Favorite openings
1. Hacking to the Gate (Steins;Gate)
2. Shinzou wo Sasageyo (Shingeki no Kyojin)
3. Period (Fullmetal Alchemist Brotherhood)
4. Sayonara Bystander (3-Gatsu no Lion)
5. Redo (Re:Zero)
6. Toki wo Kizamuta Uta (Clannad After Story)
7. Trigger (Zankyou no Terror)
8. To the Beginning (Fate/Zero)
9. Fly High (Haikyuu)
10. Hikaru Nara (Shigatsu wa Kimi no Uso)
Favorite endings
1. Dango Daikazoku (Clannad)
2. Fighter (3-Gatsu no Lion)
3. Hyouri Ittai (Hunter x Hunter 2011)
4. Utsukushiki Zankoku na Sekai (Shingeki no Kyojin)
5. Wareta Ringo (Shinsekai Yori)
6. Uso (Fullmetal Alchemist Brotherhood)
7. Sora wa Takaku Kaze wa Utau (Fate/Zero)
8. LAST GAME (Steins;Gate 0)
9. Climber (Haikyuu)
10. Sugar Song to Bitter Step (Kekkai Sensen)
Comments