Report kimdokja's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 145.9
Mean Score: 6.06
  • Total Entries1,446
  • Rewatched109
  • Episodes8,904
Anime History Last Anime Updates
Biohazard: Infinite Darkness
Biohazard: Infinite Darkness
Jul 9, 2021 1:06 AM
Completed 4/4 · Scored 6
Dirty Pair: Bouryaku no 005-bin
Dirty Pair: Bouryaku no 005-bin
Jun 25, 2021 12:42 AM
Completed 1/1 · Scored 6
Yuri Kuma Arashi
Yuri Kuma Arashi
Jun 24, 2021 10:46 PM
Completed 12/12 · Scored 7
Manga Stats
Days: 32.4
Mean Score: 6.97
  • Total Entries354
  • Reread1
  • Chapters4,732
  • Volumes609
Manga History Last Manga Updates

Access to this list has been restricted by the owner.

All Favorites Favorites

Anime (9)
Manga (10)
Character (10)

All Comments (349) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
August Aug 3, 2021 11:40 AM
exactly !! i'm all for that hurt/comfort as long as cale doesn't ACTUALLY die lol. maybe that's why i'm in love with everyone obsessing over cale's health after he faints. i hope everyone will treat kim rok soo the same once they find out he's a fake ... raon's attribute is so interesting to me. i'm curious as to how it's used because it sounds so powerful. and hmm.. my favourite tcf characters would be cale and raon obviously! in most cases, i end up making the mc my favourite character. if i had to choose another character, then either clopeh, choi jung soo, ron or alberu (i can't choose). alberu is absolutely AMAZINGG especially when he doesn't give a shit about choi han being a transmigrator and cale being a 36 year old man from another world.

i hope it does. maybe if they turn it into a manhwa, it might pick up popularity amongst the english readers and the novel will continue to be translated?

i actually don't read many novels but i'm trying to change that! i'm mainly a manhwa/manhua reader so if i'm desperate for more i read the novel. that's basically what happened to me with tcf and orv. the first novel i read was remarried empress. it was so annoying that i had to drop it. the antagonists were so UGHH. i might give it another go, who knows :0 but yeah! ever since then, i never touched another novel until i discovered tcf in like sept 2020 when i haaaaaadddd to know what happened next. i also love isekai and fantasy! ^^ preferably with a smart mc haha. do you have any recommendations? GL and BL are fine as well :D

i never heard of tian guan ci fu before! it kind of gives me mo dao zu shi vibes lol. how's the plot?

also no problem kate :) you can call me august as it's my mal username. i appreciate that there is someone who has similar interests as me (and omg this ended up being long)

August Aug 1, 2021 4:53 PM
YEAH! i'm trying to get some of my friends to read the novel but they can be quitee stubborn.. at least one of them are reading the manhwa! it's just hilarious how cale is always misunderstood all the time lol. and raon. RAONNNNNNN, ON & HONG ARE SOOOOOOOOOOO ADORABLE!! i can totally relate to liking sacrificial mcs. they're big-hearted people who care for their people and i love that so much.

OMGOMG i'm actually reading the s-classes that i raised rn! i'm on chapter 61 but left it on-hold. i'll probably go back to it soon. peace is so cute ^^ and damn i never knew it has 700 chapters! i thought they were caught up with the english translations. i hope a consistent translator takes on the novel soon :(

*tcf spoilers 4 anyone behind ch 696* i can't wait for chapter 697 to release on eatapplepies (the website i read on). i must. know. everyone's reaction to cale sacrificing himself with the world tree root stabby thingy. but yeah, i seriously hope no one dies or anything extreme happens in these plot twists.. or else i'll break down. i'm actually more scared (kind of excited as well?) of deruth, ron, and beacrox's reaction to cale not being the real cale. i'm sure the author is gonna bring the big reveal of kim rok soo one day :0
August Jul 30, 2021 10:33 AM
i felt the same exact way! the funny thing is, i didn't cry immediately. once i finished the novel, it was like 7 PM and i had no idea what to feel. i also felt lost at the same time. then a couple hours later, maybe at 12 AM? everything registered and i sobbed until my eyes were puffy. i just felt so bad for them because they struggled so much.. they deserve a happy ending where they all can live in one big house :')

lol i'm actually caught up with trash of the count's family! i fucking love that novel especially of how lighthearted it is. i have a thing for smart and sacrificial mcs like cale lmao (i love him omg). maybe that's why i like dokja so much.. except he sacrifices himself too much to the point it hurts :( i should've read orv earlier instead of keeping it on my list for several months,, ugh. truly a masterpiece. so glad i didn't drop it!
August Jul 30, 2021 9:14 AM
it's no problem! i actually finished reading it the day after i sent you the message.. and holy shit. the reader, writer, and the protagonist.. i fucking LOVE han sooyoung, kim dokja and yoo jonghyuk's relationship. it was definitely an emotional experience. i was following the manhwa a couple weeks after it released and considered reading the novel for a couple of months until i finally did. not a mistake lmao

LunarStarGirl345 Jul 16, 2021 2:57 AM
Hello. ^^
How are you doing?
August Jul 15, 2021 9:18 AM
hey! (i noticed your username and decided to leave a comment lol). so i'm actually reading omniscient reader and stopped around chapter 470 because i'm not prepared for the epilogue that's coming.. does it have a happy/satisfying ending? ;-;
Coranie Mar 11, 2021 1:39 AM
falling deep deep deep for chinese anime bishie ;-;
their long smooth hair ;D
Coranie Mar 3, 2021 2:13 AM
i just realized your profile layout is from tian guan ci fu. one sec lemme clean my nose bleed :D
JalenHarris Feb 23, 2021 8:30 AM
Happy birthday kate
FudiFudi Feb 23, 2021 2:36 AM
happy birthday!
guroguts Nov 25, 2020 6:23 PM
thank you! and, I just found out the name of it!
I plan on reading it asap, cause i'm pretty sure its good.
I hope you're doing well C:
guroguts Nov 20, 2020 7:09 PM
you're about you is fucking gorgeous and your
taste, absolutely exquisite. your page fuels my
almost non-existent will to live.
Jadedwitch Oct 21, 2020 9:56 PM
I’ll let yo know if there’s anything I think you’d enjoy. :D Ah, Captain Taylor is wildly fun from the very little I’ve seen. Thanks I love u too Kate *hugs I hope you stay healthy as well and good luck with the mountains of college work!
Jadedwitch Oct 21, 2020 1:16 PM
Yeah I’m busy atm and kind of prioritizing watching some anime on my ptw before next year. So, I deactivated bc Instagram is a major distraction. It’ll probably be awhile till I re active it. Basically I’m trying to get through Detective Conan obviously some of the others are Kemono no Souja Erin, Sayonara Zetsubou Sensei, Kaitou Saint Tail, The Irresponsible Captain Taylor, Princess Tutu, Kino’s Journey, and a few hand full of others I have on hold. It’s a long list... PFFT it’s insane and ludicrous like I won’t get through it all but it’ll all be worth it. With all of this on my plate I’d rather not post long opinions until I feel satisfied with my progress. :”) Thanks for caring I really miss seeing all your spam and it’s very tempting to re active mine!!! Unfortunately, I know if I do or even have the darn app on my phone I’ll give in!!! :”) <3
thlurp Oct 16, 2020 10:26 PM
i love it so much its so good !!!! (like all of oshimi shuuzous work honestly)