Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (111) « First ... « 5 6 [7] 8 9 » ... Last »
Sep 23, 2010 3:22 AM

Offline
Aug 2007
479
Welkom bij Holland's anime and manga club Mark~~!
Beetje laat maar beter dan niet.
Sep 23, 2010 5:56 AM

Offline
Dec 2009
3389
Laat... Maar nog eerder dan mij (-_-')...
Welkom Mark ;P
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Sep 23, 2010 1:28 PM

Offline
Apr 2009
2306
En nog steeds heeft Pan-chan hier niet gepost xD
Ach, dat geeft mij weer uitstel!


Sep 23, 2010 1:32 PM

Offline
Oct 2008
1637
lol


Sep 23, 2010 1:50 PM

Offline
Oct 2008
1637
en nog welkom marc wel beetje laat :S


Sep 26, 2010 5:00 AM

Offline
Jun 2010
2592
*zugt*--'
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Sep 26, 2010 5:07 AM

Offline
Dec 2009
3389
Vikopaulum said:
En nog steeds heeft Pan-chan hier niet gepost xD
Ach, dat geeft mij weer uitstel!

Lafaard =O
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Sep 27, 2010 4:26 AM

Offline
Jun 2010
2592
Chou-chan said:
Vikopaulum said:
En nog steeds heeft Pan-chan hier niet gepost xD
Ach, dat geeft mij weer uitstel!

Lafaard =O

IDD
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Sep 28, 2010 9:47 AM

Offline
Jun 2010
586
Ook maar even voorstellen:

Ik ben Wouter of Nyr en ik woon in Alphen aan den Rijn vlakbij Leiden, 17 jaartjes jong en zit momenteel in mijn zesde jaar op het VWO.

Wat betreft hobby's naast anime en manga, ik speel al 6 jaar akoestische gitaar, zit al weet ik niet hoe veel jaar op dammen (en doe regelmatig aan toernooien/officiële wedstrijden mee) en ik game graag, alhoewel de laatste tijd niet echt meer. Eigenlijk alleen nog maar casual brawl af en toe.

Ik denk dat ik zo genoeg over me heb verteld, right? Ben er nooit zo goed in. :3 Stel gerust vragen als je dat wilt!

Ps. Ik bijt niet. Al kom ik koel over, dan klopt daar niks van. Stiekem ben ik zo'n jongen die geniet van zijn schattige anime en zachtjes squealt bij schattige scenes. Yep, that's me. :3
Sep 28, 2010 10:03 AM

Offline
Oct 2008
1637
Welkom wouter :P


Sep 28, 2010 10:08 AM

Offline
Sep 2010
853
Heey^^ Ik ben Merel, maar online noemt iedereen me Digi, en ik ben 15 jaar.
Mijn hobby's zijn ehm... tekenen, anime kijken (natuurlijk), gamen en mijn grootste hobby is karate ^_^

Verder: Mijn favo anime zijn: Strawberry Panic, Kirepapa, Digimon Frontier, Digimon Xros Wars en Omamori Himari.

Nouja, dat was alles wel denk ik XD Vraag gerust als je nog iets wil weten.
Sep 28, 2010 10:14 AM

Offline
Oct 2008
1637
Welkom merel xD


Sep 28, 2010 10:56 AM

Offline
Apr 2009
2306
Welkom alle twee.
Ik was al even bang toen ik zag dat hier nieuwe posts waren dat Pan zijn stukje geschreven had... Gelukkig was het niet zo. Kan ik ook weer uitstellen hier te posten! ^^


Sep 28, 2010 11:02 AM

Offline
Oct 2008
1637
zelf ik heb he gedaan en ik ben mega lui...


Sep 28, 2010 12:19 PM

Offline
Apr 2010
860
welkom Merel en Wouter ^^
Sep 30, 2010 3:26 AM

Offline
Jun 2010
2592
welkom:P^^

kom op de IRC zou ik zeggen:P^^
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Sep 30, 2010 11:42 AM
Offline
Jul 2018
564134
Welkom Merel en Wouter ^^

Na lange uitstel (tot opluchting van Viko) ga ik me toch nu maar voorstellen >: )

Ik ben Kasper ook al word ik hier altijd pan-chan, pankeki, pannekoek of die ene met dat god complex genoemd (he jb ~_~).....

