Report ridofme's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 142.9
Mean Score: 6.87
  • Total Entries1,445
  • Rewatched8
  • Episodes8,545
Anime History Last Anime Updates
Sakamichi no Apollon
Sakamichi no Apollon
Jul 2, 2012 11:44 AM
Completed 12/12 · Scored 9
Fate/Zero 2nd Season
Fate/Zero 2nd Season
Jun 26, 2012 11:38 AM
Completed 12/12 · Scored 8
SKET Dance
SKET Dance
Jun 20, 2012 2:30 AM
Watching 62/77 · Scored -
Manga Stats
Days: 12.4
Mean Score: 6.71
  • Total Entries109
  • Reread0
  • Chapters2,238
  • Volumes145
Manga History Last Manga Updates
One Outs
One Outs
Jun 4, 2012 2:22 PM
Reading 100/175 · Scored -
Gintama
Gintama
Jun 4, 2012 1:41 PM
Reading 335/709 · Scored 9
Initial D
Initial D
Jun 4, 2012 1:41 PM
Reading 595/724 · Scored 8

Favorites

All Comments (22) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Daika-san Sep 1, 2012 5:08 AM
? Q______Q
Daika-san Jul 16, 2012 12:21 PM
Ooo, współczuję. U mnie właśnie zaczęły się wakacje, więc mam przed sobą jeszcze jakieś półtora miesiąca nic-nie-robienia. :D No i nadrabiania anime, oczywiście. ;]

Ja kiedyś w szkole zemdlałam, to mniej więcej wiem jakie to uczucie. xD Nic przyjemnego. Ale ja na szczęście (czy niestety?) nie wylądowałam pod kroplówkami, a wróciłam do domu. Jejku! Ja tak z reguły boję się wszystkich owadów a pająków szczególnie. Choć już kilka razy próbowałam się do nich przekonać. Ale 8cm to spory musiał być. :o

Heh, w takim razie dziękuję jeszcze raz. :D Ja ogólnie z renderów nie lubię zbytnio korzystać, bo właśnie jak sama zauważyłaś, trudna je potem podpasować pod tło by jakoś wyglądały z nim kompatybilne. >< O wiele, wiele łatwiej wymazać mi gumką tło z jakiegoś obrazka, potem jakoś to wszystko dopasować.. Ale cieszę się że jednak wygląda(ło) to jak render. :D Heh, można zmylić człowieka. ;D

A, nie musisz się spieszyć. Jak ich w ogóle nie znajdziesz to też sobie jakoś poradzę. xD Myślałam że może masz je gdzieś na wierzchu, ale jak nie to nie rób sobie kłopotu. W sumie to mam całkiem podobne. To znaczy, to takie jakby pionowe maźnięcia farbą, więc jak je przychylę to prawie to samo. XD Co prawda, coś innego ale można pokombinować to może wyjdzie. XD

Kuroko jest fajne. Nawet jak nie lubisz anime o sporcie, to powinno Ci sie spodobać (jak było w moim przypadku ;D). A Sakamichi jest naprawdę cudne, widzę że nawet już je skończyłaś. Mi się podobało. ^^ Za jazzem może takoż nie przepadam, ale w tym wydaniu podobał mi się, i jest nawet jeden utwór który sobie od czasu do czasu włączam.

Łał, to nieźle musisz umieć angielski. *______* Ja mam wystarczającą znajomość by przeczytam najnowszy rozdział Naruto, ale boję się o całą maturę, a o słuchanie szczególnie. Zauważyłam, że najlepiej po angielsku rozumie mi się pod wieczór, a niestety matury zazwyczaj są raczej rano. A już na pewno nie w granicach 21. U________U Bo oni tak bełkoczą czasami, że trudno ich zrozumieć. Albo czytają sobie jak chcą, a ja biedna muszę się domyślać jaki to był wyraz. xd

