Report prants's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 59.9
Mean Score: 6.74
  • Total Entries806
  • Rewatched0
  • Episodes3,799
Anime History Last Anime Updates
Initial D Battle Stage 2
Initial D Battle Stage 2
Jun 28, 2017 8:55 AM
Plan to Watch · Scored -
Initial D Extra Stage 2
Initial D Extra Stage 2
Jun 28, 2017 8:55 AM
Plan to Watch · Scored -
Initial D Battle Stage
Initial D Battle Stage
Jun 28, 2017 8:55 AM
Plan to Watch · Scored -
Manga Stats
Days: 27.1
Mean Score: 7.07
  • Total Entries294
  • Reread0
  • Chapters2,450
  • Volumes541
Manga History Last Manga Updates
Initial D
Initial D
Jun 28, 2017 8:55 AM
Completed 724/724 · Scored 9
Onanie Master Kurosawa
Onanie Master Kurosawa
Jan 15, 2014 12:44 PM
Plan to Read · Scored -
Magi: Sinbad no Bouken
Magi: Sinbad no Bouken
Jan 14, 2014 9:36 PM
Reading 17/182 · Scored 9

Favorites

All Comments (223) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Vhess Aug 5, 2012 3:30 PM
Of course I'd check, but i doubt it would impress me :D
Vhess Aug 5, 2012 9:00 AM
Thumbs up for Amnesia!

I read "Amnesia" and "game", so for a second i thought they would, but that would be werid wouldn't it? lol :P
Kannei Jun 3, 2012 5:33 AM
Happy Birthday !!

oreko Sep 22, 2011 5:15 PM
I like that video you've got here
botanymajor95 Aug 31, 2011 12:44 PM
lol ok i won't check it out :P
botanymajor95 Aug 30, 2011 10:25 AM
lol ok thanks, i'll check it out~
botanymajor95 Aug 29, 2011 10:48 AM
utapri corny? what's that mean
botanymajor95 Aug 27, 2011 9:31 AM
well If i'm gonna start a 90s manga/anime, I'd prefer manga. I dont like old quality of anime but I can stand manga, like Yu yu Hakusho, i read the manga cuz the anime was so old and corny
botanymajor95 Aug 26, 2011 7:06 PM
really i find 90s art really old, but then again I dont really care much about art style with manga, more about story. I'll add it to my list. by the way, rurouni kenshin is very good.
botanymajor95 Aug 26, 2011 1:49 PM
lol well shonen gets kinda boring after reading so much of it, sometimes i need a change in story... and i like watching/reading a wide variety of stuff
botanymajor95 Aug 25, 2011 7:23 PM
lol yeah same. between Ecuador, oil painting class and mexico i've barely been at home this summer. But jasminepet gave me a ton of ouran manga which i took to mexico
botanymajor95 Aug 25, 2011 11:55 AM
ive been meaning to watch so many anime... trying to watch the classics, as well as teh new stuff... I meant to watch so much this summer but barely had time for anything haha. I'm prolly never gonna get tired of this stuff because theres just so much anime and manga out there
botanymajor95 Aug 24, 2011 1:37 PM
you should cowboy bebop, it's very good. But i dont know if you will like an episody anime
botanymajor95 Aug 23, 2011 12:35 PM
should i watch steins gate? what's it all about?
botanymajor95 Aug 22, 2011 2:52 PM
we'll do.. thanks. what anime/manga have you been into this summer? We never talked at all since school ended lol