Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (65) « First ... « 6 7 [8] 9 10 » ... Last »
Feb 20, 2014 6:42 AM

Nov 2013
4055
We hadden er eerst problemen over enz, maar veranderen is niet zo moeilijk. Je hoefd alleen maar je kaarten te zoeken :/ (maar ik snap heus wel dat je niet opnieuw wilt beginnen)

Feb 20, 2014 6:43 AM

May 2013
4299
uhm je kunt de ydk bestanden van ygopro naar devpro doen dus wrm niet andersom?
decks is dus geen probleem
interface van ygopro is ook simpeler
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Feb 20, 2014 6:44 AM

Dec 2009
2378
zeod said:
We hadden er eerst problemen over enz, maar veranderen is niet zo moeilijk. Je hoefd alleen maar je kaarten te zoeken :/ (maar ik snap heus wel dat je niet opnieuw wilt beginnen)

Ik denk er over na, maar voor nu ben i kwel tevreden met devpro. Ik laat het je weten als ik ook op die andere YGO programma speel.
Feb 20, 2014 6:45 AM

Dec 2009
2378
SethFromTheWest said:
uhm je kunt de ydk bestanden van ygopro naar devpro doen dus wrm niet andersom?
decks is dus geen probleem
interface van ygopro is ook simpeler

Qua decks maakt het me niks uit, ik maak de deck van devpro dan gewoon na, als het nodig.
Feb 21, 2014 4:36 AM

Feb 2011
10105
Ben nu Amnesia: The Dark Descend aan het "spelen".
Ik zit met de files te kloten omdat ik me verveel, lol.
Feb 26, 2014 2:49 AM

Dec 2013
2141
Eind maart komt dit spel uit en die ga ik kopen zijn andere mensen nog van plan om deze te gaan kopen?
Gameplay trailer
https://www.youtube.com/watch?v=XD9JPHmu_cU

Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=Ywm_mn42DbE
LeverusFeb 26, 2014 2:52 AM
Feb 26, 2014 2:53 AM

Nov 2013
8743
nope, maar tis wel geniaal
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Feb 26, 2014 3:01 AM

Feb 2011
10105
Ik ga het niet kopen nee. Enigste game die ik nu absoluut wil hebben is Thief.
Maaaaaar mijn PC kan het niet runnen omdat het 4GB RAM nodig heeft :/
Feb 26, 2014 3:18 AM

Oct 2011
2296
Op dit moment speel ik vooral Bayonetta (360), een Dynasty Warriors type game (ik onthou de de titel nooit) (360) en ben ik bezig met Unreal Tournament (360).

Op mijn Wii speel ik momenteel Bomberman 5 (SNES). Ik heb emulators op de Wii :)

En op mijn to-do list heb ik Dark Souls, iets wat ik al superlang loop uit te stellen.
Feb 26, 2014 3:38 AM

Nov 2013
8743
Moet pokemon emerald nog ff uitspelen, paar yu-gi-oh fames en final Fantasy op psp. Thank god heb ik vakantie
Feb 26, 2014 4:02 AM

Feb 2011
10105
Ik ga binnenkort weer is een keer naar Foregames, kijken of ze nog leuke SNES en Mega Drive ze nu hebben.

Ik kan ook wel een nieuwe Wii U game gebruiken zoals Mario 3D World maar die is nog zo duur :(
Feb 26, 2014 4:09 AM

Aug 2013
1163
PirateBunnii said:
Op dit moment speel ik vooral Bayonetta (360), een Dynasty Warriors type game (ik onthou de de titel nooit) (360) en ben ik bezig met Unreal Tournament (360).

Op mijn Wii speel ik momenteel Bomberman 5 (SNES). Ik heb emulators op de Wii :)

En op mijn to-do list heb ik Dark Souls, iets wat ik al superlang loop uit te stellen.

Met die Dynasty Warrior-type game... bedoel je Ninety-Nine-Nights misschien?
Oh en... kijk er niet raar op als je Dark Souls ragequit. Ik ben ongeveer op 10% van het spel, het is gewoon niet eerlijk meer...
Feb 26, 2014 4:10 AM

Oct 2013
682
Feb 26, 2014 4:15 AM

Mar 2010
5225
Helemaal into fire emblem: radiant dawn op de wii

Maar zit momenteel vast -_- en dus 10x hetzelfde lvl helaas

Ook Catherine op de xbox maar daar heb ik ff een break genomen omdat je na tijdje scheel wordt van al die puzzels xp moet nog maar 2/8 endings dus

Heb ook andere fire emblem games gehunt
Heb vandaag het spel shadow dragon voor de ds gekocht voor 25,- compleet

En gamecube path of radience ;)

Verder op zoek naar de 3ds XL fire emblem editie maar nogal hard to get :( dus ik overweeg de animal crossing 3ds XL not sure..
Feb 26, 2014 4:16 AM

Mar 2010
5225
PirateBunnii said:

Dynasty warriors ken ik :D hebik nog op de gameboy haha XD kwam na tijdje niet meer verder lol was denk ik nog te jong
Feb 26, 2014 4:19 AM

Aug 2013
1163
DaBase333 said:
http://fenglee.com/game/aog/

Hell yeah.

