Jest taki anime, może nie dokładnie z typu H2O jednak bym ci go polecił, Blood+. A jeśli nie to może True Tears? (sorka jeśli oglądałeś nie lookałem listy tak dokładnie)
Hmm .... jak narazie to moim faworytem jest Toradora! tak więc mogę ci ja z czystym sumieniem polecić ... Hmmm ... może jeszcze podstawą komedyjek jest chyba School Rumble tak więc mogę go też polecić , Spice & Wolf - też fajne , ni to komedia ni to romans ale coś z obu gatunków ma ( no i oczywiście genialną Horo ^^ ) . Kolejnym może być Marcoss Frontier taka space opera ale z duża dawką komedii i Love Love no i jeszcze Love Hina love love bardziej nastawione na komedie ... Tutaj też mogę polecić Melancholy of Haruhi Suzumyia ( widzę że nie oglądałeś ^^' ) może nie należy do gatunku tego jaki cie interesuje , chociaż romans tu występuje . Anime jest strasznie pokręcone ( odcinki są nie po kolei ale według mnie to genialny zabieg czyniący serial jeszcze bardziej ... pokręcony ) , śmieszne , grafikę i kreskę ma przecudna , główna bohaterka jest chyba jedną z kultowych postaci w historii anime . Widzę że Clannada masz zaliczonego , tak więc przy MoHS będziesz czuł się jak w domu , dlatego że jest to anime z tej samej stajni ...
Widzę że mój nie dobry kumpel Katuss nie pomógł . Tak więc wchodzisz przez "edit my profile " pod zdjęciem tam dalej "forum settings" później jak po sznurku dodajesz jpg'a , gifka ^^ .... pzdr
All Comments (4) Comments
ef - a tale of memories
ef - a tale of melodies
A do tego jeszcze:
School Days
Kimi kiss - choć to najmniej.