Bildiğim kadarıyla SAO'nun mangası internette çevrili olarak yok :( ama Re'yi http://mangadenizi.com/manga/tokyo-ghoul-re buradan okuyabilirsin... daha basılı bir şekilde çıkartmaya başlamadılar ^^
Ooo süper o zaman :D güzel okumalar sana devam ettikçe fikirlerini söyle bana 😂 animeden farklılaştığı kısımlar özellikle... ahh görmek istediğim sahneleri esirgediler bizden hep >.<
Aynen öyle ^^ bende daha fazla manga duyulsun ve çevrilsin isterim :') sen hepsinden önce Tokyo Ghoul'a başla gerisi çorap söküğü gibi gelir zaten inan bana 😂 onu kesinlikle bekletmemelisin, özellikle de :Re gibi mükemmel bir devam serisi olduğu için <3 ilk Tg'ye bakmalısın c(:
hahah rica ederim ne demek 😊 nice yaşlara *-*
Evet güzel oluyor bencede ^^
Şimdi şöyle ki Türkiye'de manga basma alışkanlığı yeni yeni hizmete sunulmaya başlamış bir şey diyebiliriz çünkü eskiden yoktu bu şekilde 😂 o yüzden seçenekler sınırlı... Gerekli Şeyler Yayıncılık'da biraz daha fazla türe ulaşabilirsin :) öneri olarak, Shingeki no Kyojin (gerçi son chapterlar ile birlikte bana kalırsa düşüş yaşamakta :/ mangakayı şöyle bir sarsarım geliyor ne oluyor sana diye 😝) One Punch Man (mangayı okumasamda severek takip edenler çok animesini gerçekten beğenmiştim) Noragami'de olabilir... benim okuduğum türler genelde shoujo o yüzden sana hitap eder mi emin değilim 😂 içlerinden ancak bunları ayıklayabildim
En güzelini de Tg 😍 14. cilt henüz basılmadı... Re serisi devam niteliğinde şuan internette güncel yayınlanmakta *-* asıl hikaye bitince yayın evi basar diye düşünüyorum, ve bence animesini sevdiysen mangasını kesinlikle ama kesinlikle okumalısın 😊 olayların çok daha farklı ve efsane niteliği taşıyacak derecede harika olduğunu düşünebilirsin 😋 özellikle :Re serisi ile Ishida sensei gönlümde taht kurdu 💙
Aynen kapak resmini görüp seri hakkında tahmin yürütmeyi seviyorum 😝 konusunu okumak sanki sürprizi bozacakmış gibi hissettiriyor bana ^^ gerçi açıklamaları çok saçma şeylerle dolduruyorlar bazenleri >.<
Sadece Türkanime'den izliyorum 😂 yabancı anime sitelerini bilmiyorum çünkü Türkçe çevirileri gelmedikçe seriye bakmıyorum 😊 İngilizcem çok iyi sayılmaz, o yüzden bu konuda sana yardımımın dokunacağını sanmıyorum 😋
hahah benim kafadansın o zaman 😝 gerçi ben başladığım işleri yarım bırakmayı sevmediğim için seriyi beğenmesem bile special bölümlerine mutlaka bakmaya çalışırım ^^
Code Geas, Guilty Crown ve Owari no Seraph üzülerek söylüyorum ki henüz izleme fırsatım olmayanlar arasında >.< kardeş serileriyle birlikte ptw listemde beklemedeler 😂
Aynen dediklerine tamamen katılıyorum, Dive! çok yavaş ilerliyor ve ben karakterlere ısınamadım bir türlü... aslında konu güzel ama bunu işlemeyi becerememişler puanım 4-5 arası olacak gibi :( yarısı bitti sayılır bile ama ortada herhangi bir gelişme yok maalesef 😊
Hmm... aslında animelerde tür ayırmıyorum 😋 hatta konusunu falanda okumuyorum kapak resmine göre izlemeye karar verip listeliyorum *-* belli başlı bir türe bağlı kalıp kısıtlama yapmak pek cazip değil, seçeneklerimin bol olmasından yanayım :p tabiî aralarından en çok sevdiklerim romantik tür başta olmak üzere, spor, fantastik, psikoloji, gizem ve birazcıkta trajedik hikayeler izliyor 😄
haha anladım kayıt tarihine bakmamıştım ^^ yenisin yani 😊 o zaman öncelikle hoşgeldin diyeyim sana 😂
Listene bakarken görememiştim o yüzden izlemediğini düşünüp söyledim 😝 çünkü bazıları special bölümleri bile izlemiyor movieyi görmemiş olabilirsin diye düşündüm *-*
Anime dünyasını spor türüyle tanıdım 😋 ilk serim Free!'idi hatta :D Dive!'e şu sıralar bende bakıyorum ama bana kalırsa hoş bir seri olmamış... kaliteli şeyler izleyince insanın beklentisi de yükseliyor :( bu konuda Kuroko no Basket ve Haikyuu!! önerebileceklerim arasında
Ptw listende güzel seriler gördüm, sende benim gibi bulduğunu listene atmışsın 😂 eminim bir gün onlar mutlaka izlenecek...