O jaa, masz tablicę korkową? Ale bajer. *-* No to rzeczywiście, tak pocztówkę na pewno przypiąć nie ma problemu.
Ach, no tak, to teraz wszystko jasne. xD
Daika-san Jun 27, 2012 12:47 PM
Sorki sorki, ja też zwlekałam z odpowiedzią. XD A myślałam że jak się zaczną wakacje to się coś zmieni.. Ale coś mi się wydaje że będę jeszcze bardziej leniwa.. Jejku. To będzie musiało być straszne. o___o
To byłoby naprawdę bardzo piękne. Ach, o ile szybciej by mi się odpisywało i w ogóle.. TAT I więcej mang byłoby po polsku.. To znaczy czytanie po angielsku mi specjalnie nie przeszkadza, ale niekiedy nie zrozumiem wszystkiego i potem nawet nie wiem o co chodzi. XD Kiedyś próbowałam zacząć czytać Death Note'a po ang.. Więc wiesz. XD
Ale super. *_____* Och, nawet jeśli nie było tak fajnie, to chyba i tak ciekawie było mieszkać.. Łał. No w Australii. :D Choć słyszałam że są tam duże pająki. A ja boję się pająków. :o Aż tak się przeforsowałaś w tym sklepie? Jejku.. Ale przynajmniej poznałaś zagraniczny szpital. Ja - chyba na szczęście - nigdy nei byłam w zagranicznym szpitalu, więc jeśli odsunąć Doktora House'a, to nie wiem jak to wygląda.. Hm.
Noo, Polska to jednak Polska. ;] Choć przyznaję, są ładniejsze kraje (a przynajmniej, co niektóre miasta).. Ale.. No wiadomo. XD

Ee, nie przeceniaj mnie. XD Czasami po prostu wystarczy dobry pomysł.. ^^ No i akurat miałam dużo czasu, nikt mi nie przeszkadzał a takie warunki najbardziej mi odpowiadają, więc ..Jakoś wyszło. ^^ Niestety ostatnio nie mam żadnego fajnego pomysłu, a chciałam zrobić jakiś profil z Kuroko.. Oglądasz może to anime?
Renderów? Ale ja nie wykorzystywałam żadnych renderów. xD Nie wiem, może to tak wygląda trochę, ale ogólnie wszystkie te obrazki brałam z normalnych artów autorki, po prostu gumą wymazywałam tło żeby tak trochę wyglądało.. :D
Nie nie, o to właśnie mi chodziło. :D Mnie się właśnie podobają takie "maźnięte" brushe, kiedyś nawet chyba tego szukałam w necie ale nie znalazłam nic odpowiadającego moim wymaganiom. XD Najpierw chciałam je wykorzystać przy kartach, ale teraz to już myślę że i tak by mi się przydały. Jakby Ci to nie sprawiło problemu... Chyba że nie masz, to nie szukaj.. Tak tylko.. Podałabyś mi link do tej strony gdzie je znalazłaś? ^^

Nigdzie? Hmmm.. Możliwe że ja też nie znalazłam, inaczej pewnie bym się nie męczyła z dubbingiem. Z dubbem oglądam tylko Naruto, teraz jestem na momencie wchodzenia w fillery więc nie muszę wiele z tego rozumieć, a przynajmniej poćwiczę słuchanie po angielsku. ;d może na maturze mi się przyda czy gdzie. A zresztą - oni to tak fajnie czytają np. Saskej, że aż fajniej się ogląda, bo śmiesznie jest chociaż. XD (czego nie można powiedzieć o samych fillerach, ale cóż.. )
O, powieszenie nad biurkiem to całkiem niezły pomysł. Ech, tylko ja mam taką dziwną jakby karbowaną tapetę, więc znając życie to by się szybko odkleiło. :[ Ale może przykleiłabym zamiast do tapety, to do półki i wyglądałoby podobnie.. Tylko szkoda mi kleić tych pocztówek. T3T
To znaczy ten plakat był taki pozginany, więc po wyprostowaniu go i tak wyglądał... nie wyglądał dobrze. Ale z tego co patrzę to chyba nie, nie widzę żadnych dodatkowych zagięć. Pecha miałaś, trochę bezsensu że tak na siłę to wsadzają. ;c
Od drugiego tomu mówisz... Jej. To znaczy że musiałabym jakimś cudem przedrzeć się przez pierwszy. Ja lubię czytać, nawet bardzo, ale nie które książki idą mi bardzo opornie, i wtedy bywa że "czytam" je miesiącami (czyli w tempie 1 strona na tydzień. XD albo i gorzej XD) Hm.. Zacznijmy może od tego... JEST TRZECI TOM? o___O Ja to byłam święcie przekona że są tylko dwa i ani stronę więcej! To się dopiero zszokowałam. XD W filmach to w ogóle w jednym Alberta prawie nie było (tzn. w tym serialu) a w drugim był i to nawet jakby się uprzeć to jako bohater pierwszoplanowy. Ale nie pamiętam żeby schodził na drugi plan w pewnym momencie.. Hmm... No nic, jak tylko przeczytam te pół tuzina książek co mam wypożyczone, to wezmę się za Hrabiego. :D W końcu: uwielbiam anime, oglądałam filmy, a tu oryginału nie znać. XD Wstyd. XD

