Forum Settings
Forums
New
Jan 28, 2015 5:28 PM
#1

Offline
Apr 2009
1461
Huisregels HAAMC

- Niet iedereen heeft dezelfde mening en/of smaak. Houd daar rekening mee en respecteer hun mening!

- Sommige mensen willen graag anoniem blijven, wij respecteren dat en verplichten daarom niemand om bijvoorbeeld facebook te joinen of hun identiteit te vertellen.
> Blijf dus ook niet doorvragen over een onderwerp dat mensen niet willen beantwoorden!

- Heb je last van een lid van deze club, kaart het dan eerst bij dat persoon aan. Helpt dat niet, contacteer dan een admin: Maru-tan of NickV
> Het bespreken van problemen wordt gedaan in private messages, niet in de comments of op het forum.

- Alles wat Not-Safe-For-Work(NSFW, 18+) is hoort thuis in de speciaal daarvoor bestemde topics, teamspeak en chatkanalen, svp niet daarbuiten!

- Sommige topics hebben specifieke regels. Volg deze, ze zijn er voor een reden!

- Het is moeilijk om emoties te lezen over het internet, houd dus rekening mee dat opmerkingen en meningen op een verkeerde manier opgevat kunnen worden.

- Het uitlokken/uitdagen van mensen word hier niet gewaardeerd. Trolls zullen hard aangepakt worden.

- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.

- Het gebruik van andermans identiteit is niet toegestaan.

- Het gebruik van meer dan één gebruikersnaam is niet toegestaan.

- Het plaatsen van onsmakelijke of gewelddadige foto's of tekeningen of ander onnodig schokkend materiaal is niet toegestaan.

- Zieltjes winnen voor je eigen forum of website vallen ook onder spam, waar derhalve tegen wordt opgetreden.

- Ga niet Tunnel Quoten. Het herhalen van andermans berichten of delen daar van kun je doen om je eigen verhaal te verduidelijken. Het is maar zelden nodig om een citaat binnen een citaat weer in een citaat te verwerken.

- Wanneer je iemand quote, haal dan eventuele plaatjes uit die quote.

- Te grote plaatjes svp in een spoiler zetten.

- Flamewars dragen niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Als een mod of admin een (potentïele) flamewar tegenkomt lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico op een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om alsmaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gezanik over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.

- Natuurlijk zijn de algemene regels van MyAnimeList ook hier van toepassing.

- Zijn er problemen of opmerkingen? Neem dan contact op met Maru-tan of NickV


Het niet navolgen van regels kan door de admins bestraft worden.
NickVJan 28, 2015 6:25 PM

Reply Disabled for Non-Club Members
Jan 29, 2015 10:44 AM
#2

Offline
Feb 2011
10104
Heel erg bedankt hiervoor Maru en Nick. Zat me al af te vragen of we hier specifieke regels hadden.
Jan 29, 2015 10:53 AM
#3

Offline
May 2013
4299
now we do
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Jan 29, 2015 12:46 PM
#4

Offline
Nov 2013
4055
Screw the money, I have rules Xd

Jan 29, 2015 12:47 PM
#5

Offline
May 2013
4299
zeod said:
Screw the money, I have rules Xd


rules,
ON MOTORCYCLES
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Jan 29, 2015 12:53 PM
#6

Offline
Mar 2010
5223
Ja ik vind ze ook wel fijn ;)
Jan 29, 2015 1:12 PM
#7

Offline
Dec 2012
1792
Regels? Boeee! :p
Jan 29, 2015 1:43 PM
#8

Offline
Nov 2013
8743
Iedereen hier weet dat ik ze toch nie opvolg.... Ben geen vogel in een kooitje
zal wel aan de regels denken als ik weer iets post, maarjah.... Ben te emotioneel soms

btw, helft van de regels vind ik bullshit :D
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jan 29, 2015 1:45 PM
#9

Offline
Nov 2012
9750
yes i have read the terms and conditions
Biggest lie in the world XD
..
Jan 29, 2015 1:54 PM

Offline
Apr 2009
1461
gait_man said:
Iedereen hier weet dat ik ze toch nie opvolg.... Ben geen vogel in een kooitje
zal wel aan de regels denken als ik weer iets post, maarjah.... Ben te emotioneel soms

btw, helft van de regels vind ik bullshit :D


Dit soort regels is voor het grootste gedeelte common sense, dat jij ze onzin vind geeft alweer aan waarom het nodig is om ze toch te melden.
Maru-tanJan 29, 2015 2:06 PM

