Report xoenea's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 67.3
Mean Score: 7.09
  • Total Entries868
  • Rewatched16
  • Episodes4,192
Anime History Last Anime Updates
Citrus
Citrus
Feb 28, 9:38 PM
Plan to Watch · Scored -
Toaru Kagaku no Railgun T
Toaru Kagaku no Railgun T
Feb 28, 9:35 PM
Plan to Watch · Scored -
Toaru Majutsu no Index III
Toaru Majutsu no Index III
Feb 28, 9:34 PM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 11.3
Mean Score: 8.00
  • Total Entries47
  • Reread0
  • Chapters1,198
  • Volumes254
Manga History Last Manga Updates
Amai Akuma ga Warau
Amai Akuma ga Warau
May 15, 2013 12:32 PM
Plan to Read · Scored -
Dengeki Daisy
Dengeki Daisy
Mar 8, 2013 6:55 AM
Reading 6/80 · Scored 9
Koe no Katachi
Koe no Katachi
Mar 8, 2013 6:42 AM
Reading -/1 · Scored -

Favorites

Anime
Manga
People

No favorite people yet.

All Comments (31) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
icyyyyy Dec 5, 2013 2:58 PM
I DON'T WANNA STUDY I JUST WANNA CATCH UP ON ANIMEEEEEEEEEEEELSAJ IAJD;LKJFISDJFAKDSLA;JFDSA
F SADJ RLKJSRJdfkljdirjdak;fjdljfs D
icyyyyy Nov 20, 2013 9:42 AM
wwwwwwwwwwwwwwawawawa weeeeeeeeeeeeeeo jsdfkl sdfk lsdf ds hay
icyyyyy Nov 20, 2013 9:41 AM
mmmmmmmmmmmmmm
icyyyyy Nov 12, 2013 7:56 PM
ARIGATOU????!?!?!?!1
icyyyyy Oct 2, 2013 8:42 AM
;~;
icyyyyy Oct 1, 2013 6:10 PM
YOU!!!!11

I miss it.. I miss teh swimmin anime ;_;
icyyyyy May 14, 2013 4:10 PM
HELP...IM READING THIS THING CALLED Amai Akuma ga Warau AND THE BUTLER IS LIKE A MINI BLACK BUTLER... (the translations are kinda ng though and there's a lot of 'sighing') but overall he reminded me of black butler so yeah check it out if you wanna bye (ohyeah its very shojo)
icyyyyy May 6, 2013 8:38 PM
IT'S SO HARD TO SIT STILL N WATCH IT ALL A;SLDFJ DSKF
icyyyyy May 2, 2013 6:34 PM
YEAH, THE NEW STUFF JUST KEEPS COMIN' N I HAVE NO TIME TO WATCH THE OLD STUFF ;A;A;A;A;A;A;A;
icyyyyy May 2, 2013 6:34 PM
EEHEEHEHEHEHEHEHEHE WE'RE SO ANIME COMPATIBLE HOW ROMANTIC <333333333
icyyyyy May 1, 2013 5:48 PM
omg our anime comparison is like 60.4% n you're just watchin my stuff :o i feel.....honored?
icyyyyy May 1, 2013 5:48 PM
SO MUCH ANIME TO WATCH, SO MUCH TIME NOW.........................................................

BUT NO WILL TO WATCH!!!!
icyyyyy Mar 21, 2013 11:02 AM
OHHHH MY GOSH I CAN'T BELIEVE YOU FINISHED IT...SERIOUSLY HOW DO YOU MANAGE???? Teach me the ways, wise papa. I've yet to start the manga (maybe in the summer)
icyyyyy Mar 21, 2013 9:28 AM
YOU STARTED RISTORANTE PARADISO BEFORE ME
FFFFFFFFFFFFFFFF
NNNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH

I BET YOU DIDN'T EVEN
READ THE BOOKS FIRST
FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

HOW DO U MANAGE
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
icyyyyy Mar 21, 2013 9:27 AM
lol have you been going through my list
I SHOULD GO THROUGH YOUR LIST
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
SQUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


TSURITSURITSURITSURITSURITSURI
TSURIIIIIIIIIIIIIIIIIII~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~