Dziękuję. ^^ Z tym tekstem to się trochę namęczyłam, ale cieszę się że efekt wyszedł nie najgorzej. :D
PS. Przepraszam że się tak strasznie rozpisałam! Ale.. Długo nie odpisywałam, potraktuj to jako nadrabianie zaległości. XD
Daika-san Jun 10, 2012 12:12 AM
Jak wpiszesz tak, to na pewno będzie łatwiejsze dla polaków którzy będą chcieli zagadać. I unikniesz wtedy też ewentualnych takich wydarzeń jak ta z tym chłopkiem na forum pisząc po angielskiemu. xD A mieszkałaś już kiedyś za granicą? Ja wciąż chodzę do szkoły, więc co jedynie to na wakacje, więc nie dłużej niż kilka dni. XDD
To przerażające w pewnym sensie, ale też mam takie wrażenie. O.o Polaków jest na serio dużo, swego czasu na Profile Awards nie było Top5 bez żadnego Polaka. Więc... Może to opanowanie internetu nie jest znowu takie niemożliwe? Ale wtedy wszyscy będą się uczyć polskiego, tak wyjdzie korzystniej. XDD

Aha, to rzeczywiście, tak mniej więcej to zajmujesz się Szopkiem od roku, ale na serio jest dobrze. ;D Szkoda że w szkole miałaś tak byle jak, choć że w ogóle to już coś. Ja nie miałam. U____U U mnie tylko jak robiliśmy stronę internetową to się przydał Photofiltre. xD Ale gdybyś nie powiedziała, to ja bym się szczerze mówiąc nie domyśliła że nie jesteś znawcą w PSie już od dłuższego czasu. ^^ Ten podpis pod "sayonara.." to zrobiłaś brushem? (tak swoją drogą spytam, trochę mnie to ciekawi. :D)
Oj tam, piękny od razu. XD Ja najpierw dużo rzeczy robiłam w PhotoFiltre, więc miałam już jakieś doświadczenia z grafiką. Potem przez bardzo krótki czas był gimp, który w ogóle mi nie pasował, a następnie przerzuciłam się na PS i tak już zostało. ^^ Więc licząc bez tych dwóch programów to.. Hm, jakieś 2-3 lata. ^^ Bardziej dwa. No to.. Bardzo do tyłu ode mnie nie jesteś, jakiś rok może. ;]

Haha, to też oglądałaś z dubbinggiem? XD Ja sama nie wiem czemu, z napisami by było mi łatwiej, ale uparcie pierwsze kilka odcinków oglądałam z dubb. XD Polskie wydanie nie jest złe, w samym tłumaczeniu pojawia się kilka literówek ale ogólnie to nie jest najgorzej. Fajne są te pocztówki co dodali, nie? :D (potem próbowałam je wstawić do ramki na zdjęcia ale okazały się za duże XDD) I ta książeczka o bohaterach też jest fajna. ^^ W ogóle ja lubię takie dodatki, może nie potrzebne zbytnio, ale dla otaku to taki mały skarb. <3
A powieść po tym 1 tomie jest tak fajna jak w anime? Może jednak powinnam jeszcze kiedyś spróbować to przeczytać.. Lubię ogólnie tą historię, oglądałam anime i filmy, a nie widziałam oryginału.. Huh.
Haha, często też tak mam. XD Pojawia się jakiś super-film który chcę obejrzeć od jakiegoś czasu, a jak w końcu leci w telewizji to - jak nie zapomnę - to albo zajmuję się czymś innym albo nawet nie chce mi się, jak np. siedzę przy komputerze. xD
O jaa. To byłoby totalnie szalone. :DD Ale wtedy prawie na pewno bym się nie zatrzymała na 1 tomie. XD
Daika-san Jun 8, 2012 3:05 AM
No właśnie. Czasami to można jeszcze w "about" się domyślić czy coś. U Ciebie to zobaczyłam komentarz po polsku na Twoim profilu.. Ale się zdziwiłam, muszę przyznać. Polacy są wszędzie. :DD No i dobrze, mi o wiele wygodniej się pisze po polsku niż po angielsku.. Heh, nieźle. XD Musiało być śmiesznie jak się tego dowiedzieliście. XD

