Forum Settings
Forums
New
Mar 11, 2014 9:24 AM
#1

Offline
Dec 2009
3389
Sommige kennen het al, andere niet (da's logisch). Er komt weer een filmavond in Eindhoven af. Gezien het feit da'k absoluut zeker wil zijn dat zoveel mogenlijk mensen kunnen komen, heb ik een datum gekozen voor over ruim een maand (vrijdag 2 mei (._.) ). (Het's een vrijdag voor de mensen met studenten ov)

We spreken af op het centraal station van Eindhoven (bij de kant van de bussen) waarna we met z'n allen een hapje gaan eten bij'n restaurant (als iemand een goeie weet, laat het me weten) en na het eten gaan we richting de Pathé om een film (die we in de laatste week van april gaan kiezen, omdat het programma van Pathé nog niet bekend is) te zien. Nou, eigenlijk hangt het programma van de tijden van de film af... We kunnen ook besluiten om eerst naar de film te gaan en daarna pas te gaan eten.

Als je interesse hebt, hier is de link naar het facebook event pagina: https://www.facebook.com/events/405529466251143
Mocht je vragen hebben laat het me weten, ik ben bereikbaar op IRC, mail (ChibiChouChan.at.gmail.dot.com) en MAL (na een aantal daagjes =D....)

*,~ Chou
Maru-tanMar 11, 2014 9:29 AM
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (2) [1] 2 »
Mar 11, 2014 9:28 AM
#2

Offline
Apr 2009
1461
Chou-chan said:

Als je interesse hebt, hier is de link naar het facebook event pagina: https://www.facebook.com/events/405529466251143
Mocht je vragen hebben laat het me weten, ik ben bereikbaar op IRC, mail (ChibiChouChan.at.gmail.dot.com) en MAL (na een aantal daagjes =D....)

*,~ Chou


Je kan ook altijd mij vragen, since I'm also going :)

Mar 11, 2014 9:35 AM
#3

Offline
Sep 2013
130
Mar 11, 2014 10:01 AM
#4

Offline
Aug 2013
1163
3 uur reizen... gaat hem voor mij niet worden. Ik woon blijkbaar in the land far, far away. Welke film gaan jullie naartoe als ik vragen mag?
Mar 11, 2014 10:04 AM
#5

Offline
Nov 2013
4055
Hoewel het ver is zal ik proberen erbij te zijn

Mar 11, 2014 10:08 AM
#6

Offline
Dec 2013
11900
Maztergyl666 said:
3 uur reizen... gaat hem voor mij niet worden. Ik woon blijkbaar in the land far, far away. Welke film gaan jullie naartoe als ik vragen mag?


waar woon je dan?
film kunnen we natuurlijk nog niet zeggen want er zijn andere films dan nu in de bioscoop over een maand.
ik kom heel waarschijnlijk niet want ik heb gewoon iets tegen "gezellige" dingen (no offense meant in any way possible) voor mij zou het 40 minuten reizen zijn met openbaar vervoer of 40-50 minuten met auto die ik niet heb. natuurlijk hangt het ook erg van de film af maar ik zal erover denken (ik "denk" erover bij ongeveer 1% van alle uitjes, de rest is regelrecht een nee xD)
het leeftijds verschil met het gemiddelde dat dusver komt en ik is ook best groot (ik ben 15) :\
wen294Mar 11, 2014 10:12 AM
Mar 11, 2014 11:13 AM
#7

Offline
Dec 2013
2141
Hoewel het me erg leuk lijkt, is het wel 2 en een half uur reizen voor mij.
Ik denk dat ik deze event oversla. (maar veel plezier!)
Mar 11, 2014 11:32 AM
#8

Offline
Aug 2013
1163
wen294 said:

waar woon je dan?
film kunnen we natuurlijk nog niet zeggen want er zijn andere films dan nu in de bioscoop over een maand.
ik kom heel waarschijnlijk niet want ik heb gewoon iets tegen "gezellige" dingen (no offense meant in any way possible) voor mij zou het 40 minuten reizen zijn met openbaar vervoer of 40-50 minuten met auto die ik niet heb. natuurlijk hangt het ook erg van de film af maar ik zal erover denken (ik "denk" erover bij ongeveer 1% van alle uitjes, de rest is regelrecht een nee xD)
het leeftijds verschil met het gemiddelde dat dusver komt en ik is ook best groot (ik ben 15) :