Ik weet het, dit het beste ooit gemaakt.

Dit is alleen een beetje jammerlijk...
http://www.youtube.com/watch?v=9xiPBCTg1zI
Feb 26, 2014 4:20 AM

Feb 2011
10105
Ik heb nog nooit Fire Emblem gespeeld :(

Ik heb 1 Dynasty Warriors game, Dynasty Warriors Gundam 3. Geweldige game en vooral de combat is zo over de top cool. Heb er al 53 uur op staan en nog steeds de story niet uitgespeeld.
morshuwarriorFeb 26, 2014 5:20 AM
Feb 26, 2014 4:31 AM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Ik heb nog nooit Fire Emblem gespeeld :(

Ik heb 1 Dynasty Warriors game, Dynasty Warriors Gundam 3. Geweldige game en vooral de combat is zo over de top cool. Heb er al 53 uur op staan en nog steeds de sotry niet uitgespeeld.

Wow probeer er eentje uit vrijwel op elke nintendo console te spelen

Er is een wii versie, nintendo ds en 3ds versie (3ds is vrij recent) gamecube versie bijv x3

Ook een aanrader inhorror genre: project zero

Is op de oude xbox (geen 360) en ps2 en recentelijk op de wii

Hebem op de ps2 gespeeld ga nu over op de wii
Feb 26, 2014 4:37 AM

Jun 2013
185
Ik hoor veel mensen over Fire Emblem, maar ik kende het helemaal niet...
Verder zit ik ook te wachten op Thief, maar zeker ook Watch Dogs, sinds die zo lang is uitgesteld.
Ik ben bezig met Dark Souls. Het eerste level is zo simpel en de tweede ook, maar na die draak werd ik overwhelmed door vijanden (ongeveer 40). Dus na enkele doden, natuurlijk geragequit.
Ik blijf Skyrim en L4D2 spelen (merendeels voor de grappige mods) en ben nooit, bij beide spellen, toegekomen aan de main story. Zelfs met Skyrim ben ik nu pas bij het stuk dat je volledig Fus Ro Dah leert. Ik heb teveel plezier en maak me totaal niet druk om de main story.
Als er verder RPG's zijn die mensen me kunnen aanbevelen. Bijvoorbeeld voor de GBA, DS of PSP, dan zijn die graag welkom. Het liefst iets wat een beetje lijkt op Disgaea, als men die kent. Ik had een verslaving daarvan op de PS2 en heb hem nu ook voor de PSP.
Verder een vraagje of iemand de PS2 game kent Champions of Norrath? Dat speelde ik altijd met mijn broers. Natuurlijk ruzie om items :P Maar iemand die dat kent?
Feb 26, 2014 4:37 AM

Feb 2011
10105
Dan zal ik voor Fire Emblem op de gamecube gaan. Gamecube blijft mijn favoriet <3
Heb ook geen 3DS en het bovenste scherm van mijn DS (eigenlijk van m'n zusje geweest) is kapot.
Feb 26, 2014 4:41 AM

Feb 2011
10105
Darulos said:
Ik hoor veel mensen over Fire Emblem, maar ik kende het helemaal niet...
Verder zit ik ook te wachten op Thief, maar zeker ook Watch Dogs, sinds die zo lang is uitgesteld.
Ik ben bezig met Dark Souls. Het eerste level is zo simpel en de tweede ook, maar na die draak werd ik overwhelmed door vijanden (ongeveer 40). Dus na enkele doden, natuurlijk geragequit.
Ik blijf Skyrim en L4D2 spelen (merendeels voor de grappige mods) en ben nooit, bij beide spellen, toegekomen aan de main story. Zelfs met Skyrim ben ik nu pas bij het stuk dat je volledig Fus Ro Dah leert. Ik heb teveel plezier en maak me totaal niet druk om de main story.
Als er verder RPG's zijn die mensen me kunnen aanbevelen. Bijvoorbeeld voor de GBA, DS of PSP, dan zijn die graag welkom. Het liefst iets wat een beetje lijkt op Disgaea, als men die kent. Ik had een verslaving daarvan op de PS2 en heb hem nu ook voor de PSP.
Verder een vraagje of iemand de PS2 game kent Champions of Norrath? Dat speelde ik altijd met mijn broers. Natuurlijk ruzie om items :P Maar iemand die dat kent?
Ik wil ook HEEL graag Thief hebben. Maar ik wil het op PC hebben en de mijne is toch echt outdated en kan het spel niet afspelen. 4GB RAM minimum is helaas al te veel voor de mijne.
Dat doe ik bij L4D2 ook, gewoon rondkloten met mods in plaats van het spel serieus spelen, lol.

