Forum Settings
Forums
New
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (52) « First ... « 21 22 [23] 24 25 » ... Last »
Feb 16, 2014 4:56 AM

Mar 2012
281
Ik moet toegeven, Fault!! was een hele goede fap.
Feb 16, 2014 7:01 AM

May 2013
4299
nooit van gehoord
denk dat ik er ook maar niet naar ga kijken na wat holsety heeft gezegd
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Feb 16, 2014 7:09 AM

Feb 2011
10104
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:
De hentai mangas die ik lees hebben geen verhaal nee, just sex.

Zo, heb Pisu Hame 1-4 gekeken. Doe de rest later wel en manga ook later.
Ik heb eerder gezegd dat ik de animatie niks vond, maar ik ben het nu wel gewend en het is eigenlijk niet zo slecht als dat ik dacht :3 In fact, it's pretty hot...

pisu hame is hot! ;) ik ben gek op die dark skinned girls x3 en gotta love konome ik wil ook een figure van haar <3 yeaaah x3
Dark skin vind ik ook wel leuk ^^ Ben echt zo jaloers op Tamao... he gets to bang so many girls.

SethFromTheWest said:
Is het niet juist goed als iets een goeie fap is? Lijkt mij van wel.
Feb 16, 2014 8:38 AM

Nov 2012
9750
Hoe zit dat nou met Rosario to Vampire?
Ik heb het eerste seizoen vandaag af gekeken maar klopt het dat het tweede seizoen niet een adaption is van de manga? Als ik het goed heb is het eerste seizoen ook de complete adoptie van de manga toch? Houd dat dan in dat Rosario to Vampire: Season II (Manga) weer een compleet nieuwe serie is? Even checken of ik alles wel goed op een rijtje heb.
..
Feb 16, 2014 8:43 AM

May 2013
4299
er staat bij season 2 dus ik zou denke dat het een vervolg is
ik weet wel dat daar geen anime van gaat verschijnen

@morshu ik vind het nog steeds raar en kan me niet bedenken hoe je kan fappen op anime en manga
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Feb 16, 2014 9:41 AM

Nov 2013
4055
johnyjohny said:
Ik heb het eerste seizoen vandaag af gekeken maar klopt het dat het tweede seizoen niet een adaption is van de manga? Als ik het goed heb is het eerste seizoen ook de complete adoptie van de manga toch? Houd dat dan in dat Rosario to Vampire: Season II (Manga) weer een compleet nieuwe serie is? Even checken of ik alles wel goed op een rijtje heb.

Nope, helaas niet nee. Ik heb de anime en de manga ervan gekeken en ik vond alleen seizoen 1 van rosario vampire het waard. Seizoen 2 is just crappy. Ga de manga lezen, het einde ervan is net uit :)

Feb 16, 2014 9:50 AM

Nov 2012
9750
Nog even voor de duidelijkheid Deze is deze
EnDeze is niet deze
..
Feb 16, 2014 9:58 AM

Feb 2011
10104
SethFromTheWest said:
@morshu ik vind het nog steeds raar en kan me niet bedenken hoe je kan fappen op anime en manga
Echt niet? Eerste keer dat ik dat hoor eigenlijk xD
Ik zie er niks raars aan eerlijk gezegd. Ik zie ook niet echt het punt van hentai kijken als het niet gebruikt als fapping material.... ok, niet allemaal dan xD
Feb 16, 2014 10:36 AM

Nov 2013
4055
johnyjohny said:
EnDeze is niet deze

Yup, de manga bevat meer story (over vampieren enz (ook in seizoen 1)). Persoonlijk zou ik gewoon eerst de anime kijken en dan de manga lezen.

morshuwarrior said:
SethFromTheWest said:
Echt niet? Eerste keer dat ik dat hoor eigenlijk xD
Ik zie er niks raars aan eerlijk gezegd. Ik zie ook niet echt het punt van hentai kijken als het niet gebruikt als fapping material.... ok, niet allemaal dan xD

Wut, er zijn gewoon zoveel mensen die het doen. Waarvoor denk je anders dat het gemaakt is?