Ik woon in Drenthe. Er is werkelijk niets dichtbij voor mij. Ik ben persoonlijk ook niet echt een feestbeest, maar jullie ontmoeten lijkt mij wel leuk :) Is toch iets anders dan tussen kroegzuipende kerels lopen waarbij je moet doen alsof je het naar je zin hebt.
Mar 11, 2014 11:38 AM
#9

Offline
Dec 2013
2141
Maztergyl666 said:
maar jullie ontmoeten lijkt mij wel leuk :) Is toch iets anders dan tussen kroegzuipende kerels lopen waarbij je moet doen alsof je het naar je zin hebt.

Zo voel ik me nou ook, ik heb het hele uitgaansleven gehad.
Af en toe een festival is nog wel leuk en misschien nog heel soms naar de kroeg als je echt wat stoom moet afblazen. (maar daar heb ik nu boksen voor)
Maarja het uitgaansleven is zo gemaakt ik heb het echt gehad ik ga liever nu met vrienden series/films kijken of een lan-party ofzo.
Mar 11, 2014 11:44 AM

Offline
Aug 2013
1163
Leverus said:

Zo voel ik me nou ook, ik heb het hele uitgaansleven gehad.
Af en toe een festival is nog wel leuk en misschien nog heel soms naar de kroeg als je echt wat stoom moet afblazen. (maar daar heb ik nu boksen voor)
Maarja het uitgaansleven is zo gemaakt ik heb het echt gehad ik ga liever nu met vrienden series/films kijken of een lan-party ofzo.

We feel the same, bro... Ik wil ook wel eens naar een massive LAN-party gaan om eerlijk te zijn. Misschien zoiets als Dreamhack en er zijn volgens mij ook een paar grote in NL. Maargoed... blijkbaar wil ik te veel.
Mar 11, 2014 11:46 AM

Offline
Dec 2013
2141
Ja dat lijkt mij ook gaaf! :) maarja dit is niet de goeie topic om dit te bespreken. xD
Mar 11, 2014 11:50 AM

Offline
Aug 2013
1163
Klopt, maar ach ja. Misschien kan er eens een HAAMC LAN-party gehouden worden. Lekker anime uitwisselen... en andere stuf...
Mar 11, 2014 12:00 PM

Offline
Dec 2013
2141
Maztergyl666 said:
Klopt, maar ach ja. Misschien kan er eens een HAAMC LAN-party gehouden worden. Lekker anime uitwisselen... en andere stuf...


Wel een goed idee voor een event ja. :)
Mar 11, 2014 12:10 PM

Offline
Dec 2013
11900
ik ben nooit begonnen aan het uitgaansleven en ik ben ook niet van plan om dat te gaan doen want ik weet dat ik daar toch helemaal niks aan vind. voor mij zijn vrijwel alle vormen van uitgaan saai dus daarom ga je me niet veel zien in events.
LAN-party is opzich wel geinig maar moet je wel iets leuks voor iedereen verzinnen en misschien een computer regelen voor mensen die dat zelf niet kunnen (bv: mensen zonder laptop of super oude die niks aan kan)
maar het leeftijdsverschil is voor mij gewoon een beetje een drawback :\
Mar 11, 2014 12:17 PM

Offline
Aug 2013
1163
Naja, ik vind het persoonlijk niet erg om met iemand van 30 om te gaan. Je gaat hier op het forum ook met ze om zonder het te weten, dus waarom zou het in werkelijkheid anders zijn? Als het echt een probleem is kunnen we een max leeftijd instellen, maar dit vind ik persoonlijk erg lullig voor degenen die te oud zijn.
Mar 11, 2014 12:22 PM

Offline
Dec 2013
11900
Maztergyl666 said:
Naja, ik vind het persoonlijk niet erg om met iemand van 30 om te gaan. Je gaat hier op het forum ook met ze om zonder het te weten, dus waarom zou het in werkelijkheid anders zijn? Als het echt een probleem is kunnen we een max leeftijd instellen, maar dit vind ik persoonlijk erg lullig voor degenen die te oud zijn.


het is gewoon zo dat ik irl praten toch 10x minder vind en het leeftijdsverschil spreekt me gewoon wat minder aan, een max leeftijd instellen is geen goed plan ik zou liever zelf niet gaan dan andere mensen op mijn kosten niet laten gaan
Mar 11, 2014 12:25 PM
Offline
Jul 2018
564533
Ik doe mee :)

Count me in!!!

