Skrinkle's Profile


Anime Stats
Days: 22.2
Mean Score: 7.37
  • Total Entries63
  • Rewatched4
  • Episodes1,288
Anime History Last Anime Updates
Air Gear
Air Gear
Feb 10, 2009 12:02 PM
Plan to Watch · Scored -
Jan 20, 2009 1:24 PM
Plan to Watch · Scored -
Aug 4, 2008 10:32 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 8.3
Mean Score: 6.83
  • Total Entries62
  • Reread0
  • Chapters752
  • Volumes166
Manga History Last Manga Updates
Paradise Kiss
Paradise Kiss
Sep 13, 2008 5:43 PM
Completed 48/48 · Scored 10
Asian Beat
Asian Beat
Aug 27, 2008 5:22 PM
Completed 4/4 · Scored -
Aug 27, 2008 2:45 PM
Completed 5/5 · Scored 8


All Comments (202) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
mcpaustin90 Sep 11, 2009 12:54 PM
Hey, What's going on? How's school?
xXnagashiXx Jul 4, 2009 12:25 AM
eww suzaku XD

lelouch >
mcpaustin90 Mar 15, 2009 5:23 PM
Hey, Did our compatible go up?
Unsightly Mar 12, 2009 5:01 AM
re-adding u cuz mal crashed -_-
IMAElectroGirl Mar 9, 2009 9:10 AM
I natasha and I cant believe it snowed in alabama though... xDD

Are you coming for spring break? :D
FreedomWingz Mar 6, 2009 7:52 PM
True true, we don't want to appear like TOTAL creeps to everyone out there >.>

Aww~~ Well there's still next year, and the year after that! I don't think I'll be as big of a fangirl of DBSK as I am now in say...5 years but they'll always have a special place in my heart~ XD;; I really want to learn Korean too..But it seems so hard.. Because for Japanese, if you look at the romanji you can kind of say it but for korean the pronunciation is totally different @___@;;

True~~ <33 Even if he acts like the most mature one out of all them~ x3
SamDTang Mar 2, 2009 10:11 PM
Sorry about the late reply.

I think it's Anime Matsuri.

Yup, Davion and I are good friends :)

So hows college life?
Unsightly Mar 2, 2009 4:59 PM
i m good i am good!

u hv been busy ne? o-o

OH MY GOSH! >:[ tht sucks D:
wow thts not nice D:

lets go kill the man XD
FreedomWingz Feb 21, 2009 11:34 AM
Well we're all crazy little people inside~ :3 Some just choose to show it more than others. Besides, I'm sure they have even crazier fangirls in Korean xD
Yeah and at the end, throw in 사랑해 (sarang hae) x3

And he'll always be the littest~ And most huggable (in my opinion <3)
IMAElectroGirl Feb 20, 2009 5:23 PM
Aww, poor no-life-outside-of-school-anne. xD
o: Sweet! I want a bunch of new posters... 8D Idk where i'd put them though. xDD

I've been good, I just finished 2 cosplays, and im already planning out all the rest of mine for the year! I think im not gonna do anymore boy cosplays though, im gonna stick to girls with big tits. xD that are awesome; that has to be a quality. lol
YES WE SHOULDDDD. : D You and me and natasha~ It will be fun.
Unsightly Feb 20, 2009 1:26 PM
well tht is too bad...hehe =D

xD jk :P

we shud!!!!! =D
we shud totally do tht! lol changmin knws how to read english xD lmao i think OR we could just write it in korean =D
and be all like.....I LOVE U!!! >:00 xD

omg zen-chan O_o
today i got into a car accident D:
FreedomWingz Feb 18, 2009 7:39 PM
XDD I suggest you go for the cool Korean friend, then at least you know them and hopefully they won't write anythings wrong... >.>
And make the envelope all pretty and decorative, they like unique letters~ x3

Aww..Well use simple words them? xP

Happy Birthday Changminnie~~ <33
IMAElectroGirl Feb 18, 2009 5:53 PM
Haha, true~

Ah, I see I see... o:

So how has life been outside of school? Or is there a life outside of school? haha.
Unsightly Feb 18, 2009 5:02 AM
aww! O_O
watch out zen-chan xD when u r sleeping at night i shall sneak into ur house like a ninja AND STEAL UR MOMIJI DOLLS!!! <3333
xD u can do it =P

hehe! ya the second is my fav too i forgot to put my name on it tho D:
i wonder what he did for his birthday
i get soo sad becuz i really want to wish him a happy birthday but i cnt and he doesnt evn knw i exist T_T
SamDTang Feb 17, 2009 8:07 PM
T.T that is scary.

Well I just heard he's a pervert so I am like keep your hands off my girl >:0

Lol, Rachel and Mary lu lu was fan girling for Miyavi since he is coming for the Easter weekend con.
Do you know Davion Sauls? lol.

I wish they have dbsk stuff :/ DBSK > JAPAN MUHAHAHAHAHAH

Have you heard of Ft island's new single?