Favorite Anime:
K-On! series
Clannad series
Gintama series
Shingeki no Kyojin series
Monogatari series
=
Favorite Characters:
Guts from Kenpuu Denki Berserk
Nikaidou from Dorohedoro
Faye Valentine from Cowboy Bebop
Sachi Nanjou from Goodnight Punpun
Asuka Langley Souryuu from Neon Genesis Evangelion
Yui Hirasawa and Mio Akiyama from K-On!
Lelouch Lamperouge from Code Geass
Levi from Shingeki no Kyojin
Itachi Uchiha and Kakashi Hatake from Naruto
All Comments (76) Comments
you're welcome! And thank you for accepting :>
که طبیعیه چون اکثرا یک کلیشه رو دنبال میکنن
میشه گفت تنها شوننی که کلیشه ای نبود هانتر هانتر بود که مورد علاقه ی منم هست
اینکه از ادامه ی جوجو خوشت نیومده هم دیگه سلیقه ایه هه هه
من دوسش داشتم
خب پارت اول و دوم جوجو خیلییی اپیک بود. جوجو هرچی میره جلوتر هی خلاقانه تر میشه ولی
اون اولاش حالت کلاسیک طوری خودشو داره
بنظر میاد که مانگاشو خوندی
حتما به انیمش یه سری بزن=)
مرسی که قبول کردی ^^
آره من پارت یک و دو رو خیلی دوست داشتم مخصوصا پارت دو :)
ولی اگه بخوام بگم پارت مورد علاقم کدومه میگم پارت 2 و 4
البته جوجو کلا خیلی خوبه
تو هم نانا فنی مگه نه؟؟
ممنون که قبول کردید
خواهش میکنم
Totsukuni no shoujo one of the greatest manga i ever read . awesome parade of sad dark story about lost girl with strange man take care of her + some mystery .
.من دوستش دارم. مسائلِ شخصیت اصلیش برام جالبه. سبکِ تصویرگریش رو جذاب بود
.برام تجربهی نسبتا جدیدی بود (البته این جدید بودنش شاید به خودیِ خود نقطهی قوت نباشه)+
.روند کلی داستان هم همونیه که تا قسمت 5 دیدی
انقد کامنت زیاد بود گم شده بین شون مث اینکه
من راستش انیمه رو دیدم
مانگا رو از پارت ۵ ب بعد خوندم
ب شما هم پیشنهاد میدم اول بری سمت انیمه چون ی سری چیزارو بهتر کردن
درک استند ها داخل انیمه خیلی راحت تره
خواهش میکنم