1ste x btw.
Mar 11, 2014 12:42 PM

Offline
Aug 2013
1163
wen294 said:

het is gewoon zo dat ik irl praten toch 10x minder vind en het leeftijdsverschil spreekt me gewoon wat minder aan, een max leeftijd instellen is geen goed plan ik zou liever zelf niet gaan dan andere mensen op mijn kosten niet laten gaan


Naja, ik denk dat er veel van onze Otaku's dezelfde persoonlijkheid hebben, maar het wel leuk vinden om irl meetings te houden. Ik ga je uiteraard niet ompraten, maar misschien is het het proberen waard aangezien het je sociale skills verhoogd en je met mensen praat met dezelfde interesses. Zo denk ik althans, ik ben ook niet geweldig sociaal ontwikkeld.
Mar 11, 2014 1:33 PM

Offline
Dec 2013
11900
mja ik twijfel ook nog wel erover wat al vreemd genoeg is voor mijn doen, maarja ik ga eigenlijk nooit met OV en ik moet dan ook overstappen en zelf betalen en stuff, geen bijbaantje ofzo (want ik ben super lui) en ik weet mijn weg nooit heel goed te vinden.
aan andere kant idd mensen met zelfde interesses en ik vind films kijken meestal wel leuk.

btw misschien goed plan om eerst iets van kwartiertje ofzo met zijn alle ergens heen te gaan om te ontmoeten en zodat het geen grote ramp is als je wat te laat komt vanwege mogelijke problemen.
Mar 11, 2014 1:34 PM
Offline
Jul 2018
564533
22 maart is er ook een meeting probeer daar bij te zijn dan.
Mar 11, 2014 1:36 PM

Offline
Dec 2013
11900
sorry maar de 22 maart meeting is te ver weg voor mij en klinkt stukken minder aantrekkelijk voor mij om erheen te gaan dus dan kom ik niet
Mar 11, 2014 3:19 PM

Offline
Apr 2009
1461
Aan de mensen die het ver vinden. We proberen zoveel mogelijk aan de wensen van mensen te voldoen. Filmavond Eindhoven is ontstaan uit de wens van de zuidelijke HAAMC members om iets wat dichterbij te hebben. (Het is niet limburg omdat er dan alleen maar limburgers komen) Eindhoven blijft redelijk centraal voor midden, oosten en zuiden van het land.

Omgeving Randstad heeft sowieso een heel aantal meetings om uit te kiezen, zie ook de picknick meeting in maart en de animators in amsterdam.

Helaas hebben we dit nooit kunnen doen voor het noordoosten van het land, simpelweg omdat daar niet genoeg leden zijn die interesse hebben in meetings.

Mar 11, 2014 3:27 PM
Offline
Feb 2014
1
BIER!
Mar 11, 2014 4:01 PM

Offline
Nov 2013
8743
Verstaanbaar, maar 3 uur heen en terug wordt toch klote met OV en jammer van de tijd. Tis niet anders
''Every life is valuable, but only yourself could give it a meaning''
Mar 12, 2014 12:36 AM

Offline
Dec 2013
1713
Dusss... Groningen, Drenthe, Friesland en (noord) Overijssel: unite! Misschien moeten wij ook maar eens een meeting houden :) volgens mij zijn er nu wel meer noorderlingen actief dan 'vroeger'
Mar 12, 2014 1:07 AM

Offline
Mar 2012
281
Te ver en mijn OV loopt per 1 april af, gaat dus niet lukken
Mar 12, 2014 1:18 AM

Offline
Dec 2013
11900
ik zou dan allemaal tickets moeten kopen want ik heb niks voor het OV :\
Mar 12, 2014 5:57 AM