Tam olarak hangi türleri sevdiğini söylersen başka animelerde önerebilirim ;) gerçi zevklerimiz çok benzermiş gibi bir his var içimde c(:
Bu arada Kyoukai no Kanata gerçekten şans verilmesi gereken bir seri, bana birazcık değeri bilinmeyip göz ardı ediliyormuş gibi geliyor
Nereden bulup ekledin beni :) favorilerini full boş bıraktığın için ortak noktaları bulamadım :p gerçi listede baktığım zaman Kimi no Na wa, Kyoukai no Kanata ve Yuri on Ice'ı görüyorum 😂 birde Tokyo Ghoul var ama animesi bana kalırsa çok iyi değil mangası onun aksine kelimenin tam anlamıyla bir efsane 💚 okumanı cidden öneririm ^^ özellikle :Re serisi ile sevgim katbekat arttı 😊
Edit: Bu arada Kyoukai no Kanata seven biri olarak bence movielerini izlemesen olmaz *-* hatırladığım kadarıyla ilkinde animesinden bir farklılık yok ama asıl son ikincisinde ;) gözden geçirmelisin
All Comments (13) Comments
hahah rica ederim ne demek 😊 nice yaşlara *-*
Şimdi şöyle ki Türkiye'de manga basma alışkanlığı yeni yeni hizmete sunulmaya başlamış bir şey diyebiliriz çünkü eskiden yoktu bu şekilde 😂 o yüzden seçenekler sınırlı... Gerekli Şeyler Yayıncılık'da biraz daha fazla türe ulaşabilirsin :) öneri olarak, Shingeki no Kyojin (gerçi son chapterlar ile birlikte bana kalırsa düşüş yaşamakta :/ mangakayı şöyle bir sarsarım geliyor ne oluyor sana diye 😝) One Punch Man (mangayı okumasamda severek takip edenler çok animesini gerçekten beğenmiştim) Noragami'de olabilir... benim okuduğum türler genelde shoujo o yüzden sana hitap eder mi emin değilim 😂 içlerinden ancak bunları ayıklayabildim
En güzelini de Tg 😍 14. cilt henüz basılmadı... Re serisi devam niteliğinde şuan internette güncel yayınlanmakta *-* asıl hikaye bitince yayın evi basar diye düşünüyorum, ve bence animesini sevdiysen mangasını kesinlikle ama kesinlikle okumalısın 😊 olayların çok daha farklı ve efsane niteliği taşıyacak derecede harika olduğunu düşünebilirsin 😋 özellikle :Re serisi ile Ishida sensei gönlümde taht kurdu 💙
Sadece Türkanime'den izliyorum 😂 yabancı anime sitelerini bilmiyorum çünkü Türkçe çevirileri gelmedikçe seriye bakmıyorum 😊 İngilizcem çok iyi sayılmaz, o yüzden bu konuda sana yardımımın dokunacağını sanmıyorum 😋
Code Geas, Guilty Crown ve Owari no Seraph üzülerek söylüyorum ki henüz izleme fırsatım olmayanlar arasında >.< kardeş serileriyle birlikte ptw listemde beklemedeler 😂
Aynen dediklerine tamamen katılıyorum, Dive! çok yavaş ilerliyor ve ben karakterlere ısınamadım bir türlü... aslında konu güzel ama bunu işlemeyi becerememişler puanım 4-5 arası olacak gibi :( yarısı bitti sayılır bile ama ortada herhangi bir gelişme yok maalesef 😊
Hmm... aslında animelerde tür ayırmıyorum 😋 hatta konusunu falanda okumuyorum kapak resmine göre izlemeye karar verip listeliyorum *-* belli başlı bir türe bağlı kalıp kısıtlama yapmak pek cazip değil, seçeneklerimin bol olmasından yanayım :p tabiî aralarından en çok sevdiklerim romantik tür başta olmak üzere, spor, fantastik, psikoloji, gizem ve birazcıkta trajedik hikayeler izliyor 😄
Listene bakarken görememiştim o yüzden izlemediğini düşünüp söyledim 😝 çünkü bazıları special bölümleri bile izlemiyor movieyi görmemiş olabilirsin diye düşündüm *-*
Anime dünyasını spor türüyle tanıdım 😋 ilk serim Free!'idi hatta :D Dive!'e şu sıralar bende bakıyorum ama bana kalırsa hoş bir seri olmamış... kaliteli şeyler izleyince insanın beklentisi de yükseliyor :( bu konuda Kuroko no Basket ve Haikyuu!! önerebileceklerim arasında
Ptw listende güzel seriler gördüm, sende benim gibi bulduğunu listene atmışsın 😂 eminim bir gün onlar mutlaka izlenecek...
Tam olarak hangi türleri sevdiğini söylersen başka animelerde önerebilirim ;) gerçi zevklerimiz çok benzermiş gibi bir his var içimde c(:
Bu arada Kyoukai no Kanata gerçekten şans verilmesi gereken bir seri, bana birazcık değeri bilinmeyip göz ardı ediliyormuş gibi geliyor
Edit: Bu arada Kyoukai no Kanata seven biri olarak bence movielerini izlemesen olmaz *-* hatırladığım kadarıyla ilkinde animesinden bir farklılık yok ama asıl son ikincisinde ;) gözden geçirmelisin