Nisam gledao Hokuto no Ken :( Durarara je i meni bio naporan anime, ali likovi su zakon. Nekako je cijelo vrijeme bilo naporno i onda pred kraj arca, zadnje dvije epizode bi bile toliko kul da bi popravile cjelokupan dojam o anmeu. Da, šteta za prijevoda Slam Dunka, ali i bez prijevoda.. :)
Ako ti se tako jako svidio GTO, onda moraš pogledati Slam Dunk. Jeste da je Anime o sportu, ali Sakuragi je još gori od onizuke. Ima tamo i tučnjava i gangstera i svega pomalo. A kažem, Sakuragi je još veći car od GTO. Slam Dunk je meni najsmješniji anime ikad. Vidit ćeš koliko humora tamo ima, a sličan je onom iz GTO. I naravno, oldschool je.
Bitno da je zabavan.
A, meni je ok. Naterao me je da nabavim Guild wars 2, lol. Nije najbolji anime ikada, moglo je i bolje, ali ako voliš (mmo)rpg igre verovatno će ti se dopasti. Ima svega, romanse, akcije, komedije, ali najveća mana mu je to što se mnogo toga što se desilo ne prikazuje. :>
Meni se recimo bilo koji sportski anime gleda u cugu. :D Npr. Giant Killing, ako voliš fudbal. No, da li pod anime koji se gleda u cugu smatraš nešto što se lako gleda ili nešto što te vuče da gledaš? Ako je ovo drugo, probaj Steins;Gate, garantujem ti da se nećeš pokajati sa njim. :D
Nemoguće, znam da sam toliko otprilike imao pre godinu i po dana. Ne sećam se koji mi je bio 400. anime, ali 300. mi je bio Akira 4. februar 2011.
UBW je zbrzan, možda ti se dopadne, možda ne. Ali siguran sam da će ti FZ u najmanju ruku biti solidan.
Pa ne znam kad si mi poslednji put pogledao listu, ako je bilo pre više od godinu dana onda jesam imao 100 manje. XD
U poslednje vreme nisam mnogo gledao. Od početka škole odgledao drugu polovinu Beelzebuba (30-ak epizoda, a počeo sam da ga gledam krajem avgusta), poslednjih 30-ak epizoda Yu Yu Hakusho, Karigurashi no Arriety (dugometražni film), 15 ep. Sword art Online, završio Hanasaku Iroha (gledao skoro mesec i po) i juče sam počeo Kuroko no Basket, kako stvari stoje brzo ću ga završiti. :D
Fate Zero je mnogo mnogo bolji i ima mnogo bolje likove. :>
Rider iz Fate Zero >>>>> Archer iz FSN samo tako. :P
A mogao bi da probaš Unlimited Blade Works film. Tu se otkriva ko je Arčer, a i Širo je mnogo kul u filmu.
All Comments (90) Comments
Ti?
Nego tražih ljudi iz Crne Gore na ovaj sajt i iznenadih se kolko nas ima :D
Nice to meet you.
Davno xD
I još nisam mogao čekati nove epizode, pa sam počeo i mangu pratiti.
Sad mi je žao što sam sve na brzinu pregledao
Aham, to je jedina stvar koju gledam, osim naravno praćenja ongoing stvari
I za sada mi je super :D
A za AO.., to kad pogledam OP :P
A, meni je ok. Naterao me je da nabavim Guild wars 2, lol. Nije najbolji anime ikada, moglo je i bolje, ali ako voliš (mmo)rpg igre verovatno će ti se dopasti. Ima svega, romanse, akcije, komedije, ali najveća mana mu je to što se mnogo toga što se desilo ne prikazuje. :>
Meni se recimo bilo koji sportski anime gleda u cugu. :D Npr. Giant Killing, ako voliš fudbal. No, da li pod anime koji se gleda u cugu smatraš nešto što se lako gleda ili nešto što te vuče da gledaš? Ako je ovo drugo, probaj Steins;Gate, garantujem ti da se nećeš pokajati sa njim. :D
Nemoguće, znam da sam toliko otprilike imao pre godinu i po dana. Ne sećam se koji mi je bio 400. anime, ali 300. mi je bio Akira 4. februar 2011.
Pa ne znam kad si mi poslednji put pogledao listu, ako je bilo pre više od godinu dana onda jesam imao 100 manje. XD
U poslednje vreme nisam mnogo gledao. Od početka škole odgledao drugu polovinu Beelzebuba (30-ak epizoda, a počeo sam da ga gledam krajem avgusta), poslednjih 30-ak epizoda Yu Yu Hakusho, Karigurashi no Arriety (dugometražni film), 15 ep. Sword art Online, završio Hanasaku Iroha (gledao skoro mesec i po) i juče sam počeo Kuroko no Basket, kako stvari stoje brzo ću ga završiti. :D
Rider iz Fate Zero >>>>> Archer iz FSN samo tako. :P
A mogao bi da probaš Unlimited Blade Works film. Tu se otkriva ko je Arčer, a i Širo je mnogo kul u filmu.
-> Stavlja Arčera na profilnoj
VELE
Obavezno gledaj Fate/Zero.