Offline
Oct 2010
1380
Mimysse said:
Dusss... Groningen, Drenthe, Friesland en (noord) Overijssel: unite! Misschien moeten wij ook maar eens een meeting houden :) volgens mij zijn er nu wel meer noorderlingen actief dan 'vroeger'

Van de actieve leden waarvan ik de locaties kende was het er maar 1, maar die mocht van haar ouders toch niet komen. Dus het zijn er nu zeker meer. Het beste is als jullie zelf een initiatief nemen voor het zoeken naar een soort event en locatie. Dan is het ook direct duidelijk wie van jullie daadwerkelijk interesse hebben en in wat.
Maar bedenk dan wel dat als jullie ook de mensen uit de rest van het land erbij willen hebben dat het eigenlijk een compromis locatie moet zijn. Net als dat deze niet in Limburg wordt gedaan maar Eindhoven.
Ik ben 1 van de organisatoren binnen HAAMC en al lid van de club sinds 3 oktober 2010 :)
De officiële HAAMC IRC channel (Ik ben daar MuMe-san) (channel= #HAAMC & server= irc.rizon.net)
Mar 12, 2014 7:25 AM

Offline
Dec 2013
1713
Musical-Memoirs said:
Mimysse said:
Dusss... Groningen, Drenthe, Friesland en (noord) Overijssel: unite! Misschien moeten wij ook maar eens een meeting houden :) volgens mij zijn er nu wel meer noorderlingen actief dan 'vroeger'

Van de actieve leden waarvan ik de locaties kende was het er maar 1, maar die mocht van haar ouders toch niet komen. Dus het zijn er nu zeker meer. Het beste is als jullie zelf een initiatief nemen voor het zoeken naar een soort event en locatie. Dan is het ook direct duidelijk wie van jullie daadwerkelijk interesse hebben en in wat.
Maar bedenk dan wel dat als jullie ook de mensen uit de rest van het land erbij willen hebben dat het eigenlijk een compromis locatie moet zijn. Net als dat deze niet in Limburg wordt gedaan maar Eindhoven.
Ik snap je punt MuMe, dat is ook wel zo sociaal :) Wil best wel zoiets organiseren maar heb nu eerst wat andere dingen waar ik me druk over moet maken helaas...Maar er is tijd zat gelukkig
Mar 12, 2014 8:21 AM

Offline
Aug 2013
1163
Mimysse said:
Dusss... Groningen, Drenthe, Friesland en (noord) Overijssel: unite! Misschien moeten wij ook maar eens een meeting houden :) volgens mij zijn er nu wel meer noorderlingen actief dan 'vroeger'

Ik support dit! Wat dacht je van een meeting in Zwolle? zeod komt uit Apeldoorn dacht ik, dus die zou het ook wel leuk vinden. Ik woon in ergens bij Emmen, dus Assen is volgens mij even ver. Voor ander mensen is dit denk ik ook prima te bereiken.
Mar 12, 2014 8:27 AM

Offline
Nov 2013
4055
Maztergyl666 said:
Mimysse said:
Dusss... Groningen, Drenthe, Friesland en (noord) Overijssel: unite! Misschien moeten wij ook maar eens een meeting houden :) volgens mij zijn er nu wel meer noorderlingen actief dan 'vroeger'

Ik support dit! Wat dacht je van een meeting in Zwolle? zeod komt uit Apeldoorn dacht ik, dus die zou het ook wel leuk vinden. Ik woon in ergens bij Emmen, dus Assen is volgens mij even ver. Voor ander mensen is dit denk ik ook prima te bereiken.


Nope, kom uit Amersfoort (en dat begint ook met een A).
Maar ik zou met mijn kracht (geld) wel kunnen komen als ik weer waar het ligt (hoofdpijn kan nie goed nadenken)

Mar 12, 2014 8:40 AM

Offline
Aug 2013
1163
zeod said:

Nope, kom uit Amersfoort (en dat begint ook met een A).
Maar ik zou met mijn kracht (geld) wel kunnen komen als ik weer waar het ligt (hoofdpijn kan nie goed nadenken)

Hoeft ook niet, 9292OV regelt dit voor je. Jammer dat ik naar Drenthe verhuisd ben. Ik woonde eerst in Almere, Dat ligt redelijk dicht bij Amersfoort. Van Amersfoort naar Zwolle is ook redelijk te doen, hoor. Het is ongeveer een uurtje reizen met de trein. Zolang zouden Mimysse en ik ook moeten reizen.
Mar 12, 2014 8:45 AM

Offline
Nov 2013
4055
Mmmm, een uur reizen lijkt me ook wel te doen alleen ik maak me zorgen dat ik in de trein in slaap val.....

