Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (2) « 1 [2]
Dec 27, 2014 10:39 AM

Offline
Dec 2013
29
Hej!
Nazywam się Natasza, mam aktualnie 15 wiosen na karku i mieszkam w Niemczech od dwóch lat. Anime nałogowo oglądam z 2 lata, ale wcześniej też zdarzało mi się coś obejrzeć ^^.
[/url]
Jan 6, 2015 7:47 AM
Offline
Dec 2014
8
Cześć!

Patrząc po ostatnich postach to widzę, że podbijam średnią wiekową swoim (już prawie) ćwierćwieczem ;D
Pochodzę z Lubelszczyzny a obecnie studiuje w Poznaniu. Przez ostatnich kilka lat tułałem się po świecie mieszkając w Lublinie, Wrocławiu, Londynie. Z zawodu jestem skrzypkiem i marzę o wyjeździe z orkiestrą na tournee po azji :D

Najważniejsze anime dla mnie to:Cowboy Bebop, Ghost in the Shell, Fullmetal Alchemist:Brotherhood, Death Note

Gdyby znalazł się ktoś z Poznania to z chęcią się umówię na piwko ;)
"I think it's time to blow this scene. Get everybody and the stuff together. Ok, three, two, one let's jam."
Apr 8, 2015 12:13 PM

Offline
Dec 2012
11
Siemka wszystkim :D

Jestem Łukasz i mam 21 lat :D Pochodzę z samego centrum Bieszczad, z Majdanu, 7 km od granicy z Słowacją :P Obecnie studiuje (studiuje, a nie, że sie uczę xD) w Rzeszowie :P Interesuje się wieloma rzeczami, głównie sportem i oczywiście, anime, jakoś nie mogę wybierać między tymi dwiema rzeczami xD Lubię jeszcze motoryzacje, czasami porysować i słuchać muzyki :P Co do anime, to siedze w tym 2 lata, więc dosyć krótko jak na razie :D

Z chęcią mogę podać z kimś z Rzeszowa, jakby się chętni znaleźli ;)
Apr 9, 2015 7:41 AM

Offline
Mar 2015
122
Hallo Wszystkim ( ͡º ͜ʖ ͡º)