Report red-tomato's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 71.6
Mean Score: 6.23
  • Total Entries406
  • Rewatched9
  • Episodes4,312
Anime History Last Anime Updates
Black Clover
Black Clover
Yesterday, 8:25 AM
Watching 44/? · Scored -
Release the Spyce
Release the Spyce
Yesterday, 7:29 AM
Watching 1/12 · Scored -
Violet Evergarden
Violet Evergarden
Nov 10, 11:48 AM
Watching 9/13 · Scored -
Manga Stats
Days: 4.5
Mean Score: 9.00
  • Total Entries17
  • Reread0
  • Chapters800
  • Volumes32
Manga History Last Manga Updates
Shingeki no Kyojin
Shingeki no Kyojin
Nov 8, 9:34 AM
Reading 111/? · Scored 10
JoJo no Kimyou na Bouken Part 6: Stone Ocean
JoJo no Kimyou na Bouken Part 6: Stone Ocean
Oct 25, 10:26 AM
Reading 1/158 · Scored -
JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze
JoJo no Kimyou na Bouken Part 5: Ougon no Kaze
Oct 25, 9:52 AM
Completed 155/155 · Scored -

Favorites

Anime
Manga

No favorite manga yet.

People

No favorite people yet.

All Comments (183) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Tommeow Today, 4:01 AM
Wut
Boobsftw Today, 3:20 AM
Oh boi it definitely ain't going to be good,you can tell lol.
Goblin Slayer isnt that shit though,IMO.I'd say it'a average,nothing special.

Havent heard a thing about Nyaa.I thought Torrents was only a download service or someshit like that.However,If it isnt Vietnamese then I cant read or watch it,my English sucks balls.
Yeah I dont think there's a single anime that hasnt been translated in Vietnamese,except obscure asf show I think.
But LN is another thing though.

Nothing really,you do whatever you want.But for me,Fate sucks HARD.The only thing that was good about the show is Lancer,my boy.

The MV is dope doesnt mean you're gonna like the games though.I think watching some gameplays will give you a better idea to decide whether the game is for you or not.Just saying.
Plus LoL is dying fast so by the time you are good at it(assuming you love it),noone plays LoL anymore:)

Lol you're such a honest boy,I'm proud of you^^
EagleEd Today, 2:23 AM
thank you
Stormphoenix19 Yesterday, 11:26 AM
Before creating mal account, the only anime that I have watched are anime with 50+ episode like Hitman Reborn. After I tried Shigatsu Wa Kimi No Uso last year, it makes me wonder that there are a lot of anime that are short but have a good plot thus making me watch a lot of anime without judging them by their length.
btw I always wait for a seasonal anime to be completed before starting to binge watch it hahaha

what is your gateway anime?
mine is shigatsu wa kimi no uso
Stormphoenix19 Yesterday, 11:13 AM
It's ok not to rush Violet Evergarden.I finished it in 2 days and it takes me 3 days without watching anime just to get over it. hahahaha. I do both streaming and using torrent hahaha.
Stormphoenix19 Yesterday, 7:54 AM
i used to binge watch a 12-24 episode anime series per day. But now, an average of 3-6 episodes. How about you?
Izuma-_ Yesterday, 6:25 AM
Yeah they quoted me mainly for this pic of the shirt i sent.

And you're an old fart, being 2 days older than me >.<
Boobsftw Yesterday, 6:23 AM
Ohhh snap it is,though I havent watched it :0

I'd love to.But the thing is,most LN havent been translated in my mother language yet,so yeah.

I didnt remember where I downloaded it tbh.But it's somewhere in http://igg-games.com if I remember correctly.
You're interested in Fate?...nvm.People have different tastes i guess.

Yeah I can dig it,same with me dont like playing fps.

What happened?Too busy fapping?
Gator Yesterday, 2:04 AM
I'm not sure myself how I made it through the filler galore which was the second part of the first Naruto season. That was tough. I DL, never stream anytyhing :3

Same ;P

Nope have not watched Love Live, I'm not into that idol stuff. I do know the Railgun openings though, they are pretty good :3

What do you not like about it?
Izuma-_ Nov 12, 7:04 AM
Lol, got on and checked notifications, been quoted a few times from that thread, well, the koreaboos found it, and, ofc, are defending BTS lmao
Gator Nov 11, 11:21 PM
Because I watched twice as many episodes as you did? I have a lot of long-running shows like One Piece and Naruto on my list after all ^^

At least relatable for thirsty people I guess? xD Nanjo? *looks her up* Hmm I only know her as the teacher of Netoge tbh.
LunyRem Nov 11, 12:52 AM
So-so. I'm glad I can still get by even with all the bills that always torment me every year. xD Earning money is hard enough, but earning enough money to pay for taxes is even harder. xP
Boobsftw Nov 10, 7:29 PM
Yeah it fucking did:>

Nah I want MORE romance in BakaTest,it's not enough.

Yes you did,very wrong IMO.But you're not the worst,some people even fap to light novels so yeah,you're good.

Ehh I play a lil.The only one that I finished is Grisaia series.I mostly play LoL so if you play it(but there's no way~_~),you can talk with me about it.

Yeah it's not the best thing,as i said before,the boobs guy is the best
TEMPEST_RIMURU Nov 10, 6:24 PM
Yes, Filipino ako. ikaw din?
KotziForever Nov 10, 10:50 AM
yeah on my old Nintendo tho... no Gameboy :(. I'm a Gen Z specimen, sadly.