Mar 12, 2014 8:49 AM

Offline
May 2013
4299
een mobieltje, met handige wekker
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Mar 12, 2014 8:51 AM

Offline
Dec 2009
3389
Is voor de Noordlingen een filmavond in Zwolle niet iets?
Ik zat eraan te denken om dat te gaan doen... =X
ღღღ

"When I started screaming, I finally figured
it out. I had always been afraid of not being
able to see my future. Of not knowing what I
want to do in my life. Of not knowing why I
don't know what I want to do. And of the days
that kept flowing by mercilessly, in spite
of that" - Yuuta Takemoto (Honey and Clover)
Mar 12, 2014 8:52 AM
Offline
Jul 2018
564533
Mischien werken wekkers niet bij em haha heb een vriend die daar last van heeft 4-5 wekkers om wakker te worden :p
Mar 12, 2014 8:59 AM

Offline
Nov 2013
4055
ArcaneAlterEgo said:
Mischien werken wekkers niet bij em haha heb een vriend die daar last van heeft 4-5 wekkers om wakker te worden :p


Oh oh, snap precies wat je bedoel. Ik heb dat ook omdat ik er anders niet wakker word.
Maar het probleem ligt niet daar aan, het ligt aan het feit dat ik overal slaap (op school, in de bus, in de ziekenhuis, in de auto, op de fiets (maar daar leerde ik mijn fout) en een keertje bijna op de wc).

Mar 12, 2014 9:10 AM

Offline
Aug 2013
1163
zeod's laziness: LVL 120. Ik wordt meestal in de middag ook zwak, maar dat komt omdat ik niet goed slaap. Wat gaan jullie trouwens tegen jullie ouders zeggen? (Als je jonger bent dan 20 althans...) Ik ga naar een paar mensen die op internet ontmoet heb? Ik iets als dit al eens geflikt bij mijn ouders en die waren daar niet blij mee (Maargoed... ik was toen 15 en nu ben ik 19, dus ik denk dat dit geen probleem op zal leveren).
Mar 12, 2014 9:16 AM
Offline
Jul 2018
564533
Mij ouders zeggen niks ben 19. mocht overal naartoe sinds ik 17 was me ouders vertrouwen me volledig dus.
Mar 12, 2014 9:16 AM

Offline
Dec 2013
11900
Maztergyl666 said:
zeod's laziness: LVL 120. Ik wordt meestal in de middag ook zwak, maar dat komt omdat ik niet goed slaap. Wat gaan jullie trouwens tegen jullie ouders zeggen? (Als je jonger bent dan 20 althans...) Ik ga naar een paar mensen die op internet ontmoet heb? Ik iets als dit al eens geflikt bij mijn ouders en die waren daar niet blij mee (Maargoed... ik was toen 15 en nu ben ik 19, dus ik denk dat dit geen probleem op zal leveren).


ik zou dan gewoon zeggen dat ik met vrienden ergens heen ga, ik ga normaal gesproken echt nooit ergens heen dus waarschijnlijk krijg ik wel een paar vragen maarja...
op vrijdagen ga ik meestal toch om best laat naar bed dus dat is niet al te erg zolang ik het niet al te laat maak denk ik, waarschijnlijk moet ik telefoon menemen just in case
Mar 12, 2014 9:22 AM

Offline
Nov 2013
4055
Nope, dat heeft niks met mijn laziness te maken (de dokter zegt dat ik zelfs genoeg slaap).
Het heeft te maken met het feit dat ik weinig naar buiten ga waardoor ik weinig vitamine d binnen krijg (kben een shut-in)

Mar 12, 2014 9:25 AM

Offline
Aug 2013
1163
ArcaneAlterEgo said:
Mij ouders zeggen niks ben 19. mocht overal naartoe sinds ik 17 was me ouders vertrouwen me volledig dus.