Na serio dopiero zaczynasz? Wow. O.o To właśnie tym bardziej, ja się boję jak już będziesz z Szopkiem tyle ile ja, to wtedy to dopiero będziesz niezłą mistrzynią PS. ;D Jak na początkującą świetnie sobie radzisz. A ile już masz PS? Rok?
Mnie to tego zachęciła znajoma, najpierw oglądałam po angielsku ale szczerze mówiąc nic nie rozumiałam. XD Więc kupiłam sobie po polsku wszystkie odcinki. Ale nie żałuję. Jak czasem nie mam co obejrzeć to zawsze sobie włączam jeden czy dwa odcinki tego. ^^ Rzeczywiście, grafika jest nieziemska. Taka inna, ale właśnie jako że taka wyjątkowa to taka fajna. <33 Powieści nie czytałam, oglądałam tylko filmy. ;C No bo kiedyś zaczęłam i było jakieś takie nudne, nie wiem, może ten początek po prostu taki jest.. Tak czy siak, po kilkunastu stronach oddałam i jak na razie nie ponawiam próby. Ale i z filmów i z animca też mi się podoba ta historia. Kyaa. :D
Haha, gdyby Hrabia i Franz walczyli na mechach w powieści - to dopiero byłoby dziwne. XDD
Daika-san Jun 5, 2012 1:28 PM
Ohayo~! Wiesz że chciałam do Ciebie napisać? XD Ale właśnie nie byłam pewna czy jesteś z Polski, z tym jest zawsze problem, a nie chciałam od razu wypalić z komentarzem po polsku, na wszelki wypadek gdybym się myliła.. Dzięki za wyręczenie, w takim razie. XD
Nie no, nominacja musiała być. Tego anime nie oglądałam, ale Twój profil bardzo mi się podoba.. I widzę że też lubisz Gankutsuou? :D To jedno z moich ulubionych anime, świetne było~ <3 Choć, co prawda, zakończenie bym zrobiła inaczej. ;x
Dziękuję. ^^ To była moja pierwsza wygrana w ogóle w Profile Awards, a że od razu pierwsze miejsce... Heh, coś niesamowitego. :DD
Shino May 5, 2012 10:51 PM
Congratulations!

FutureAngel Apr 21, 2012 2:18 PM
Wow.! Sugoi ne.! Im impressed with that. So cool and it features Miko Reimu! I love her.. I can't say anything because it's so good..That's the work of art :P
Kvakond Apr 1, 2012 4:03 PM
I really like your new sig, especially what you did with the text
Insidious Mar 8, 2012 4:32 PM
Hey. Just giving credit where credit is due. c:
Thanks. It's my first attempt at it. xD

Good luck in the Profile of the Month contest!
ampzz Mar 6, 2012 5:12 AM
Hey, just stumbled upon your profile in the "Profile Design Updated" thread and would just like to say, wow.
Your current profile looks amazing. :D

I'm from the land of the kangaroos too.
Snowing Feb 22, 2012 3:29 AM
Your from OZ? I'm from AUS too...If thats what the two words I think in my head mean...^^-
If I am mistaken please excuse my weirdness...
oo7565 Apr 21, 2010 11:35 PM
May i ask you a question what are you thoughts on the anime named Trinity Blood
how did you like and why or why not no reason for asking this just curious about how you feel please respond if you want ok also if you want to ask me a question look at my anime list and ask about one i am watching or have already seen and ask about if i like one or not if you want.
RobdeFR Mar 30, 2010 6:39 AM
Hello! I noticed you are into old school anime.
So why don't you try getting into the Old School Anime Club?

Cheers,
Rob.
black_donut Nov 29, 2009 5:09 AM
Card delivery ^___^