Report redmoon_wolf's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 14.6
Mean Score: 7.82
  • Total Entries121
  • Rewatched3
  • Episodes873
Anime History Last Anime Updates
Yuri!!! on Ice
Yuri!!! on Ice
Nov 28, 2016 6:42 PM
Watching 4/12 · Scored 8
Boku no Hero Academia
Boku no Hero Academia
Nov 27, 2016 12:14 PM
Completed 13/13 · Scored 9
Flying Witch
Flying Witch
May 10, 2016 11:22 AM
Dropped 2/12 · Scored 5
Manga Stats
Days: 1.2
Mean Score: 10.00
  • Total Entries9
  • Reread0
  • Chapters97
  • Volumes23
Manga History Last Manga Updates
Shingeki no Kyojin: Kuinaki Sentaku
Shingeki no Kyojin: Kuinaki Sentaku
Aug 22, 2014 3:55 PM
Completed 8/8 · Scored 10
Darker than Black: Shikkoku no Hana
Darker than Black: Shikkoku no Hana
May 17, 2014 2:19 PM
Plan to Read · Scored -
Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
Darker than Black: Kuro no Keiyakusha
May 17, 2014 2:18 PM
Plan to Read · Scored -

Favorites

All Comments (13) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Completely_Numb Nov 16, 2014 4:44 PM
Heyyyyy how's life been
Completely_Numb Jun 10, 2014 12:43 PM
Cool, I'll give Steins;Gate the watch. I recently watched the first episode of it but it was with a couple people and they wouldn't shut the hell up so I couldn't concentrate on it. I recommend Angel beats! if you haven't seen that. It's only 13 episodes long and it's pretty damn funny at times.
Completely_Numb Jun 6, 2014 7:32 PM
Hey! Sorry I'm a little late to give you my thoughts lol. I really did enjoy it! I really loved the soundtrack, I can still hear tunes as I'm typing this haha. I actually had to look up some Japanese mythology because I was a little confused about things but after looking into it I was fine. I'm glad I watched it, it was a lot darker than I initially thought when I started watching the series. (which is fine cuz I enjoy dark and sad animes to an extent) I would ask for your thoughts but I already read them lol. Are there any other Animes you would recommend? If not what are you watching now so I can watch it : /
Completely_Numb Mar 31, 2014 10:30 PM
I'm only on episode 5 ._...... It's not my fault though I swear! My College internet has been a pos the last few weeks so I haven't watched any anime or youtube videos for that matter. It's better now though so I hope to finish it in the next week or so and I'll let you know my thoughts. :)
Cambiare Mar 24, 2014 9:22 AM
good, good, let the naruto fan flow through you :3
yea i agree with you its really good, but just wait for shippuden, that shit is good. really good. yea how far are you in the manga?
you'll only get more reasons to love them :3
what do you do btw? i mean daily?
Cambiare Mar 18, 2014 4:12 AM
i can see you've started to watch Naruto :) great show, looking forward when you begin on Shippuden ;)

where are you from? :3
Cambiare Mar 13, 2014 12:53 AM
im diffently gonna watch Wolf's rain :) sounds interesting ;)
Completely_Numb Mar 12, 2014 3:42 PM
Hmm that does sound disappointing that people aren't finishing it D: It looks like we are going to have to run a campaign for Wolf's Rain then. I'll provide the poster boards and you get the markers!
Completely_Numb Mar 7, 2014 3:40 PM
Hey! I have only watched a few episodes but so far I'm enjoying it. Also I did not know that Crispin Freeman and Johnny Bosch were apart of this!! Wtf have I been doing all these years -_-..
Completely_Numb Feb 26, 2014 11:05 PM
I vaguely remember Wolf's Rain on adultswim. It's going to be my next series to jump into. Awesome review :)
Shuc49 Dec 5, 2013 1:36 PM
Your review was excellent. It has made me watch wolf's rain immediately. So far, I think its a great anime.
Demi_V Dec 4, 2013 4:47 PM
I've never seen Wolf's Rain, so I'm clueless about all of that. Lol, I can relate though. There are some flaws I detect in some anime that I could care less about, so I sometimes give it a high rating. Therefore, I see where you're coming from. Good job on getting your review on the top page!

~Helpful~
Demi_V Dec 3, 2013 11:08 AM
You made an excellent review for Wolf's Rain. However, you mentioned that it has too low of a rating. Its rating is pretty good imo, since it's 8.00. You gave each category a perfect score. Did you not detect any flaws at all? If not, that's fine.