Forum Settings
Forums
New
Franken Stein (Soul Eater) vs. Hei (Darker than Black)
Franken Stein (Soul Eater)
37.5%
6
Hei (Darker than Black)
62.5%
10
16 votes
Jun 27, 2011 11:05 AM
#1

Offline
Apr 2009
1461
Maru-tanJul 3, 2011 1:44 AM

Reply Disabled for Non-Club Members
Jun 27, 2011 11:09 AM
#2

Offline
Jan 2011
92
Will keep my vote may there occur a draw
Jun 27, 2011 11:38 AM
#3

Offline
Dec 2009
3389
Stein! Faito =O
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Jun 27, 2011 11:38 AM
#4

Offline
Dec 2009
3389
Wacht...
Stein is in de finale (O_O)............
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Jun 27, 2011 11:43 AM
#5

Offline
Sep 2009
255
Hei :P
Jun 27, 2011 1:09 PM
#6

Offline
Oct 2010
1380
Chou-chan said:
Wacht...
Stein is in de finale (O_O)............


hij hoorde hier helemaal niet tussen te zitten... als je steins:gate gezien had dan kan ik garanderen dat je stein niet beter had gevonden en dan mogelijk alleen maar gestemt had op hem omdat het je eigen nominatie was
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Jun 27, 2011 2:00 PM
#7

Offline
Aug 2010
1285
Stein!
Jun 27, 2011 2:16 PM
#8

Offline
Dec 2009
3389
Musical-Memoirs said:
Chou-chan said:
Wacht...
Stein is in de finale (O_O)............


hij hoorde hier helemaal niet tussen te zitten... als je steins:gate gezien had dan kan ik garanderen dat je stein niet beter had gevonden en dan mogelijk alleen maar gestemt had op hem omdat het je eigen nominatie was

Oii oii.......
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Jun 27, 2011 10:39 PM
#9

Offline
Oct 2008
1637
Hei


Jun 28, 2011 3:55 AM

Offline
Jun 2010
281
no vote
Jun 28, 2011 5:30 AM

Offline
Jun 2010
586
Delicious Hei. <3
Jun 29, 2011 8:53 AM

Offline
Apr 2008
1245
Grappig dat beiden heren elektriciteit als thema/superkracht hebben. Maarré, mijn voorkeur gaat uit naar de aggregatie van Dr. Victor von Frankenstein en zijn schepsel.
Remus_LupaJun 29, 2011 9:01 AM
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise"
Jun 29, 2011 9:41 AM

Offline
Oct 2010
1380
Remus_Lupa said:
Grappig dat beiden heren elektriciteit als thema/superkracht hebben. Maarré, mijn voorkeur gaat uit naar de aggregatie van Dr. Victor von Frankenstein en zijn schepsel.

dit valt nog wel mee... (voor de meeste tenminste, ik kan al slecht tegen de kleinste spoiler als deze...)
maar je probeerd de serie wel saai voor mij te gaan maken... ik weet nu zijn kracht, wat hij doet, hoe hij er uit ziet en

ik wil dat allemaal niet weten!!!
zucht, een serie die ik binnenkort van plan was te kijken stel ik nu maar tot zo lang uit dat ik alles hopelijk vergeten ben...
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Jun 29, 2011 12:07 PM

Offline
Apr 2008
1245
Een actieserie waar de Wereld Japan niet gered wordt is een actieserie waar de wereld ten onder gaat.