Dat is best chill. Ik mag ook overal naartoe, maar ik weet nog niet wat ik ga zeggen tegen mijn ouders als ze vragen: "Waar ga je naartoe?" Ik heb geen zin om te liegen aangezien hier de doodstraf (niet letterlijk) op staat als er om dit soort kleine dingen gelogen word.
Mar 12, 2014 9:27 AM

Offline
Nov 2013
4055
Mmmm, ik mag gewoon heen waar ik naartoe wil.
Liegen is niet zooo erg hoor XD

Mar 12, 2014 9:28 AM
Offline
Jul 2018
564533
Gwn niet liegen ik zei tegen me ouders ik ga naar een meeting (community) anime & manga new ppl ontmoeten. mij moeder vroeg alleen wat ik moest meenemen en me pa zei gwn dat ik best voor me zelf weet wat goed of slecht is en ik de juiste keuzes kan maken oh en dat ik me telefoon moest meenemen voor als er iets gebeurt dan bel ik hun voor hulp of iets thats it.
Mar 12, 2014 9:30 AM

Offline
Jan 2011
167
Zeod heeft behoefte aan de (vitamine) D
Ik denk dat ik ook wel kom, als ik dan geen toetsweek oid heb.
Heeyaaa ^.^
Mar 12, 2014 9:42 AM

Offline
May 2013
4299
ik ben nog geen student, pas over 2 jaar en heb geen OV
maar ik kan sws niet dus helaas

@waliwal wie is je avatar en van welke anime komt ie?
“There are more things in Heaven and Earth, Horatio, than are dreamt of in your philosophy.”
Mar 12, 2014 9:54 AM

Offline
Aug 2013
1163
ArcaneAlterEgo said:
Gwn niet liegen ik zei tegen me ouders ik ga naar een meeting (community) anime & manga new ppl ontmoeten. mij moeder vroeg alleen wat ik moest meenemen en me pa zei gwn dat ik best voor me zelf weet wat goed of slecht is en ik de juiste keuzes kan maken oh en dat ik me telefoon moest meenemen voor als er iets gebeurt dan bel ik hun voor hulp of iets thats it.

Ik denk dat dit de beste oplossing is, ja. Mijn ouders zijn de kwaadste niet. Ik denk dat ikzelf de grootste opstakel ben aangezien ik het eerder heb meegemaakt dat ik hier niet vooruit durfde te komen en dus hierover gelogen heb. Dat was geen fijne periode kan ik je vertellen...
Mar 12, 2014 9:59 AM
Offline
Jul 2018
564533
Honesty lasts longest.
Mar 12, 2014 10:06 AM

Offline
Nov 2013
4055
ArcaneAlterEgo said:
Honesty lasts longest.


A true liar doesn't need the truth. He lies even if he doesn't know it himself.
And sometimes the truth is just too painfull.

Mar 12, 2014 10:20 AM
Offline
Jul 2018
564533


Your afraid of the truth because its painfull. The painfull truth is better then a sweet lie. No one appreciates lies as much as they do the truth. And lying is the virtue of an hypocrite.
removed-userMar 12, 2014 11:19 AM
Reply Disabled for Non-Club Members
Pages (2) [1] 2 »

More topics from this board

» Anime die je laatst hebt completed. ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

morshuwarrior - Jan 24, 2014

4193 by dino-chan »»
Apr 30, 3:10 PM

» Toekomst Anime Song of the Week. (tl;dr Vanaf nu op Discord) ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Maru-tan - Nov 3, 2017

254 by sandshark »»
Apr 17, 2:52 PM

» [Game] Bikkeltopic! [03:00-05:00] - The End Is Near ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

PirateBunnii_exe - Feb 25, 2014

9157 by HikenAce078 »»
Mar 30, 6:51 PM

» HAAMC Discord |Bijna Abunai hyppuu~ ( 1 2 )

Maru-tan - Mar 7, 2017

91 by Ardanaz »»
Aug 10, 2023 12:11 AM

Sticky: » Stel jezelf voor ( 1 2 3 4 5 ... Last Page )

Chou-chan - Jun 28, 2010

5515 by konatsurogi »»
Feb 27, 2023 11:17 AM
It’s time to ditch the text file.
Keep track of your anime easily by creating your own list.
Sign Up Login