft een hele aparte artstyle en een vreemde manier van storytelling wat zo te zien voor de meeste mensen goed werkt.... helaas heb ik alle 39 episodes gekeken en in alle eerlijkheid heb ik misschien maar van 1/3de echt genoten.
Mijn grote probleem hier is dat het saai is. Ja, het is vreemd en surreal, maar het verhaal vond ik nooit echt interessant en hetzelfde geld voor de characters... op Utena zelf na dan, haar mag ik wel.

Er zijn meerdere anime klassiekers waarvan ik niet zo van genoten heb (VOORAL Evangelion, good god) maar bij deze vind ik het toch wel jammer.
May 25, 2017 3:15 AM

Offline
Nov 2012
9750
Koe no Katachi 10/10

Ow ow ow heel lang geleden dat ik zo'n goeie anime gezien heb, zo goed dat het je weer helemaal terugbrengt naar je beginnende anime career waar gewoon alle goeie shows nog voor het oprapen waren.
Ik had de manga al gelezen die echt tot een van mijn meest geliefde is tot nu toe en wetende dat het nogal een zwaar verhaal was (het laat je echt over je leven na denken, vooral je vroegere relaties met andere personen) hield ik er rekening mee dat het geen perfecte adaptie zou worden. Maar hoeveel hebben de manga echt perfect gevolgd, denk dat geen anime movie dat kan zeggen. Het heeft wat dingen uit de anime gelaten sure, maar dit waren ook allemaal scenes (wel is waar hele goeie) die er uitgelaten konden worden zodat er in ieder geval geen sprake was van plotholes. Je moet de anime en manga eigenlijk apart van elkaar zien.

Ook na het verhaal al te kennen heeft het me toch weer net zo kunnen pakken als dat het in de manga deed, waar ik dus een beetje bang voor was hoefde helemaal niet is echt perfect gedaan.

Het verhaal begint al vroeg in het verhaal zwaar en in de loop van film laat het je over zoveel dingen nadenken, mede ook omdat heel veel character herkenbaar zijn waarvan iedereen ze vast wel eens in het echte leven ook is tegen gekomen. Dat is mischien ook wel de kracht dat het zo intresant maakt en je zo laat meeleven. Er is eigenlijk geen minuut in de film dat niet bij draagt aan het verhaal.

De characters zijn herkenbaar maar totaal niet clishe, de artstyle en animatie nemen het hele lijf mee van de characters wat ze van elkaar uniek maken en ziet er gewoon geweldig uit. Voice acting verdiend ook een grote pluim.
De ost is niet perse iets wat je op je mp3speler zet, maar daar heeft dit verhaal ook geen baat bij want je wilt eigenlijk helemaal niet afgeleid worden want je moet goed opletten en inleven.

Ook waren er veel momenten in de film waar ik gewoon niet emotioneel stabiel bij bleef (om dit toe te geven als een man --__--), zelfs naar het verhaal al te kennen is deze manga zo goed leven gegeven dat het bijna voelt alsof ik het weer voor het eerst mee maakte.

Heel veel respect voor de mangaka en director van deze film (wat overigens 2 vrouwen zijn) die gewoon het beste uit een 2 uur durende film hebben gehaald. Gewoon niet alles past er in, so be it.

Dit moet tot nu toe wel de beste anime film zijn die ik heb gezien, en sinds meer dan 4 jaar is een anime weer mijn top 10 ingedrongen. Dat zegt veel, nou heb ik een hele lap tekst getypt waarvan mischien 1 of 2 mensen het lezen maar kom gewoon nog steeds woorden te kort voor dit werk :P
johnyjohnyMay 25, 2017 3:55 AM
..
May 25, 2017 4:03 AM

Offline
Jul 2016
359
Ik ben een van die mensen die jouw review helemaal heeft gelezen ;P

Het heeft me wel motiviatie gegeven om de film te gaan kijken, ik heb koe no katachi vandaag op mijn PTW list gezet en ik denk dat ik morgen avond de film ga proberen.

De genres zijn niet mijn favoriete maar ik verwacht dat dit wel een masterpiece is (ook door de ratings etc.)
May 28, 2017 5:20 PM

Offline
Nov 2013
1460
Utawarerumono: Itsuwari no Kamen 6/10

De originele Utawarerumono vond ik leuk. Ik gaf het een 8 en het zit tegen de 9 aan. Dus de volgende logische stap is dat je de sequel kijkt.