Champions of Norrath ken ik niet. Ik speelde vroeger ook weinig PS2, was meer een Nintendo fanboy (nog steeds).
Feb 26, 2014 5:11 AM

Oct 2011
2296
Wat betreft Dynasty Warriors ben ik ook wel benieuwd naar de Zelda Dynasty Warriors die in de maak is.

Ik heb ook nog Gundam Dynasty Warriors liggen, niet een al te goede game maar ik heb een zwak voor mecha's.
Feb 26, 2014 5:24 AM

Feb 2011
10105
PirateBunnii said:
Wat betreft Dynasty Warriors ben ik ook wel benieuwd naar de Zelda Dynasty Warriors die in de maak is.
Ik wil echt heel graag zien hoe die wordt, ik heb er vertrouwen in. Ben ook natuurlijk blij omdat ik dan een nieuwe Wii U game heb, want ja, die heeft veel te weinig.

Ik heb ook geen geduld voor als eindelijk een nieuwe Zelda game uitkomt dus Zelda Dynasty Warriors lijkt me wel een goed tussendoortje.
Feb 26, 2014 5:44 AM

Aug 2013
1163
Ik heb een neutrale mening over de Zelda Dysnasty Warriors. Het lijkt me aan de ene kant leuk aangezien dit weer eens iets anders is, maar aan de andere kant hou ik nog steeds van die goede oude zelda-stijl. Het lijkt wel alsof Nintendo dacht: "Jongens, we zijn te lang met die standaard Zelda troep bezig, ik wil iets anders proberen". Dit is een gigantisch risico voor het bedrijf: Of het wordt een succes en iedereen heeft een rede om een Wii U te kopen, of het flopt en de Wii U wordt nog steeds niet verkocht.
Feb 26, 2014 5:47 AM

Feb 2011
10105
Het mooie is dat in Japan Zelda Dynasty Warriors nual 1 van de meest gewilde games is. Dat is al goed nieuws. En hey, Zelda heeft al meer spin-offs gehad dus nog eentje is helemaal niet erg.
Ik heb Link's Crossbow Training en die vind ik leuk om te spelen.

Of het de Wii U gaat helpen dat weet ik niet zeker, maar dat zou wel geweldig zijn.
Ik ben zelf enorm trots dat ik een Wii U heb in plaats van een Xbox One of PS4.
Feb 26, 2014 5:51 AM

Oct 2011
2296
Ik vind alles leuk, dus ook XBox en Playstation (en PC). Al heb ik wel een zwak voor Nintendo, ik ben opgegroeid met de NES en tot de dag van vandaag heb speel ik er nog steeds op. Wat dat betreft vind ik het wel ironisch dat mijn 22 jaar oude NES het nog doet (al heeft het wel zijn kuurtjes) en dat er dan dingen zijn zoals een RROD 360.
Feb 26, 2014 5:59 AM

Feb 2011
10105
Ik vind ook alles wel leuk, PC, Playstation en zelfs Sega. Ik heb nog nooit een Xbox gehad dus dat weet ik niet. Helaas vind ik de Xbox One en PS4 gewoon niet het geld waard maar de Wii U wel.

Ik ben vooral opgegroeid met Gameboy Color (die werkt nog steeds na 16 jaar) en de Gamecube, wat is en blijft mijn favoriete console.

