hello! I'm Josh.
I really like watching animes specially when I have some free time over. My favs for now is probably Gintama, GuP, Love Live and some more. When I am not watching any anime I just lurk around on the news section on MAL, reading manga & some weather sites.
You might think that this is so boring or something but I really enjoy doing these stuff daily. anyways, this should be enough for me for now. :)
|
All Comments (17) Comments
Göteborg-trakten, du?
För det mesta humorn. Är nog en av de bästa komedierna jag har sett, om inte den bästa ;) själv?
Haha trevligt :) Precis, gillar dem serier väldigt mycket!
Allt är bra med mig annars, hur är allt med dig? :) <3
Jag förstår! Huvudsaken är att man trivs med sina kollegor! :) Ja, vill verkligen till Japan! Okej men det är ju bara att börja, om man har det intresset! :D Gick Japanska i gymnasiet sen så köpte jag böcker senare som jag har här hemma :)
Ahaa va kul! Bara varit på Liseberg en gång faktiskt.. skulle vara kul att åka dit igen! :)<3
Aha lät intressant! trivs du? :)
Jag jobbar på museum men ska börja plugga inom snar framtid. Vill även studera i Japan senare! Vore awesome! :D Annars gör ja inte så mycket, umgås med vänner och det som ja brukar göra hemma, som jag sa tidigare :) Vad brukar du göra annars då, förutom att jobba och kolla anime? :P <3
Ja men precis. Ahaa i see! Vad jobbar du med då? Om man får fråga såklart :) <3
Jasså haha, jobbigt de där när man är för trött men ändå vill göra nånting xD Jasså! Varför måste du upp så tidigt? <3
Just nu kollar jag på 6an, apornas planet - uppgörelsen eller vad den heter :P Vad gör du själv? :)
Jajamensan! Dom är en av mina favisar helt klart! :D Älskar Durarara! Izaya är då min favorit karaktär! :P Men älskar Shizuo också.. älskar deras "spel" tillsammans haha, det är de som får serien att bli awesome tycker jag :P hehe. Vilken är din favorit karaktär i Durarara? :)
Rurouni Kenshin är ju awesome! Sen Nobunaga concerto är en av mina favoriter.. Hana yori dango, kaito yamaneko, pin to kona, Bloody monday, nobota wo produce, five to nine, my boss my hero, tiger & dragon, densha otoko, rich man poor woman,
Tenno no Ryoriban - (sann historia) är några :P :)