Ik ben 17 jaar, zit nu in vwo 5 na havo te hebben gedaan. Me hobbys zijn (electrisch)gitaar spelen, gamen, anime kijken, (electrisch)gitaar spelen, manga lezen , in me band spelen, muziek schrijven..... had ik electrisch gitaar spelen al gezecht?

Dat was het denk ik wel en stel gerust nog vragen >;p

ps. Viko ik laat nog wel een keer een foto op het irc zien, zodat jij dat ook moet doen >:D
Sep 30, 2010 11:46 AM

Offline
Oct 2008
1637
haha xD nog welkom Kasper en nu moet viko ook ^^

Pannekoek: Je schreef me naam verkeerd :I
NejiHyugaNLSep 30, 2010 11:52 AM


Sep 30, 2010 11:53 AM

Offline
Oct 2008
1637
Ja sorry een vriend van me heet casper daarom


Sep 30, 2010 11:53 AM

Offline
Oct 2008
421
Welkom Kapsper ben je al lang lid heb je volgens mij nog nooit op irc gezien :p
Sep 30, 2010 11:55 AM
Offline
Jul 2018
564134
Dat zou best kunnen.... ik ben namelijk lid sinds 11 mei 2010...
Sep 30, 2010 4:57 PM

Offline
Jun 2010
2592
Pannekoek said:

Ik ben Kasper ook al word ik hier altijd pan-chan, pankeki, pannekoek of die ene met dat god complex genoemd (he jb ~_~).....


wat het is zo!!!!!:O:O
don't blame me for your idiotic idiocies:O:O
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 1, 2010 6:33 AM

Offline
Apr 2010
860
welkom Kasper ^^ =P

trouwens, ik heb eindelijk me gitaar, fender stratocaster ^^
Oct 1, 2010 8:25 AM

Offline
Apr 2009
2306
*Zucht*
Na het toch een flinke tijd te hebben weten uitstellen moet ik er toch aan geloven... >_<. Redelijk onverwacht ook, aangezien ik niet verwachtte dat Pan zichzelf voor zou stellen TT_TT
Nou, ik ben dus Paul, oftewel Vikopaulum/Viko. (Open deuren intrappen ^^)
Maar goed, hobbies zijn tekenen, anime kijken, manga lezen, gamen (al heb ik daar geen tijd meer voor. Voor de rest ook weinig, maar gamen moet er het meeste aan geloven).
Als je meer wil weten moet je het maar vragen ^^

En die foto zal ook wel weer op zich laten wachten, hoor ^^


Oct 1, 2010 8:32 AM

Offline
Dec 2009
3389
Zie je, je kan het wel (^_^)v
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Oct 1, 2010 8:37 AM

Offline
Oct 2008
1637
welkom paul xD


Oct 1, 2010 8:39 AM

Offline
Dec 2009
3389
Had ji jal een stuk geschreven, Neji-shi?
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Oct 1, 2010 8:42 AM

Offline
Oct 2008
1637
ja ga maar terug had ik gedaan al 1e post en voordat ik op de irc kwam


Oct 1, 2010 8:43 AM
Offline
Jul 2018
564134
Jozu-kun said:
welkom Kasper ^^ =P

trouwens, ik heb eindelijk me gitaar, fender stratocaster ^^


Maar wat voor een fender stratocaster o_0....

Een Squier, Mexicaanse, Japanse (zoals ik heb :3) of een Amerikaanse?
Oct 1, 2010 9:20 AM

Offline
Apr 2009
2306
Chou-chan said:
Zie je, je kan het wel (^_^)v


Heb ik gezegd van niet, dan? :P


Oct 1, 2010 9:24 AM

Offline
Apr 2009
2306
Pannekoek said:
Jozu-kun said:
welkom Kasper ^^ =P

trouwens, ik heb eindelijk me gitaar, fender stratocaster ^^


Maar wat voor een fender stratocaster o_0....

