Jendrki

Information
Jendrek jest bardzo fajny moze troche gruby ale i tak duzo osob go lubi, dlatego powstal ten klub by nasz Jendruś czul sie dowartosciowany. Jak mam 255 slow to opisze go troche bardziej, wiec tak: wiek to no po prostu urodzony jakos w lipcu 1999 xd bo jakbym po prostu wiek dal to bym musial zmieniac i bym zapomnial. I w ogole jest super najfajniejszy na swiecie chcielibyśmy zeby wiecej osob lubilo Jendrka bo jak by było tak z 5 osob to moznaby juz jakias fajna czarna msze zorganizowac a w ofierze podarowalibysmy swoje kanapki albo co a pozniej by sie okazalo ze sam jendrek jest czlonkiem tego klubu i przez to ze oddal swoja kanapke umar z glodu i wtedy zapobieglibysmy glodowi na w ogole calym swiecie zostalibysmy bohaterami a nastepnie za tyle kurde duzo kasy kupili drugiego jendrka i bysmy juz sie nie rozstawali. Tak dokladnie o tym jest ten klub. A w sumie to mam jeszcze ze sto slow to sobie napisze cos o jendrka zyciu. No dajmy naprzyklad co jendrek je: i tu odpowiedz chyba wszyscy znamy. Jako ze jest gruby to wydawalo sie ze je wszystko a tak nie jest to jest klamstwo wierudne i prosze w to nie wierzyc i tyle mam do powiedzenia nie smiejcie sie juz z jederenerka i jego uposledzonego kolegi tylko dlatego ze ma ambicje i jest taki fajny i przystojny ale troche smierdzi bo sie nie myje i wlosow nie czesze wyglada jak brudny wiesniak i do tego wszystkich na okolo wkurza pozdrawiam mame


Club Members

Club Pictures
0 comments


Displaying 0 of 0 topics | See All
Club Discussion
No discussion topics have been made yet, create a topic.



Club Comments
No comments
Club Stats
Members: 4
Pictures: 1
Category: Other
Created: Jan 28, 2016


Club Admins and Officers
TupTupek (Admin)
ZnamJendrka (Admin, Creator)

Club Type
This is a public club.
Anyone can join and invite others to join. Club details, pictures, comments and club discussions can be viewed by any user, regardless of whether they are a member of the club or not.

Club Admins can change the Club Type at any time. For more information on Club Types, click here.

Anime Relations

Manga Relations

Character Relations