Feb 16, 2014 10:42 AM

Nov 2012
9750
zeod said:
johnyjohny said:
EnDeze is niet deze

Yup, de manga bevat meer story (over vampieren enz (ook in seizoen 1)). Persoonlijk zou ik gewoon eerst de anime kijken en dan de manga lezen.
Maar als ik seizoen 1 heb gezien ( wat ik heb) Dan hoef ik in principe niet meer de manga te lezen (deze manga) Of bevat dat nog manga materiaal dat niet is ge animated? Rosario to Vampire: Season II is toch gewoon het vervolg van beide anime en manga?
..
Feb 16, 2014 11:01 AM

Nov 2013
4055
johnyjohny said:
zeod said:
johnyjohny said:
EnDeze is niet deze

Maar als ik seizoen 1 heb gezien ( wat ik heb) Dan hoef ik in principe niet meer de manga te lezen (deze manga) Of bevat dat nog manga materiaal dat niet is ge animated? Rosario to Vampire: Season II is toch gewoon het vervolg van beide anime en manga?

Ja, dan moet je wel de manga lezen. Je hoeft dan niet helemaal in het begin te beginnen hoor. Je kan de helft van de manga dacht ik al overslaan.

Feb 16, 2014 11:11 AM

Nov 2012
9750
zeod said:
johnyjohny said:
zeod said:
johnyjohny said:
EnDeze is niet deze

Ja, dan moet je wel de manga lezen. Je hoeft dan niet helemaal in het begin te beginnen hoor. Je kan de helft van de manga dacht ik al overslaan.
Thanks ik ben weer helder.
..
Feb 16, 2014 12:12 PM

Nov 2013
8743
johnyjohny said:
zeod said:
johnyjohny said:
zeod said:
johnyjohny said:
EnDeze is niet deze

Thanks ik ben weer helder.
nope, ben jij nooit =)
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Feb 16, 2014 12:30 PM

Nov 2013
4055
Lol, dat we dan wel helder denken in een ecchi en hentai topic :/

Feb 16, 2014 1:11 PM

Nov 2012
9750
Granny rape!
..
Feb 16, 2014 2:59 PM

Mar 2010
5225
johnyjohny said:

zijn 2 seizoenen maaruh beide van de anime volgen de manga vrijwel niet met al die fanservice en rotzooi mist er nogal veel wat wel sense maakt :p

maar seizoen 2 is meer serieuzer vind ik en 1 niet
Feb 16, 2014 3:00 PM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:
De hentai mangas die ik lees hebben geen verhaal nee, just sex.

Zo, heb Pisu Hame 1-4 gekeken. Doe de rest later wel en manga ook later.
Ik heb eerder gezegd dat ik de animatie niks vond, maar ik ben het nu wel gewend en het is eigenlijk niet zo slecht als dat ik dacht :3 In fact, it's pretty hot...

pisu hame is hot! ;) ik ben gek op die dark skinned girls x3 en gotta love konome ik wil ook een figure van haar <3 yeaaah x3
Dark skin vind ik ook wel leuk ^^ Ben echt zo jaloers op Tamao... he gets to bang so many girls.

SethFromTheWest said:
Is het niet juist goed als iets een goeie fap is? Lijkt mij van wel.

ik niet ik heb alleen seks met iemand waar ik van hou niet voor lust en gewoon om seks te hebben.. wat is daar nou aan..
Feb 16, 2014 3:18 PM

Feb 2011
10104
Ik zou graag voor een keer in Tamao's schoenen staan, maar helaas, realiteit gaat nou eenmaal niet zo.
morshuwarriorFeb 16, 2014 3:24 PM
Feb 16, 2014 3:19 PM

Mar 2010
5225
zeod said:
johnyjohny said:

Nope, helaas niet nee. Ik heb de anime en de manga ervan gekeken en ik vond alleen seizoen 1 van rosario vampire het waard. Seizoen 2 is just crappy. Ga de manga lezen, het einde ervan is net uit :)

het einde is nog niet uit toch? tenminste niet in europa :p als je mangas koopt misschien online wel

ik heb net de laatste (12 van seizoen 2) besteld.. maar dat is nog niet het eind heb ik het idee
Feb 16, 2014 3:40 PM

Feb 2011
10104
Oh heb trouwens Pisu Hame afgekeken. Episode 5 was helaas best saai maar episode 6 was stukken beter :3 Konome is just hnngg <3

Op naar de manga.
Feb 16, 2014 3:47 PM

Mar 2010
5225
morshuwarrior said:
Oh heb trouwens Pisu Hame afgekeken. Episode 5 was helaas best saai maar episode 6 was stukken beter :3 Konome is just hnngg <3

Op naar de manga.

klopt 5 is de saaiste

hehe ze is lkkr he xd
Feb 16, 2014 4:01 PM

Feb 2011
10104
Chloe-tsundere said:
morshuwarrior said:

