Report jsgdarkmage's Profile

Statistics

Anime Stats
Days: 174.8
Mean Score: 8.79
  • Total Entries734
  • Rewatched0
  • Episodes10,595
Anime History Last Anime Updates
Youjo Senki Movie
Youjo Senki Movie
Sep 8, 10:01 AM
Completed 1/1 · Scored 10
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu - Memory Snow
Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu - Memory Snow
Aug 22, 9:29 AM
Completed 1/1 · Scored 8
Manga Stats
Days: 3.8
Mean Score: 9.50
  • Total Entries7
  • Reread0
  • Chapters682
  • Volumes74
Manga History Last Manga Updates
Tonikaku Kawaii
Tonikaku Kawaii
May 27, 2018 3:43 PM
Reading - · Scored -
Kimi wa Midara na Boku no Joou
Kimi wa Midara na Boku no Joou
Sep 5, 2017 3:12 PM
Completed 13/13 · Scored 10
Hayate no Gotoku!
Hayate no Gotoku!
May 1, 2017 10:57 AM
Completed 570/570 · Scored 9

Favorites

All Comments (42) Comments

Would you like to post a comment? Please login or sign up first!
Etherealis Feb 17, 2015 1:47 PM
Anime List Views 3,089,263 - Keep Going !
Syaoran_YM Apr 21, 2014 2:11 PM
Pues hasta ahora la tengo en "a la expectativa" creo que puede mejorar en los próximos caps, me daré el lujo de platicartela con tus tags haha: Shounen, loli, gunslinger, virus mutante, niñas malditas, ojos rojos, policía adolescente que supera a los altos mandos.
Syaoran_YM Apr 19, 2014 11:38 PM
No Game No Life? ya te vi que andas viendo el incestuoso anime ese hohoho
Kyuutoryuu Feb 24, 2014 7:51 PM
Hell yeah, I saw some user recs for Shakugan no Shana and I'm definitely going to try it. I like Saito and Louise's relationship.

I already put it on my list with high priority (*asterisk in tags). But yeah, thanks for the rec. I'm probably going to watch it sooner now.
Kyuutoryuu Feb 24, 2014 4:48 PM
Agreed, haha. A lot of people think she's annoying, but I think her personality makes her super cute :) I'm actually a fan of tsunderes, and she pulls it off perfectly.

The Zero no Tsukaima franchise was what made you like anime? That's interesting. I can see why though, every single episode has been enjoyable for me. I'll be sad when it's all over :<
Kyuutoryuu Feb 23, 2014 1:42 PM
Louise Francoise le Blanc de la Valliere <3
MellowJello Apr 6, 2013 11:14 PM
Damn man, I had to use your account as an example of Google bots.

Even more, you're still on MAL!

Can I get a high-five?
Peekaboo58 Feb 24, 2013 2:39 PM
hahaha

we'll definitely see, that's for sure
Peekaboo58 Feb 24, 2013 2:30 PM
that's actually what i was amazed about. it's just hard to believe that search bots could accumulate that many views in such a short amount of time. i googled to see if there was a situation with the counter because i can't imagine my profile getting that many hits, then i stumbled upon your page after reading the forum and was somewhat relieved xP no offense.
Peekaboo58 Feb 24, 2013 2:09 PM
dear god... 3 million views, and i thought mine was bad, i haven't even hit 60k yet
Saturate Nov 19, 2012 9:01 AM
oh well,I think its pretty clear who I prefer,lol
at any rate,Im happy you enjoyed watching the series :)
Saturate Nov 17, 2012 4:02 AM
lol good to know,do you have a favorite from the series?
Saturate Sep 11, 2012 1:14 PM
haha
im the same,i dont like long animes,however,death note is a must-watch,so I made an exception.
Saturate Sep 11, 2012 12:34 PM
how come you didnt watch death note?
just curious.
Hyunckel Sep 5, 2012 11:23 AM
oh my f*cking god! 926K ! AHAHAHAH
Yeah, of course it's a bug. As seen in that thread (which I found out by googling "my list views" to see if there was a bug report/explanation), the forum moderator said:

It is indeed a problem with search engine robots crawling the tag links on your list. This is how search engines index the websites you search for everyday -- by following every link to every place as much as they can. The tag links are passed via GET in the address bar and so the search engines view your list as many different lists, with each one needing to be indexed.

This effect is multiplied by the different combinations of sorts (ascending and descending and default) for each column in your list, and then for each status in addition to the main combined list, etc. Hence it scans your list an extra time for each tag, and for each combination of ascending/descending/unsorted for each column with each of those tags, and for each status filter.

If you have taken any statistics courses, you'll probably understand how quickly permutations can grow. Hundreds of thousands of hits by a web crawler (or two or three) is certainly plausible. They also tend to visit multiple times to check if your list has updated. This stat explosion has cropped up before and that was the cause then, too.

It's not necessarily unfixable -- There are ways to tell the robots not to follow certain links (like the column sort heading links), which would save MAL some bandwidth and avoid this kind of confusion.



And I find this plausible. Must be that you have so much tags, google and other internet bots scan your list, and give alot of page views...

But it's pretty weird. You end up with thousands of views, totally illegitimate lol.
I removed the tag column from my list as well, and couldn't care about tags anyway =)