Voor de rest heb ik nog een Sega Master System II (van m'n vader geweest), Sega Mega Drive, Wii, PS2, PS3, SNES en een "het-verbijsterd-me-dat-ie-nog-werkt" Phillips CD-I met ook een bepaald legendarische slechte game erop.
Feb 26, 2014 6:04 AM

Oct 2011
2296
Haaa ik heb ook nog een werkende CD-I met iets van 34 games (incl. 2 Zelda games), wat een shitty ding zeg :')

Ik vind tot nu toe eigenlijk alle next gen consoles nog niet echt mijn geld waard. Ik heb dus ook nog geen Wii U, al weet ik wel vrijwel zeker dat ik het uiteindelijk wel ga kopen. Ik wacht gewoon altijd op een paar games die ik gewoon MOET hebben, zoals o.a. Zelda, Smash en Metroid. Dan zijn er hopelijk ook wat pricedrpos geweest voor de Wii U of dan kan ik het misschien wel weer tweedehands oververkopen.
Feb 26, 2014 6:16 AM

Dec 2008
1889
Ben momenteel bezig met Valkyria Chronicles (PSP) en heb net Deus Ex Human Revolution opgepikt voor op PS3, ik loop nogal achter qua games xD

Verder ben ik ook opgegroeid met NES/SNES/GC/Sega Mega Drive.
Ik ben een ware RPG'r in hart en nier :)

En voor de ware koopjesjager onder ons check anders op www.budgetgaming.nl
http://www.budgetgaming.nl/nieuws/2997/saturn-3=2-op-games,-muziek-en-blu-rays.html
Saturn 3=2 actie :)

Wieeeeeeee...
Feb 26, 2014 6:16 AM

Feb 2011
10105
Ja, ik heb Wand of Gamelon... Ugh. Ik heb ook Hotel Mario erop, die gaat dan nog wel een beetje.

Tja de Wii U kreeg snel een pricedrop (for obvious reasons) en toen kwam The Wind Waker HD uit met een Zelda Wii U Controller. Die heb ik gekocht en ben er extreem blij mee. The Wind Waker heb ik nu wel 2 keer, maar whatever.
Feb 26, 2014 6:21 AM

Oct 2011
2296
morshuwarrior said:
Ja, ik heb Wand of Gamelon... Ugh. Ik heb ook Hotel Mario erop, die gaat dan nog wel een beetje.

Tja de Wii U kreeg snel een pricedrop (for obvious reasons) en toen kwam The Wind Waker HD uit met een Zelda Wii U Controller. Die heb ik gekocht en ben er extreem blij mee. The Wind Waker heb ik nu wel 2 keer, maar whatever.

De Zelda themed Wii U is inderdaad erg mooi. Die past ook erg goed bij mijn Zelda 3DS (de reguliere, niet de XL). Daar ga ik dan ook naar hunten, en anders ken ik nog wel een vriend die het verkoopt voor de volle prijs (ungh, geef het later gratis aan mij).

Ik heb trouwens ook nog een Sega Mega Drive/Genesis (compleet) maar ik denk dat ik die wel ga verkopen. En daarnaast nog een zooi aan andere consoles/handhelds maar ik heb geen zin om ze allemaal op te noemen.
Feb 26, 2014 6:41 AM

Feb 2011
10105
Die Wii U is inderdaad heel erg mooi. Ik zou best graag de 3DS XL willen van A Link Between Worlds. Die vind ik er geweldig uitzien en natuurlijk wil ik de game ook graag.

Ik kan mezelf niet zover krijgen om ook maar 1 console te verkopen, zelfs niet de dubbele Gamecube (ja heb een witte en zwarte).
Feb 26, 2014 7:09 AM

Oct 2011
2296
Het ligt er aan of ik er echt leuke dingen mee heb gedaan. Ik vind vooral Sonic leuk op de Genesis en de rest niet zo heel bijzonder (daar heb ik dan toch de SNES voor).
Feb 26, 2014 7:16 AM

Feb 2011
10105
Tja ik heb mijn Genesis nu voor ongeveer een jaar en mijn SNES voor bijna een half jaar. Ik heb dus eigenlijk nog maar 2 SNES games (A Link to the Past & Mario All Stars).

Het leuke aan Genesis games vind ik vaak hoe cheesy ze zijn, vooral Last Battle. Die game is een goed voorbeeld voor de term "so bad it's good".
Feb 26, 2014 7:19 AM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Dan zal ik voor Fire Emblem op de gamecube gaan. Gamecube blijft mijn favoriet <3
Heb ook geen 3DS en het bovenste scherm van mijn DS (eigenlijk van m'n zusje geweest) is kapot.

De gamecube fire emblem is wel de duurste en zeldzaamste

Heb er zelf 46 voor neergeteld maar ik kan evt aan nog eentje komen dus als je wilt kan ik je er een voor 46 verkopen ex verzending maarja :3

En kijk op ebay of op marktplaats

Die van de wii is wel te vinden voor 25,- in de gameshop used :3 dat is een mooi prijsje heb ik zelf ook betaald
Feb 26, 2014 7:21 AM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Die Wii U is inderdaad heel erg mooi. Ik zou best graag de 3DS XL willen van A Link Between Worlds. Die vind ik er geweldig uitzien en natuurlijk wil ik de game ook graag.