Een Squier, Mexicaanse, Japanse (zoals ik heb :3) of een Amerikaanse?


Wat is btw het verschil?


Oct 1, 2010 3:59 PM

Offline
Jun 2010
2592
Vikopaulum said:
Chou-chan said:
Zie je, je kan het wel (^_^)v


Heb ik gezegd van niet, dan? :P

Chou: nee... maar ik dacht dat er misschieneen reden was waarom je je achter Pan-chan verschool (lafaard... (-_-') )
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 2, 2010 9:51 AM

Offline
Apr 2010
860
Pannekoek said:
Jozu-kun said:
welkom Kasper ^^ =P

trouwens, ik heb eindelijk me gitaar, fender stratocaster ^^


Maar wat voor een fender stratocaster o_0....

Een Squier, Mexicaanse, Japanse (zoals ik heb :3) of een Amerikaanse?


Squier
Oct 5, 2010 3:49 PM

Offline
Jun 2010
281
Ik ben net in deze club maar ik denk ik stel mezelf maar ff voor:)

Ik ben Nick, ik kijk al een paar jaar anime. Me favoriete blijft toch maar Higurashi no naku koro ni(hoewel rei niet zo geweldig was. Ook al was het alleen fan-service):3. Ik lees ook wel eens manga, en ik game heel veel. Met smacht wacht ik tot witch-hunt episode 7 van umineko released(zei die weten waar ik het over heb, ontvangen per direct een koekje:3).
Nou, verder weet ik niks te vertellen.
Oct 6, 2010 12:17 AM

Offline
Sep 2010
78
legomaple said:
Ik ben net in deze club maar ik denk ik stel mezelf maar ff voor:)

Ik ben Nick, ik kijk al een paar jaar anime. Me favoriete blijft toch maar Higurashi no naku koro ni(hoewel rei niet zo geweldig was. Ook al was het alleen fan-service):3. Ik lees ook wel eens manga, en ik game heel veel. Met smacht wacht ik tot witch-hunt episode 7 van umineko released(zei die weten waar ik het over heb, ontvangen per direct een koekje:3).
Nou, verder weet ik niks te vertellen.


Welkom, Nick.
En ik begrijp niet wat je bedoelt, maar ik wil wel een koekje xD


Oct 6, 2010 2:40 AM

Offline
Jun 2010
281
DaphneBAKA said:
legomaple said:
Ik ben net in deze club maar ik denk ik stel mezelf maar ff voor:)

Ik ben Nick, ik kijk al een paar jaar anime. Me favoriete blijft toch maar Higurashi no naku koro ni(hoewel rei niet zo geweldig was. Ook al was het alleen fan-service):3. Ik lees ook wel eens manga, en ik game heel veel. Met smacht wacht ik tot witch-hunt episode 7 van umineko released(zei die weten waar ik het over heb, ontvangen per direct een koekje:3).
Nou, verder weet ik niks te vertellen.


Welkom, Nick.
En ik begrijp niet wat je bedoelt, maar ik wil wel een koekje xD


Hint...witch-hunt.com:3. Nah, het is de translate groep van umineko no naku koro ni visual novel. Oh nu weet je het: *geeft koekje*
Oct 6, 2010 2:41 AM

Offline
Jun 2010
2592
lol in welke zin begrijpen wat je bedoeld??
aangezien ik denk dat ik het begrijp de naam alleen al klinkt heel vet.... "witch-hunt"...
ik bedoel dat moet wel heel epic zijn^^
maar kijkde serrie niet... (kijk alleen dubed en ja met goede rede!!!)
of is dat juist de dubed versie?? want dan snap ik je helemaal en verdien ik zeker een koekje:P^^
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 6, 2010 7:13 AM

Offline
Sep 2010
78
legomaple said:
DaphneBAKA said:
legomaple said:
Ik ben net in deze club maar ik denk ik stel mezelf maar ff voor:)

Ik ben Nick, ik kijk al een paar jaar anime. Me favoriete blijft toch maar Higurashi no naku koro ni(hoewel rei niet zo geweldig was. Ook al was het alleen fan-service):3. Ik lees ook wel eens manga, en ik game heel veel. Met smacht wacht ik tot witch-hunt episode 7 van umineko released(zei die weten waar ik het over heb, ontvangen per direct een koekje:3).
Nou, verder weet ik niks te vertellen.