*zucht* Sowwie... *zucht*
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise"
Jun 29, 2011 12:20 PM

Offline
Dec 2009
3389
Is het niet altijd zo dan de wereld/Japan gered wordt...
Da's helemaal geen spoiler ¬¬
Als hij zei hoe, dan wel =X
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Jun 29, 2011 1:17 PM

Offline
Oct 2010
1380
hij vond het anders zelf ook een spoiler... en ik ken genoeg actie series waarbij dat niet gebeurd... en als dat wel zo dan heb ik geen zin om te weten wie dat zal doen
ik wil er ook rekening mee kunnen houden dat het best een serie met een slecht einde in plaatst van een goed einde zou kunnen zijn (komt niet vaak voor maar wil daar op het einde pas achter komen) al kan een goed en slecht einde natuurlijk nog steeds gecombineerd gebeuren... maar ik wil gewoon niets weten van de series die ik ga zien... beetje stom om op een forum als dit dan te zitten... zucht XD
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Jun 29, 2011 1:26 PM
Offline
Feb 2010
688
Ik ken iemand, die (als hij de serie ook heeft gezien) de hele tijd vraagt:
Heb je .... al gehad?
Daar heb ik een rothekel aan. Als ik het niet heb gehad: ongeloofelijke spoiler. Als ik het wel heb gehad: Nouja.. dan weet hij dat ook weer...:')
Jun 29, 2011 2:07 PM

Offline
Apr 2008
1245
Ik heb even snel naar mijn animélijst gekeken en grofweg 60% van alle actieseries die daar op staan bevatten gebeurtenissen die effectief de wereld (lees: Japan of haar fictieve equivalent) redden. Dat aantal zou hoger zijn als ik de stad van de hoofdpersonen meereken als de wereld (hé 't is soms wel hún hele wereld) en zou zeker weten ook hoger uitvallen als bepaalde series een vervolg zouden krijgen (die er overduidelijk aankomt). Maar hoe dan ook 9 van de 10 keer is het dan ook de hoofdpersoon die de wereld redt.
Verder hoef je Stein of Hei maar een keer in actie te zien om te raden wat hun thema/superkracht is.
Wat ik probeer te zeggen is, het zijn spoilers in de zin dat ze voor jou het verhaal minder maken en dat spijt me. Maar voor de meeste mensen die een beetje bekend zijn met de conventies van het actiegenre in animé zullen dit denk ik geen spoilers zijn. Anders had ik ze niet geplaatst.

... Wacht zeg me nu alsjeblieft niet dat ik nu 60% van de actie animé die ik gezien heb gespoilerd heb voor iedereen die dit lees. :S
"Never imagine yourself not to be otherwise than what it might appear to others that what you were or might have been was not otherwise than what you had been would have appeared to them to be otherwise"
Jun 29, 2011 2:18 PM

Offline
Oct 2010
1380
:'( ik ga geen actie series meer kijken...
je spoiler is te groot!!!
XD
het gebeurd veel maarja, de kleinste spoiler is voor mij al te veel
al betekend het dan niet dat ik de serie niet met plezier zal kijken... maar vind het wel jammer dat ik het verrassingselement op sommige puntjes kan missen
het liefste begin ik een serie zelfs te kijken zonder te weten of het een actie/drama of wat voor serie het dan ook is... alleen daardoor kom ik regelmatig op series waar ik op dat moment geen zin in heb terecht dus kijk ik daar vaak toch wel naar
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Jul 1, 2011 2:12 PM

Offline
Apr 2009
1461
Sluit morgen! Vriendelijk verzoek om spoilers (hoe klein ze ook zijn, en hoe weinig je der ook van te weten komt) tussen [ spoiler] .. [ /spoiler] te zetten voor Musical-Memoirs-san!

Jul 3, 2011 10:10 AM

Offline
Apr 2009
1461
Miss hadden jullie het al door, maar deze was gesloten ! Winnaar: Hei! (10-6)

Mar 3, 2021 8:27 AM
Offline
Jan 2021
13
Technically Stein is superior to Hei in both looks and power. Stein can't be killed or defeated by some double bladed knife or electricity. Hei can't use his power through air or concrete, he needs his weapon or physical connection to use his power. While Stein is a character who was shown to fight evenly with a group of skilled fighters without even using his weapon. He was able to stop a witch-hunter with his bare hands. Stein can easily take down Hei without any assistance from his weapon partner Spirit.
The-SimpMar 10, 2021 4:13 AM
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

254 by sandshark »»
Apr 17, 2:52 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4192 by Warskippy »»
Sep 27, 2022 1:30 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login