Nou niet dus. Ik begin wel even met de goede punten want dan hebben we die ook gelijk gehad. De art ziet er over het algemeen erg goed uit en de animatie vloeiend. Vooral de animatie is beter dan het eerste deel uit 2006. Er komen karakters voor uit deel 1 die ik leuk vond. Sommige muziek leek wel uit dat van deel 1. Sommige dingen waren wel grappig.

Ok, nu op naar wat er allemaal mis is.
Vaak wordt er gezegd dat je een anime niet moet afschrijven op de eerste aflevering, de eerste aflevering van deel 2 was niet erg geweldig. Het maakte niet echt een indruk op mij en erg origineel voelde het ook niet aan. Nu terug kijkend was de eerste aflevering eigenlijk vrij representatief voor hoe het zou zijn qua wat je kan verwachten. Niet erg goed dus.

Enkele dingen die ik niet zo leuk vond aan de anime. Erg veel fanservice. Ik heb ze niet geteld, maar ik kan je wel vertellen dat er vrij veel bad/onsenachtige scenes waren in de eerste 6 afleveringen. En dan was het zo van geen genitaliën en geen tepels. En nee de scenes voegde niet dusdanig veel toe het er zoveel geweest waren en dat er zo veel focus op zat.
Gebrek aan character development. Aflevering 1 begon grofweg met 2 karakters. De aflevering daarop kwamen er weer 2 bij. Elke aflevering daarna wel ook weer 1-2 tot aflevering 12 of zo. Anders dan je misschien zou hopen, er komen gewoon steeds meer mensen bij waarvan je de achtergrond voorgeschoteld krijgt. Maar ze zijn eigenlijk gewoon poppen die een bepaalde rol moeten vullen voor het grote verhaal.
Verder was er geen verhaal. Er waren gebeurtenissen en die werden ons voorgeschoteld. En de gebeurtenissen volgenden elkaar niet eens goed op. Vaak had ik na afleveringen het gevoel alsof er een hoop was overgeslagen.
Bovendien hadden we een MC "Haku" die de held van het verhaal is, ik kan me niet voorstellen waarom. De enige reden dat ik me een beetje kan voorstellen waarom hij "belangrijk" zou kunnen zijn is omdat hij "slimmer" is dan de gemiddelde aap. Maar dan is het niet eens zo dat die anderen dommer waren, hij had gewoon af een toe een goed idee. Misschien was hij wel zo populair omdat hij slimmer was dan zijn groepje.
Het speelde in dezelfde wereld af als deel 1. Maar tegelijkertijd waren er een hoop dingen die gewoon niet aansloten of geen logisch gevolg waren. Dit is misschien wel 1 van de meest kwalijkere dingen. Hierdoor lijkt het alsof de logica ontwricht is. Je verwacht dingen en ze blijken anders te zijn.
Karakters uit deel 1 zijn wat anders dan je ze voor het grootste gedeelte van de tijd zou verwachten.
De karakters waren vond ik ook vrij dom en lineair geschreven ik kan me niet voorstellen hoe mensen tot sommige conclusies komen. Het allerergste vond ik:


Dus als je een goed verhaal wilt die logisch is met leuke karakters die logische dingen doen, dan is deel 1 misschien wel leuk, maar deel 2 zeker niet.
Verder moet ik zeggen, dat deel 1 misschien wel een wat discutabele laatste 6 afleveringen heeft, maar in mijn ogen zijn die goddelijk vergeleken met wat deel 2 ervan gebakken heeft.

Misschien dat ik er nog ooit een 5 voor ga geven ipv 6. Over tijd zullen alle goede dingen waarschijnlijk wegzakken terwijl ik me dan alleen nog de slechte dingen zal onthouden.
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (84) « First ... « 81 82 [83] 84 »

More topics from this board

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

254 by sandshark »»
Apr 17, 2:52 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Felicitatietopic ;D * Gefeliciteerd HAAMC, bestaat al 8 jaar en still growing!*! ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Mar 5, 2014

1082 by 88Cinthia88 »»
May 14, 2022 1:20 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login