Evo jedna zanimljiva tema da malo ozivim klub.
Soundtracku(i opcenito cijeloj zvucnoj kulisi) se,za razliku od animacije,radnje,likova itd.,cesto ne pridodaje dovoljno paznje iako je on jednako bitan za stvaranje odlicnog Animea.Zamislite samo kako bi izgledale neke od najboljih borbi u shounenu(ili opecnito nekom odlicnom trenutku u animeu) bez glazbe da ju pokriva.Openinzima se,s druge strane, pridodaje više pažnje jer smo ih prakticni forsirani pogledati barem jednom i od nas ne traze neko razmisljanje pa im posvecujemo više pažnje(a i u prosjeku traju 1,5 min)
Ono sto bi htio cuti su vasi najdrazi anime OST-jevi i Openinzi zasto bas oni (koliko hocete,ne morate radit listu i ne morate ni priblizo puno ko sto sam ja :D)
moji najdrazi OST-jevi (ne po redoslijedu) su :
1. Berserk (Berserkov OST je jedan od najvecih razloga zasto je Breserk jedan od naj-epic animea ikad,HAI FORCES)
2. Neon Genesis Evangelion (pola bitnih scena u Evangelionu nebi bile toliko emocionalno snažne da nisu potpomognute cuvenim zborom i ostalim fantasticnim skladbama)
3. Guilty Crown (jedne od najboljih samostalnih skladni koje sam cuo u OST-u sa kombinacijama elektronike,βίος)
4. Cowboy Bebop (najbolji uradak od Yoko Kanno,prakticki benchmark za fantastican soundrack,jazz elementi,Tank)
5. Darker than Black (Industrial metal u kombinaciji sa klasicnim orkestrom,bluesom i cime sve ne,Yoko Kanno)
6. Kara no Kyoukai (najbolji uradak najbolje anime skladateljice Yuki Kajiura-e)
7. Fairy Tail (definitivno moj najdrazi soundtrack,symphonic folk metal odlicnim temama,dragonslayer,Erza's theme)
8. Fullmetal Alchemist (prepun skladbi kojih cu se jako dugo sjecati,Brother,Beaming Sunlight,Way home itd.)
9. Spice and Wolf (predivna opustajuca glazba)
10. Beck (dub verzija)
i jos odlicnih OST-jeva - Baccano,Fate/Zero,Eureka Seven itd.
moji najdrazi openinzi (ajd po redoslijedu):
1. Spice and Wolf 1. op
2. Svih 5 od FMA-B
3. Fate/Zero 1. op
4. Mirai Nikki oba 2.
5. Serial Experiments Lain
6. Ergo Proxy
7. Death Note 2. op
8. Zetsuen no Tempest 1. op
9. Psycho-pass oba 2.
10. Kuroko no Basket (2 sezona) 1. op
11.Attack on Titan oba 2.
12. Eureka 7 1. i 2. op.
13. Deadman Wonderland 1. op
14. Monster
a ovo je posebna kategorija :D https://www.youtube.com/watch?v=sn8mGbLpjA4
evo zato sto mi se jos da pisat :D
najbolji openinzi od od big 3:
Bleach (vecina je odlicna,ide 13 pa 12,3,9)
Naruto Shippuden(9)
One Piece (11 pa 2)
|