Op naar de manga.

klopt 5 is de saaiste

hehe ze is lkkr he xd
Dat is ze zeker ^^
Damn, de manga heeft hele goeie art. Hentai mangaka's hebben altijd de beste art for some reason xD
Feb 16, 2014 4:32 PM

Nov 2013
4055
Chloe-tsundere said:
zeod said:
johnyjohny said:

het einde is nog niet uit toch? tenminste niet in europa :p als je mangas koopt misschien online wel

ik heb net de laatste (12 van seizoen 2) besteld.. maar dat is nog niet het eind heb ik het idee

Het eind is al online uit. Ik vond het heel erg jammer dat het nu juist eindigde. Ik hoop dat er een seizoen 3 is of zoiets.
Dit jaar eindigen veel goeie manga's, apart van R+V II, zoals Sora no Otoshimo :(

Feb 17, 2014 7:39 AM

Mar 2010
5225
zeod said:
Chloe-tsundere said:
zeod said:
johnyjohny said:

Het eind is al online uit. Ik vond het heel erg jammer dat het nu juist eindigde. Ik hoop dat er een seizoen 3 is of zoiets.
Dit jaar eindigen veel goeie manga's, apart van R+V II, zoals Sora no Otoshimo :(

Hmm hoeveel volumes? Dan weet ik nog hoeveel ik heb te gaan XD

Aww sora no otoshimono is leuk heb de manga niet gelezen
Feb 17, 2014 7:59 AM

Nov 2013
4055
Chloe-tsundere said:
zeod said:
Chloe-tsundere said:
zeod said:
johnyjohny said:

Hmm hoeveel volumes? Dan weet ik nog hoeveel ik heb te gaan XD

Aww sora no otoshimono is leuk heb de manga niet gelezen

R+V II heeft er 66 en Sora no Otoshimono heeft er 77. Ik vind het heel erg jammer dat ze nu eindigen, want het waren hele goeie harem/manga's.

Feb 17, 2014 8:14 AM

Feb 2011
10104
Is Sora no Otoshimono meer comedy focused of ecchi/harem focused?
Feb 17, 2014 8:34 AM

Nov 2013
4055
morshuwarrior said:
Is Sora no Otoshimono meer comedy focused of ecchi/harem focused?

Beiden, nee serieus. Het heeft even veel comedy als ecchi/harem (nou vooral ecchi). Het is het echt waard om de anime te kijken en de manga te lezen :)

Feb 17, 2014 8:34 AM

May 2013
4299
ik vind zelf meer comedy
Feb 17, 2014 8:38 AM

Feb 2011
10104
Meer comedy of beiden vind ik helemaal goed. Comedy rules :)
Feb 17, 2014 8:55 AM

Nov 2013
4055
morshuwarrior said:
Meer comedy of beiden vind ik helemaal goed. Comedy rules :)

Yup, just this: comedy+ecchi+harem= o-pantsu man

Feb 17, 2014 9:05 AM

Nov 2012
9750
Chloe-tsundere & Zeod
Enig idee waar ik deze manga moet oppakken naar het kijken van seizoen 1?

Weten jullie( HAMC'ers) ook nog een nieuwe ecchi voor me? Ik dacht zelf aan Queens blade ( dat is toch met die big titted blondy als een MC? )
Eigenlijk zoek ik ecchi ongeveer op het level van Quaser.
..
Feb 17, 2014 9:08 AM

Mar 2010
5225
SethFromTheWest said:
ik vind zelf meer comedy

Ben ik het ook mee eens :3 maar meestal is het een combinatie van de humor zit hem in de ecchi momenten zeg maar xP

Vooral astraea
Feb 17, 2014 9:10 AM

Mar 2010
5225
johnyjohny said:
Chloe-tsundere & Zeod

Weten jullie( HAMC'ers) ook nog een nieuwe ecchi voor me? Ik dacht zelf aan Queens blade ( dat is toch met die big titted blondy als een MC? )

Oef .. Dat is lastig omdat ik al in de laatste volume ben .. En ik heb de anime zelf niet gezien omdat ik die waardeloos vind xP sorry :P miss dat zeod het weet

Queens blade 1e seizoen is niks aan 2e is ok en rebellion vind ik het leukst :P

Bedoel je lena? Zij is annoying xD en zit in het eerste seizoen vooral

Annelotte is leuker en alleyne x3
Feb 17, 2014 9:10 AM

May 2013
4299
het gebruikt ecchi als tool voor de comedy
en er zijn niet veel meer comedy tools in sora no otoshimono
Feb 17, 2014 9:31 AM

Nov 2013
4055
johnyjohny said:
Chloe-tsundere & Zeod

Het enige wat ik ken op die level is highschool DxD. Verder kan je nog hentai kijken........

