Aug 30, 2010 8:26 AM
Favourite Anime
1# Aria
2# Kanon 2006
3# Mononoke
4# Kaiba
5# Ergo Proxy
6# Shinsekai Yori
7# Serial Experiments Lain
8# Clannad ~After Story~
9# Mushishi Zoku Shou
10# Neon Genesis Evangelion
11# ef - a tale of memories
12# Beck
13# Chihayafuru
14# Seto no Hanayome
15# Sakurasou no Pet na Kanojo
16# Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
17# Kimi ni Todoke
18# Suzumiya Haruhi no Yuutsu
19# Haibane Renmei
20# Hajime no Ippo
21# Toradora
22# Xam'd: Lost Memories
23# Shigatsu wa Kimi no Uso
24# Kobato
25# Allison to Lillia
26# Gekkan Shoujo Nozaki-kun
27# Mahou Shoujo Madoka★Magica
2# Kanon 2006
3# Mononoke
4# Kaiba
5# Ergo Proxy
6# Shinsekai Yori
7# Serial Experiments Lain
8# Clannad ~After Story~
9# Mushishi Zoku Shou
10# Neon Genesis Evangelion
11# ef - a tale of memories
12# Beck
13# Chihayafuru
14# Seto no Hanayome
15# Sakurasou no Pet na Kanojo
16# Ano Hi Mita Hana no Namae wo Bokutachi wa Mada Shiranai
17# Kimi ni Todoke
18# Suzumiya Haruhi no Yuutsu
19# Haibane Renmei
20# Hajime no Ippo
21# Toradora
22# Xam'd: Lost Memories
23# Shigatsu wa Kimi no Uso
24# Kobato
25# Allison to Lillia
26# Gekkan Shoujo Nozaki-kun
27# Mahou Shoujo Madoka★Magica
Posted by
SteveKanonfreak
| Aug 30, 2010 8:26 AM |
1 comments
marsh54321 | Mar 12, 2011 7:25 AM
WOW!! I love 5 of the shows on your list. 4 of them are also in my top ten also.
|
|