Jan 29, 2015 2:52 PM

Offline
Apr 2014
503
HAAMC nu politiestaat
Jan 29, 2015 2:56 PM

Offline
Apr 2009
1461
Taimu-kun said:
HAAMC nu politiestaat


Don't worry, the police/dictator is me :D

Jan 29, 2015 3:14 PM

Offline
Feb 2012
1953
Taimu-kun said:
HAAMC nu politiestaat

klopt
Jan 29, 2015 3:42 PM

Offline
Nov 2013
1460
Als je gewoon menselijk gedrag vertoont en niet opzettelijk mensen lastig valt dan voldoe je al aan de meeste. Sinds we allemaal hier zijn als gasten is het natuurlijk om gewoon de regels van het huis te volgen.

Niemand verplicht je hier te zijn. Ik ga toch ook niet bij jou thuis inbreken en dan de boel onder modder smeren omdat ik vind dat het het wel kan?

Als iemand niet van de huisregels houdt dan lijkt het me logisch dat de desbetreffende persoon ergens anders z'n plekje gaat zoeken.
Jan 29, 2015 3:55 PM

Offline
Mar 2010
5223
^ this
Jan 29, 2015 6:36 PM

Offline
Jul 2014
453
Tja geen regels is geprobeerd en het begon problemen te geven voor mensen en het imago van de club. Dan proberen we het toch met regels. Kijken hoe dat uit pakt, voor het oordelen zou ik zeggen ;)

De regels zijn niet strikt op de letter, gedraag je als een persoon die rekening houd met andere en nadenkt over zijn/haar acties en uitspraken. En dan zullen de admins zich al snel vervelen omdat ze niemand hebben om te bannen ;)
Daves2hdJan 29, 2015 6:39 PM
=============================================
EMOTION /o/
=============================================
Ask and learn
=============================================
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
=============================================
Jan 29, 2015 9:17 PM

Offline
Nov 2013
8743
Maru; daarom zal en wil ik nooit mod worden

btw, er kan nog een regel bij; Mods hebben gevoel voor humor nodig xD
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jan 29, 2015 11:50 PM
Offline
Jul 2018
564612
No fun allowed
Jan 30, 2015 5:43 AM

Offline
Jul 2014
453
Humor wel maar dit punt is een vrij gevoelig onderwerp de afgelopen tijd dat al een tijdje spanning opbouwt, misschien is sarcastische humor dan niet het meest voor de hand liggende waar mensen naar opzoek zijn ;)
=============================================
EMOTION /o/
=============================================
Ask and learn
=============================================
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
=============================================
Jan 30, 2015 7:52 AM

Offline
Mar 2010
5223
Daves2hd said:
Humor wel maar dit punt is een vrij gevoelig onderwerp de afgelopen tijd dat al een tijdje spanning opbouwt, misschien is sarcastische humor dan niet het meest voor de hand liggende waar mensen naar opzoek zijn ;)


Ja of zet het erbij (sarcasm) bijv of duidelijke smileys.. Scheelt ook al een hoop
Jan 30, 2015 8:37 AM

Offline
Dec 2013
2141
Fun dat te erg ten koste van andere gaat is inderdaad niet allowed, probeer ook altijd even na te denken waar je precies je mee bezig bent in plaats van alleen wat je voelt.
Jan 30, 2015 8:51 AM

Offline
Nov 2012
9750
[quote=Maru-tan]Huisregels HAAMC

Maru-tan said:
- Niet iedereen heeft dezelfde mening en/of smaak. Houd daar rekening mee en respecteer hun mening!
Wat als je een mening hebt dat je het niet met zijn/haar mening eens bent?

Maru-tan said:
- Het uitlokken/uitdagen van mensen word hier niet gewaardeerd. Trolls zullen hard aangepakt worden.
Mag ik Gaitman, Seto, Dabase, etc nooit meer in de zeik nemen :O

Maru-tan said:
- Agressieve, onwettelijke, bedreigende, lasterlijke, vulgaire, obscene, racistische, misleidende of anderszins ongepaste of irrelevante bijdragen zijn niet toegestaan.
Grappen zoals die ... die me fiets steelt mag niet meer dus. Even voor de duidelijkheid.