Feb 17, 2014 11:24 AM

Mar 2010
5225
johnyjohny said:
Chloe-tsundere & Zeod

Wat ik zelf een erg leuke ecchi vind is love hina xD maar de story is niet super boeiend maar leuke harem en ecchi en comedy
Feb 17, 2014 1:08 PM

Nov 2012
9750
Chloe-tsundere said:
johnyjohny said:
Chloe-tsundere & Zeod

Wat ik zelf een erg leuke ecchi vind is love hina xD maar de story is niet super boeiend maar leuke harem en ecchi en comedy
Ja Love hina heb ik ok gezien. Een van mijn eerste anime. Was inderdaad leuk. Misschien niet goed maar toch de basis van alle harem anime.
..
Feb 18, 2014 2:11 AM

Feb 2011
10104
Voor johny, probeer Deze. Wel uncensored natuurlijk.
Feb 18, 2014 3:46 AM

Jul 2008
35
Ik houd niet echt van ecchi of hentai. Maar Golden Boy is wel een favoriet haha.
Feb 18, 2014 8:35 AM

Nov 2012
9750
Ik zoek deze ecchi. Het heeft zo'n griet op de voorkant van de cover in een school uniform met zwart haaren zo'n houten oefen stok/katana. Help me even jongens.
..
Feb 18, 2014 8:39 AM

Nov 2013
4055
mmmm, Meer info?

Feb 18, 2014 8:43 AM

Nov 2012
9750
Blauw, geel , wit uniform. (beetje geel) Zit volgens mij veel st strak waardoor je bijna de onderkand van haar tatta's kan zien. Meer kan ik echt niet zeggen. Volgens mij had ze ook een ooglap maar dat weet ik niet zeker.

@Setsuchan
Weer een nieuwe member? Welkom nog. sJonge sjonge deze club groeit hard de laatste tijd X")
..
Feb 18, 2014 8:48 AM

Feb 2011
10104
Kan 'm niet vinden johny :(
Feb 18, 2014 8:58 AM

Nov 2012
9750
Heb hem gevonden
dacht dat dit de main character was XP > http://myanimelist.net/character/3401/Unchou_Kanu
Was het dus niet.
..
Feb 18, 2014 9:06 AM

Nov 2012
9750
Ga toch maar Manyuu Hikenchou kijken dan. Ziet er naar uit dat alles wat ik wil zien nog airing of publishing is. Thanks spacesuit
..
Feb 18, 2014 9:10 AM

Aug 2013
387
johnyjohny said:
Blauw, geel , wit uniform. (beetje geel) Zit volgens mij veel st strak waardoor je bijna de onderkand van haar tatta's kan zien. Meer kan ik echt niet zeggen. Volgens mij had ze ook een ooglap maar dat weet ik niet zeker.

@Setsuchan
Weer een nieuwe member? Welkom nog. sJonge sjonge deze club groeit hard de laatste tijd X")

http://myanimelist.net/anime/1956/Ikkitousen:_Dragon_Destiny
Feb 18, 2014 10:33 AM

Feb 2011
10104
johnyjohny said:
Ga toch maar Manyuu Hikenchou kijken dan. Ziet er naar uit dat alles wat ik wil zien nog airing of publishing is. Thanks spacesuit
No problem, tomato juice.
Feb 18, 2014 1:02 PM

May 2013
4299
niks tegen tomaten en alles wat ervan gemaakt is
TOMATOES RULE THE WORLD
Feb 18, 2014 4:02 PM

Feb 2011
10104
DON'T WANNA MESS WITH THOSE TOMATOES. THOSE BITCHES BE HELLA STRONG.
Feb 18, 2014 4:10 PM

Nov 2013
4055
Toma-toes? Toma-voeten?
Anyway het is hentai time

Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (52) « First ... « 21 22 [23] 24 25 » ... Last »

More topics from this board

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] -It was a good ride, ladies and gents o7- NEVER FORGET ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9160 by PirateBunnii_exe »»
Jun 3, 1:53 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

93 by BlurredSight »»
Aug 4, 2024 8:51 AM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

255 by sandshark »»
Jul 6, 2024 4:48 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4193 by dino-chan »»
Apr 30, 2024 3:10 PM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login