Welkom, Nick.
En ik begrijp niet wat je bedoelt, maar ik wil wel een koekje xD


Hint...witch-hunt.com:3. Nah, het is de translate groep van umineko no naku koro ni visual novel. Oh nu weet je het: *geeft koekje*


Thanks xD


Oct 6, 2010 3:19 PM

Offline
Jun 2010
2592
legomaple said:

Hint...witch-hunt.com:3. Nah, het is de translate groep van umineko no naku koro ni visual novel. Oh nu weet je het: *geeft koekje*


die siite zijn dus vertalers???
maar goed licht t aan mij of is de site onduidelijk...??
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 7, 2010 1:01 AM

Offline
Oct 2010
1380
hoi, ik ben Eric... en ik heb een probleem... (of zijn dit niet van dat soort groepsgesprekken? XD) en ben ook niet echt verslaafd aan anime dus is dat eigenlijk ook niet nodig :P
dan maar even opnieuw...

hoi, ik ben Eric en op het internet noem ik Musical Memoirs (aangezien ik amateur muziek schrijf en het op het internet plaats), en ik heb blijkbaar al de bijnaam Mume-san gekregen :P
in mijn vrije tijd besteed ik heel veel tijd aan muziek luisteren, piano spelen (pas mee begonnen) en muziek stukken schrijven (de laatste tijd vooral film soundtrack achtige muziek), maar als er een aflevering uit is van een leuke serie dan stop ik haast direct om die aflevering te gaan kijken :P

hoe ik een serie kies om te kijken is soms ook heel willekeurig, soms met een reden zoals de achtergrond muziek die erbij zit (Hans Zimmer is een van de bekende film muziek schrijvers waardoor ik blood+ ben gaan kijken viel uiteindelijk toch wel iets tegen...) en soms zoek ik juist lang durende series op zoals one piece aangezien ik het vaak jammer vind wanneer een goede serie ten einde komt (hoe mooi het einde ook is)
en ik kijk vaak goeie series een 2e keer of vaker (zelfs one piece ga ik nog eens weer helemaal vanaf het begin opnieuw kijken wat met momenteel 469 afleveringen en 10 films wel een tijdje kost om alles door te nemen :P)

hier is voor de geïnteresseerden een link naar mijn amateuristische troep dat ik muziek noem...
http://musical-memoirs.newgrounds.com/
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Oct 7, 2010 2:17 AM

Offline
Dec 2009
3389
Musical-Memoirs said:
hoi, ik ben Eric... en ik heb een probleem... (of zijn dit niet van dat soort groepsgesprekken? XD) en ben ook niet echt verslaafd aan anime dus is dat eigenlijk ook niet nodig :P
dan maar even opnieuw...

hoi, ik ben Eric en op het internet noem ik Musical Memoirs (aangezien ik amateur muziek schrijf en het op het internet plaats), en ik heb blijkbaar al de bijnaam Mume-san gekregen :P
in mijn vrije tijd besteed ik heel veel tijd aan muziek luisteren, piano spelen (pas mee begonnen) en muziek stukken schrijven (de laatste tijd vooral film soundtrack achtige muziek), maar als er een aflevering uit is van een leuke serie dan stop ik haast direct om die aflevering te gaan kijken :P

hoe ik een serie kies om te kijken is soms ook heel willekeurig, soms met een reden zoals de achtergrond muziek die erbij zit (Hans Zimmer is een van de bekende film muziek schrijvers waardoor ik blood+ ben gaan kijken viel uiteindelijk toch wel iets tegen...) en soms zoek ik juist lang durende series op zoals one piece aangezien ik het vaak jammer vind wanneer een goede serie ten einde komt (hoe mooi het einde ook is)
en ik kijk vaak goeie series een 2e keer of vaker (zelfs one piece ga ik nog eens weer helemaal vanaf het begin opnieuw kijken wat met momenteel 469 afleveringen en 10 films wel een tijdje kost om alles door te nemen :P)

hier is voor de geïnteresseerden een link naar mijn amateuristische troep dat ik muziek noem...
http://musical-memoirs.newgrounds.com/