Ik kan mezelf niet zover krijgen om ook maar 1 console te verkopen, zelfs niet de dubbele Gamecube (ja heb een witte en zwarte).

De 3ds XL is geweldig mijn vriend heeft die, en redelijk makkelijk te vinden dus :3

Ikzelf denk aan animal crossing limited edition of fire emblem LE
Liefst fire emblem maar damn its so rare -_-
Feb 26, 2014 7:22 AM

Mar 2010
5225
Wat is trouwens SNES ? XD
Feb 26, 2014 7:24 AM

Dec 2009
2378
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:

De 3ds XL is geweldig mijn vriend heeft die, en redelijk makkelijk te vinden dus :3

Heb je al gekeken bij NedGame's?
Feb 26, 2014 7:26 AM

Oct 2011
2296
Chloe-tsundere said:

Super Nintendo Entertainment System :)
Feb 26, 2014 7:26 AM

Feb 2011
10105
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:

Heb er zelf 46 voor neergeteld maar ik kan evt aan nog eentje komen dus als je wilt kan ik je er een voor 46 verkopen ex verzending maarja :3

Die van de wii is wel te vinden voor 25,- in de gameshop used :3 dat is een mooi prijsje heb ik zelf ook betaald
Oh ja ik was vergeten dat die zeldzaam is. Tja, dan kan ik nog wel met die van de wii gaan. Foregames heeft die waarschijnlijk wel.

Chloe-tsundere said:
Super Nintendo Entertainment System. De Nintendo console die tussenin de NES en N64 kwam.
Feb 26, 2014 7:28 AM

Dec 2008
1889
Chloe-tsundere said:

Super Nintendo Entertainment System ;) opvolger van de NES

Wieeeeeeee...
Feb 26, 2014 7:36 AM

Aug 2013
1163
Ik denk dat ik ga wachten met een Wii U in huis halen als de nieuwe smash bros uit is. Misschien brengen ze daar een limited edition van uit of iets dergelijks.
Feb 26, 2014 7:37 AM

Mar 2010
5225
VashXTrigun said:
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:

Heb je al gekeken bij NedGame's?

Ja nedgame en gamemania zijn mijn fav winkels dus jep :3 maar bedankt
Feb 26, 2014 7:38 AM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:

Oh ja ik was vergeten dat die zeldzaam is. Tja, dan kan ik nog wel met die van de wii gaan. Foregames heeft die waarschijnlijk wel.

Chloe-tsundere said:
Super Nintendo Entertainment System. De Nintendo console die tussenin de NES en N64 kwam.

Nja als je wat over hebt voor het spel, path of radience heeft de beste reviews ;) dus wel een aanrader :)
Feb 26, 2014 7:38 AM

Mar 2010
5225
Pysonics said:
Chloe-tsundere said:

Super Nintendo Entertainment System ;) opvolger van de NES

Nooit van gehoord wel van de n64 enzo mja xP
Feb 27, 2014 4:23 PM

Feb 2011
10105
Heb net Amnesia: The Dark Descend gespeeld, voor het eerst met headphones...

Never again.
Feb 27, 2014 4:26 PM

Nov 2013
4055
Scared morshu?
You don't like scary games?

Feb 27, 2014 4:33 PM

Feb 2011
10105
Yes, I'm fully capable of admitting that I am indeed scared. Maar het was tijdens het gedeelte in de Storage, wat ik persoonlijk het engste deel vind in de hele game.

Oh ik hou van scary games, vooral zoals Amnesia, atmosferische horror vind ik zooooo goed!
Ik hou gewoon van horror, zelfs al is het (meestal) niet eng :3
Feb 27, 2014 4:34 PM

Nov 2013
8743
Me too bro, me too
Feb 27, 2014 4:49 PM

Nov 2013
4055
Yup, scary games zijn het beste.
Ooit 1 van jullie die nieuwe slender gespeeld 's nachts met geluid?

Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (65) « First ... « 6 7 [8] 9 10 » ... Last »

More topics from this board

» [Game] king/queen of the hill ( 1 2 3 4 )

removed-user - Mar 15, 2014

198 by NickV »»
Jan 5, 4:07 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] -It was a good ride, ladies and gents o7- NEVER FORGET ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9160 by PirateBunnii_exe »»
Jun 3, 2025 1:53 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

93 by BlurredSight »»
Aug 4, 2024 8:51 AM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

255 by sandshark »»
Jul 6, 2024 4:48 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4193 by dino-chan »»
Apr 30, 2024 3:10 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login