No wlasnie cos im sie zjeb... chyba z tymi skrzynkami;p sa tam na dole przyciski "fix" ale ja nie widze zadnej roznicy... A co do Naruto to wiesz zamiar zamiarem na pewno nie zalicze zbyt szybko do konca ale zamiar juz mam;p Ogladam tez One Piece i w sumie dosc podobne tasiemce;D
Hej;)
Mam pytanie do Ciebie, tez masz tutaj zawalona skrzynke jakimis wiadomosciami? bo ja mam ich chyba ponad 500 i nie moge ich usunac:/
PS. chyba zaczne konczyc ogladac Naruto ;d kieeedys zatrzymalem sie na ~170 i od tego momentu ani rusz:)
Dzieki zobacze oba i wyraze swoja opinie;D A ja Ci moge NANA polecic bo to takie romansidlo chyba sadzac po 5 odcinkach i powiem Ci ze zapowiada sie ciekawie :)
Ponyo sie to zwalo i obejrzalem w koncu ale takie sobie, kreska ladna zreszta Ghibli z tego slynie;D a to drugie co ma wyjsc to Karigurashi no Arrietty tylko ze przyjdzie jeszcze troche na to poczekac:) jak bys znalazla cos fajnego to sie podziel;) pozdrawiam
Kas ;D Co tam lukasz ostatnio?;> Ja po dluzszej przerwie wzialem sie teraz za Clannad After Story bo kiedys juz mialem ale zaczalem ogladac co innego i tak jakos zapomnialem o tym ze jest jeszcze druga seria...
Jeju z tego co widzialem to Ghibli wydaje teraz niedlugo nowy film a i ostatni jaki wydali mam nie zaliczony tylko ze nie moge nigdzie znalesc online:/
Dzieki;) Grobowiec widzialem juz pare lat temu, naprawde swietny. Hauru i Spirited Away ostatnio obejrzalem tez bardzo fajne, te reszte co pisalas jak gdzies znajde to obejrze:)
All Comments (20) Comments
what about you?
Cakie. :*:*
Mam pytanie do Ciebie, tez masz tutaj zawalona skrzynke jakimis wiadomosciami? bo ja mam ich chyba ponad 500 i nie moge ich usunac:/
PS. chyba zaczne konczyc ogladac Naruto ;d kieeedys zatrzymalem sie na ~170 i od tego momentu ani rusz:)
Jeju z tego co widzialem to Ghibli wydaje teraz niedlugo nowy film a i ostatni jaki wydali mam nie zaliczony tylko ze nie moge nigdzie znalesc online:/