Ha, Mume-san is van mij =3
Welkom Eric ;P.
Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat krijgen.
Het opvolgen vanmn bevel gaat het zeker waard worden =3

*.- Chou
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Oct 7, 2010 3:02 AM

Offline
Jun 2010
2592
ku sinds wanneer mag jij bevelen geven...???

*verluistert in E's oor* "ze kan je niets maken behalve as jij vrijwillig naar dr toe gaat!!! aangezien zij tog geen tijd heeft om naar jou toe te komen...."
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 7, 2010 7:07 AM

Offline
Oct 2008
1637
welkom


Oct 7, 2010 9:47 AM

Offline
Dec 2009
3389
jbnrim said:
*verluistert in E's oor* "ze kan je niets maken behalve as jij vrijwillig naar dr toe gaat!!! aangezien zij tog geen tijd heeft om naar jou toe te komen...."

=O, but true...
(maar dat hoefde hij niet te weten...)
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Oct 7, 2010 11:19 AM

Offline
Apr 2010
860
nogmaals welkom Eric ^^
Oct 7, 2010 12:16 PM

Offline
Oct 2010
1380
toen jullie het vorige week erover hadden (en toen ik dus ook besloten had om ook maar eens een account aan te maken) had ik ook al besloten dat als ik een account aan zou maken ook wel even bij de groep erbij zou duiken... wist alleen niet welke groep het precies was waar jullie het over hadden tot ze me zat te 'bevelen' om lid te worden met een link naar de juiste groep erbij
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Oct 7, 2010 3:19 PM

Offline
Jun 2010
2592
oke....
ik was waarschijnlijk te dronken of heb dat gesprek niet gehoord...
waarschijnlijk allebij...
Eens had ik geen vrienden, Nergens was ik thuis, Maar ik ben niet eenzaam meer, Want hier vond ik mijn huis.
Wij doen alles samen, Zo is het bedoeld, De aarde moet voor vrienden zijn, Zoals een boom die groeit.
Want voor een vriend zal ik door het vuur gaan en voor een vriend dwars door de zee.
Ik laat geen vriend ooit voor mijn deur staan. Ik draag ze altijd met me mee.
Oct 7, 2010 3:22 PM

Offline
Dec 2009
3389
Musical-Memoirs said:
toen jullie het vorige week erover hadden (en toen ik dus ook besloten had om ook maar eens een account aan te maken) had ik ook al besloten dat als ik een account aan zou maken ook wel even bij de groep erbij zou duiken... wist alleen niet welke groep het precies was waar jullie het over hadden tot ze me zat te 'bevelen' om lid te worden met een link naar de juiste groep erbij

Je kan het zien als een bevel, maar je kan het ook zien als een "subtiel" advies.
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Oct 7, 2010 10:15 PM

Offline
Oct 2008
1637
bevel dus -_-


Oct 8, 2010 3:43 AM

Offline
Oct 2010
1380
"http://myanimelist.net/clubs.php?cid=21349
Word lid, WORD LID WORD LID"
heel subtiel XD :P
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (111) « First ... « 5 6 [7] 8 9 » ... Last »

More topics from this board

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

93 by BlurredSight »»
Aug 4, 8:51 AM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

255 by sandshark »»
Jul 6, 4:48 AM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] -10 jaar- ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9158 by Touko »»
Jun 1, 4:15 PM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4193 by dino-chan »»
Apr 30, 3:10 PM

» Felicitatietopic ;D * Gefeliciteerd HAAMC, bestaat al 8 jaar en still growing!*! ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Mar 5, 2014

1082 by 88Cinthia88 »»
May 14, 2022 1:20 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login