ta07's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 116.0
Mean Score: 7.60
  • Total Entries437
  • Rewatched0
  • Episodes6,999
Anime History Last Anime Updates
Hotaru no Haka
Hotaru no Haka
6 hours ago
Plan to Watch · Scored -
Kaguya-hime no Monogatari
Kaguya-hime no Monogatari
6 hours ago
Completed 1/1 · Scored 8
Tonari no Totoro
Tonari no Totoro
6 hours ago
Completed 1/1 · Scored 9
Manga Stats
Days: 28.2
Mean Score: 8.73
  • Total Entries43
  • Reread0
  • Chapters5,078
  • Volumes305
Manga History Last Manga Updates
Kyoto Teramachi Sanjou no Holmes
Kyoto Teramachi Sanjou no Holmes
Yesterday, 8:20 AM
Plan to Read · Scored -
Btooom!
Btooom!
Yesterday, 5:15 AM
Plan to Read · Scored -
Aku no Hana
Aku no Hana
May 11, 2:59 AM
Completed 58/58 · Scored 9

Favorites

All Comments (119) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
LadyHaru 6 hours ago
In this season I'm watching : steins gate 0 ( this is good u.u ) , boku no hero academia ( good too ) , golden kamuy ( i had a lot of expectations....but i don't like it ...it's so disappointing) , tokyo ghoul re (....i don't understand a lot what's going on lol....so confused), full metal panic ( i like it, i saw it until the beginning, it's one of the first anime that i saw) , megalo box ( good episodes) , shokugeki no souma ( i watch it only for the food they cook..better than master chef XD )
My occupation u.u I'm an elementary school teacher u.u call me SENSEI ahahahah ( joke)
So funny gif but i'm not a lolicon XD
OblivionXKnight 8 hours ago
Hello Tussy (^__^)
It's Your Friend Nathan :D
Magical Day 2 You :D

^o^ YOU ARE LOVELY ^o^

Hello :D *Best Friends Hug* YOU ARE SPECIAL (^.^) I'm So Very Very Happy ^o^ My Bampa Just Took Berty Boo Down My House 2 Play In My Garden For An Hour (^.^) And My Mammy Just Took 3 Photo's ^o^ *Happiest Friendship Hug* We've Both Been Playing Catch And I've Been Gently Stroking Him And Tickling And Kissing Him (*O*) And My Imaginary Friend, Daisy Froggy Kiss Cast A Magic Spell 2 Make The Air Around Us Taste Like Dog Food For Him (^.^) Hehe ^^ I Just Adore Him <3 *God Bless Him Hug*



*Happiest Best Friends Forever And Ever In The Whole Universe Hug* (^__^) *High 5*

*Happy Best Friends Forever Hug* From Daisy Froggy Kiss And Me (^__^)

Have An Adventure :D *Best Friends Forever Hug*
Thank You Bye Bye :))))))))))))))) :D ^o^ :P (^__^)
Ayumu_yuu Yesterday, 1:19 PM
I see you're basically following all the animes this season, amazing that u got time for them :)

Previous season hahaha I haven't watched any from the previous season tbh, it's only recently that I got back on watching animes haha
It's a trap, writing "Don't Watch" knowing people will deff click and see it :p
winddevil1 Yesterday, 12:37 PM
no, fuck you and everyone else who wants a sad ending for franxx, let them be happy...geez lol

nope, hyouka is the only detective anime that i won't rate below 5 lol and that's because i like the characters, not because of the detective parts
winddevil1 Yesterday, 11:57 AM
k then tell me what you told him then <.<

sora yori is awesome, but like many other stuff, i didn't finish it yet so i can't say much about it lol

no, i'm not interested in detective animes, so i won't check that one lol


from Summer season, what i'm planning to watch is


winddevil1 Yesterday, 11:16 AM
lol i already saw that gif 1000 times, and yes, it totally defines me :v
winddevil1 Yesterday, 10:51 AM
no you didn't post anything... stop lying or i'll call lovepon ... SHOKEI! SHOKEI! SHOKEEEEEEEEEEI!


LOL i wish i could be like you and only choose 3 shows :v
i have like 6/7 that i'm going to watch and another 6/7 that i might check

based on the synopsis, i thought Island would interest you lol
winddevil1 Yesterday, 10:22 AM
https://www.youtube.com/watch?v=GpvtxQmHudo

hirugiku asking you, what are your thoughts on this video? :v
Maityoman Yesterday, 4:26 AM
No worries man. I like subjective reviews, they're way more interesting than the standard "critical" review talking about animation, characters, story, etc. I'd rather listen to an individual's own take on a subject than hear the obvious stuff which I can find formulate my own opinion on.

This site is sorely lacking in proper personally well-thought out reviews like yours. Keep it up :)
LunyRed May 20, 6:04 AM
Heeeyyy Tushar-kun! ( ´ ▽ ` )ノ Enjoying Megalo Box? :3 I think the animation for this anime is good as it is. The character designs are so retro, like they're from 90's anime, but the technology used in the anime is so modern (such as the presence of tablets and holographic touch screen) which makes up for an interesting combination. The development of the story is pretty sick too with some unexpected plot twists. So yeah, I'm enjoying this so far. :3 Well I like Tada-kun Doesn't Fall in Love, Comic Girls, Uma Musume, Hinamatsuri, Love is Hard for Otaku, My Hero Academia S3, and Hisone & Maso-tan!


As for anything new, I watched a lot of short anime films this past week. And I mean A LOT! Why am I doing this to myself???? ¯\_(ツ)_/¯

Ahh yes, Maika is cute! :3 She's my favorite girl from Blend S! While my favorite trap is also from that show. xDD
LadyHaru May 20, 5:44 AM
Hehehe thanks for the drink XD .I reply late too 'cause of work. I love Kamiya voice too, most of my favorite characters are dubbed by him ( Orihara Izaya, Akashi Seijuurou, Natsume, Yato, Levi). I like Kaji Yuki and Ono Daisuke's voice too. They are so good. u.u
Maityoman May 20, 2:54 AM
Nice Hinamatsuri review. I enjoyed reading up your take on comedy :)
LadySofia May 20, 2:38 AM
Hello there!

Thanks for the friend request! I think its the first time I've got a friend request with a message attached to it :) And I too think we could be good friends. I'm looking forward to getting to know you better ^^
AnimeCreed May 19, 4:09 PM
I agree with your choice too. You must watch Megalo Box :D
Are you reading any manga or LN atm?
Ayumu_yuu May 19, 11:38 AM
I'm deff into megalo box, tg:re, boruto and hmm wanted to Watch darling in franxxx but didn't reach that far

wbu?