Maru-tan said:
- Flamewars dragen niks bij aan het forum; laat je niet uit de tent lokken. Als een mod of admin een (potentïele) flamewar tegenkomt lopen de deelnemers, maar in ieder geval de starter van de war, het risico op een waarschuwing.
Het heeft geen enkele zin om alsmaar over een kwestie door te bomen als de thread verzandt in eindeloos gezanik over wie gelijk heeft; wees dan de verstandigste en laat het erbij.

Wat valt hier onder precies? Was die Clannad discussie van vorige week een Flame war?

Maru-tan said:

- Ga niet Tunnel Quoten. Het herhalen van andermans berichten of delen daar van kun je doen om je eigen verhaal te verduidelijken. Het is maar zelden nodig om een citaat binnen een citaat weer in een citaat te verwerken.

- Wanneer je iemand quote, haal dan eventuele plaatjes uit die quote.

- Te grote plaatjes svp in een spoiler zetten.
Oi ik ben een grote fan van deze.
..
Jan 30, 2015 9:37 AM

Offline
Feb 2012
1953
^discussies zijn leuk, zo lang er met respect wordt gereageerd. Er kunnen namelijk ook respectvolle discussies gehouden worden!
Jan 30, 2015 10:30 AM

Offline
Nov 2013
8743
ik ben het met johny eens
gewoon ff 5 punten die discutabel zijn...
Btw, was nooit echt donderen in de club, dus ze hadden rustig ongeschreven kunnen blijven, ofneethan? :D
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jan 30, 2015 11:06 AM

Offline
Mar 2010
5223
Ik vind de regels wel erg fijn in ieder geval. Zeker na de topic van hwt uitje
Jan 30, 2015 11:27 AM

Offline
Feb 2011
10104
Je weet maar nooit wanneer er weer problemen/ruzies kunnen opduiken dus ik ben zelf heel erg blij met deze regels.
Ik ben het ook wel met alle regels eens. Ik zie niets dat echt onredelijk is.

Laten we het gewoon gezellig houden hier.
Jan 30, 2015 11:57 AM

Offline
Apr 2009
1461
Alle goeie humor en discussies zijn nog mogelijk binnen deze regels! :)

Jan 30, 2015 12:44 PM

Offline
May 2013
4299
Maru-tan said:
Alle goeie humor en discussies zijn nog mogelijk binnen deze regels! :)

wel alle subjectiviteit op een stokje
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Jan 30, 2015 2:51 PM

Offline
Nov 2013
8743
Maru-tan said:
Alle goeie humor en discussies zijn nog mogelijk binnen deze regels! :)
FOUT!
beste vermaak is leed vermaak (don't deny it)
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Jan 30, 2015 3:22 PM

Offline
Nov 2013
1460
Het is heel makkelijk, het meeste is tot nu to gedoogd. Er zijn een aantal dingen gebeurd waardoor deze topic nodig is. Ga niet doen alsof Admins boemannen zijn want ze hebben veel gedoogd. Ze grijpen echt niet in bij elke keer als ze zien dat er mogelijk een regel word overtreden. Het is gewoon de bedoeling dat het forum blijft zoals het was maar dat er geen escalerende zaken zijn zoals laatst dus wel was voorgekomen. Bij twijfel of het door de beugel kan niet posten of pas je post aan.

Natuurlijk mag je best een beetje elkaar stangen voor de gein, maar dan moet alle partijen er wel van op de hoogte EN mee eens zijn dat het met goede bedoelingen is. Persoonlijke aanvallen zijn gewoon NOT DONE.
Feb 3, 2015 12:28 AM

Offline
Sep 2014
47
Huisregels zijn denk erg goed voor HAAMC daarmee hou je het gezellig :)
Jun 22, 2015 5:27 AM

Offline
Jan 2014
301
Sir, yes sir!

i accept and i've read the rules and i'll follow them.

-That line sure scored me points-
"That line sure scored me lots of points!"
Jun 22, 2015 9:06 AM

Offline
Nov 2012
9750
Taieth said:

i accept and i've read the rules and i'll follow them.

The world wide lie everywhere anywhere :P
..
Jun 22, 2015 10:08 AM

Offline
Jan 2014
301
johnyjohny said:
Taieth said:

i accept and i've read the rules and i'll follow them.

The world wide lie everywhere anywhere :P


De tijd zal ons t antwoord leren :P
"That line sure scored me lots of points!"
Reply Disabled for Non-Club Members

More topics from this board

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

254 by sandshark »»
Apr 17, 2:52 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4192 by Warskippy »»
Sep 27, 2022 1:30 PM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login